Lemppari-Lot-hahmosi?

nih.

Siis kenestä pidit heti kun niitä mainoksia vielä tuli, keneen sitten tykästyit kun alkoi tulemaan ekoja jaksoja ja kenestä pidät nyt?

Oma lempparini on varmaan ollu Claire. Musta oli ihan hireetä ajatella että on viimisillään raskaana ja joutuu saarelle. Ja nyt kun se vielä synnyttikin siellä, voi raukkaa. =/

11

1156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • repesin pahasti

lempi lot hahmosi :DDD
      No mut... kyl se oli aluks Charlie. Sit Jack, sit Locke, sit Sawyer ja viläkin Sawyer on se paras /mosh

• ihQjack

mä en oo ees aatellu ,mistä ekana tykkäisin. mä ihastuin jackiin tosi paljon heti ihan ekasta jaksosta lähtien...sillä ei oo mikään komein kroppa, sen tittelin saa sawyer. mutta silleen suklaasilmät ja positiivinen ihana suloinen jalo asenne ,uppoo muhun kun joutuu tollaselle sarelle ,ei piä olla itte rakas. joten se ei ollu se oli niin ritarillinen ,jo ekasta jaksosta lähtien...

• virhe

enkä sitten ehtinyt enää korjaamaan sitä kun se jo meni sinne. niiskis. tarttis vaan aina esikatsella kun sellanen vaihtoehtokin kerran on. noh, kokemuksesta viisastuneena.. :D

• 000-000
        virhe kirjoitti:

enkä sitten ehtinyt enää korjaamaan sitä kun se jo meni sinne. niiskis. tarttis vaan aina esikatsella kun sellanen vaihtoehtokin kerran on. noh, kokemuksesta viisastuneena.. :D

en voi sanoa yhtä ja oikeaa, mutta sawyer,kate, hurley ja jack on kyl niin parhaita.
        sawyer, koska se on niin renttu,ja se on niin paras niitten lasiensa kans.
        kate-koska se pärjää niitten äijien kans siel ja se on neuvokas ja silleen.
        hurley-koska se on kunnon vitsiniekka...
        jack-koska...no se on jack.

• Jokumuumaa

Lempi mieshenkilö: John Locke

Lempi naishenkilö: Kate Austen

• Meikäpoika eiku tyttö

Sillon ku Lostia alettiin mainostaa niin Charlie pisti silmään. Nyt lemppari on pitkälti ollu Hurley. Heti perään tulee Jack, charlie(edelleen) ja Boone ja.. Oikeastaan ne kaikki on hyviä. (Sayid on välillä vähän tylsä.) Naisista paras on Kate.

• Minnimanni

Mun lemppari on varmaan Charlie, tai sitte se plondi, joka on tykästyny Katieen... Se on joo aika ärsyttävä, mut söpö, ja salaperäinen.

• lost?

Mun lemppari naishahmoista on Kate koska muita siel ei melkein näy lempi mies hahmo on Desmond mut ei sitä näy kauhean usein. pää mies hahmoista on Locke koska hän sai aloitettu uuden elämän siellä saarella ja muutenkin pistää joskus Jackille vastaan kunnolla.

• gegga

locke on just äijä. se paksu äijä on tosi ärsyttävä, ku yrittää tehä itestää tärkeen.

• jarviss

Ihan selvästi Sawyer ja Locke!

• Audrey

Sawyer :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2907
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      34
      2686
    3. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      23
      2525
    4. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      436
      2468
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      143
      1818
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      146
      1813
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      24
      1365
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      4
      1212
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1109
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1027
    Aihe