Pehmeäkattoinen avo talvella ???

granturismo

Onko kellään talvikokemuksia rättikattoisesta avoautosta talvikäytössä ? Maksukyky ei kestä toista autoa kesäautoksi ja muutama kiinnostava rättikattoinen avo olisi tarjolla, mutta onko asiassa varjopuolia ?

Onko rättikattoinen avokki kylmä talvella ja kuluuko katto helposti jos auto on välilä lämmin ja välillä kylmä ? Jos kuluu niin onko katot kuinka kalliita vaihtaa / huoltaa ?

5

458

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ike

Kyllähän se talvellakin toimii mutta saattaa tosin ottaa itseensä siitä. Uusi katto on sitten aivan törkeän hintainen!

Useisiin avoihin esim. BMW on saatavilla sellanen kova irroitettava kokokatto joka sopii käytettäväksi talven ajaksi, hinnasta en tiedä.

• Sulevi

talvellakaa jos on tiivis ja kunnon lämppäri.muovinen takaikkuna ei tosin tykkää pakkaasesta.

• Jamppa1

kokemus on 80-luvun avogolfista. Siinä tarkeni yhtä hyvin talvella kuin kovakattoisessakin. Myös takalasi oli oikeaa lasia ja lämmitettävä.

• ja uuemmat on lämpimii, kuhan ei vahingossakaan mee koskemaan rättiin jos se on jäässä/kohmeessa. JOs sen menee tekee, saattaa rätti hajota, ja se uus on kallis.

• .......................

Kummat on kylmemmät talvella: pelti- vai kangaskalsarit?:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      87
      6042
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      330
      5281
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      21
      2676
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1875
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      104
      1692
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      113
      1556
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      122
      1443
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1403
    Aihe