Lisan synttärit-jakso

kyllästynyt...

Olen tässä nyt väitellyt viimeiset pari päivää ystävieni kanssa, että onko sellaista jaksoa olemassa, jossa Lisalla on synttärit ja Bart laulaa Michael Jacksonin kanssa sille onnittelulaulun. Minä olen sitä mieltä, että on, koska olen mielestäni sellaisen nähnyt. Ystävieni mielestäni ko. jaksoa ei ole olemassakaan, vaan kyse on vilkkaasta mielikuvituksestani. Onko kukaan muu nähnyt jaksoa?

5

917

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olet oikeassa

Kyllä sellainen jakso on, olikohan toisen tai kolmannen kauden ensimmäisiä jaksoja. Michael Jackson on äänenä miehellä, joka puhuu kuin Michael Jackson, Jackson ei esiintynyt jaksossa oikealla nimellään, mutta hän on oikeasti Michael Jackson, kaverisi ovat väärässä! Osta kolmannen kauden dvd, ja jos ei kaverisi usko että se on Michael, kuunnelkaa kommenttiraita, jossa asia varmistetaan tekijöiden puolesta.

• Kratti

http://www.snpp.com/episodeguide/fin03.html

Bart laittaa punaisen lippalakkinsa pesukoneeseen ja se värjää valkopyykin vaaleanpunaiseksi. Homer joutuu pukeutumaan vaaleanpunaiseen paitaan lähtiessään töihin, josta hänet siirretään mielisairaalaan. Hänen huonetoverinaan on valkoinen mies joka luulee olevansa Michael Jackson. HUOM: Michael Jackson vierailevana äänenä, lopputeksteissä salanimellä (John Jay Smith). Hän ei kuitenkaan laula jakson lauluja. [Esitetty 20.4.1992, 24.1.1999 ja 3.12.2005]

• voitsanoaystävillesi

Onhan sellanen jakso ja se taitaa olla 3.kauden eka jakso "mies vaaleanpunaisessa paidassa" ja alkuperäisnimi "stark raving dad" tai joku sinne päin. Hyvä jakso.

• Pahis

Kyllä 3.kauden ekassa jaksossa Bart laulaa Michael Jackson nimisen hahmon kanssa mutta äänenä ei laulukohtauksessa ole itse Michael Jackson vaan imitaattori.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      115
      2983
    2. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      60
      2132
    3. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
      Ähtäri
      10
      2097
    4. Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset

He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien
      Maailman menoa
      65
      1818
    5. Jos voisit kysyä

Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?
      Ikävä
      155
      1652
    6. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      24
      1446
    7. Pesäpallo rulettaa

Hehkutin täällä aikaisemmin Mansen naisten joukkueen Suomen mestaruutta. Jostain kumman syystä kirjoitustani ei enää löy
      Tampere
      3
      1053
    8. Lamppu syttyi

Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️
      Ikävä
      75
      1045
    9. Jos voisit palata yhteen risteykseen

..mikä se elämässäsi olisi?
      Ikävä
      80
      1011
    10. Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki

Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘
      Ikävä
      67
      1008
    Aihe