Oletteko kuunnelleet Shanian musaa? Tosi upeeta!!! XD Monista CD:eistä ei jaksa kuunnella kaikkia biisejä edes läpi, mutta Shania Twainin Come On Over, Up! ja Greatest Hits ovat sellasii levyjä, joissa ei ole (mielestäni) paljoakaan täytebiisejä!!! Onkohan Shania palailemassa jossain vaiheessa hittilistoille? Toivon parasta!!! x)
Shania Twain faneja??
12
933
Vastaukset
- Bocephus
kokeile pop osastoa se lienee lähempänä kyseisen naisen musiiikki hapatusta...
- joku vaa..
Tykkään myös Shanian musasta. Piristävää kuunneltavaa ja ammattitaidolla tehtyä!!! :-D Luulisin, ett genre olisi jokin country-pop tai jotakin sinne päin... Monesti Twain kuitenkin mainitaan kantrilaulaja-lauluntekijänä. Jokatapauksessa hyvää musaa!!!!! ;-)
- shaniatwain
Voi ollakin palailemassa hittilistoille!
ONKO TOTTA, ETTÄ SHANIA TWAINILTA ILMESTYY UUSI ALBUMI 20. LOKAKUUTA???
Niin ainakin ulkomaisilla foorumeilla ja aihetta käsittelevillä nettisivustoilla spekuloidaan...- Täh??
Ihaks tosi? En mä vaan oo kuullu! Toivottavasti on totta!!! Täytyyki tästä ruveta asiaa tiedustelemaan... :D
- ketään
Täh?? kirjoitti:
Ihaks tosi? En mä vaan oo kuullu! Toivottavasti on totta!!! Täytyyki tästä ruveta asiaa tiedustelemaan... :D
kiinnostaisi? Voi V****. Joku Shania Twain. Kuka se on? En ookkaan koskaan kuullu? Tää foorumi voitais lakkauttaa. Kantri on tosi syvältä!
- taitaa olla
ketään kirjoitti:
kiinnostaisi? Voi V****. Joku Shania Twain. Kuka se on? En ookkaan koskaan kuullu? Tää foorumi voitais lakkauttaa. Kantri on tosi syvältä!
oikeampi, hei haloo!!!???
Ja sit vielä, onko tänne pakko tulla haukkumaan muita jos ei yhtään kiinnosta??? - JOS JOKU
taitaa olla kirjoitti:
oikeampi, hei haloo!!!???
Ja sit vielä, onko tänne pakko tulla haukkumaan muita jos ei yhtään kiinnosta???ON NII TYHMÄ ETT PUHUU JOSTAIN shania twainista.
EIKS KUKAAN VOI SELITTÄÄ MIKÄ SE ON??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? - on sellanen
JOS JOKU kirjoitti:
ON NII TYHMÄ ETT PUHUU JOSTAIN shania twainista.
EIKS KUKAAN VOI SELITTÄÄ MIKÄ SE ON???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????joku kantri-poppi-laulaja-laulunkirjottaja. Silt on ilmestyny ainaki 5 albumii (riippuen siit mitkä laskee virallisiks albumeiks) ja sen läpimurtohitti oli Man! I Feel Like A Woman!. Lisäks sil on muitaki hittejä kuten I'm Gonna Getcha Good, That Don't Impress Me Much, Ka-Ching, You're Still The One ja From This Moment On.
Viime aikana on kuitenkin kantautunu sellanen huhu, ett S. Twain julkasis uuden levyn 20.11., ja juuri tästä aiheesta tätä keskustelua onkin käyty. Aloittaja etsi lisäksi myös Shania Twain-faneja.
Tässä yksinkertaistettu tiivistelmä Shania Twainista. - pakko
on sellanen kirjoitti:
joku kantri-poppi-laulaja-laulunkirjottaja. Silt on ilmestyny ainaki 5 albumii (riippuen siit mitkä laskee virallisiks albumeiks) ja sen läpimurtohitti oli Man! I Feel Like A Woman!. Lisäks sil on muitaki hittejä kuten I'm Gonna Getcha Good, That Don't Impress Me Much, Ka-Ching, You're Still The One ja From This Moment On.
Viime aikana on kuitenkin kantautunu sellanen huhu, ett S. Twain julkasis uuden levyn 20.11., ja juuri tästä aiheesta tätä keskustelua onkin käyty. Aloittaja etsi lisäksi myös Shania Twain-faneja.
Tässä yksinkertaistettu tiivistelmä Shania Twainista.sun tollasta siinä selittää? Evvk...
Ja ihanku ketään ei olis tajunnu ett keskustelun alottaja söörzi Twain-fanei... - Bocephus
ketään kirjoitti:
kiinnostaisi? Voi V****. Joku Shania Twain. Kuka se on? En ookkaan koskaan kuullu? Tää foorumi voitais lakkauttaa. Kantri on tosi syvältä!
vaan shania twain on syvältä. Ihmiset, selkärankaa pyydän, joukossamme on juudas!!!
Bocephus kirjoitti:
vaan shania twain on syvältä. Ihmiset, selkärankaa pyydän, joukossamme on juudas!!!
Shania Twain tekee sentään laulunsa itse. Siihen kaikki eivät pysty. Sillekin pitää antaa jokin arvo. Toiseksi hän osaa laulaakin, vaikka hänen biisinsä eivät ole alkuperäistä countryä.
Mikäli puhutaan todellisista Country laulajista voi sanoa: Heitä on vain yksi. Hän on Willie Nelson. Muut tulevat satoja valovuosia perässä- Tämä onkin
hexi kirjoitti:
Shania Twain tekee sentään laulunsa itse. Siihen kaikki eivät pysty. Sillekin pitää antaa jokin arvo. Toiseksi hän osaa laulaakin, vaikka hänen biisinsä eivät ole alkuperäistä countryä.
Mikäli puhutaan todellisista Country laulajista voi sanoa: Heitä on vain yksi. Hän on Willie Nelson. Muut tulevat satoja valovuosia perässäShanian paras puoli, lauluntekijä! Olet oikeassa, sitä pitää nykymaailmassa kunnioittaa! Toivottavasti uutta matskua olisi tulossa ensi vuonna... I hope so.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181057- 130940
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten297755Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504