meinasin hukkua.

taku

et sitten tullut tiku pelastaa.ompa mulla kaveri.lokitkin yritti hyökätä päälle.mutta olin rohkea.ja vedessä kastuu.olisipa jo joulu.. ja lunta maassa.niin lokitkin jättää rauhaan.minut pienen oravan.

12

331

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taku.

uimaanko menit ja yksin...kerranki olisi ollut mahdollisuus nähdä sinut ilman turkkia..voih. Voihan lokki..kala sellainen..nakkaan kävyllä pyrstöön.. Joulu ja lumi..linnamme..sinä annat minulle ja minä annan sinulle...lahjan..paketissa. Se tietää orkku oravan päiviä..Mums!!!pikku oravia..niinkuin me, sinä Tiku ja minä Taku. tiku,taku,tiku,taku,tiku,taku..ei kun tik tak tik tak....

• tiku? tai taku?

kumpi on kumpi ?? kampi..

• takulle

kun et ollut mukana.ja moppekoirakin on nyt hukkunut.vaan ei se haittaa..saadaan olla lumilinnassa ihan kahdestaa.en kuitenkaan malta varttua jouluun..aloitan lahjan avaamisen jo tänään.ensin otan narun pois.. jännittää.. voi miten iso.se on. lahja.nimittäin.en tiedä uskallanko kurkata.lahjan sisälle.hui.hui..mums

• Tikulle..
        takulle kirjoitti:

kun et ollut mukana.ja moppekoirakin on nyt hukkunut.vaan ei se haittaa..saadaan olla lumilinnassa ihan kahdestaa.en kuitenkaan malta varttua jouluun..aloitan lahjan avaamisen jo tänään.ensin otan narun pois.. jännittää.. voi miten iso.se on. lahja.nimittäin.en tiedä uskallanko kurkata.lahjan sisälle.hui.hui..mums

Voi moppe parkaa..nyyh!!! mut se tietää kahvia ja pullaa :) Se paketti..jos se iso on..se on varmaan siltä karhu-oravalta..itse annoin sen pienen paketin sinulle..mut,siellä on paljon siemeniä..voin sitten syöttää sinua..odota...no nyt,oli karva suussa..minä avaan juhannuksena paketin..maltan odottaa...en jaksakkaan....arvaa mitä oli....mums..... kuullaan.... oi...m....u...m.....s.....oooooOOOoooo.....h. Muuten mistä sä tiesit, että olen aina hallunnut "matto" piiskan...auts....

• takulle
        Tikulle.. kirjoitti:

Voi moppe parkaa..nyyh!!! mut se tietää kahvia ja pullaa :) Se paketti..jos se iso on..se on varmaan siltä karhu-oravalta..itse annoin sen pienen paketin sinulle..mut,siellä on paljon siemeniä..voin sitten syöttää sinua..odota...no nyt,oli karva suussa..minä avaan juhannuksena paketin..maltan odottaa...en jaksakkaan....arvaa mitä oli....mums..... kuullaan.... oi...m....u...m.....s.....oooooOOOoooo.....h. Muuten mistä sä tiesit, että olen aina hallunnut "matto" piiskan...auts....

eihän karvoja ole kesällä.ainakaan niin paljon kun kerran yhdellä muori menninkäisellä..meinasin lentää perseelleni.. niin myös kait sinä.. nyt on karvanlähtö aika myös meillä oravilla joten.parempi orava oksalla..kun ketun suussa..elänten maailma on ihmeellistä toisella on iso ja toisella on pieni..suu..mut korvista kun ottaa kiinni voi antaa..oikein mahtavan kiss.
        joka kestää näin kesällä siihen asti kunnes jälleen palaillaan.. wiikonloppua sulle taku.

• Tikulle
        takulle kirjoitti:

eihän karvoja ole kesällä.ainakaan niin paljon kun kerran yhdellä muori menninkäisellä..meinasin lentää perseelleni.. niin myös kait sinä.. nyt on karvanlähtö aika myös meillä oravilla joten.parempi orava oksalla..kun ketun suussa..elänten maailma on ihmeellistä toisella on iso ja toisella on pieni..suu..mut korvista kun ottaa kiinni voi antaa..oikein mahtavan kiss.
        joka kestää näin kesällä siihen asti kunnes jälleen palaillaan.. wiikonloppua sulle taku.

korvani..mikä pläjäys :) Kun pitää niistä kii,voi antaa Kissin sinnekkin..Kiss ja kaunista viikonloppua..vaikkapa niissä merkeissä..Ole varovainen siellä Tiku. Niin oli minulla asiaakin niistä: suu..suu :)

• takulle
        Tikulle kirjoitti:

korvani..mikä pläjäys :) Kun pitää niistä kii,voi antaa Kissin sinnekkin..Kiss ja kaunista viikonloppua..vaikkapa niissä merkeissä..Ole varovainen siellä Tiku. Niin oli minulla asiaakin niistä: suu..suu :)

yli 400 käpyä takana.jalat vapisee..olkapäät palannu.mut ei valiteta..elämä on käpyjä..hengissä kuitenkin..hyvää yötä..smak..

• Tikulle
        takulle kirjoitti:

yli 400 käpyä takana.jalat vapisee..olkapäät palannu.mut ei valiteta..elämä on käpyjä..hengissä kuitenkin..hyvää yötä..smak..

ja lisää :) Sillä se lähtee,mistä se tulee. Minäpäs laitan hiukan voidetta olkapäillesi..silleen hellästi..sitten istahdat jääkaappiin hetkeksi käpyjen viereen. Pitää olla hengessä mukana hengissä, se pitää aina muistaa käpyjä hake,essa. Sunnuntai ja aurinko. Muista olkapääsi..mut,kylsä kestät..lumilinnaan..MUMS.

• tikulle
        Tikulle kirjoitti:

ja lisää :) Sillä se lähtee,mistä se tulee. Minäpäs laitan hiukan voidetta olkapäillesi..silleen hellästi..sitten istahdat jääkaappiin hetkeksi käpyjen viereen. Pitää olla hengessä mukana hengissä, se pitää aina muistaa käpyjä hake,essa. Sunnuntai ja aurinko. Muista olkapääsi..mut,kylsä kestät..lumilinnaan..MUMS.

niin juhannus aatto aamuna.. seuraavat kävyn keräys talkoot.. ehkä 300 lisää taii enemmän sitten minä istun lumilinnassa.. ja otan siiderin tai kaks tai 10..mutta siihen asti..parantelen noita vapinoita.kait joku kramppi.matkalla kotiin.. nyt jo paremmat.samoin olkapäät myös.mutta sitä se tekee.kun raahailee käpysäkkejä paikasta toiseen..
        elämä on epäreilua..mutta kyllä sen kestää.aurinkoista viikkoa.saat lumipallon noin se lähtee.....

• taku
        tikulle kirjoitti:

niin juhannus aatto aamuna.. seuraavat kävyn keräys talkoot.. ehkä 300 lisää taii enemmän sitten minä istun lumilinnassa.. ja otan siiderin tai kaks tai 10..mutta siihen asti..parantelen noita vapinoita.kait joku kramppi.matkalla kotiin.. nyt jo paremmat.samoin olkapäät myös.mutta sitä se tekee.kun raahailee käpysäkkejä paikasta toiseen..
        elämä on epäreilua..mutta kyllä sen kestää.aurinkoista viikkoa.saat lumipallon noin se lähtee.....

tonne ei voi.koska siellä käy..noita nk. kaikkitietäviä.sekä sun riitta ym mun kaverit. siksi oli pakko tulla pois 24 tref.. ällöä porukkaa siellä. yöllä mulle tullu 6 viestiä sinne..oksettaa.. ei ne tajuu..etenkään noi tutut.mopopojat.. vaan nyt on matka varattu..thaimaa. phuket 2 vk helmikuussa.:)))
        nam......

• Tiku.
        taku kirjoitti:

tonne ei voi.koska siellä käy..noita nk. kaikkitietäviä.sekä sun riitta ym mun kaverit. siksi oli pakko tulla pois 24 tref.. ällöä porukkaa siellä. yöllä mulle tullu 6 viestiä sinne..oksettaa.. ei ne tajuu..etenkään noi tutut.mopopojat.. vaan nyt on matka varattu..thaimaa. phuket 2 vk helmikuussa.:)))
        nam......

en varmaan olis löytätnyt tätä. En ainakaan aivan heti..ehkä huomena.
        Vai ällöjä..ei oo, sä luulet vaan :)
        hommaa sellainen oksennus pussi,sen voi syödä sitten kun tulee nälkä :)
        Thailandiin..onnellinen,makustaja olet.
        Nyt käy ja kateeksi..mä haluun kans..saan mää Äiti lupas.
        Jokos olet moppeen tottunut,olex tyytyväinen?
        Mä oottelen rapukautta, ei ole vielä, en pyydystä..ostan ja menen ulos sellaisiin rapu rallaa juttuun..syksyn alus...jos se tulee..huomena aamulla auto satamassa :)
        makso mannaa,mut ei haitaa, ei sinun mielestä paljon,mut mun köyhän mielestä.käytetty Audi,kun ei ole varaa uuteen :( sit pitää vielä hiukan pulittaa satamassakin sit autolle kyytiä...
        Pitäi siel raisiossakin käydä ensi kuussa sit ouluun norja islanti..jos siihen aika riittää..ei väliksi oikestaan vaikkei riitäisikään.
        Mut nyt painut lomille tai saat korva puustin,,hyvää maidon kans...
        Mä luulin että sä oot jo kaukana menossa mopen kans..
        Nam,iltaa tai sitten aamua, kun luet...Rauhaa.

• taku
        Tiku. kirjoitti:

en varmaan olis löytätnyt tätä. En ainakaan aivan heti..ehkä huomena.
        Vai ällöjä..ei oo, sä luulet vaan :)
        hommaa sellainen oksennus pussi,sen voi syödä sitten kun tulee nälkä :)
        Thailandiin..onnellinen,makustaja olet.
        Nyt käy ja kateeksi..mä haluun kans..saan mää Äiti lupas.
        Jokos olet moppeen tottunut,olex tyytyväinen?
        Mä oottelen rapukautta, ei ole vielä, en pyydystä..ostan ja menen ulos sellaisiin rapu rallaa juttuun..syksyn alus...jos se tulee..huomena aamulla auto satamassa :)
        makso mannaa,mut ei haitaa, ei sinun mielestä paljon,mut mun köyhän mielestä.käytetty Audi,kun ei ole varaa uuteen :( sit pitää vielä hiukan pulittaa satamassakin sit autolle kyytiä...
        Pitäi siel raisiossakin käydä ensi kuussa sit ouluun norja islanti..jos siihen aika riittää..ei väliksi oikestaan vaikkei riitäisikään.
        Mut nyt painut lomille tai saat korva puustin,,hyvää maidon kans...
        Mä luulin että sä oot jo kaukana menossa mopen kans..
        Nam,iltaa tai sitten aamua, kun luet...Rauhaa.

ensiksi.. moppe ok.vanha se on 01.mut nyt olen ajannut 5t km.hyvin pelaa.lännestä tultiin.kun läksin sinne joskus silloin kun hyvästelin.
        huomenna matkaan.päivällä..
        3pv kestää.

no en oo rikas.töitä töitä pakko tehdä.
        vaikka muuta luulet.mökki peruina vanhemmilta.
        ei raha tee onnelliseksi vaan hyvät ihmissuhteet.

niin tiedän tilanteesi.laita kuva uudesta.kun kerkeät.

no en syö pussia syö itse..lähetän sen sulle niin vetelet sen maidon kera.pöö...

no mulla 3 tosi ystävää täällä joille kertoa asioita sinä niistä yksi..
        jotka ymmärtää frendiyden tarkoituksen.muut plääh..
        livenä kaksi.vaan on vaikeaa kertoa omista asioistaan.luottaa toiseen..
        muistat vanhastaan???

no tuolla seuraa 2 joka paikkaan. myös moppe osastolle.siksi ei nyt reck.nick.

elokuussa ehkä??

mut jos jotain henkilökohtaista niin e-mail.parempi.
        vaan tuolla niitä näitä.
        hyvä kun poistit.ne sieltä. on liikaa lukijoita.ja sekaan tunkijoita..

vaan nyt tää piisaa.. kiitos oot tosi hyvä nettis..
        kiss:)))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      64
      5582
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      20
      4177
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2896
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      151
      2159
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1886
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      123
      1699
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1367
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      71
      1148
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1126
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      79
      965
    Aihe