Miten käyttäydyt, kun ihastut

naiseen?

Antakaa jotain esimerkkejä, kuinka olette naista kohdelleet, kun olette olleet todella ihastuneita häneen? Ja mikä esti, jos et kuitenkaan pyytänyt naista treffeille?

156

148214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herrasmiesmäisesti, yritän saada naisen nauramaan ja olen kiinnostunut naisesta ja hänen mielipiteistään. Suurin osa naisista kun puhuu mielellään itsestään. Jotkut jopa niin paljon, että olen heti kättelyssä saanut tarpeekseni.

Ja että mikä esti? Ylensä se, että nainen oli varattu.

• ilmeisesti

et ole näissä tilanteissa ollut Todella ihastunut naiseen vaan vain hiukan kiinnostunut, koska eikö silloin mieskin mene sanattomaksi, kun kohtaa jonkun erityisen...?

• ilmeisesti kirjoitti:

et ole näissä tilanteissa ollut Todella ihastunut naiseen vaan vain hiukan kiinnostunut, koska eikö silloin mieskin mene sanattomaksi, kun kohtaa jonkun erityisen...?

Ei ikinä. Sanattomaksi ei mene kuin pohjattoman tyhmyyden edessä.

• sitten
        Ratikkakuski kirjoitti:

sait selville, että nainen olikin varattu? Menitkö kysymään suoraan?

• jos haluaisikin
        ilmeisesti kirjoitti:

päästä yli huomattuaan olleensa ihastuneena varattuun,tms minkä takia haluaisi unohtaa koko jutun mahd. pian? Kuinka saisi sen pois mielestään? Jotenkin siihen jää niin koukkuun ja haluaisi jotenkin päästä yli loukkaamatta toista, koska kyllä jonkinlainen välittäminen kuitenkin on olemassa ja jää kaikesta huolimatta. Ei kaikki ole torjuntoja , vaikkei sitä juttua haluakaan viedä sen pidemmälle jostain syystä.

• mutta
        jos haluaisikin kirjoitti:

päästä yli huomattuaan olleensa ihastuneena varattuun,tms minkä takia haluaisi unohtaa koko jutun mahd. pian? Kuinka saisi sen pois mielestään? Jotenkin siihen jää niin koukkuun ja haluaisi jotenkin päästä yli loukkaamatta toista, koska kyllä jonkinlainen välittäminen kuitenkin on olemassa ja jää kaikesta huolimatta. Ei kaikki ole torjuntoja , vaikkei sitä juttua haluakaan viedä sen pidemmälle jostain syystä.

ennaltaehkäisy lienee paras konsti vastaisuuden varalle. Jos on varattu (mitä se sitten kenellekin tarkoittaakin..?), niin silloin ei ajatuksiin muita päästetä. Jos taas ihastuksen kohde on varattu, niin viisainta lienee lähtökohtaisesti olettaa toisen olevan varattu, niin ei tule pettymyksiä. Ja rakkaushan ei kuole, jos ei sitä tapeta.

• ilmeisesti kirjoitti:

Miehen ollessa liian ihastunut monesti ei tahdo ottaa edes kontaktia kohteeseen, koska tahtoo ettei nainen loukkaantuisi. Joten älkää vitkuilko liian kauan ihastuttavan naisen nähdessänne vaan siihen täytyy heti ottaa sitä maagista connectionia :D. Itse olen ollu turhan usein liian ihastunut...

• asdffdaa

Tosiaan kaikki mukavat naiset on varattuja :/

• ettei nainen loukkaantuisi....
        SashaTheMan85 kirjoitti:

Miehen ollessa liian ihastunut monesti ei tahdo ottaa edes kontaktia kohteeseen, koska tahtoo ettei nainen loukkaantuisi. Joten älkää vitkuilko liian kauan ihastuttavan naisen nähdessänne vaan siihen täytyy heti ottaa sitä maagista connectionia :D. Itse olen ollu turhan usein liian ihastunut...

Miksi nainen loukkaantuisi siitä, että joku osoittaisi hänelle ihastuksensa? Sehän on pikemminkin imartelevaa, vaikkei olisikaan itsellä samanlaisia tunteita kuin miehellä. Paitsi silloin, jos mies käy roikkumaan, eikä ymmärrä yskää.

Aina kannattaa yrittää, sillä joskus voi tärpätä!

• heihhh
        Ratikkakuski kirjoitti:

juttelin mesessä yhen kivan pojan kaa. ja sit sanoin et oon kiinnostunu siit. sit se vaan sano et : " no.sä ainaki osaat tehä jätkät sanattomaks,tai ainakin mut :D "

• jalkojen välissä

sanovat, että kumpa saisi varattua. Jos varattu kohde on vielä työkaveri, niin erään testin mukaan saatat olla huorahtava.

Monilla aivot sijaitsevat kropassa ylimpänä, toisilla taasen...

• KERRON TUOSSA ALEMPANA MITEN VARATTUKIN ÄMMÄ SELJÄTETÄÄN
        AIVAN PÄINVASTAISELLA TAVALLA
        EIVÄT ÄMMÄT NIIN TYHMIÄ OLE, ETTEIKÖ MAKEILUN HUOMAISI
        JA VAIN LOUKKAANTUVAT, ETTÄ PIDETÄÄN TYHMÄNÄ---JÄÄ PILLUA VAILLE SPÅRA:)

• scamhunter
        Ratikkakuski kirjoitti:

MUUTEN IKUISESSÄ SELIBAATISSA

• ÄMMÄLAUMA..

ANZZY EI PUHU MUUTA KUIN TÖRKEYKSIÄÄN
        TAKAAPÄIN SE VETÄSEE YKKÖSEEN TAI KAKKOSEEA ÄMMÄLTÄ KYSYMÄTTÄ
        JOS ON KOHTELIAS, SE KYSYY, ET SYÄKSÄ HUARA PUUROO, ENNENKUN TAXI TULEE
        SIITÄ ME TYKÄTÄÄ, EIKÄ PIHTAILLA

• frost-free
        scamhunter kirjoitti:

MUUTEN IKUISESSÄ SELIBAATISSA

naisena sillä saa kunnon kyydit!!!!!

• käyttäytymistäni ..

mitenkään, olen vain oma tavis itseni ...

• kylmähermoisia

miehiä..? Siis vaikka olisit hulluna ihastunut naiseen, niin ulospäin ei huomaa mitään?

• olekin
        kylmähermoisia kirjoitti:

miehiä..? Siis vaikka olisit hulluna ihastunut naiseen, niin ulospäin ei huomaa mitään?

mielenkiintoista? jotkut ovat hioneet tätä vuosikaupalla, ja ovatkin siinä mestareita. vaikka miten myrskyää sisällä niin ollaan naama peruslukemilla kuin mitään ei olisi tapahtunut.

• huomannut..
        olekin kirjoitti:

mielenkiintoista? jotkut ovat hioneet tätä vuosikaupalla, ja ovatkin siinä mestareita. vaikka miten myrskyää sisällä niin ollaan naama peruslukemilla kuin mitään ei olisi tapahtunut.

että miehet osaa hyvin esittää kylmää vaikka olisikin mahdollisesti ihastunut. Ehkä pitemmän päälle semmoinen käytös ei tule onnistumaan, eikä tule mitään jos jatkuvasti niin käyttäytyy. Joskus täytyy vain ottaa riskejä,silläkin uhalla että nolaa itsensä,mut jos nainenkin on kiinnostunut niin mikä estää?

• vääristelkö ..
        huomannut.. kirjoitti:

että miehet osaa hyvin esittää kylmää vaikka olisikin mahdollisesti ihastunut. Ehkä pitemmän päälle semmoinen käytös ei tule onnistumaan, eikä tule mitään jos jatkuvasti niin käyttäytyy. Joskus täytyy vain ottaa riskejä,silläkin uhalla että nolaa itsensä,mut jos nainenkin on kiinnostunut niin mikä estää?

Miksi yrittää esittää jotakin muuta kuin on, olen huomannut että naiset eivät ole tyhmiä ja näkevät elvistelyn läpi ...

• kyllähän..
        vääristelkö .. kirjoitti:

Miksi yrittää esittää jotakin muuta kuin on, olen huomannut että naiset eivät ole tyhmiä ja näkevät elvistelyn läpi ...

me naiset huomataan,joten turha esittää mitään.. :)

• varmasti
        kyllähän.. kirjoitti:

me naiset huomataan,joten turha esittää mitään.. :)

huomaa. tämän takaan. eikä se ole esittämistä vaan vamma.

• kyllä
        varmasti kirjoitti:

huomaa. tämän takaan. eikä se ole esittämistä vaan vamma.

varmasti huomaamme. tästä ei kinastella. nojoo,voihan sitä vammaksikin sanoa.. semmoinen kun pelko. Syyllistyn kyllä itsekkin joskus siihen joten mikäpä oon ketään tuomitsemaan :< Mut minkäs ujoudelle mahtaa.. vaikka joskus sekin on voitettava..

• EksynytMyrskytuulenLapsi
        vääristelkö .. kirjoitti:

ja minut sellainen ainakin saa kiinnostumaan miehestä, jos muuten on ok... kiva tietää, että on sen arvoinen, että mies edes yrittää...vaikka tekisikin itsensä naurettavaksi, mut se tehoo kans!

Toi viilipyttytekniikka on ainakin meikäläisen kohdalla tuhoon tuomittu. Vedän sen johtopäätöksen, et ok, jos ei kiinnosta, niin ei sitten, häivynpä muille apajille sitten...

• nainenN
        EksynytMyrskytuulenLapsi kirjoitti:

ja minut sellainen ainakin saa kiinnostumaan miehestä, jos muuten on ok... kiva tietää, että on sen arvoinen, että mies edes yrittää...vaikka tekisikin itsensä naurettavaksi, mut se tehoo kans!

Toi viilipyttytekniikka on ainakin meikäläisen kohdalla tuhoon tuomittu. Vedän sen johtopäätöksen, et ok, jos ei kiinnosta, niin ei sitten, häivynpä muille apajille sitten...

Kuin sinä.No thanks viilipytille!

• peruslukemilla,
        olekin kirjoitti:

eikö olisi kivempaa näyttää ne tunteensa? Mitäs jos se nainekin on suhun ihastunu, mut odottaa vaan jotain merkkiä et tunne olis molemminpuolista?

• nainen mäkin

,,,

• loukattu monesti mutta jaks...
        peruslukemilla, kirjoitti:

eikö olisi kivempaa näyttää ne tunteensa? Mitäs jos se nainekin on suhun ihastunu, mut odottaa vaan jotain merkkiä et tunne olis molemminpuolista?

jotkut ehkä pelkää loukkaantumista eivätkä uskalla helpompaa olla viilipytty ja odottaa naiselta sitä tunteiden osoitusta. itsekkin joskus näin tein huonoksi havaittu eikä tämä toinenkaan vaihtoehto ole toiminut kohdallani. nyttenkin tilanteessa missä
        osoitin naiselle tunteeni kuukauden yhdessä hegailun jälkeen niin tulee vastausta että "en tiedä tunteistani mitään en osaa sanoa ja plaa plaa" ja tänään pääsen juttelemaan tämän tytön kanssa toivoen tietty parasta ja peläten pahinta eli että saan taas takkiini.

peruslukemilla, kirjoitti:

Minä ainakin itse olen niin ujo (tai sitten vanhanaikanen), että kaipaan sitä miehen aloitetta asiassa. Jos sitä ei tule, uskon, että ok, ei sitä kiinnosta sitten...ja siihen se sitten jää

• Yrttitarha-.

En tiedä, mutta kotisivusi ovat kyllä melko jäätävät...hui

• whiney

Menetän mahikseni yleensä siinä vaiheessa, kun oon ihastunut. Joko en saa sanaa suustani, tai sitten puhun typeriä ja olen niin jännittynyt, että käyttäydyn omituisesti. En tule koskaan saamaan sellaista naista, johon olisin alusta lähtien ihastunut :(

• sitten

liian nopeasti? Ehkä nainen ei ole edes tajunnut ihastumistasi ja sitten kun hänkin rupeaa kiinnostumaan niin sinä oletkin jo luovuttanut?

• whiney
        sitten kirjoitti:

liian nopeasti? Ehkä nainen ei ole edes tajunnut ihastumistasi ja sitten kun hänkin rupeaa kiinnostumaan niin sinä oletkin jo luovuttanut?

Noinhan se on. Mitä todennäköisimmin en mene kahta kertaa samalle tytölle änkyttämään. Mun olematon itsetuntoni ei kestä häpeää tai epäonnistumisia

• Jipujee

Mää meen aivan lukkoon.

whiney kirjoitti:

Noinhan se on. Mitä todennäköisimmin en mene kahta kertaa samalle tytölle änkyttämään. Mun olematon itsetuntoni ei kestä häpeää tai epäonnistumisia

Minä odotan, että tulis sen toisenkin kerran, koska minusta on kertakaikkiaan vastustamatonta huomata, että toinen on ihan hämillään. Ja se saa minut ainakin kiinnostumaan ja odottamaan seuraavaa kertaa...jota ei sitten koskaan tulekaan =(

• munakokkeliotit
        Jipujee kirjoitti:

Mää meen aivan lukkoon.

no grrhhh 8)

• itsellinen nainen
        sitten kirjoitti:

..itse olen sen luonteinen paukapää etten huomaa miehen kiinnostusta siinä heti paikalla vaan noin vuorokauden sisällä vasta kun ajattelen että mitähän sekin mies minusta halusi. Sitten on jo liian myöhäistä ja näin olen elämän varrella "hukannut" kenties elämän kumppanin. Mutta toivon että seuraava mies pyytää numeroni ja soittaa seuraavana päivänä...

• varmaan vaikutan ihan idiootille!!! Siis katselen pitkään, etsin katsekontaktia, ujostelen ja puhun niin tylsiä juttuja. Hymykin epäonnistuu.

• nainen...

voisi edesauttaa tilanteen kehittymistä?

• nainen... kirjoitti:

voisi edesauttaa tilanteen kehittymistä?

Noh helpointahan olisi jos nainen uskaltais ottaa kontaktia. Mutta flirttailemalla antaa vinkkiä miehelle, ja se ettei välitä miehen ujoudesta sekä hölmöstä käyttäytymisestä heti alkuun, kai nainen sen huomaa milloin miehen hölmöt jutut johtuu jännityksestä...(?)

joonas75 kirjoitti:

Noh helpointahan olisi jos nainen uskaltais ottaa kontaktia. Mutta flirttailemalla antaa vinkkiä miehelle, ja se ettei välitä miehen ujoudesta sekä hölmöstä käyttäytymisestä heti alkuun, kai nainen sen huomaa milloin miehen hölmöt jutut johtuu jännityksestä...(?)

mikäli naisella on pääkopassa muutakin kuin bissee... Ei kun yrittämään! =)

• rakastunut hömelö

Minusta taas tulee ylipuhelias. Höpötän ummet lammet kaikenlaista ja myöhemmin sitten häpeilen että miksi minun piti olla sellainen lörppö. Muutenkin saatan vetää käytökseni ihan överiksi. Normaalisti olen aika pidättyväinen, mutta ihastuminen avaa kaikki patoluukut, tekee minusta suorastaan maanisen.

• _satu

todella :)

• rakastuinkin

Kuulostat tutulta!

Samoin minullekin käy, vaikka luulin olevani jo kaikkea kokenut vanha ja viisas nainen. Ihastuessani muutun ihan hömelöksi, ja kadun tietty jälkeenpäin sanomisiani kuin myös sanomatta jättämisiäni.

Mutta kummasti vaan kaksi tällaista hömelöä kohtasi, ihastui ja lopulta rakastuikin - johtuiko siitä että otin ohjat käteen kun huomasin hänen hämmennyksensä?

Myöhemmin hän kertoi olleensa tyytyväinen siihen, että osasin toimia oikein ja ohjailla suhdettamme eteenpäin. Jos en olisi toiminut, hän ei ehkä olisi osannut tehdä mitään. Ja olisi edelleen yksin. Kuten minäkin.

Nyt olemme yhdessä, ja onnellisia. Tiiä sitä kuinka kauan, mutta enpä näitä hetkiä hänen kanssaan pois vaihtaisi.

• naang-pha-jaa-baan

Mies häkeltyy,punastuu,takeltelee..sinut nähdessään..Vähän rohkeampi flirttailee vaikka kohtaisitte missä ja mihin aikaan..

Jos rohkenee enempään..

Mies alkaa soittelemaan joka päivä,tekee tikusta asiaa,on äärettömän innostunut elokuvista,ulkona syömisestä,kaikesta naiseen liittyvästä..tuo ruusuja,karkkipussin..;-)))

• kun..

kuulostaa ihanalta ;-))

• kissanainen12334
        kun.. kirjoitti:

kuulostaa ihanalta ;-))

nii. :) tosi ihanalta ;)

• PikkuGootti
        kissanainen12334 kirjoitti:

nii. :) tosi ihanalta ;)

Kuulostaa vallan ihanalta...
        Harmi kun mun ulkonäön perusteella kai miehet luulee etten ole tuollaisesta kiinnostunut vaan lähinnä mulle tuodaan kaljapäkki tai röökiaski..

Ruusut olis joskus hienoja...tai suklaalevy...

• no jopas
        PikkuGootti kirjoitti:

Kuulostaa vallan ihanalta...
        Harmi kun mun ulkonäön perusteella kai miehet luulee etten ole tuollaisesta kiinnostunut vaan lähinnä mulle tuodaan kaljapäkki tai röökiaski..

Ruusut olis joskus hienoja...tai suklaalevy...

Jos yhtään nimimerkkisi kaltainen olet niin pitää olla sangen tumpeloita jotka aina tuovat röökiä tai kaljaa eikä sitä ruusua, ainakin gootille ;)

• ap:n kysymykseen (N)

Tunnistaako kukaan miehistä itsessään sellaista tapaa, että kun on ihastunut naiseen, niin isommassa seurassa välttelee tämän katsekontaktia, koska ei halua, että nainen tai muut huomaavat ihastuksen?

Itselläni on vähän tällainen taipumus ihastuksen alkuaikoina.

• no tuo on ihan tuttua minulle, eli jos on isommassa joukossa niin yrittää olla näyttämättä sitä ihastustaan, ei ehkä ihan välttele katsekontaktia mutta yrittää pitää sen normitasolla.

• scale

ei tarvitse itse vierestä seurata kun käyttäytyy kuin typerys.

• kivikasvo

Hyvin korrektisti, ystävällisesti, huomioon ottaen. Omien tunteitten näyttäminen liian aikaisin, lässyttäminen, rakkauden tunnustukset ja ylenpalttiset lahjat ajavat naisen takuuvarmasti lipettiin, tai epäreilu tapaus hyödyntää tilanteen armotta.

Ei auta muuta kuin pitää käsijarru laahaamassa, kunnes nainen antaa vihreää valoa kertomalla itse olevansa samalla kantilla. Kyllähän naiset tietävät, jos mies on pihkassa, vaistoavat jotenkin. Lienee samalla testi, pystyykö mies ylipäätään kontrolloimaan itseään.

Joskus nuorempana ei vaan uskaltanut pyytää treffeille, kun pelkäsi munaavansa itsensä. Sittemmin on tullut munattua niin monta kertaa, ettei pelkoa enää ole ja voi räväyttää treffitarjouksen vaikka YLE:n suorassa uutislähetyksessä ;)

• naang-pha-jaa-baan

Treffipyyntö Ylen suorassa lähetyksessä oli tosi hyvä läppä.Uskoisin useamman naisen suostuvan;-))

• KOVAA PELIÄ

Sanoit osuvasti:

"Hyvin korrektisti, ystävällisesti, huomioon ottaen. Omien tunteitten näyttäminen liian aikaisin, lässyttäminen, rakkauden tunnustukset ja ylenpalttiset lahjat ajavat naisen takuuvarmasti lipettiin, tai epäreilu tapaus hyödyntää tilanteen armotta.

Ei auta muuta kuin pitää käsijarru laahaamassa, kunnes nainen antaa vihreää valoa kertomalla itse olevansa samalla kantilla."

Feminismi ja joltain osin jopa miesviha on vienyt tilanteen sellaiseksi Suomessa, että kannattaa tosiaan pysyä viilipyttynä ja varovaisella linjalla - koska lähes säännönmukaisesti asiaan kuuluu epäreilu peli jossain muodossa - ja ne pakitkin voi tulla vähemmän fiksuilla tavoilla nykyään...

Kyllä Suomen miehet ovat ehkä maailman pahiten alistetussa tilassa sosiaalisesti - kts vaikka valtion päämiestämme....tai vaikka sitä, että avioeroista naiset tekevät jo lähes 3/4....jne

• Solar
        KOVAA PELIÄ kirjoitti:

Sanoit osuvasti:

"Hyvin korrektisti, ystävällisesti, huomioon ottaen. Omien tunteitten näyttäminen liian aikaisin, lässyttäminen, rakkauden tunnustukset ja ylenpalttiset lahjat ajavat naisen takuuvarmasti lipettiin, tai epäreilu tapaus hyödyntää tilanteen armotta.

Ei auta muuta kuin pitää käsijarru laahaamassa, kunnes nainen antaa vihreää valoa kertomalla itse olevansa samalla kantilla."

Feminismi ja joltain osin jopa miesviha on vienyt tilanteen sellaiseksi Suomessa, että kannattaa tosiaan pysyä viilipyttynä ja varovaisella linjalla - koska lähes säännönmukaisesti asiaan kuuluu epäreilu peli jossain muodossa - ja ne pakitkin voi tulla vähemmän fiksuilla tavoilla nykyään...

Kyllä Suomen miehet ovat ehkä maailman pahiten alistetussa tilassa sosiaalisesti - kts vaikka valtion päämiestämme....tai vaikka sitä, että avioeroista naiset tekevät jo lähes 3/4....jne

siinä on, että kaikki pitää aina laittaa feministien syyksi?

Huonosti käyttäytyvät naiset kun harvoin ovat niitä feministejä.

• ???

flirttailla?

• flirtti tietämättään

Olen usein saanut kuulla että flirttailen, vaikka en tee sitä koskaan tietoisesti. Jos olen kiinnostunut naisesta ja siitä mitä hän kertoo, keskityn häneen täysin myötäeläen keskustelua katsekontaktilla, ilmeillä, asennoilla ja eleillä. Se on kuulemma flirttailua, vaikka itse teen sitä vain koska pystyn siten keskittymään paremmin keskusteluun ja sulkemaan pois häiritsevän taustahälyn.

• missäs
        flirtti tietämättään kirjoitti:

Olen usein saanut kuulla että flirttailen, vaikka en tee sitä koskaan tietoisesti. Jos olen kiinnostunut naisesta ja siitä mitä hän kertoo, keskityn häneen täysin myötäeläen keskustelua katsekontaktilla, ilmeillä, asennoilla ja eleillä. Se on kuulemma flirttailua, vaikka itse teen sitä vain koska pystyn siten keskittymään paremmin keskusteluun ja sulkemaan pois häiritsevän taustahälyn.

tuollaisia miehiä on?

• ????????

Flirttaa paremmin? Voiko verrata?

• kyllä

Kokemuksia molemmista siis suomalaisesta että "etelän miehestä" ja kyllä suomalainen osaa flirttailla ihan samalla tavalla kuin ulkom.mieskin :)
        Hävetä ei tarvitse suomalaisen flirttailutaitojaan siis vaan antaa palaa vaan, me naiset nautimme siitä aivan mahdottomasti :D

• Viskoosi78

Niinkuin työpaikallakin, jos on oikeesti ihastunut, niin ei sitä uskalla oikeen mitään sanoa.
      Pelkää liikaa että toinen olisi varattu ja tai ei tarpeeksi kiinnostunut minusta..

Typeräähän se on pelätä tuollaista, tiedän sen. Kai sitä pitäs olla kuolemansairas, jotta sitten uskaltaisi tehdä aloitteen, silloin sitä tekisi kaikkia asioita jota eläissään haluaisi tehdä.
      Nyt vissiin asiat tarpeeksi hyvin, kun aloitteet on niin vähäisiä..

• nainenN

Noilla silmillä kannattaa ainakin yrittää!;-)

• SimStim

viileästi, mutta silti huomiota herättävästi.
      Kohteliaasti ja huomaavaisesti, mutta en päällekäyvästi.

Minut on pyydetty tapaamisen jälkeen treffeille.

• outo logiikka

kylmä viileys ei ole kohteliasta huomaavaisuutta, olet varmaan käsittänyt itsesi ihan väärin.

• drhgdhdgh

sitä ilmestystä. Multa melkeen tulee ujo pisu.

• mennään

Useimmiten olen kävellyt onneni ohi, mennyt jonnekin kauas ja tullut lopulta järkiini:

Ei se onni toisesta ihmisestä ole kiinni, onni on omassa päässä jos on ollakseen.

Parempi olla nolaamatta itseään julkisesti, jossain vaiheessa joku kiva nainen tekee todennäköisesti aloitteen.

Jos ei tee, oma moka. Elämästä voi nauttia ilman naistakin.

• jyiki

ilman naistakin mutta kyllä ainakin itse eläisin suhteessa mieluummin kuin yksin. koska silloin elämä on paljonkin nautittavampaa kun on se joku...

• Naisnäkökulma

Luin alla olevat viestit ja voi kun tuli ihanat muistot mieleen. Aikanaan naistenmies, joka oli todella vakavasti ihastunut minuun, meni aivan umpilukkoon läheisyydessäni ja valitettavasti minulle kävi samoin. Nyt kun joskus näen häntä kaupungilla, tulee lämmin muisto mieleen siltä ajalta. Ainakin jäi suloinen muisto.

• miten tuosta

voi jäädä suloinen muisto? Eikös pikemminkin jäänyt kaivelemaan...

• hyvä..

ilmaus: "vakavasti ihastunut". Aika outoa, ettei edes hymyilytä miehen läsnäollessa, vaan on naama peruslukemilla. Ihastuminen on vakava asia!

• rakastella

kannattaa rakastua useampaan ihmiseen ja rakastella myös jos siltä tuntuu näin luonnossakin.

• miesnäkökulma

Hei, nimimerkki "naisnäkökulma", luin viestisi siitä, miten menit lukkoon nähdessäsi erään tietyn miehen, joka edelleen herättää lämpimiä muistoja. Kirjoitit niin kauniisti, että haluaisin alkaa tutustua sinuun. Missä päin olet ja minkä ikäinen? Itse olen solakka 176 cm ja juuri alle 70 kg mies Hgistä. Meilaile, osoite on: [email protected]

toivon todella saavani sinuun yhteyden ja kuulevani sinusta.

miesnäkökulma

• minä...

olen kun ihastun: kikattelen kun jokin pikkupoika, olen koko ajan punastunut, korvani ja posket hehkuvat, höpöttelen ihan hölmöjä, ruoka ei maita, mikään muu kuin nainen ei kiinnosta, koko ajan pyörii sama nainen mielessä, puhun hermostuksissani naisesta kaikille, menen aluksi aivan sekaisin naisen seurassa, teen jotain hölmoä, rehvastelen tyhmillä asioilla, olen kuin kukko kanalassa, yritän pitää kaiken hanskassa, olen kuin ääliö. En uskalla pyytää ulos koska pelkään pettymystä ja olen niin lätkässä riittää kun saa olla hetken lähellä, iholle toki tekesi mieli kiinni, yleensä jokainen nainen johon olen ollut ihastunut on reakoinut samoin? idioottikin huomaa jos on jotain säpinää...

• sokea kana

ei tajunnut mitään, ennenkuin oli liian myöhäistä! Ajatukset olivat jossain muualla kuin miehissä ja kun tajusin miehen käytöksen, oli mies jo muualla...

• häipynyt
        sokea kana kirjoitti:

ei tajunnut mitään, ennenkuin oli liian myöhäistä! Ajatukset olivat jossain muualla kuin miehissä ja kun tajusin miehen käytöksen, oli mies jo muualla...

Noinhan kaikille ihastuksilleni on käynyt. Eivät ole tajunneet tai sitten tajunneet mutta eivät ole tehneet aloitetta. Ja minä poikahan kun en uskalla:(

• Ei niin gigolo

enkä saa sanaa suustani. Päässäni ei ole yhtään järkevää ajatusta. Tod. näköisesti kaikki naiset joihin olen ihastunut pitävät minua älykääpiönä : ) Ilman ihastusta kyllä juttu luistaa mainiosti ja seuraa löytyisi, on tää elämä merkillistä.

• sekopää

Ihastuneena en saa mitään järkevää aikaan. Vilkuilen, kyttäilen, yritän tehdä tikusta asiaa jos vain mahdollista. muutenkin yritän tuoda itseäni esiin että toinen edes huomaisi olemassa oloni. kaikille kavereille kyllä kertoilen kuinka ihanan naisen olen löytänyt, mutta siihen se sitten jääkin.

• don huanni

päähä lyöty,hosussa nytkähtää kuola ruppee valluu suupielestä.

• ihmettelen ja huokailen

Normaalisti olen aika raikuli persoona. Juttelen koko ajan. Ei väliä onko vastapuolena mies vai nainen. Mutta odotas vain kun vastaan tulee joku nainen johon ihastun. Nooh en nyt mene aivan hiljaiseksi mutta rauhoitun aika tavalla. Sitä aina pelkää säikyttävänsä tämän naisen pois jos on liian ulospäin antava.

• fghfsd

En uskalla lähestyä ihastukseni kohdetta, joten unohdan samantien tapauksen.

• tuo meni

jo yli!

Älkääpäs nyt lyökö lekkeriksi ihan kokonaan tätä asiaa. ;)

• mitenniin
        tuo meni kirjoitti:

jo yli!

Älkääpäs nyt lyökö lekkeriksi ihan kokonaan tätä asiaa. ;)

Miten niin lekkeriksi?

En mäkään tee mitään jos ihastun. Jos toinen ei tee aloitetta, niin en helvetti soikoon ala nolata itseäni iskuyrityksellä.

• ..vaikka olenkin...
        mitenniin kirjoitti:

Miten niin lekkeriksi?

En mäkään tee mitään jos ihastun. Jos toinen ei tee aloitetta, niin en helvetti soikoon ala nolata itseäni iskuyrityksellä.

...nainen. Näissä jutuissa liikutaan sen verran heikoilla jäillä, että pakkien saaminen ainakin mulle olisi tosi kova pala. Pari kertaa varovaisen lähestymisen jälkeen on mieheltä tullut kylmiä pyyhkeitä siihen malliin, että ei kauheasti enää huvita lähestyä sellaista, josta oikeasti pitää. Mieluummin säilyttää kasvonsa ja pokaa niitä, joiden antamilla pakeilla ei ole niin paljon väliä.
        Tietysti voi sanoa, että elämässä pitää ottaa riskejä, mutta mua ei kauheasti huvita enää tehdä sitä. Ei sydämenasioissa. Eletään sitten yksin, p**kele...

• sama...
        ..vaikka olenkin... kirjoitti:

...nainen. Näissä jutuissa liikutaan sen verran heikoilla jäillä, että pakkien saaminen ainakin mulle olisi tosi kova pala. Pari kertaa varovaisen lähestymisen jälkeen on mieheltä tullut kylmiä pyyhkeitä siihen malliin, että ei kauheasti enää huvita lähestyä sellaista, josta oikeasti pitää. Mieluummin säilyttää kasvonsa ja pokaa niitä, joiden antamilla pakeilla ei ole niin paljon väliä.
        Tietysti voi sanoa, että elämässä pitää ottaa riskejä, mutta mua ei kauheasti huvita enää tehdä sitä. Ei sydämenasioissa. Eletään sitten yksin, p**kele...

Minä olen yksi niistä, joista pidit oikeasti. Minäkin pidin sinusta oikeasti. En minäkään uskaltanut aloitetta tehdä.
        Niin, eletään sitten yksin...

• ..vaikka olenkin... kirjoitti:

sama vika, on tullu niin paljon paskaa niskaan ettei kovin mielellään enää halua tehä asioiden eteen mitään.. melkeinpä nykyään sitä mieluummin pitää asiat omana tietonaan kuin viitsii edes yrittää, kun ei halua enää kokea sitä nöyryytystä ja paskaa oloa mikä pakeista seuraa, se on jotain järettömän kamalaa.. :(

• eikös se
        mitenniin kirjoitti:

Miten niin lekkeriksi?

ollutkaan leikkiä?

Jos kumpikaan ei uskalla tehdä aloitetta, niin siinä annetaan onnen kulkea nenän edestä.

Vielä nykyaikanakin nainen olettaa miehen tekevän sen aloitteen, näin se on. Se on miehen työ.

• moona
        mitenniin kirjoitti:

Miten niin lekkeriksi?

Tollo!!tee nyt hei jotain.En mä ainakaan ole koskaan ketään tappanut jos on lähestynyt.Vaikken tuntiskaan samoin sitä poikaa kohtaan, niin en mä mene kaikille juoruamaan ja kirkossa kuuluttaan.Ymmärtäähän sen, ettei se varmasti sille ollu helppoa.Mut niin, todellakin kannattaa tehdä jotain, aattele nyt jos saiskin vastakaikua!Sekun on myös mahdollista.

• puhuu kaiken näköisestä asioista jolla eiole mitään merkitystä.Jonkin näköinen ujouden puuska.

• purjeveneeseeni ,

kehuin ja elvistelin,ja eihän sitä kukaa huomaa ettei sillä oo koskaa purjehdittu, tarjosin drinksuja, sit vein Kaivopuiston ylimmän kerroksen lukaaliin katsomaan merinäköalaa, Ja sit ne tavanomaiset perusjutut, sänkyyn rynkyttää ja aamulla sit että, Sori, olen pahoillani, kemiat ei kohtaa.

• nr46

En muuta sano kuin että ilmaiskaa se ihastuminen nyt jotenkin, ja mielellään niin että viesti menee varmasti perille. Ja jos ei tunnu menevän perille niin kerro se kaikki kirjeessä, eipä tarvitse sitten enää kuin odottaa että tulleeko pakit tai tapahtuuko muuta =)

Tietenkin jos toinen osapuoli on varattu niin ei välttämättä tarvitse varmistaa asiaa mutta varmaankin kaikista on kiva kuulla jos on joku ihastunut =)

• Tietää

kertokaas muuten miten sais vinkkiä onko naisella samat tunteet kun sinulla? tuntuu ettei saa mitään selkoa mitä nainen ajattelee sinusta.

Tuohon alkuperäiseen kysymykseen: Yleensä puhun jotain ihan älyttömiä juttuja jotka ei kiinnosta ketään koska en keksi mitään järkevää keskustelun aihetta ja sitten ottaa pannuun että on nolannu ittensä

• käyttäytyminen

on samanlaista molemmilla sukupuolilla.. haluaisi puhua, mutta ei keksi mitään älykästä sanottavaa juuri tälle ihastuksen kohteelle, vaikka muitten kanssa olisikin helppo keskustella.
        Ehkä ne katseet ovat tärkein tuntomerkki - toista rupeaa katseellaan etsimään tai hakeutuu muuten miehen lähelle. Ja ehkä koskettaa ohimennessään...

• ujoille

pojille...Jos oikeasti olette ihastuneita johonkin naiseen ja vaikka kuinka ois ujoo ja tälleen, niin antakaa edes pienenpieni merkki, että kyseinen nainen tietää sitten että pallo on nyt heitetty hänelle ja voi tehdä alotteen!Kyllähän sitä tietenkin nainenkin odottaa merkkiä jos jonkinmoista, ennekun uskaltaa alkaa käydä päälle:)Kukaan kun ei pysty lukeen toisen mieltä.
      Itseä ottaa päähän näin jälkeenpäin, kun en mitään tehnyt ihastuksen kohteeni saamiseksi,ujokun olen.Jopa välttelin se pojan katsetta, kun tuntu ettei polvet kestä.Ja poikakin oli tiettävästi ujo..En sitten tiedä oliko sillä minkäännäköisiä tunteita, mutta mitä tässä yritän sanoo on, että ujo rakkaus näyttäytyy ulospäin usein ylinäytellyn välinpitämättömältä ja ylpeeltä.Sitä kai pelkää että menettää täysin kontrollin, jos pikkusenkin löysää..Hullua touhua.Nyt kaduttaa.

-Tyttö

• N42

Samanlainen itsekin olen ollut...katsetta ei uskalla kohdata, katsoo vain silloin kun toinen katsoo toisaalle...puhuu älyttömyyksiä ja tuntee itsensä täysin idiootiksi... eli ihan samanlaisia fiiliksiä kuin teillä miehilläkin :D
        Silloin aina toivoisi että toinen antaisi jonkinlaisen vinkin kiinnostuksestaan...olkaa siis miehet rohkeampia, kerranhan täällä eletään (okei, sama itsellekin tietty)

• iceQB

Annan asian hyvin pitkälti olla, koska näin realistina en näe mahdollisuutta että minusta kiinnostuttais. "Moi, tota, mun mielestä sä oot mielenkiintone tyyppi ja haluisin tutustua paremmin" Mielummin jätän sanomatta kokonaan kuin tekisin itsestäni entistä pellemmän

• Kaiken nähnyt

No mä voin sanoa, että tulevaisuudessa pakenen tunturiin ja ryyppään viikon pontikkaa. Sen jälkeen saunon muutaman vuorokauden ja vihdon tuoreilla nokkosilla kassejani. Jos järki ei ole vielä tässä vaiheessa palannut päähäni saattaa olla tarpeen sivellä lerssi hunajalla ja mennä korpeen odottelemaan raatelijakarhua.

• &quot;Käpyjä&quot; heitelti...

Kaikesta huolimatta vaikka oletkin ujo on helppo näin kesäisin antaa joku itse poimimasi kukka niitähän nyt on joka pientareella tai osta yksi ruusu ja heitä tai ojenna se hänelle,se viesti on pakko huomata.Loppu on sitten jo muusta kiinni.

• kun lukee,

niin eipä enää yhtään ihmetytä se, että maailmassa on niin paljon sinkkuja...

• Coolish

Mistä lienen nuorempana kehitellyt sellaisen ajatuksen, että miehen pitää olla jotenkin välinpitämättömän cool kivikasvo. Ujouttahan sillä yritti peittää. Ei ole uskaltanut ottaa kontaktia oikeaan aikaan vaan olen usein kerännyt rohkeutta niin pitkään, että peli on menetetty. Jotkut ovat jälkeenpäin kertoneet olleensa ihastuneet minuun ja minä poika en ymmärtänyt tai uskaltanut tartua tilaisuuteen. Ja minäkin olin heihin. Arvaa harmittaako? Maalipaikkoja on ollut mutta maalintekotaito on puuttunut.

• menee....

Samat sanat....täysin sama juttu täällä...Naiset kun ei uskalla aloitteita tehdä...huoh.

• Noinhan

se menee MM-jääkiekko-otteluissakin Suomella.

• Mage(aito)

muutun liian ujoksi, liian asialliseksi, liian tylsäksi...

Yleensä naiset joista en ole mitenkään kiinnostunut päätyvät yksiin meikän kanssa. Välipitämättömyydellä siis pärjäisi ja on helpompi olla olla oma aito itsensä, mikä siis tehoaa...

Harmillinen kierre.

• sä sitten

pohjimmiltasi aidosti välinpitämätön ihminen? No ei vaan, ymmärrän mitä tarkoitit.

• Matilda..

ole mitään erheitä, jos sä normaalistikin olet välillä asiallinen ja välillä asiattomampi. Mun mielestä sekä miesten että naisten pitää olla rohkeasti ja reilusti vaan se oma itsensä. Jos ei sillä käy kaupaksi, se lähtijä tai pakkien antaja menettää enempi.

• paras

Mies kysyi multa: Annatko mulle jos tulen käymään. Se oli niin selkeä viesti että mies on kiinostunut musta.Juttu onkin sit historiaa. Siitä kaikki alko eikä ole vielä päättynyt.Täydet pisteet miehelleni.

• tämä tapaaminen

viisi minuuttia sitten?

• hollow_soul

Ihastuin tähän tyttöön tai oikeastaan tummanpuhuvaan naisjumalattareen aikoinaan.. käytin lähinnä pitkiä katseita yrityksissäni viestittää hänelle jotain. Yritin olla tuttavallinen, mutta tämä kaunotar lumosi minut niin etten saanut mitään fiksua sanottua. Vaikenin. Tyttö oli tuolloin varattu, joten sattuneista syistä en paljon treffeille pyytänyt.

• eunukki55

menee järki pihoille,,

• rakastuneen

miehen suusta tulvii sanoja esim:
        ögglömmhh jne. kipsissä ovat ..
        Ei ole helppoa rakastetullakaan kun ei
        tiedä kuinkapäin miestä auttaisi:))?!

• ämjiiäl

Ujous on asia jolle ihminen ei yleensä mahda mitään. Ne jotka sitä ei ole koskaan kokenut, voivat olla sitä mieltä että, luuserien lässytystä. Se on kuitenkin todella raastavaa kun ei uskalla kertoa ihmiselle tunteistaan. Kokemuksesta voin kertoa että menee yöunet ja sitä kautta muukin arkielämä vaikeutuu.

• todella...

kysymys ujoudesta vaiko siitä, että on tullut "turpaan" aiemmissa ihmissuhteissa (alkaen lapsuuden ihmissuhteista..)? Peloista voi päästä eroon.

• Hugo

Kai sitä yrittää olla mielinkielin ja yrittää peittää ujouden ja saattaa mennä hieman sanattomaksi ja ei ainakaan mielellään sano mitään epäkohteliasta. Vaikea kysymys... Mitäs nainen tekee, jos on todella ihastunut mieheen? Rakkaudestahan se hevonenkin potkii. Toimiiko nainen näin?

• naang

Toimii..Osuit asian ytimeen!Ihastumisissani,ainakin minä, olen aina ollut kuin villivarsa kevään ensimmäisellä ulkoilukerralla..Hypin,pompin,heilun ja kirmailen(stop-merkit luen kuitenkin huolella):)

• kyllähän
        naang kirjoitti:

Toimii..Osuit asian ytimeen!Ihastumisissani,ainakin minä, olen aina ollut kuin villivarsa kevään ensimmäisellä ulkoilukerralla..Hypin,pompin,heilun ja kirmailen(stop-merkit luen kuitenkin huolella):)

..sen nyt huomaa millon mies on ihastunut minuun tai ulkopuolisen silmin katsottunakin sen huomaa kun mies on ihastunut naiseen. En osaa sanoa mistä, mutta itse ainakin olen aina jotenkin tiennyt alitajunnassa että kenen kanssa tulee olemaan vielä joskus säpinää:)! Ehkä sitä itsekin käyttäytyy alitajuisesti flirttaillen.

Katseestahan sen yleensä huomaa. Ja siitä kun mies puhuu ihan tyhmiä. Itse kun olen ihastunut niin alan ehdottelemaan miehelle ihan suoraan. Ja sitten kun sen miehen saan, niin ei se enää kiinnostakaan. Ja jos johonkin olen todella ihastunut, niin välit on pakko pistää poikki ennen kun mies alkaa suunnitella tulevaisuutta tai menee liian vakavaksi. Koska kun on ihastunut niin kaikki näyttää niin täydelliseltä, mutta kun arki alkaa niin kaikki menee päin persettä..usein omasta aloitteesta.

Siksipä onkin niin kiva olla usein ja moneen ihastunut:)!

• sitä
        kyllähän kirjoitti:

..sen nyt huomaa millon mies on ihastunut minuun tai ulkopuolisen silmin katsottunakin sen huomaa kun mies on ihastunut naiseen. En osaa sanoa mistä, mutta itse ainakin olen aina jotenkin tiennyt alitajunnassa että kenen kanssa tulee olemaan vielä joskus säpinää:)! Ehkä sitä itsekin käyttäytyy alitajuisesti flirttaillen.

Katseestahan sen yleensä huomaa. Ja siitä kun mies puhuu ihan tyhmiä. Itse kun olen ihastunut niin alan ehdottelemaan miehelle ihan suoraan. Ja sitten kun sen miehen saan, niin ei se enää kiinnostakaan. Ja jos johonkin olen todella ihastunut, niin välit on pakko pistää poikki ennen kun mies alkaa suunnitella tulevaisuutta tai menee liian vakavaksi. Koska kun on ihastunut niin kaikki näyttää niin täydelliseltä, mutta kun arki alkaa niin kaikki menee päin persettä..usein omasta aloitteesta.

Siksipä onkin niin kiva olla usein ja moneen ihastunut:)!

löydä juttuseuraa molemmista sukupuolista, jotka ovat
        ns. samalla "taajuudella". Voi puhu niistä asioista
        jotka ovat molemmille tavallisia.

• böö..
        sitä kirjoitti:

löydä juttuseuraa molemmista sukupuolista, jotka ovat
        ns. samalla "taajuudella". Voi puhu niistä asioista
        jotka ovat molemmille tavallisia.

en olisi arvannut.

• aikuinen nainen...

Tekis mieli potkasta ja pikkasen kevyt olo...
        vähä niinku hiukan ilmas leijuis...mut ah ..niin ihanaa...

• lupelainen

nykyinen poikaystäväni heitti vaan ihan suoraan että pitää minusta, ja tietysti oli imartelevaa kun joku on ihastunut..
      aluksi en ollut edes ajatellut että meistä jotain tulisi mutta siitä se sitten lähti, vaikka olenkin kylmä ja kova ihminen. mies ei antanut tämän ulkokuoreni hämätä, onneksi.
      on ihanaa että mies on ihastunut, tietysti se ahdistaa jos itseään ei kiinnosta.
      ja kyllä tämä nykyinen poikaystävä välillä miettii että mitä voi minulle sanoa.. tietysti olen sanonut hänelle että ei tarvitse jännittä, minun vihaani ei tarvitse pelätä. ennen kaikkea miesten pitäisi olla rehellisiä, tosin alkuvaiheessa ei saa olla liian avoimia. mutta älkää olko välinpitämättömiä kivikasvoja. keskittykää sitten kohtelemaan naista hyvin, se yleensä toimii. kohteliaisuus on niin harvinaista nykyään miehiltä, että nainen tuntee itsensä vähintäänkin prinsessaksi siinä vaiheessa kun oven avaatte. uskokaa pois vaan.

• eipä

tuo oven availu ym. paljon auttanut.

• Näinkö ?

Vältän silmiin katsomista, lähelle joutuessani vältän kosketusta ja painun vaikka vessaan kun tuntuu että sydän repeää irti rinnasta ja tietysti jos puhumaan joutuu puhun kuin hän olisi kuka vain.
      Terveisin Idiootti

• luonnollista

Juuri noin käyttäytyy moni.
        Se on luonnollista.
        Ilmeisesti "välttelevä" kaytös antaa tilaa varmistukselle, että myös vastapuoli olisi kiinnostunut.

• arka-urho

Tuijottelua pitkän matkaan päästä. Voi mennä lähelle istumaan ja sitten vilkuilla vaivihkaa..Ei pidä olla liian tunkeileva mutta voi olla muuten näkyvillä. No varmaan se esti rehveille menon ettei nainen oo yleensä ollu kiinnostunu minusta.

• suska

Miehen kohtelias käytös,hymy,silmiin katsominen...ja vaikka kukat,siinä ihania asioita jotka saa tuntemaan olevansa Oikea Nainen!!

• Loisija-84

Mä vedän ainakin helvatanmoiset kännit ja yritän uudelleen. Useinkaan ei tällä konstilla onnistu, mutta harmillista sinänsä, että ilman humalaa en edes uskalla lähestyä, jos edes kännissä.

• neppis peppis

töissä mulla työkaveri joka aina sauna illoissa mukava mut töissä aina ilkeä.
      töksäyttelee ja ei tervehdi yms yms.
      ihastunu??????

• ...

niin...

• #

• ou.
        # kirjoitti:

oudot perusteet

• ...
        # kirjoitti:

mää vaan ihimettelen..

• kerro..
        ... kirjoitti:

mää vaan ihimettelen..

mullekin:-)

• ...
        kerro.. kirjoitti:

mullekin:-)

mitä tuossa alotuksessaki on ihmetelty ammoisina aikoina...

• siis..
        ... kirjoitti:

odottelet :-)

• siis...
        ... kirjoitti:

• ...
        siis.. kirjoitti:

imehtelen...

• ihmetyksen
        ... kirjoitti:

imehtelen...

tunteita?

• ihan
        ... kirjoitti:

typerästi käyttäydyn. :-)

• Se kolahtaa ämmän itsetunnolle ja silloin ämmä "todistaa" kaikille, että
      -minäpä pokaan kenet vaan ja tekee parhaat Kama-Sutrat saadaksee anzzyn
      vieläpä rakastumaan:D SE ON PSYKOLGISTA SILMÄÄ SE

Yx-ämmä pokasi minut ylläköllä ja tyypillisen nomadina asusti luonani pari viikkoa.
      Sitten tunnusti, että on sama ämmä jolle vittuilin hänelle joskus ja halusi vain saada minut ensin rakastumaan ja sitten jättää tylysti----mutta sotkeentui omaan
      näppäryyteensa ja RAKASTUKIN ANZZYYN:D)))

• Yks poju vaan

Itse olen jo ollut jonkin aikaa ihastunut erääseen todella mukavaan tyttöön kaveriporukastani, olin jo hieman ennemmin ihastunut mutta sitten se kaikessa koulukiireissä sun muissa jutuissa pääsi unohtumaan, nyt viime aikoina ollut näitä perus ihastumisen merkkejä: Huomaa esim koeviikkoon lukeassa, että oikeasti ajattelen vain häntä ja miten ihanaa olisi jos olisimme yhdessä aina juteltaessa on minulla aina sellanen pieni jännityksen poika olemassa .. Olen monen tytön mielestä varmasti hyvin avoin ja ulospäinsuuntautunut ja kuullut että minussa olisi hyvää poikaystävä ainesta, mutta ei ikinä kaveriporukassa pääse kunnolla juttuihin. Olen nyt jutellut hänen kanssaan aika paljon kaikesta arkisesta ja vähän läppää heitellyt siitä sun tästä asiasta, mutta nyt kun saisin vielä tehtyä sen yhden suuren aloitteen, joka varmistaisi onko mitään todellista vastakaikua havaittavissa.. Keräsin rohkeuteni viime lauantaina ja meinasin pyytää häntä meille katsomaan leffaa mutta olen niin ujo ettten saanut soitetuksi!Olisi niin todella rohkaisevaa jos tytöiltä edes joskus tulisi jotain aloitetta tai pientä merkkiä, mutta ei! Pitää mennä aina kokemaan se katiska itse ja sitten harmittaa jos tulee se vesiperä.. Ja myöskin itsetunto ei ole mitä vahvin näissä naisasioissa, ottaa päähän kun monella muulla ystävällä tyttöystävä ja itsellä ei ketään, ja anteeksi kun herätteele näin helvetin vanhaa aihetta jos saisin jotain vinkkiä

• etsiä löytää

Tuttuja asioita tässä kirjoitettu, niin tuttuja

• Nasdaq

Huomenta. Ompa kaunis ilma.

Kun minä ihastun johonkin naiseen, niin vittuilen hieman vähemmän, joskus jopa syystä.

(railakasta naurua)

• :-)

Itse vittuilen vähän enemmän.

• Nasdaq
        :-) kirjoitti:

Itse vittuilen vähän enemmän.

Vittuilu on hauskaa. Vittuilu on koko kielen sisin idea, sillä kaikki lähti liikkeelle siitä että toinen apina ei enää jaksanut töniä toista vaan örähti jotain vittumaista.

(kyllä tämä poika tietää)

Nasdaq kirjoitti:

Vittuilu on hauskaa. Vittuilu on koko kielen sisin idea, sillä kaikki lähti liikkeelle siitä että toinen apina ei enää jaksanut töniä toista vaan örähti jotain vittumaista.

(kyllä tämä poika tietää)

Isäukko veti tyttöä letistä koulussa, minä osaan jotain vähän älykkäämpää sentään.

• Nasdaq

Isäukko veti tyttöä letistä koulussa, minä osaan jotain vähän älykkäämpää sentään.

Meidän suvussakin se polvi parani pojasta.

(en ole oikein koskaan ymmärtänyt tätä polvi-juttua)

Nasdaq kirjoitti:

Meidän suvussakin se polvi parani pojasta.

(en ole oikein koskaan ymmärtänyt tätä polvi-juttua)

Hyvä vittuilu on vähän kuin seksiä. Tai yksipuolista ollessaan hyvä runkku.

• Nasdaq

Tasapainotila on hyvin simppeli asia käsittää mutta erittäin vaikea kuvata. Vittuilulla on osansa tässä keitoksessa.

(sisäisen harmonian hekotusta)

• kuhan kysyn

Voiko siihen jäädä koukkuun / kehittyä pakkomielle?

• Nasdaq
        kuhan kysyn kirjoitti:

Musta se muistuttaa enemmänkin elämänfilosofiaa. Ne ihmiset, joita tekopyhä lässytys kiinnostaa ovat vittuilun erikoisjoukkojen aamukauraa.

kuhan kysyn kirjoitti:

Kunhan saa sitä seksiä vittuilun kohteelta säännöllisesti, niin kaikki oukei. Jos ei, vaihtaa vittuilun kohdetta ja ihastusta.

Kunhan saa sitä seksiä vittuilun kohteelta säännöllisesti, niin kaikki oukei. Jos ei, vaihtaa vittuilun kohdetta ja ihastusta.

Siis myös oikeaa seksiä. Täsmennän. Ei pelkkää takas vittuilua. Haha.

• Nasdaq

Siis myös oikeaa seksiä. Täsmennän. Ei pelkkää takas vittuilua. Haha.

Mä olen taas pyrkinyt luomaan jotain hämmentävää, sillä kauneuden kapseliin ujutettu myrkky skulaa aina.

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Mä olen taas pyrkinyt luomaan jotain hämmentävää, sillä kauneuden kapseliin ujutettu myrkky skulaa aina.

Eli musta on hienompaa hämmentää kuin polkea jotain mopoa.

(mopomaista naurua)

Nasdaq kirjoitti:

Eli musta on hienompaa hämmentää kuin polkea jotain mopoa.

(mopomaista naurua)

Ollessasi ihastunut? No mikä ettei, mutta vähän laimeammaksi jää. Ei ole potkua. Kynsimistä ja raapimista.

• Nasdaq

Ollessasi ihastunut? No mikä ettei, mutta vähän laimeammaksi jää. Ei ole potkua. Kynsimistä ja raapimista.

Kissa hoitaa noi kynsimisjutut. Mä en silleen välitä metskata ihmissuhdesotkuissa. Mä olen pohjimmiltani ihmisvihaaja, eli confused.

Ihastuminen on mun kohdalla jatkuva olotila, sillä elämällä on kasvonsa.

(nyt pitää mennä merelle)

• Ihastunutko?

tuota olen lukenu nyt teiän viestejä täällä ja olen itse pulassa , työpaikallani on mies joka katsoo minua , seuraa ja minun läheisyydessä pudottelee tavaroita ja on hermostunut, otti jopa ruokkiksen yhtä aikaa kuin minä sekä kahvipaussin..
      eilen ekaa kertaa hän sitten istahti viereeni ,ja katsoi koko ajan ( minä selailin puhelinta) sitten hän ja kaks rupes syystansseista juttelee niin kysyin sit et mistä ihmeen syystansseista ja milloin ne on niin HÄN katteli mua syvälle silmiin ja sano "niihin ois melkein pakko tulla" , lounas tauon jälkeen tämä käveli hitaasti monesti työhuoneeni ohi ja katseli, päivän päätyttyään oli kotiin lähdön aika ja itse olin niin sekaisin että meinasin mennä ilman kenkiä ... ja tämä unohteli tavaroitansa , sitten lähdimme HÄN ensin minä jälk. molemmilla oli vaikeuksia saaha pyörä lukko auki mutta hän sai sen ensin auki ja ja lähti kovaa vauhtia pakoon....

aamulla kun hän tuli , hän unohteli viedä lounaansa jääkaappiin eli katteli kun meni ohi työhuoneeni, katteli kun tuli takas ja katteli viel kun käveli takaisin ja toissa päivänä hän punasteli..

onko tämä ihastunut tai kenties jopa rakastunut minuun?
      itse olen vastaillut hieman hänelle..

sekä unohin kertoa viel et viime viikon torstaina lähin heti lounas tauon alkaessa pihalle edes takas ja ei menny kuin vajaat 1 min niin HÄN oli pihalla myös mutta oli hermostuneen näköinen ja vilkuili meitsiä ja saman tien sisälle ei oikeen tienny mitä tekis , sitten kun tulin sisälle ja riisuin takkini tämä käveli taakseni ja seisoi takanani, sit kun käännyin hän katsoi pois päin ...

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      97
      4812
    2. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      170
      4425
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      86
      4207
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      116
      2678
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      137
      2658
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2197
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2097
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      226
      1880
    9. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      88
      1759
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1747
    Aihe