mikä on paras paku?

Hopeamies

moi! mikä se on se paras paku? hiace, ducato, transporter, vito vai joku muu? itse ajan t4 transporterilla, tavaratila on tilava, mutta matkustamo on liian ahdas!

8

1368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tykkään takavedoista, joten hiaze ois mun ykkös valinta, kakkosena vivaro, kolmosena ransit, nelosena tukato, ja jaetulla viidennellä sijalla WV, ja MB.

• ratkaisee

Koska olen köyhä, ostin Ducaton - senkin vielä kuorma-autoksi rekisteröitynä. Hinta-laatusuhde ratkaisi. Edellisestä Ducatosta oli hyvät käyttökokemukset, eikä tällainen kaapinkokoinen oikein sovi pienimpiin rimpuloihin.

Parhaasta en tiedä, kun ei oikein pääse tekemään tosielämän vertailutestiä.

• .......

Paras auto on kasivitonen Hiace

• #pakuilija#

vielä liikenteessä 80-luvun hiacee ja hinnatkin jotain muuta kuin kilohinta.....

• on paras

tilasin saksasta pikkasen käytetyn Sprinterin ja tyytyväinen olen ollut. Suosittelen muillekin.

• Barokkikaapinkokoinen

Minä en myöskään mahdu mihinkään pakuun jossa väliseinä paikallaan ja melu ilman väliseinää on peltikaapeissa hirveä.
      Ratkaisu:
      VW Caravelle 2.5tdi muutama ollut ja ok
      nyt VW Shutle T5 .Myös äänieristetty, ei väliseiniä ja kulkee reilulla 130 hepalla ilman lastuakin riittävästi.

• vähän eri vastaus

euroopassa myydyin tavara-autopuolella taitaa olla rellu mutta en tiedä kattaako se sitten koko malliston jota taitaa ulottua jostain vanhan clion pohjalta rakennetusta pakusta rekkoihin.

Joka tapauksessa pakuluokassa rellun kanssa ovat kimpassa nissan ja opel ja tuo kolmikko on saanut kehuja suomalaisissakin testeissä.

Fiatilta ja PSA:lta tuli tosin juuri uusi mallisto ja sama paku tässäkin tapauksesas on kyseessä kolmesta erilaisesta jäähdyttäjänsäleiköstä huolimatta.

Myös voortti laittoi transitin uusiksi ja eikös siinä ole mahdollista saada sama auto sekä-etu että takavetoisena.

Suomessahan hiace alkaa olla synonyymi pakettiautolle ja käsittämättömässä maineessa kun katsoo tuon markkinaosuutta muualla euroopassa. Mahtaako olla edes prosentin luokkaa vaikka henkilöautot kyllä kelpaavat muillekin joskaan ei aivan samanlaisella hurmoksella kuin täällä raukoilla rajoilla.

• Jamppa1

mikä jäätelö on parasta näin helteellä? Ei kai niitä autoja mihinkäään absoluuttiseen paremmuusjärjestykseen voi laittaa. Eiköhän ne ominaisuudet pidä suhteuttaa omiin tarpeisiin. Esim. jos haluan hyvän ajettavan, otan MB:N tai VW:n. Jos taas haluan mahdollisimman luotettavan, otan tojotan, jne...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      222
      6404
    2. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      171
      1725
    3. Vihjeitä kaivatusta

Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)
      Ikävä
      66
      1517
    4. Rakas mussukka

anna joku merkki itsestäsi. Pyydän.
      Ikävä
      70
      1084
    5. Niin pettynyt

Olen suhun ja siihen ettet koskaan kohdannut reilusti
      Ikävä
      105
      1000
    6. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      937
    7. Lieksa missä syy?

Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte
      Lieksa
      125
      882
    8. Martina Jeopardyssa

Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      867
    9. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      100
      826
    10. En olisi uskonut et

Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.
      Ikävä
      66
      789
    Aihe