mikä on paras paku?

Hopeamies

moi! mikä se on se paras paku? hiace, ducato, transporter, vito vai joku muu? itse ajan t4 transporterilla, tavaratila on tilava, mutta matkustamo on liian ahdas!

8

1349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tykkään takavedoista, joten hiaze ois mun ykkös valinta, kakkosena vivaro, kolmosena ransit, nelosena tukato, ja jaetulla viidennellä sijalla WV, ja MB.

    • ratkaisee

      Koska olen köyhä, ostin Ducaton - senkin vielä kuorma-autoksi rekisteröitynä. Hinta-laatusuhde ratkaisi. Edellisestä Ducatosta oli hyvät käyttökokemukset, eikä tällainen kaapinkokoinen oikein sovi pienimpiin rimpuloihin.

      Parhaasta en tiedä, kun ei oikein pääse tekemään tosielämän vertailutestiä.

    • .......

      Paras auto on kasivitonen Hiace

      • #pakuilija#

        vielä liikenteessä 80-luvun hiacee ja hinnatkin jotain muuta kuin kilohinta.....


    • on paras

      tilasin saksasta pikkasen käytetyn Sprinterin ja tyytyväinen olen ollut. Suosittelen muillekin.

    • Barokkikaapinkokoinen

      Minä en myöskään mahdu mihinkään pakuun jossa väliseinä paikallaan ja melu ilman väliseinää on peltikaapeissa hirveä.
      Ratkaisu:
      VW Caravelle 2.5tdi muutama ollut ja ok
      nyt VW Shutle T5 .Myös äänieristetty, ei väliseiniä ja kulkee reilulla 130 hepalla ilman lastuakin riittävästi.

    • vähän eri vastaus

      euroopassa myydyin tavara-autopuolella taitaa olla rellu mutta en tiedä kattaako se sitten koko malliston jota taitaa ulottua jostain vanhan clion pohjalta rakennetusta pakusta rekkoihin.

      Joka tapauksessa pakuluokassa rellun kanssa ovat kimpassa nissan ja opel ja tuo kolmikko on saanut kehuja suomalaisissakin testeissä.

      Fiatilta ja PSA:lta tuli tosin juuri uusi mallisto ja sama paku tässäkin tapauksesas on kyseessä kolmesta erilaisesta jäähdyttäjänsäleiköstä huolimatta.

      Myös voortti laittoi transitin uusiksi ja eikös siinä ole mahdollista saada sama auto sekä-etu että takavetoisena.

      Suomessahan hiace alkaa olla synonyymi pakettiautolle ja käsittämättömässä maineessa kun katsoo tuon markkinaosuutta muualla euroopassa. Mahtaako olla edes prosentin luokkaa vaikka henkilöautot kyllä kelpaavat muillekin joskaan ei aivan samanlaisella hurmoksella kuin täällä raukoilla rajoilla.

    • Jamppa1

      mikä jäätelö on parasta näin helteellä? Ei kai niitä autoja mihinkäään absoluuttiseen paremmuusjärjestykseen voi laittaa. Eiköhän ne ominaisuudet pidä suhteuttaa omiin tarpeisiin. Esim. jos haluan hyvän ajettavan, otan MB:N tai VW:n. Jos taas haluan mahdollisimman luotettavan, otan tojotan, jne...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      144
      2377
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      177
      1430
    3. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      1178
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1177
    5. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      96
      1127
    6. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1082
    7. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1045
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      987
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      960
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      72
      901
    Aihe