Lemppari-Lot-hahmosi?

nih.

Siis kenestä pidit heti kun niitä mainoksia vielä tuli, keneen sitten tykästyit kun alkoi tulemaan ekoja jaksoja ja kenestä pidät nyt?


Oma lempparini on varmaan ollu Claire. Musta oli ihan hireetä ajatella että on viimisillään raskaana ja joutuu saarelle. Ja nyt kun se vielä synnyttikin siellä, voi raukkaa. =/

11

1142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • repesin pahasti

      lempi lot hahmosi :DDD
      No mut... kyl se oli aluks Charlie. Sit Jack, sit Locke, sit Sawyer ja viläkin Sawyer on se paras /mosh

      • ihQjack

        mä en oo ees aatellu ,mistä ekana tykkäisin. mä ihastuin jackiin tosi paljon heti ihan ekasta jaksosta lähtien...sillä ei oo mikään komein kroppa, sen tittelin saa sawyer. mutta silleen suklaasilmät ja positiivinen ihana suloinen jalo asenne ,uppoo muhun kun joutuu tollaselle sarelle ,ei piä olla itte rakas. joten se ei ollu se oli niin ritarillinen ,jo ekasta jaksosta lähtien...


      • virhe

        enkä sitten ehtinyt enää korjaamaan sitä kun se jo meni sinne. niiskis. tarttis vaan aina esikatsella kun sellanen vaihtoehtokin kerran on. noh, kokemuksesta viisastuneena.. :D


      • 000-000
        virhe kirjoitti:

        enkä sitten ehtinyt enää korjaamaan sitä kun se jo meni sinne. niiskis. tarttis vaan aina esikatsella kun sellanen vaihtoehtokin kerran on. noh, kokemuksesta viisastuneena.. :D

        en voi sanoa yhtä ja oikeaa, mutta sawyer,kate, hurley ja jack on kyl niin parhaita.
        sawyer, koska se on niin renttu,ja se on niin paras niitten lasiensa kans.
        kate-koska se pärjää niitten äijien kans siel ja se on neuvokas ja silleen.
        hurley-koska se on kunnon vitsiniekka...
        jack-koska...no se on jack.


    • Jokumuumaa

      Lempi mieshenkilö: John Locke

      Lempi naishenkilö: Kate Austen

    • Meikäpoika eiku tyttö

      Sillon ku Lostia alettiin mainostaa niin Charlie pisti silmään. Nyt lemppari on pitkälti ollu Hurley. Heti perään tulee Jack, charlie(edelleen) ja Boone ja.. Oikeastaan ne kaikki on hyviä. (Sayid on välillä vähän tylsä.) Naisista paras on Kate.

    • Minnimanni

      Mun lemppari on varmaan Charlie, tai sitte se plondi, joka on tykästyny Katieen... Se on joo aika ärsyttävä, mut söpö, ja salaperäinen.

    • lost?

      Mun lemppari naishahmoista on Kate koska muita siel ei melkein näy lempi mies hahmo on Desmond mut ei sitä näy kauhean usein. pää mies hahmoista on Locke koska hän sai aloitettu uuden elämän siellä saarella ja muutenkin pistää joskus Jackille vastaan kunnolla.

    • gegga

      locke on just äijä. se paksu äijä on tosi ärsyttävä, ku yrittää tehä itestää tärkeen.

      • jarviss

        Ihan selvästi Sawyer ja Locke!


    • Audrey

      Sawyer :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe