Raamatulla päähän!

Paganainen

Päätin tulla teitä tyrannijumalaan uskovia läjäyttämään raamatulla päähän.
Te tulette jatkuvasti häiriköimään rajatieto-palstalle ja yritätte käännyttää ihmisiä. Mitä hyötyä te siitä luulette olevan?

Minä en usko raamtun jumalaan. Sen sijaan minä kyllä uskon johonkin voimaan, uskon että kaikella on sielu ja oma tehtävänsä. Ja että tämän tehtävän laatuun voi vaikuttaa, kunhan kaikki työ tulee tehdyksi.
Inhoan sitä jumalaa josta raamatussa kerrotaan. Hänen lakejaa, joiden mukaan nainen on miehen orja ja talonsa vanki, joiden mukaan lapset ovat vain typeriä elikoita, eritoten tyttölapset ja joiden mukaan pitää olla lammas susien joukossa. Että kyllä se paimen sieltä aikanaan tupsahtaa suojelemaan.

Päätimpä tulla kertomaan joitakin seikkoja raamtusta, joihin kukaan ei koskaan kiinnitä huomiotaan.

Muistatteko miksi jumala hajotti Baabelin tornin? Koska ihminen yritti kiivetä taivaaseen. Hän myös ilmoitti Jeesuksen kautta ettei halua itselleen temppeliä.
Siltikään hän ei ole romauttanut pilvenpiirtäjiä tai kirkkoja jotka kohoavat korkealle, yrittäen muuttua tikapuiksi taivaaseen.
Miksei hän estä nälkää? Miksi hän sallii nimeänsä pilkata ja väkivaltaisuuksien jatkua? Hän vaatii uskoa ja rakkautta eikä anna mitään syytä uskoa. Samaa hän lupaa kuin kaikki muutkin jumalat, elämää kuoleman jälkeen. Tämähän heijastaa vain ihmisen halua tulla kuolemattomaksi, jonka jo ikivanhat tarut kertovat luvattomaksi ja mahdottomaksi.

Miksi jumalanne ei heitä pedofiilejä, terroristeja ja poliitikkoja helvettiin? He eivät edes kadu tekojaan. Sen sijaan jos joku onneton naisparka vastustaa miestään, kaiken maailman uskovaiset pelottelevat että hän joutuu helvettiin koska ei tottele jumalan lakia. Jos jumalanne on tuollainen, hän on itse saatana ja jumala johon minä uskon on minulle oikea jumala. Minun jumalani ei ole mies, ei nainen. Hänelle ei kukaan mies kirjoita pyhää kirjaa. Hän on Maa, josta saamme elämämme, hän on sielu tuossa maassa. Ja jumalani kuolee pian. Aivan liian pian. Mutta ihminen kuolee ennemmin.
Pitäisi ehkä minunkin lukea "Pyhää" kirjaanne että voisin pilata päivänne tehokkaammin. Mutta en halua. Älkää tekään siis tuputtako uskoanne minulle. Sillä teidän raamattunne jumala on minulle paha.

5

368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harmi, että palstallanne on käynyt häiriköitä. Ymmärrän asiallisen keskustelun ja kysymysten esittämisen, mutta en kyllä näe tarvetta tulla "tuputtamaan uskoani" sellaisille palstoille, mille se ei kuulu. Mieluummin toimin palstan sääntöjen sallimissa rajoissa.

Mitä tulee Jumalaan, olet saanut Hänestä kyllä todella ikävän kuvan. Minun tuntema Raamatun Jumala ei ole kuvailemasi kaltainen, vaan rakastava, armollinen, mutta silti tiukan oikeudenmukainen. Mitä tulee oikeustajuun, minulla ei ole Hänelle mitään sanottavaa, sillä Hän on itse Oikeudenmukaisuus, eikä minulla ole edellytyksiä alkaa Häntä toimistaan moittimaan. Voin kuitenkin luottaa siihen, että oikeus tulee tapahtumaan maailmankaikkeudessamme, vaikka vielä onkin "armonaikaa" jäljellä, että mahdollisimman moni voisi pelastua.

Toivotan sinulle hyvää jatkoa Paganainen.

• Trubaduuri

Opettele väistelemään ajoissa! Parhaiten se tapahtuu
      silloin, kun ihminen itse ottaa vastuun myös omasta uskostaan ja ottaa itse yhteyden kaikkein Korkeimman
      valtakuntaan, elikkä taivasten valtakuntaan "Isä meidän" rukouksen avustuksella. Ja tuohon litaniaasi muutaman sanan vastaus. Kaikella on aina aikansa ja paikkansa, odota.

• sinä tarvitset apua.Naisia kehotetaan olemaan miehelle alamainen mutta miehiä kehotetaan huolehtimaan perheestään ja rakastamaan vaimoaan.

Ja lapset Jeesus sanoo lasten kaltaisten on oleva Taivaan valtakunta.
      "miksi Jumalanne ei heitä poliitikkoja,terroristejä,pedofiilejä helvettiin"
      Viimeisen tuomion aika tulee.Ole huoleti.
      Sinä tarvitset uskoa Häneen ja jotta saisit sinun kannattaa käydä seurakunnissa.

• paikanetsijä

mikäli Jumala heittäisi helvettiin kaikki väärintekijät,tänne ei jäisi jäljelle ketään - meistä KUKAAN ei kelpaa taivasten valtakuntaan,olemme sinne täysin kelpaamattomia..jotta kuitenkin pääsisimme..Hän valmisti meille tien -- tyranni Jumala ei valmistaisi syntisille ihmisille tietä...ainakaan taivastenvaltakuntaan

• Runoniekka

Luojani loit
        Luojani soit
        Mulle kärsimyksen

Luojani oi
        unohtaa voi
        Vain ihminen

Jumalaton
        Kostoni on
        Vielä Maa on vapaa

Väistäkää houkat
        Menkää moukat
        Herranne helmojen suojaan

Luojani oi
        Kärsimyksen loi
        Ja vastineeksi luottamusta vaatii

Minä luon
        Onneni tuon
        Apua tarvitse en herranne

Miksi herraanne
        Noin luotatte
        Ehkä elämän antaa

Mutta hän
        Tiedäthän
        Lakeja keksii

Hän rajoittaa
        Hän satuttaa
        Hän antaa meidän tappaa

Kiitos ei
        Mimut vei
        Maa turvaan tyrannilta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      612
      2256
    2. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      108
      1108
    3. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      26
      1096
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      5
      954
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      865
    6. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      86
      855
    7. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      759
    8. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      89
      752
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      725
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65