Oheinen kysymyssarja auttaa sinua luomaan käsityksen siitä, joko olet aito kaffevakkari vai onko sinulla vielä opittavaa
1. Mikä on mielijuomasi?
A. Kaffee
B. Tee tai kokis
C. Joku muu
2. Montako tuntia vuorokaudessa notkut kaffepalstalla?
A. 12-24h/vrk
B. 6-12h/vrk
C. Alle 6h/vrk
3. Montako kommenttia heität kaffepalstalle vuorokaudessa?
A. Yli 50
B. 20-50
C. Alle 20
4. Montako avausta olet tehnyt kaffepalstalle viimeisen viikon aikana
A. Yli 20
B. 5-19
C. Alle 5
5. Monessako riidassa olet ollut osallisena kaffepalstalla viimeisen viikon aikana?
A. Yli 10
B. 5-9
C. alle 5
6. Miten ratkot palstariidat?
A. Anteeksi mitä?
B. Odotan että vastapuoli pyytää anteeksi
C. Pyydän itse anteeksi
7. Montako kertaa olet lähtenyt palstalat ovet paukkuen?
A. Yli 5
B. 2-4
C. Alle 2
8. Montako kertaa olet vaihtanut nikkiä palstallaoloaikanasi?
A. Yli 5
B. 2-4
C. Alle 2
9. Mitä teet kesälomallasi?
A. Tyhmiäkö kyselet, notkun kaffepalstalla kotona tietenkin
B. Otan läppärin rannalle ja langattomasti notkun kaffepalstalla
C. Hylkään kaffepalstan
10. Mikä kaffepalstalla on parasta?
A. Saa mollata muita vakkareita
B. Saa mollata puskiksia
C. Antoisa vuorovaikutteinen kommunikointi sekä vakkareiden että puskisten kanssa
11. Montako kertaa keskimäärin päivässä huudat puskasta?
A. Yli 10
B. 5-9
c. Alle 5
12. Rakkaimpasi pistää sinut valintatilanteeseen, joko hän tai kaffepalsta. Miten toimit?
A. Painukoot kuuseen, minnen kaffepalstasta luovu
B. Lupaat luopua palstasta, mutta käyt siellä salaa
C. Hampaita kiristellen päätät uhrautua ja luovut palstasta.
Pisteiden lasku: Laske pisteet yhteen siten, että A vastaukset antavat 2, B 1 ja C 0 pistettä.
Tulokset:
16-24 paunaa: Onnittelut, olet aito kaffevakkari!
8-15 pojoo: Sinulla on vielä paljon opittavaa, mutta kyllä sinusta ajan kanssa voi vielä kehittyä todellinen kaffevakkari!
0-7 pointsia: Voi hyvä tavaton, mitä ihmettä oikein kuvittelet tekeväsi palstalla? Joudut skarppaamaan todella rajusti, jos vielä tämän elämän aika kuvittelet pääseväsi aidoksi kaffevakkariksi!
Oletko aito kaffevakkari?
64
3814
Vastaukset
- animattiN
Tuli yheksän pojoo, joten toivoa on vielä ja kehityskelpoinenkin olen. :)
- vakkarix
eivät aina merkitse kaikkea
Sinä et tunnu ymmärtävän että juuri sinusta ei toivota palstalle vakkaria vaan enemmistön toive on että itse älyät lähteä täältä pois mitä pikimmin Mielellään jo tänään
Mikä helkkari siinä on ettei eräät tajua asioita vaikka ne sanotaan suoraan ja kiertelemättä
Sinä et ole tällä palstalla toivottu henkilö siis ole kiltti ja poistu. Kiitos vakkarix kirjoitti:
eivät aina merkitse kaikkea
Sinä et tunnu ymmärtävän että juuri sinusta ei toivota palstalle vakkaria vaan enemmistön toive on että itse älyät lähteä täältä pois mitä pikimmin Mielellään jo tänään
Mikä helkkari siinä on ettei eräät tajua asioita vaikka ne sanotaan suoraan ja kiertelemättä
Sinä et ole tällä palstalla toivottu henkilö siis ole kiltti ja poistu. KiitosTämän leikkigallupin tuomari olen minä!
- vakkarix
norMix kirjoitti:
Tämän leikkigallupin tuomari olen minä!
kuunnelkoon myös kansan mielipidettä
- animattiN
norMix kirjoitti:
ajan kanssa :))
aikaahan minulla on, toistaiseksi, mutta huomasitko kuinka joku yrittää epätoivon vimmalla päästä itse vakkariksi. Häneltä hyvä veto. :))
- kyllä
animattiN kirjoitti:
aikaahan minulla on, toistaiseksi, mutta huomasitko kuinka joku yrittää epätoivon vimmalla päästä itse vakkariksi. Häneltä hyvä veto. :))
huijaatte noissa pisteissä niin että korvat heiluu
- vakkarix
animattiN kirjoitti:
viestini ollut vieläkään riittävän selkokielinen
vakkariksi ei hyväksytä sellaista joka on tyhmempi kuin kumisaapas joten unohda haaveesi ja poistu - vakkarix
kyllä kirjoitti:
huijaatte noissa pisteissä niin että korvat heiluu
tuotti sekä ahmatille että sateelle 25 pistettä
- näkyvät
vakkarix kirjoitti:
kuunnelkoon myös kansan mielipidettä
waffenin ketjussa,,,,,,, hehheeehheeeee
- vakkarix
näkyvät kirjoitti:
waffenin ketjussa,,,,,,, hehheeehheeeee
heitti pässinpään tyhmille leijonille jotka sen heti luulivat olevan paistikas
- ja ketjun
vakkarix kirjoitti:
heitti pässinpään tyhmille leijonille jotka sen heti luulivat olevan paistikas
hännillä oleva taas sopan keitti
- yhden pisteen
mutta näyttää teitä olevan täällä ainakin muutama.
- Taikis
kiinnostaisi, mistä sait tuon pojon? :)
- norMix evk
Taikis kirjoitti:
kiinnostaisi, mistä sait tuon pojon? :)
...muuuuuuuutta kaikki eivät ole ainakaan synnynnäisiä vakkareita :))
Kivaa, rakastan kaikenlaisia galluppeja ja kyssäreitä. Hetko, katson kysymykset ja lasken pisteet.
Tuo 7. kysymys, montako kertaa on lähtenyt ovet paukkuen kahvipalstalta on vähän epävarma. Vastasin B, 2-4 kertaa. Saattaa olla että vastaus pitäis olla A. Ehkä niitä lähtöjä loppujen lopuksi on ollut parikymmentä. Kukaan ei vaan ole kuullut siinä melskeessä sitä ovenpauketta.
Niin ja osa lomasta vietetään tietenkin kahvipalstalla.
Ja jos rakas pistää valitsemaan, sitten on pakko käydä täällä salaa.
Ihan epistä kun C vastauksesta ei saa yhtään pistettä.- norMix evk
...mutta sovitaan näin ihan vaan meidän kesken ;-)) että pyöristetyt pisteesi ovat 8 ja olet kehityskelpoinen yksilö!
norMix evk kirjoitti:
...mutta sovitaan näin ihan vaan meidän kesken ;-)) että pyöristetyt pisteesi ovat 8 ja olet kehityskelpoinen yksilö!
ois C-vastauksistakin pitäny jotain pojoja saada. No olkoon nyt sitten, kun vähän korjasit tuota asteikkoa. Läheni vähän tuo tavoitepistemäärä.
- Lonely_Wolf
ei pitkälle pötkitä. Niitä kertyi vaivaiset 4. Vakkariksi en pyrikään, kunhan selailen ja lueskelen josko kivoja juttuja löytyis. Eli tallaan yksinäisiä polkuja niinkuin nickikin kertoo.
- norMix evk
...mutta älä nyt vielä toivoasi hukkaa :))
- Lonely_Wolf
norMix evk kirjoitti:
...mutta älä nyt vielä toivoasi hukkaa :))
kannustuksesta. Vaik kaikki onki menny mäkeen mä lupaan syksyllä kiristää tahtia. Jouluksi olis varmaan tuplauksen paikka tyrkyllä :)
Kiva kisa, ei siinä mitään :)
- merliNi
Laskin aluksi väärinpäin, elikkäs c 2 pistettä jne...jeps sekin jo osoittaa ettei merlistä oo aidoksi vakkariksi:)
Taisin vetäistä pohjat 5 pistettä siis:)- norMix evk
sillä tuo yksinäinen hukka hukkasi mahdollisuutensa välittömään vakkarin statukseen kiskaisemalla vaivaiset 4 pojoo. Vähän olisi sinullakin tsemppaamisen paikka :))
- merliNi
norMix evk kirjoitti:
sillä tuo yksinäinen hukka hukkasi mahdollisuutensa välittömään vakkarin statukseen kiskaisemalla vaivaiset 4 pojoo. Vähän olisi sinullakin tsemppaamisen paikka :))
haittaa, onhan tässä vielä vuosia jäljellä:)
Hitaasti hyvä tulee, hosumalla housut repee*virnistää* - norMix evk
merliNi kirjoitti:
haittaa, onhan tässä vielä vuosia jäljellä:)
Hitaasti hyvä tulee, hosumalla housut repee*virnistää*elämää, on toivoakin. Ja toisaalta elämässä pitää olla tavotteita. Ajatteles jos olisit jo VTKV (virallisesti testattu kaffevakkari), niin olisiko enää mitään mistä haaveilla?
- merliNi
norMix evk kirjoitti:
elämää, on toivoakin. Ja toisaalta elämässä pitää olla tavotteita. Ajatteles jos olisit jo VTKV (virallisesti testattu kaffevakkari), niin olisiko enää mitään mistä haaveilla?
ehkä sitä haaveilis ajasta , jolloin ei ollut vakkari vaan ihan tavallinen ja elämä oli kuin linnunlentoa:)
Äh, enkä mä halua testattavaksi..*näkee kauhukuvia tutkimushuoneesta...istuu tuolissa elektroidit päässä piippaavien kojeiden keskellä...:)*
- Taikis
mokomasta avauksesta :))
14 pistettä, joten ei tässä kaukana olla, vähän lisää avauksia ja se on siinä !!- norMix evk
...se oli NIIN lähellä :))) Onkohan asteikkoni liian ankara? Taitaa olla, taidan kalibroida asteikon uudestaan ;-))
- Pumpulipaj
Näitä kaikkia vuorotellen ;D
- norMix evk
...mutta synnynnäiseltä poliitikolta tunnut :)))
- Pumpulipaj
norMix evk kirjoitti:
...synnynnäiseltä herrasmieheltä :D
- Jermu
norMix evk kirjoitti:
melkein nuoleskelua tuollainen..Kauheeta katella tuollaista kehua..Kjäh! (Eiköhän tästä...)
- Jermu
Pumpulipaj kirjoitti:
...synnynnäiseltä herrasmieheltä :D
Ja vielä pahenee!!!Ihan kuin lirttailua..Perskeles poikottiin kaikki ja koko palsta. (Onneksi en ole koskaan täällä, niin tartte tuollaista lueskella..Perskeles tseksipalstalle sais sefu teidät siirtää, niiiiiiiiiiiiiiiiiiiin!) Ja kjäh!
- yksitypy evk
9. Täydet pisteet kysymyksestä 12 :=)))
- norMix evk
ja täydellinen yllätysnimi kaukaa tundranreunalta. Epäilen tosin että olet salaa harjoitellut jollain toisella palstalla ;-))
- yksitypy evk
norMix evk kirjoitti:
ja täydellinen yllätysnimi kaukaa tundranreunalta. Epäilen tosin että olet salaa harjoitellut jollain toisella palstalla ;-))
nainen jaksaakin yllättää :=))
Ai... millä muulla palstalla? Laskin kaikki palstat mukaan pointseihin. - norMix evk
yksitypy evk kirjoitti:
nainen jaksaakin yllättää :=))
Ai... millä muulla palstalla? Laskin kaikki palstat mukaan pointseihin.tundranreunan naislogiikkaa, ymmärrän (tai sitten en) :))
- Jermu
Just stratekiset kysymykset vetivät tulosta nollan suuntaan.
4) alle 5 avustusta 0 pojoo
7) Ovet paukkuen... O pojoo
8) Nikinvaihto 0 pojoo
9)kesäloma, hylkään palstan 0 pojoo
11)Puskasta huutelut 0 pojoo
Kaikista muista pikkuisen säätäen 2 pojoo, eli 14.Oot muuten aikas ilkeä ihminen. Niiiiiiiiin ja kjäh!- norMix evk
Nyt viimeistään on todettava, että asteikko on liian ankara. Odotteles sinäkin hetki!
- aliisa
ei ole musta kaffeevakkariksi,vaivaiset 5 pojoa,taidanpa siirtyä muille palstoille :(((
- Jermu
aliisa kirjoitti:
ei ole musta kaffeevakkariksi,vaivaiset 5 pojoa,taidanpa siirtyä muille palstoille :(((
Mä menin jo. Mä aloitin yksityispoikotin tälle palstalle ja en enää koskaan kirjoita mitään, vaikken ole kyllä koskaan ennen täällä edes ollutkaan. Kukas sä sitten olet?
- Jermu
norMix evk kirjoitti:
Nyt viimeistään on todettava, että asteikko on liian ankara. Odotteles sinäkin hetki!
Koska sä olet poikotissa..Sitäpaitsi mä en ole täällä, joten turhaa vaivaa, on minua täältä palstalta esiin kaivaa...
- aliisa
Jermu kirjoitti:
Mä menin jo. Mä aloitin yksityispoikotin tälle palstalle ja en enää koskaan kirjoita mitään, vaikken ole kyllä koskaan ennen täällä edes ollutkaan. Kukas sä sitten olet?
niin kyllähän mä täälläkin ollut oon...ja huuhaalla....ja kotikaupungissani....mutta tänne vaaditaan HIRVEÄT pistemäärät ;)))
- norMix evk
Jermu kirjoitti:
Koska sä olet poikotissa..Sitäpaitsi mä en ole täällä, joten turhaa vaivaa, on minua täältä palstalta esiin kaivaa...
sinun vakkariksi nimittämistä hankaloittaa, ettet edes ole koskaan palstalla mitä nyt joskus lukemassa ja kommentoimassa. Ja mikäs hitto se poi kotti oikein on? Kentíes tästä avauksesta tämä poika saa jotain eksta kottia :))
- Jermu
norMix evk kirjoitti:
sinun vakkariksi nimittämistä hankaloittaa, ettet edes ole koskaan palstalla mitä nyt joskus lukemassa ja kommentoimassa. Ja mikäs hitto se poi kotti oikein on? Kentíes tästä avauksesta tämä poika saa jotain eksta kottia :))
mutta jannu eikun jankuttaa..Hah! Entäpä sitten rekkaus..Mä en rekkaannu, enkä tila-autoonnu, joten siitä tulis saada vakkaripisteisiin oikeuttavat tulokset, vaikkakin tuomio julistetaan poissaolevana vakkarina..Niiiiiiiin!
- Jermu
Kaiken täydellistä olla pitää hetkessä tässä,
tietää ei voi kukaan tapahtumia omassa elämässä.
Runon sinulle voisi monikin ihminen laittaa,
Sellainen ei koskaan toisi harmia tai haittaa.
Juhannuksen aikaan sinulle rauhan elossa soisin,
kaiken hulinan keskellä jos runon sinulle toisin.
Kohtaatko ihmisen toisen ja saat aiheen juhlaan,
toiveita korkeita, niitä ajatuksia sulle uhraan. - norMix evk
aliisa kirjoitti:
Alussa Liisoista kaffepalsta saattaa tuntua ihmemaalta, mutta kyllä sinä pian totut palstan tavoille. Ja sitäpaitsi jos kerran saat 6 tenavaa ja ukon siinä sivussa pysymään ojennuksessa, niin kyllä sinussa pitäisi olla kaikki mahdollisuudet kehittyä kunnon vakkariksikin pitämään puskiksia kurissa ja kontrolloidussa nuhteessa :))
- aliisa
norMix evk kirjoitti:
Alussa Liisoista kaffepalsta saattaa tuntua ihmemaalta, mutta kyllä sinä pian totut palstan tavoille. Ja sitäpaitsi jos kerran saat 6 tenavaa ja ukon siinä sivussa pysymään ojennuksessa, niin kyllä sinussa pitäisi olla kaikki mahdollisuudet kehittyä kunnon vakkariksikin pitämään puskiksia kurissa ja kontrolloidussa nuhteessa :))
ettei näillä kotieväillä paljoo täällä puskiksia ojennella ja kurissa pidellä ;)) ja kun tää mun aikani koneella on sattuneesta syystä hyvin rajallinen päivittäin,mutta kiva täällä on välillä käväistä kaffeella
- vakkarix
aliisa kirjoitti:
ettei näillä kotieväillä paljoo täällä puskiksia ojennella ja kurissa pidellä ;)) ja kun tää mun aikani koneella on sattuneesta syystä hyvin rajallinen päivittäin,mutta kiva täällä on välillä käväistä kaffeella
jos et kävis vaan häipyisit kavereittes kans
- Jermu
vakkarix kirjoitti:
jos et kävis vaan häipyisit kavereittes kans
tästä tuleekin kivaa aikaa sinulle..Tai no kivaa ja kivaa...
- norMix evk
Koska arvosteluasteikko on osoittautunut liian ankaraksi, tuomaristo on kaikessa arvovaltaisuudessaan päättänyt lieventää sitä. Uusi asteikko:
13-24 paunaa: Onnittelut, olet aito kaffevakkari!
6-12 pojoo: Sinulla on vielä paljon opittavaa, mutta kyllä sinusta ajan kanssa voi vielä kehittyä todellinen kaffevakkari!
0-5 pointsia: Voi hyvä tavaton, mitä ihmettä oikein kuvittelet tekeväsi palstalla? Joudut skarppaamaan todella rajusti, jos vielä tämän elämän aika kuvittelet pääseväsi aidoksi kaffevakkariksi!
Näinollen Taikis ja Jermu (huolimatta siitä, ettei hän paria poikkeusta lukuunottamatta edes ole ikinä palstalla) aateloidaan kaffepalstan virallisiksi vakkareiksi. Onnea kummallekin! Ja muille tsemppiä pyrkimyksissänne tavoitella kaffepalstan ylintä arvonimeä.- Pumpulipaj
Entäs ex-tähtis?
- norMix evk
Pumpulipaj kirjoitti:
Entäs ex-tähtis?
nimitettiin jo tuossa äsken. Mutta samoihin elitisti...siis eliittijoukkoihin hänkin kuuluu!
- Pumpulipaj
norMix evk kirjoitti:
nimitettiin jo tuossa äsken. Mutta samoihin elitisti...siis eliittijoukkoihin hänkin kuuluu!
ja kesää kaikille :D
- Jermu
Pumpulipaj kirjoitti:
ja kesää kaikille :D
Mää kirjuutin sulle runon ja sitten se katosi..Jo on perskeles, kun noin huonoo kamaa meikäläinen syytää, että sekunnissa häviääpi.
- Taikis
Kyllä asteikkosi oli ehdottomasti liian ankara alkuun, vaikka tein muutaman liioittelun omissa laskelmissani, en siis ihan yltänyt tuohon tarvittavaan pistemäärään. Mutta onneksi huomasit kalibroida asteikon oikealle tasolle. :))
Mikä muuten oli oma piste-määräsi? - norMix evk
Taikis kirjoitti:
Kyllä asteikkosi oli ehdottomasti liian ankara alkuun, vaikka tein muutaman liioittelun omissa laskelmissani, en siis ihan yltänyt tuohon tarvittavaan pistemäärään. Mutta onneksi huomasit kalibroida asteikon oikealle tasolle. :))
Mikä muuten oli oma piste-määräsi?...kehtaako edes tunnustaa näin julkisesti. *kuiskaa 8 p*
- Taikis
norMix evk kirjoitti:
...kehtaako edes tunnustaa näin julkisesti. *kuiskaa 8 p*
*ihmii täpöllä* kyllä sun nyt pitäisi hiukka ryhdistäytyä :))
- norMix evk
Taikis kirjoitti:
*ihmii täpöllä* kyllä sun nyt pitäisi hiukka ryhdistäytyä :))
alan konsultiksi kun ei kerran itseltä suju :))
- Taikis
norMix evk kirjoitti:
alan konsultiksi kun ei kerran itseltä suju :))
kuinka moni konkurssin tehnyt onkaan siirtynyt konsultiksi.. :))
mikseipä sama taktiikka voisi purra tässäkin..
- Pirre*
olisinko sopeutumaton "vakkari" - vakkari olematta vakkari.
- norMix evk
alimman portaan ollessa 0-5 pojoo. Mutta jos edelleen jäät tähän ryhmään niin voin tarjota sinulle alan konsulttipalveluja edullisesti. Kyllä se siitä!
- Pirre*
norMix evk kirjoitti:
alimman portaan ollessa 0-5 pojoo. Mutta jos edelleen jäät tähän ryhmään niin voin tarjota sinulle alan konsulttipalveluja edullisesti. Kyllä se siitä!
"Projekti" ja "konsultti(firma)" saavat minut irroittamaan varmistimen päältä..:)
Ketjusta on poistettu 59 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181881Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101748Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541176Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16966Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki77948TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15930- 46825
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84801- 69772
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42764