moi! mikä se on se paras paku? hiace, ducato, transporter, vito vai joku muu? itse ajan t4 transporterilla, tavaratila on tilava, mutta matkustamo on liian ahdas!
mikä on paras paku?
8
1385
Vastaukset
tykkään takavedoista, joten hiaze ois mun ykkös valinta, kakkosena vivaro, kolmosena ransit, nelosena tukato, ja jaetulla viidennellä sijalla WV, ja MB.
- ratkaisee
Koska olen köyhä, ostin Ducaton - senkin vielä kuorma-autoksi rekisteröitynä. Hinta-laatusuhde ratkaisi. Edellisestä Ducatosta oli hyvät käyttökokemukset, eikä tällainen kaapinkokoinen oikein sovi pienimpiin rimpuloihin.
Parhaasta en tiedä, kun ei oikein pääse tekemään tosielämän vertailutestiä. - .......
Paras auto on kasivitonen Hiace
- #pakuilija#
vielä liikenteessä 80-luvun hiacee ja hinnatkin jotain muuta kuin kilohinta.....
- on paras
tilasin saksasta pikkasen käytetyn Sprinterin ja tyytyväinen olen ollut. Suosittelen muillekin.
- Barokkikaapinkokoinen
Minä en myöskään mahdu mihinkään pakuun jossa väliseinä paikallaan ja melu ilman väliseinää on peltikaapeissa hirveä.
Ratkaisu:
VW Caravelle 2.5tdi muutama ollut ja ok
nyt VW Shutle T5 .Myös äänieristetty, ei väliseiniä ja kulkee reilulla 130 hepalla ilman lastuakin riittävästi. - vähän eri vastaus
euroopassa myydyin tavara-autopuolella taitaa olla rellu mutta en tiedä kattaako se sitten koko malliston jota taitaa ulottua jostain vanhan clion pohjalta rakennetusta pakusta rekkoihin.
Joka tapauksessa pakuluokassa rellun kanssa ovat kimpassa nissan ja opel ja tuo kolmikko on saanut kehuja suomalaisissakin testeissä.
Fiatilta ja PSA:lta tuli tosin juuri uusi mallisto ja sama paku tässäkin tapauksesas on kyseessä kolmesta erilaisesta jäähdyttäjänsäleiköstä huolimatta.
Myös voortti laittoi transitin uusiksi ja eikös siinä ole mahdollista saada sama auto sekä-etu että takavetoisena.
Suomessahan hiace alkaa olla synonyymi pakettiautolle ja käsittämättömässä maineessa kun katsoo tuon markkinaosuutta muualla euroopassa. Mahtaako olla edes prosentin luokkaa vaikka henkilöautot kyllä kelpaavat muillekin joskaan ei aivan samanlaisella hurmoksella kuin täällä raukoilla rajoilla. - Jamppa1
mikä jäätelö on parasta näin helteellä? Ei kai niitä autoja mihinkäään absoluuttiseen paremmuusjärjestykseen voi laittaa. Eiköhän ne ominaisuudet pidä suhteuttaa omiin tarpeisiin. Esim. jos haluan hyvän ajettavan, otan MB:N tai VW:n. Jos taas haluan mahdollisimman luotettavan, otan tojotan, jne...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631812- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281297- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten340854Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j66638