Onko mahdollista myydä oma auto rahoitusyhtiölle/muulle firmalle ja sitten liisata omaa autoa sieltä....
Ei muuten kiinnostaisi, mutta saisi autossa makaavan 20 000euron pääoman parempaan käyttöön...
Uutta liisaus-autoa en haluaisi, kun nykyiseen tyytyväinen
oman auton myynti ja liisaus
mahdollista ?
2
1369
Vastaukset
- The Rat
Entäpä jos vain hakisit pankista lainaa?
Lainaraha on sen verran halpaa että tulisi todennäköisesti halvemmaksi kuin auton liisaaminen. Voivat vaatia takuita, kenties. - mahdollistakin olla
Tosin leasingyhtiö joutuu perimään sulta kovempaa korvausta kuin uudesta vastaavasta. Uudesta yhtiö saa nimittäin vähentää alvit, kun taas yksityiskäytössä aikaisemmin olleesta käytetystä se ei ole mahdollista. Eli ei pienintäkään järkeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372320
- 551337
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361266- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39914Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121788- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23596Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55575