Laitoin tämän tuonne evoluutiopalstalle, mutta tännehän tämä taitaa paremmin kuulua:
http://www.youtube.com/watch?v=qAmljaj5stA&feature=MostReferred&page=1&t=t&f=b
Jeesus elää!
14
744
Vastaukset
- ¤^¤
Miten se jaksaa?
- siino
Että repesin :)
- uskova
älä hölmöile siino. usko jo.
- siino
uskova kirjoitti:
älä hölmöile siino. usko jo.
Joidenkin kuvitelmissa Jeesus tosiaan elää niin vahvasti, että on ihme, kun jo pelkästään se ei heille riitä, vaan juttuseuraa pitää hakemalla hakea peräti ateistien palstoilta.
- uskova
siino kirjoitti:
Joidenkin kuvitelmissa Jeesus tosiaan elää niin vahvasti, että on ihme, kun jo pelkästään se ei heille riitä, vaan juttuseuraa pitää hakemalla hakea peräti ateistien palstoilta.
kysyy hän??
- siino
uskova kirjoitti:
kysyy hän??
Mitä vaikeaa kommentissani oli?
Uskoville Jeesus on niin hiton tärkeä, ettei muulle ole sijaa. Mumiskaa itseksenne Jeesuksenne kanssa. Tuskin te muuta sosiaalisuutta ja seuraa "elämäänne" kaipaatte. - uskova
siino kirjoitti:
Mitä vaikeaa kommentissani oli?
Uskoville Jeesus on niin hiton tärkeä, ettei muulle ole sijaa. Mumiskaa itseksenne Jeesuksenne kanssa. Tuskin te muuta sosiaalisuutta ja seuraa "elämäänne" kaipaatte.sinun seurasi kelpaa? et kai vain ole mustis Jeesukselle?? :)
- siino
uskova kirjoitti:
sinun seurasi kelpaa? et kai vain ole mustis Jeesukselle?? :)
Tietysti minä ennemmin keskustelen ihmisen kuin mielikuvitusolennon kanssa. Ja jos mielikuvitusolento saa toisen ajasta kovin ratkaisevan osan, minulle tulee sairaat fiilikset. Se on aika lailla sama kuin minä juttelisin Mustanaamion kanssa viisi tuntia ja juttukaveria kaipaavan kanssa pari minuuttia. En usko, että tuollainen käytös antaisi minusta muille hyvää ja toivottavaa kuvaa.
- uskova
siino kirjoitti:
Tietysti minä ennemmin keskustelen ihmisen kuin mielikuvitusolennon kanssa. Ja jos mielikuvitusolento saa toisen ajasta kovin ratkaisevan osan, minulle tulee sairaat fiilikset. Se on aika lailla sama kuin minä juttelisin Mustanaamion kanssa viisi tuntia ja juttukaveria kaipaavan kanssa pari minuuttia. En usko, että tuollainen käytös antaisi minusta muille hyvää ja toivottavaa kuvaa.
siis, että myönnät olevasi mustanaamio Jeesukselle. Mutta et oikein ole ymmärtänyt tätä juttua. Kun sinä juttelet kanssani, jutteletkin Jeesuksen kanssa, sillä Jeesus puhuu kauttani. Olenhan antanut Hänen käyttöönsä koko elämäni, sieluni, mieleni kaikkeni. Joten eikös minun tässä tulisi olla mustis :D
- siino
uskova kirjoitti:
siis, että myönnät olevasi mustanaamio Jeesukselle. Mutta et oikein ole ymmärtänyt tätä juttua. Kun sinä juttelet kanssani, jutteletkin Jeesuksen kanssa, sillä Jeesus puhuu kauttani. Olenhan antanut Hänen käyttöönsä koko elämäni, sieluni, mieleni kaikkeni. Joten eikös minun tässä tulisi olla mustis :D
"toki toki tarkoittaa siis, että myönnät olevasi mustanaamio Jeesukselle."
Ei tarkoita. En kykene olemaan mustanaamio, enkä mustasukkainenkaan, sepitteelliselle hahmolle. Harmittaa vain, koska hyvä tavara menee aivan hukkaan, kun se luovutetaan uskonnolliseen käyttöön.
"Mutta et oikein ole ymmärtänyt tätä juttua."
En näköjään. Aivotuksesi kulkevat kuin ilman aivoja.
"Kun sinä juttelet kanssani, jutteletkin Jeesuksen kanssa, sillä Jeesus puhuu kauttani."
Uskovat toistavat toistamasta päästyään, että Jeesus on Herra. Herra kirjoitetaan oikein isolla, mikä korostanee Jeesuksen sukupuolisen tunnusmerkistön mahtavuutta. Vaikka sinä olisit puolestasi sukupuolisilta ominaisuuksiltasi miten näyttävä tahansa, et kuitenkaan ole Herra vaan Rouva (nimimerkkiäsi koskevien tietojen perusteella). Näin ollen en voi keskustella Jeesuksen kanssa jutellessa kanssasi. m.o.t.
"Olenhan antanut Hänen käyttöönsä koko elämäni, sieluni, mieleni kaikkeni."
Et ole, koska aikaa riittää täällä minullekin ylenpalttisesti.
"Joten eikös minun tässä tulisi olla mustis"
Ei, koska sinähän et rakasta minua, vaan itseäsi ja Jeesusta. - uskova
siino kirjoitti:
"toki toki tarkoittaa siis, että myönnät olevasi mustanaamio Jeesukselle."
Ei tarkoita. En kykene olemaan mustanaamio, enkä mustasukkainenkaan, sepitteelliselle hahmolle. Harmittaa vain, koska hyvä tavara menee aivan hukkaan, kun se luovutetaan uskonnolliseen käyttöön.
"Mutta et oikein ole ymmärtänyt tätä juttua."
En näköjään. Aivotuksesi kulkevat kuin ilman aivoja.
"Kun sinä juttelet kanssani, jutteletkin Jeesuksen kanssa, sillä Jeesus puhuu kauttani."
Uskovat toistavat toistamasta päästyään, että Jeesus on Herra. Herra kirjoitetaan oikein isolla, mikä korostanee Jeesuksen sukupuolisen tunnusmerkistön mahtavuutta. Vaikka sinä olisit puolestasi sukupuolisilta ominaisuuksiltasi miten näyttävä tahansa, et kuitenkaan ole Herra vaan Rouva (nimimerkkiäsi koskevien tietojen perusteella). Näin ollen en voi keskustella Jeesuksen kanssa jutellessa kanssasi. m.o.t.
"Olenhan antanut Hänen käyttöönsä koko elämäni, sieluni, mieleni kaikkeni."
Et ole, koska aikaa riittää täällä minullekin ylenpalttisesti.
"Joten eikös minun tässä tulisi olla mustis"
Ei, koska sinähän et rakasta minua, vaan itseäsi ja Jeesusta.tarkoittiko se sitten yhtään mitään?
Jeesus eli ja kuoli, mutta elää tänäkin päivänä uskovien sydämissä, vaikuttaen tahtomista ja tekemistä. Tahdon olla Hänen käytössään. Hän saa vapaasti käyttää siis minua, jos haluaa jutella sinulle. Ja Hän tahtoo. Siksi myös sinulle aikaa löytyy. Löytyisi enenmmänkin kyllä...
Mistä tiedät etten rakasta sinua?? Olethan lähimmäiseni :) Ihmisen sentään pitää pystyä rakastamaan Jumalaa, lähimmäistä ja itseään.
uskovasi
ketä muuten itse rakastat? - siino
uskova kirjoitti:
tarkoittiko se sitten yhtään mitään?
Jeesus eli ja kuoli, mutta elää tänäkin päivänä uskovien sydämissä, vaikuttaen tahtomista ja tekemistä. Tahdon olla Hänen käytössään. Hän saa vapaasti käyttää siis minua, jos haluaa jutella sinulle. Ja Hän tahtoo. Siksi myös sinulle aikaa löytyy. Löytyisi enenmmänkin kyllä...
Mistä tiedät etten rakasta sinua?? Olethan lähimmäiseni :) Ihmisen sentään pitää pystyä rakastamaan Jumalaa, lähimmäistä ja itseään.
uskovasi
ketä muuten itse rakastat?"toki toki?? tarkoittiko se sitten yhtään mitään?"
Jos käyttäisit aivojasi, jos sinulla sellaiset on, olisit tajunnut merkityksen vastauksestani. Tarkoitin, että - toki, toki - minulta aikaa löytyy muille kuin mielikuvitusolennoille. Vaikka turhaa kai tämä, koska eihän se sinulla perille mene.
"Jeesus eli ja kuoli, mutta elää tänäkin päivänä uskovien sydämissä, vaikuttaen tahtomista ja tekemistä."
Uskovien sydämissä. Onpas jakaantunut persoona! Ja että vielä eli ja kuoli ja elää vaan. On se kummallista elämistä. Sielläpä lyövät korttia kolmistaan itsensä kanssa jeesuspellejen sydämissä.
"Tahdon olla Hänen käytössään."
Jaaha, no mahtaa Hän tehdä kutaa :)
"Hän saa vapaasti käyttää siis minua, jos haluaa jutella sinulle."
Ole aivan luonnollinen vain. Haluan keskustella ihan sinun itsesi kanssa, sitten kun satut olemaan taas kotosalla.
"Siksi myös sinulle aikaa löytyy. Löytyisi enenmmänkin kyllä..."
Se justiinsa uskonnossa on ikävää, että munankipeys kätketään jonnekin, vaikka tarpeet ne huutaisivat tyydytystä.
"Mistä tiedät etten rakasta sinua?? Olethan lähimmäiseni :) Ihmisen sentään pitää pystyä rakastamaan Jumalaa, lähimmäistä ja itseään."
Et sinä ehdi minua rakastaa, koska oma pelastuksesi on niin hiton tärkeä juttu, että vain "Jeesus" kykenee tyydyttämään "tarpeesi".
"ketä muuten itse rakastat?"
Ihmisiä, jotka ovat rakkautensa ansainneet. Kierot perkeleet kuolkoot, eikä tule ikävä.
- E.K
Tämä vissiin on sen kenen kirjoittaman kirjan elokuverdmusiiki jota
- Jami369
Elää Cliff Burtonkin Metallica fanien sydämmissä, samalla tapaa se jeesus elää teidän uskovaisten
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174956
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2172671- 301740
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella341735Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731697Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301568Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1511170
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81154Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42972