ei mitään tekemistä. Elämä menee hukkaan.. Oikeesti, aamulla kun herään, menen nettiin FIFAn nettisivuille ja luen futis uutiset ja katson onko C. Ronaldosta ja muista hiton hyvän näköisitä pelaajista tullut uusia kuvia, ja sitten vain huokailen koko loppu aamupäivän.
Menisin ulos, mutta kenen kanssa ja mitä tekemään? Voisin pelata pihalla jalista, muttei veljeni tule mukaan (5 vuotta nuorempi kun mä, eli se on 14-vuotta). Kuten ehkä osasitte laskea, olen 19-vuotias. Kohta.. Ja nyhjötän yksin kotona. Jep jep..
Asun keskellä ei mitään joten ei kavereita ole kauheasti lähettyvillä. Tai jos on, niin yksi on poikakaverinsa kanssa (tyttö) ja loput porukoista (pojat) omien kavereidensa kanssa.
Säälittävää eikö vain? Kertokaa mitä voisin tehdä..
elämä valuu käsistä..
Ronalski
4
655
Vastaukset
- Don Rinkilä
Mikset lähtisi kalaan?
Nauti Auringosta.
Ota UV-säteilyä itseesi niin että nahka muuttuu Ronaldomaisen ruskeaksi, muttei aivan Pelemäisen mustaksi kuitenkaan.- Ronalski
en vaan osaa olla. äitini on kans silleen että ota aurinkoo, mutta haluaisin tehdä jotain. jotain millä ois merkitystä..
- raimie
Vielä sulla elämää jäljellä noin 60vuotta
- Ronalski
muttei 60 vuoden päästä ole mitään muisteltavaa.. :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805