Olen tässä nyt väitellyt viimeiset pari päivää ystävieni kanssa, että onko sellaista jaksoa olemassa, jossa Lisalla on synttärit ja Bart laulaa Michael Jacksonin kanssa sille onnittelulaulun. Minä olen sitä mieltä, että on, koska olen mielestäni sellaisen nähnyt. Ystävieni mielestäni ko. jaksoa ei ole olemassakaan, vaan kyse on vilkkaasta mielikuvituksestani. Onko kukaan muu nähnyt jaksoa?
Lisan synttärit-jakso
5
861
Vastaukset
- olet oikeassa
Kyllä sellainen jakso on, olikohan toisen tai kolmannen kauden ensimmäisiä jaksoja. Michael Jackson on äänenä miehellä, joka puhuu kuin Michael Jackson, Jackson ei esiintynyt jaksossa oikealla nimellään, mutta hän on oikeasti Michael Jackson, kaverisi ovat väärässä! Osta kolmannen kauden dvd, ja jos ei kaverisi usko että se on Michael, kuunnelkaa kommenttiraita, jossa asia varmistetaan tekijöiden puolesta.
- Kratti
http://www.snpp.com/episodeguide/fin03.html
Bart laittaa punaisen lippalakkinsa pesukoneeseen ja se värjää valkopyykin vaaleanpunaiseksi. Homer joutuu pukeutumaan vaaleanpunaiseen paitaan lähtiessään töihin, josta hänet siirretään mielisairaalaan. Hänen huonetoverinaan on valkoinen mies joka luulee olevansa Michael Jackson. HUOM: Michael Jackson vierailevana äänenä, lopputeksteissä salanimellä (John Jay Smith). Hän ei kuitenkaan laula jakson lauluja. [Esitetty 20.4.1992, 24.1.1999 ja 3.12.2005] - voitsanoaystävillesi
Onhan sellanen jakso ja se taitaa olla 3.kauden eka jakso "mies vaaleanpunaisessa paidassa" ja alkuperäisnimi "stark raving dad" tai joku sinne päin. Hyvä jakso.
- Pahis
Kyllä 3.kauden ekassa jaksossa Bart laulaa Michael Jackson nimisen hahmon kanssa mutta äänenä ei laulukohtauksessa ole itse Michael Jackson vaan imitaattori.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682847
- 2022135
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.592121- 711786
- 941684
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91571- 841288
- 811100
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2061070- 951059