ykskin karvaperse

..istuu sohvalla ja kittaa mun kaljaa.. huomenna meenkin maaseudulle... LOMALLE.. ja joku saa pitää huoltan noista burman simpansseista taimitä lieneekään..karvaperseistä..

46

823

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kipparinoma

      maallakaan niiltä olioilta mitä siellä sullakin on...Niitä karvasia on kaikkialla:o)

      • ..mutta vähän erilaisia kuitenkin.. ykskin karvaperse lemmikkinä niin on ruhoja sohvilla.. jätöksii lattialla..


      • mos

        Tätä metaxaa. kossua ja pian!


      • kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

        ..mutta vähän erilaisia kuitenkin.. ykskin karvaperse lemmikkinä niin on ruhoja sohvilla.. jätöksii lattialla..

        mulla ei olekkaan "dellasii" lemmikkejä;o)))

        Mä tulin just yhdestä merikaupungista...aivastuttaa ja kurkku on kipee...:o/


      • mos kirjoitti:

        Tätä metaxaa. kossua ja pian!

        ..mosman.. suomies.. kossu suohon kaataa.. kun kaata kossun suuhun..


      • kipparinoma
        mos kirjoitti:

        Tätä metaxaa. kossua ja pian!

        mitään hyi...nyt tahtois aivan jotain muuta!


      • kipparinoma kirjoitti:

        mulla ei olekkaan "dellasii" lemmikkejä;o)))

        Mä tulin just yhdestä merikaupungista...aivastuttaa ja kurkku on kipee...:o/

        ..meri-ilmaa keuhkoihin.. mää meen järvi suomeen kun siellä on mukava pulahtaa puhtaaseen veteen..paitsi jos se järvi onkin vesijärvi..


      • kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

        ..meri-ilmaa keuhkoihin.. mää meen järvi suomeen kun siellä on mukava pulahtaa puhtaaseen veteen..paitsi jos se järvi onkin vesijärvi..

        Ja san tyttäreni kanssa kamalan kirkuvan lokkilauman kimppuumme...ja vain jäätelöä söimme...Neljä salskeaa solttua tuli pelastamaan meidät lokkien hyökkäykseltä:o)))


      • kipparinoma kirjoitti:

        Ja san tyttäreni kanssa kamalan kirkuvan lokkilauman kimppuumme...ja vain jäätelöä söimme...Neljä salskeaa solttua tuli pelastamaan meidät lokkien hyökkäykseltä:o)))

        ..sekoaa sinilevästä.. parempi pysytellä pois rannikkoaluelta pahimpaan sinilevä aikaan.. harmi meri on ihan kiva mut uiminen tuossa sameassa levä-altaassamme tuntuu nykyään.. ei niin mukavalta kuin silloin joskus pienenä kun asiat olivat vielä hyvin..


      • kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

        ..sekoaa sinilevästä.. parempi pysytellä pois rannikkoaluelta pahimpaan sinilevä aikaan.. harmi meri on ihan kiva mut uiminen tuossa sameassa levä-altaassamme tuntuu nykyään.. ei niin mukavalta kuin silloin joskus pienenä kun asiat olivat vielä hyvin..

        sain uida ikiomassa rannassa...ihanaa valkoista hiekkaa silminkantamiin....puhdas kirkas vesi....Ihan se kaikki lähihistoriassa....no on;o)))


      • kipparinoma kirjoitti:

        sain uida ikiomassa rannassa...ihanaa valkoista hiekkaa silminkantamiin....puhdas kirkas vesi....Ihan se kaikki lähihistoriassa....no on;o)))

        ..mukavaa nähdä jotain siellä vedenalla.. iso huookauss..


      • kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

        ..mukavaa nähdä jotain siellä vedenalla.. iso huookauss..

        nostalginen? Ja päissäsi;o))


      • kipparinoma kirjoitti:

        nostalginen? Ja päissäsi;o))

        ..juu ja selvä..mitä nyt yks olut..


      • kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

        ..juu ja selvä..mitä nyt yks olut..

        entisen ajan takaisin?
        Mä tahtoisin yhden ajan!


      • kipparinoma kirjoitti:

        entisen ajan takaisin?
        Mä tahtoisin yhden ajan!

        ..asioissa joo ja tietyt hetket ja ihmiset..


      • kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

        ..asioissa joo ja tietyt hetket ja ihmiset..

        Onneksi sentään on ne muistot...


      • kipparinoma kirjoitti:

        Onneksi sentään on ne muistot...

        ..haalenevat muistot.........

        taidanpa kävästä tekemässä kerrosvoilevän..


      • kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

        ..haalenevat muistot.........

        taidanpa kävästä tekemässä kerrosvoilevän..

        haalenee ja häviää pois kokonaan....Tietyt muistot niin voimakkaita...tärkeitä etteivät haalene koskaan!


      • kipparinoma kirjoitti:

        haalenee ja häviää pois kokonaan....Tietyt muistot niin voimakkaita...tärkeitä etteivät haalene koskaan!

        ..jotkut asiat sais kyllä haalistuu.. mutta aina ei voi valita..


      • kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

        ..jotkut asiat sais kyllä haalistuu.. mutta aina ei voi valita..

        elämässä kurjinta ettei aina voi valita....!!!

        On pakko vaan hyväksyä tapahtunut...


      • kipparinoma kirjoitti:

        elämässä kurjinta ettei aina voi valita....!!!

        On pakko vaan hyväksyä tapahtunut...

        ...masentavaa.. ..heiii nyt piristystä.......

        joudun muuten laittamaan viisikerroksisen kerrosvoileipäni viiteen eri osaan ja syön ne ykskerroksisina..kohta on voita ja tuorejuustoo näppäimistöllä..


      • kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

        ..haalenevat muistot.........

        taidanpa kävästä tekemässä kerrosvoilevän..

        käydä ruokakaupassa.....Jääkaapissa vain omenamehua ja keijua:o/...


      • kipparinoma kirjoitti:

        käydä ruokakaupassa.....Jääkaapissa vain omenamehua ja keijua:o/...

        ..ja valmistelin ruuat sinne mökille.. hyvin pitkälti.. naudanliha on marinaadissa..


      • kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

        ..ja valmistelin ruuat sinne mökille.. hyvin pitkälti.. naudanliha on marinaadissa..

        Mun ruokailut olleet niin ja näin viime viikkoina...En jaksa itselleni valmistaa oikein mitään...Eilen innostuin kokkaamaan omille nuorille...Tykkäsivät paljon;o))
        Sä taidat olla hyvä kokki?


      • kipparinoma kirjoitti:

        Mun ruokailut olleet niin ja näin viime viikkoina...En jaksa itselleni valmistaa oikein mitään...Eilen innostuin kokkaamaan omille nuorille...Tykkäsivät paljon;o))
        Sä taidat olla hyvä kokki?

        ..enpä tiedä.. onnex kukaan ei oo oksentanu tekemästäni ruuasta... okei oon ehkä turhan vaatimaton..


      • kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

        ..ja valmistelin ruuat sinne mökille.. hyvin pitkälti.. naudanliha on marinaadissa..

        valmistuksesta...Pitkistä päivällisistä...keskusteluista...hyvä kattaus..ja ennenkaikkea oikea seura...


      • kipparinoma kirjoitti:

        valmistuksesta...Pitkistä päivällisistä...keskusteluista...hyvä kattaus..ja ennenkaikkea oikea seura...

        ..se on vasta taidetta ku jotain erikoista väsää..pitäs käyttää näitä oriental-kauppoja enemmän.. sellanen vahva itämainen ruoka o hyvää..niin vahva et pistää silmätki vinoks..


      • jeffjeff
        kipparinoma kirjoitti:

        käydä ruokakaupassa.....Jääkaapissa vain omenamehua ja keijua:o/...

        mun suussa ei maistu yhtään mansikalle:o)
        pakko toivottaa samalla hyvää yötä:o)))
        mä ihan poikki kaksi vuoroa duunia
        ja fillarilenkki olenkohan ihan viisas:(


      • kipparinoma
        jeffjeff kirjoitti:

        mun suussa ei maistu yhtään mansikalle:o)
        pakko toivottaa samalla hyvää yötä:o)))
        mä ihan poikki kaksi vuoroa duunia
        ja fillarilenkki olenkohan ihan viisas:(

        En ostanut mansikan mansikkaa....Mut kaksi tosi ihanaa toppia...ja pari dekkaria:o)) Hyvää yötä itsellesi....Mulla kurja olo...just käyn nukkumaan..toivon huomisesta parempaa päivää!!!


      • jeffjeff
        kipparinoma kirjoitti:

        En ostanut mansikan mansikkaa....Mut kaksi tosi ihanaa toppia...ja pari dekkaria:o)) Hyvää yötä itsellesi....Mulla kurja olo...just käyn nukkumaan..toivon huomisesta parempaa päivää!!!

        sulla kurja olo:(


      • kipparinoma
        jeffjeff kirjoitti:

        mun suussa ei maistu yhtään mansikalle:o)
        pakko toivottaa samalla hyvää yötä:o)))
        mä ihan poikki kaksi vuoroa duunia
        ja fillarilenkki olenkohan ihan viisas:(

        viluttaa...poskia kuumottaa...jotenkin vain qummallinen olo...ei ollenkaan hyvä...Toivon et uni parantaa....auttaa!!!


      • jeffjeff
        kipparinoma kirjoitti:

        viluttaa...poskia kuumottaa...jotenkin vain qummallinen olo...ei ollenkaan hyvä...Toivon et uni parantaa....auttaa!!!

        vaan sairaaksi se on kurjaa kesällä:(
        mä toivon ja kovasti että aamulla
        parempi olo sinulla:o)
        tapaamisiin ja nuku hyvin:)))


    • Itse asiassa

      Tykkäätkö posliineista.Viestisi perusteella niin ymmärsin.Mutta ns.tosi miehet eivät peseydy,eivät ainakaan sorru iho tai muiden karvojen ajeluun.On kuulema kiva olla läski, ja haista pahalta.Siinä sivussa saa paha ääniseltä muijalta vielä hermot pois(kuultua).VÄHÄSTÄ REPÄSTÄÄN:

      • .. jos puhutaan posliineista naisilla niin onhan se ihan kiva.. jos kauhee puseikko niin niin.. mut tosiaankin noi lemmikkiapinat.. mä nyt niitä ala kaljuks ajaa.. olishan se ihan hassun näköstä..


    • kipparinoma

      Mut ei raakaa kalaa:o) Ihana kokeilla jotain uutta...uusia makuja...
      Mikään ei ole niin kurjaa, kuin se et olet nähnyt suuren vaivan ruuan valmistuksessa ja esillepanossa...ja sit hotks..nopeesti lautaset tyhjäks ja oletkin yksin pöydässä...

      • ..vaan juu.. kyllä sitä pitäs nauttii ruuasta.. pitkään ja hartaasti..ainakin silloin tällöin..ei nyt tietenkään aina oo aikaa...


      • kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

        ..vaan juu.. kyllä sitä pitäs nauttii ruuasta.. pitkään ja hartaasti..ainakin silloin tällöin..ei nyt tietenkään aina oo aikaa...

        Olis mukava et ainakin viikonloppuisin..merkkipäivisin...hemmottelupäivinä...yms...


      • kipparinoma kirjoitti:

        Olis mukava et ainakin viikonloppuisin..merkkipäivisin...hemmottelupäivinä...yms...

        ..pyhittää jotkut päivät kunnon päivälliselle.. jossa kokoonnutaan yhteen nauttimaan herkuista..


      • kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

        ..pyhittää jotkut päivät kunnon päivälliselle.. jossa kokoonnutaan yhteen nauttimaan herkuista..

        mä pidän...Joskus ihana kokata isommalle porukalle...Mutta usein vain kahdelle...Pahus..Mä piristyn....Hyvä juoma on myös tärkeää...


      • kipparinoma kirjoitti:

        mä pidän...Joskus ihana kokata isommalle porukalle...Mutta usein vain kahdelle...Pahus..Mä piristyn....Hyvä juoma on myös tärkeää...

        ..vain itselleni kokkaan.. hyvä juoma on tärkeää juu mutta kyllä sitä usein ihan vaan maitoo juo..... piristyt vai?.. mua alkaa taas nukuttaa.. syy sen viisiosaisen matalan kerrosvoileivän..


      • kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

        ..vain itselleni kokkaan.. hyvä juoma on tärkeää juu mutta kyllä sitä usein ihan vaan maitoo juo..... piristyt vai?.. mua alkaa taas nukuttaa.. syy sen viisiosaisen matalan kerrosvoileivän..

        itseäni komensin...tuli mieleen haikeus...Mä olen nuukallani..Taidan mennä nyt nukkumaan ja toivon et aamu olis iltaa parempi:o))

        Mä juon usein muuten jäävettä:o)))


      • kipparinoma kirjoitti:

        itseäni komensin...tuli mieleen haikeus...Mä olen nuukallani..Taidan mennä nyt nukkumaan ja toivon et aamu olis iltaa parempi:o))

        Mä juon usein muuten jäävettä:o)))

        ..vaan.. ei jaksa valvoo ja huomenna mökille jeesss


      • kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

        ..vaan.. ei jaksa valvoo ja huomenna mökille jeesss

        viikonloppua Pervokki ja hyvää yötä:o))) Kiitos!


    • kipparinoma

      Toivon todella et tää on vain liiallista merikaupungin nautiskelusta johtuvaa rasitusta...Hyvää yötä ja ihanat unet:o)

      • jeffjeff

        miltäs aamu tuntuu toivottavasti paremmalta kuin ilta:o)
        täällä taas helle taidan tästä pikapuolin
        suunnistaa rantsuun ja ehkä järvellekin:o)))


      • kipparinoma
        jeffjeff kirjoitti:

        miltäs aamu tuntuu toivottavasti paremmalta kuin ilta:o)
        täällä taas helle taidan tästä pikapuolin
        suunnistaa rantsuun ja ehkä järvellekin:o)))

        Hiukan on kurja olo viel...eiköhän tää kuitenkin tästä...Niin toivon:o)
        Hellettä on täälläkin..Mä istutan kukkaset joita eilen hankin..:o))


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe