Lisan synttärit-jakso

kyllästynyt...

Olen tässä nyt väitellyt viimeiset pari päivää ystävieni kanssa, että onko sellaista jaksoa olemassa, jossa Lisalla on synttärit ja Bart laulaa Michael Jacksonin kanssa sille onnittelulaulun. Minä olen sitä mieltä, että on, koska olen mielestäni sellaisen nähnyt. Ystävieni mielestäni ko. jaksoa ei ole olemassakaan, vaan kyse on vilkkaasta mielikuvituksestani. Onko kukaan muu nähnyt jaksoa?

5

900

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olet oikeassa

Kyllä sellainen jakso on, olikohan toisen tai kolmannen kauden ensimmäisiä jaksoja. Michael Jackson on äänenä miehellä, joka puhuu kuin Michael Jackson, Jackson ei esiintynyt jaksossa oikealla nimellään, mutta hän on oikeasti Michael Jackson, kaverisi ovat väärässä! Osta kolmannen kauden dvd, ja jos ei kaverisi usko että se on Michael, kuunnelkaa kommenttiraita, jossa asia varmistetaan tekijöiden puolesta.

• Kratti

http://www.snpp.com/episodeguide/fin03.html

Bart laittaa punaisen lippalakkinsa pesukoneeseen ja se värjää valkopyykin vaaleanpunaiseksi. Homer joutuu pukeutumaan vaaleanpunaiseen paitaan lähtiessään töihin, josta hänet siirretään mielisairaalaan. Hänen huonetoverinaan on valkoinen mies joka luulee olevansa Michael Jackson. HUOM: Michael Jackson vierailevana äänenä, lopputeksteissä salanimellä (John Jay Smith). Hän ei kuitenkaan laula jakson lauluja. [Esitetty 20.4.1992, 24.1.1999 ja 3.12.2005]

• voitsanoaystävillesi

Onhan sellanen jakso ja se taitaa olla 3.kauden eka jakso "mies vaaleanpunaisessa paidassa" ja alkuperäisnimi "stark raving dad" tai joku sinne päin. Hyvä jakso.

• Pahis

Kyllä 3.kauden ekassa jaksossa Bart laulaa Michael Jackson nimisen hahmon kanssa mutta äänenä ei laulukohtauksessa ole itse Michael Jackson vaan imitaattori.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      51
      3645
    2. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      114
      2600
    3. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      597
      2302
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      19
      2046
    5. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      78
      1847
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1688
    7. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1658
    8. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      1602
    9. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      95
      1469
    10. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1456
    Aihe