Vaikka kuin liikennevaloja joissa pitää pysähtyä vaikka ketään ei tule mistään kuten tänään aamullakin kun kävin ostoksilla huoltsikalla.
Takaisin päin ajessa näin että eräässä risteyksessä jossa itsekkin sain pysähtyä niin eikö siellä seissyt joku auto myös..
Toisaalla päin sitten lähestyin risteystä jossa aikomuksena kääntyä oikealle. Ylinopeutta en ajanut ja jo n.100 metriä ennen risteystä valot vaihtuu punasille ja nimennomaan kääntyville. Perkele ajattelin että jos nuo ei vihreille tuosta muutu niin ajan punaisilla, niin jouduin tekemään sitten. Ei tullut autoja, kevyttäliikennettä mistään eikä edes alukoitakaan ollut näkyvilla.
On se kummaa, mulla on lisääntynyt erittäin paljon punaisia päin ajaminen. En tosin silloin vielä kuitenkaan aja kun jos tosiaan on sitten tulossa jotakin liikennettä jostakin suunnasta ja punaisille on silloin edes jokin syy minut pysäytellä.
Voisipa tuossa vaikka joku aamu ottaa kameran mukaan ja kuvaan tälläisen videolle, jossa siis valot seisottaa auto ihan turhaan. Perkele hyvä idea :), olen meinaan lomalla ja aikaa harrastuksille on.
Kummalista liikennevalo-
ohjausta Espoossa
2
368
Vastaukset 2
myös Hesasta, Vantaalta, ja Tuusulasta.
- tarkentaisin niin
"Ylinopeutta en ajanut ja jo n.100 metriä ennen risteystä valot vaihtuu punasille"
Tiellä on 50km/h rajoitus ja en ajanut edes sillä nopeudelle!
Että mistä kiireestä kirjoitetaan? Pysähdyin juuri hetkeä aikaisemmin huoltoasemalla, ei tuossa edes saa pysähtyä että kuinka hiljaa siis pitäisi ajaa?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta924022Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii4131471Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty391157Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä264997Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty72953Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s295863Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto24842Sysmä tarvitsee päätöksiä
Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen26772Älä katoa elämästäni
Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan44755Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel33741