Eipä voi kuin suositella tätä ensimmäisen levynsä 21.6.06 julkaisevaa orkesteria ! Jos melodinen kasari hard rock kiinnostaa, niin tästä ei homma parane !
Virallisilta kotisivuilta http://www.brotherfiretribe.com/
voi ladata Midnite Queen kappaleen täysversion kuunneltavaksi.
Brother Firetribe
7
1194
Vastaukset
- hannapum
aivan mahtava bändi :D Midnite Queen on loistava kappale, kuten myös One Single Breath. wuhuu, huomenna ilmestyy levy ;)
- Jpa
Levy hankittu ja ihan täydellinen lätty on..!! Ei kyllä yhtään heikkoa hetkeä löydy.. yks tän vuoden kovimmista julkaisuista takuulla =)
- Jpa
Jpa kirjoitti:
Levy hankittu ja ihan täydellinen lätty on..!! Ei kyllä yhtään heikkoa hetkeä löydy.. yks tän vuoden kovimmista julkaisuista takuulla =)
eli jos Brother Firetribe kolahtaa niin kannattaa kokeilla suomalaista Human Temple bändiä. Insomnia on levyn nimi ja laulajana Janne Hurme. Osaa todellakin laulaa muutakin kuin tangoa/humppaa jne. Todella kova levy tämäkin!
- musaa
Jpa kirjoitti:
eli jos Brother Firetribe kolahtaa niin kannattaa kokeilla suomalaista Human Temple bändiä. Insomnia on levyn nimi ja laulajana Janne Hurme. Osaa todellakin laulaa muutakin kuin tangoa/humppaa jne. Todella kova levy tämäkin!
Voe veljet!! Aivan mahtavaa musaa!
Piti ihan AITO levy ostaa et saa artistikin senttinsä.Enpä sit muita levyjä tänä vuonna ostakaan kun ei oo varaa näil hinnoil.
Mut BFT rokkaa!!! - Las
musaa kirjoitti:
Voe veljet!! Aivan mahtavaa musaa!
Piti ihan AITO levy ostaa et saa artistikin senttinsä.Enpä sit muita levyjä tänä vuonna ostakaan kun ei oo varaa näil hinnoil.
Mut BFT rokkaa!!!Yhden biisin kuulin radiosta ja se oli menoa heti.Levyn hain kaupasta ja on hyvä levy ja loistavaa kesämusaa!
Toivottavasti Emppukin kerkeäisi tämänkin bändin kanssa vielä touhuamaan tulevaisuudessakin.
- Meigsi
Vaikka en ole koskaan innostunut niinkään kasarihevistä niin tämä kyllä on mahtava.Levy on tosi hyvä!!!Suosittelen!
Musta se Midnight queen on ehkä levyn huonoin biisi :-).
- Breakout
- Valerie
- Im on Fire
- Love goes down
- Spanish eyes
- Devil daughter
ovat muutaman kuuntelukerran jälkeen ihan ässiä.
Hyvin ovat pojat kuunnelleet Jumpinsa, Foreigneria ja vanhat Bon Jovit ja Def Leppardit. Mutta hyvä levy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 73633
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483