Satuin lukemaan tällä kertaa keskusteluja tuolla yhteiskuntapalstan boikotointiaiheessa ja huomasin siellä sellaisen kehotuksen jossa käskettiin boikotoimaan armeijaa, joka on hyödytön muinaisjäänne, joka kaiken lisäksi tulee vielä kalliiksi yhteiskunnalle.
Siellä eräs fasisti Rongoteus777 näyttää olevan vahvasti sitä mieltä, että armeija olisi muka jotenkin jokaisen miehen velvollisuus ja kaiken lisäksi vielä jokin miehisyyden mitta. Tämä kyseinen fasisti näyttää selvästi suhtautuvan erittäin vihamielisesti kaikkia niitä suomalaisia miehiä kohtaan, jotka syystä tai toisesta ovat jättäneet suorittamatta tämän "kansalaisvelvollisuutensa". Lisäksi tämä tyyppi näyttää olevan myös kauhea rasisti, joka suorastaan vihaa yli kaiken maahanmuuttajia.
Katsokaa tämän fasistin profiili ja lukekaa hänen mielipiteitään, niin huomaatte heti minkälainen fasisti ja ulkomaalaisten vihaaja oikein on kyseessä.
Tässä tämä mainitsemani keskustelu armeijan boikotoimisesta.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=4500000000001458&posting=22000000017234959
Tässä tämä kyseisen fasistin profiili.
http://galleria.suomi24.fi/Rongoteus777
Löysin taas uuden fasistin
26
1618
Vastaukset 26
- ops
Niin mitkä tunnusmerkit fasistilla on?
Onko se vain komukoiden omaa sanastoa?
Kerro se helpottaa. Näin kehoitti kansallis asuinen tyttö. - kyllä
vaikuttanut miltään rasistilta...kannattaisi sinunkin miettiä mitä kirjoittelet etkä rupeaisi mustamaalaamaan ketään.Sitäpaitsi hänellä on oikeus omata OMA mielipide.
- silmäni.
Lueskeltuani aikani noita Darkin juttuja olen tullut siihen johtopäätökseen että kommareita en äänestä ikinä.
Katsopaa vaikka tätä:
"Ei pidä unohtaa sitä asiaa, että suomalaiset olivat syyllisiä myös talvisotaan..."
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000002&conference=664&posting=22000000017261466joku analysoi Darkkia ihan hyvin: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000002&conference=664&posting=22000000017267640
- on..
Jaakko_Sivonen kirjoitti:
joku analysoi Darkkia ihan hyvin: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000002&conference=664&posting=22000000017267640
ja dark tietää paremmin totuuden kuin Venäläinen tutkija.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000002&conference=664&posting=22000000017262354
- Kysyjä X
Olen sattunut moneen kertaan huomaamaan, että kirjoittaja "DarkFear" pyrkii estämään sananvapautta kielellisin pakkokeinoin. "DarkFear":in mukaan armeijaa ja puolustusvoimia puolustavat henkilöt ovat "fasisteja". Sinällään puolustusvoimia ja armeijaa puoltavat mielipiteet (puolesta tai vastaan) eivät millään tavoin ole lain vastaisia.
Suomen perustuslakihan takaa suomen kansalaisille sananvapauden. Valitettavasti "DarkFear" pyrkii herjaamalla estämään useiden kirjoittajien mielipiteet. Ilmeisesti "DarkFear" ei ymmärrä, että fasistiksi leimaaminen täyttää herjaamisen tunnusmerkit, joka sinällään on lain vastaista. Lisäksi herjaaminen on Suomi24:n sääntöjen vastaista.
Suomen perustuslaki (sananvapaus):
12 § Sananvapaus ja julkisuus
Jokaisella on sananvapaus. Sananvapauteen sisältyy oikeus ilmaista, julkistaa ja vastaanottaa tietoja, mielipiteitä ja muita viestejä kenenkään ennakolta estämättä. Tarkempia säännöksiä sananvapauden käyttämisestä annetaan lailla. Lailla voidaan säätää kuvaohjelmia koskevia lasten suojelemiseksi välttämättömiä rajoituksia.
Viranomaisen hallussa olevat asiakirjat ja muut tallenteet ovat julkisia, jollei niiden julkisuutta ole välttämättömien syiden vuoksi lailla erikseen rajoitettu. Jokaisella on oikeus saada tieto julkisesta asiakirjasta ja tallenteesta.
Wikipedia (sananvapaus):
http://fi.wikipedia.org/wiki/SananvapausEn ole missään vaiheessa ollut kieltämässä mielipiteen ja sananvapautta, jos sellaista luulet. Hyväksyn kyllä asioista myös eriävät mielipiteet, jos ne eivät ole rasistisia ja toisia sortavia. Ainakin tämä kyseinen fasisti ei näytä hyväksyvän ollenkaan sitä asiaa, että toiset miehet päättävät syystä tai toisesta kieltäytyä menemästä hänen ihailemaansa suomen armeijaan.
Ovatko nämä armeijaanpakottajat sitten mielestäsi sananvapauden kannattajia? Kuinka hyvin he hyväksyvät eriävät mielipiteet tästä isänmaallisuus- ja maanpuolustusasiasta?- rauhanasialla
DarkFear kirjoitti:
En ole missään vaiheessa ollut kieltämässä mielipiteen ja sananvapautta, jos sellaista luulet. Hyväksyn kyllä asioista myös eriävät mielipiteet, jos ne eivät ole rasistisia ja toisia sortavia. Ainakin tämä kyseinen fasisti ei näytä hyväksyvän ollenkaan sitä asiaa, että toiset miehet päättävät syystä tai toisesta kieltäytyä menemästä hänen ihailemaansa suomen armeijaan.
Ovatko nämä armeijaanpakottajat sitten mielestäsi sananvapauden kannattajia? Kuinka hyvin he hyväksyvät eriävät mielipiteet tästä isänmaallisuus- ja maanpuolustusasiasta?että. mitä eroa on komukalla ja fasistilla. noin ihan omin sanoin
- Kysyjä X
DarkFear kirjoitti:
En ole missään vaiheessa ollut kieltämässä mielipiteen ja sananvapautta, jos sellaista luulet. Hyväksyn kyllä asioista myös eriävät mielipiteet, jos ne eivät ole rasistisia ja toisia sortavia. Ainakin tämä kyseinen fasisti ei näytä hyväksyvän ollenkaan sitä asiaa, että toiset miehet päättävät syystä tai toisesta kieltäytyä menemästä hänen ihailemaansa suomen armeijaan.
Ovatko nämä armeijaanpakottajat sitten mielestäsi sananvapauden kannattajia? Kuinka hyvin he hyväksyvät eriävät mielipiteet tästä isänmaallisuus- ja maanpuolustusasiasta?Sananvapauteen kuuluu, että asioista voi olla eri mieltä. Sananvapauteen ei kuulu herjaaminen. Sinä olet herjannut muita ihmisiä fasisteiksi. Fasismi on rikollista toimintaa, joten olet useaan kertaan nimennyt rikollisia näillä palstoilla. Herjaaminen on rikos, josta voidaan tuomita oikeudessa. Ovatko nuo muut kirjoittajat kertoneet olevansa fasisteja? Ovatko he käyttäneet fasistisia merkkejä? Jos eivät ole, niin liikut heikoillä jäillä.
Miten suhtautuisit, jos väitettäisiin sinun olevan pedofiili - pelkästään sen vuoksi, mitä olet kirjoittanut viimeisen vuoden aikana? Kokisitko sen herjaamiseksi? rauhanasialla kirjoitti:
että. mitä eroa on komukalla ja fasistilla. noin ihan omin sanoin
Kommunistit ovat suvaitsevaisia ja avarakatseisia ihmisiä, jotka kannattavat tasavertaisuutta, oikeudenmukaisuutta ja maailmanrauhaa. Fasistit taas vihaavat ulkomaalaisia, sekä kaikkea erilaisuutta. Heidän mielestä kaikkien suomalaisten pitäisi olla militaristisia maanpuolustusintoilijoita ja maahanmuuttajien vihaajia.
Kysyjä X kirjoitti:
Sananvapauteen kuuluu, että asioista voi olla eri mieltä. Sananvapauteen ei kuulu herjaaminen. Sinä olet herjannut muita ihmisiä fasisteiksi. Fasismi on rikollista toimintaa, joten olet useaan kertaan nimennyt rikollisia näillä palstoilla. Herjaaminen on rikos, josta voidaan tuomita oikeudessa. Ovatko nuo muut kirjoittajat kertoneet olevansa fasisteja? Ovatko he käyttäneet fasistisia merkkejä? Jos eivät ole, niin liikut heikoillä jäillä.
Miten suhtautuisit, jos väitettäisiin sinun olevan pedofiili - pelkästään sen vuoksi, mitä olet kirjoittanut viimeisen vuoden aikana? Kokisitko sen herjaamiseksi?Edelleenkin olen sitä mieltä, ettei minulla ole mitään eriäviä mielipiteitä vastaan, jos ne eivät ole rasistisia ja toisia sortavia. Mielestäni se ei tee minusta ahdasmielistä sananvapauden rajoittajaa, jos en hyväksy näitä uusnatsien "suomi suomalaisille" -iskulauseita, sekä näitä heidän "maahanmuuttajat vittuun suomesta" -tyylisiä rasistihuutojaan.
Ei kai nyt kukaan fasisti tai uusnatsi halua myöntää olevansa kyseisen diktatuuriaatteen kannattaja, sillä he vaan vetoavat olevansa "suomalaisuuden" ja "isänmaan" asialla vihatessaan maahanmuuttajia ja tehdessään väkivaltaisia hyökkäyksiä heidän kimmppuunsa.
Totta kai pitäisin sellaista epäasiallisena, jos minun väitettäisiin olevan pedofiili omien mielipiteiden/kirjoituksien perusteella, koska tämä ei nimittäin pidä ollenkaan paikkaansa.
Olenko minä muka ainoa henkilö tällä palstalla, joka sortuu joskus epäasiallisiin nimittelyihin?
Eräs Jaakko Sivonen tällä Suomi24-palstalla väittää varsin usein minua ja muita eri mieltä olevia homoiksi ja maanpettureiksi. Eikö siinä ole mielestäsi mitään epäasiallista herjaamista?
Millä perusteella Sivonen oikein luulee minun olevan homoseksuaali? Kyseinen pojannulikka ei taida edes tietää mitä tämä kyseinen sana mahtaa tarkoittaa. Tekeekö se miehestä homoseksuaalin, jos hänellä on pitkät hiukset, tai jos hän suhtautuu kielteisesti armeijaa kohtaan? Sivosen mielestä suurin osa Eurooppalaisista miehistä on varmaan sitten homoja, kun he eivät ole suorittaneet asepalvelustaan ja ovat monesti myös hyvin persoonallisen näköisiä tyyppejä.- käsitykset?
DarkFear kirjoitti:
Kommunistit ovat suvaitsevaisia ja avarakatseisia ihmisiä, jotka kannattavat tasavertaisuutta, oikeudenmukaisuutta ja maailmanrauhaa. Fasistit taas vihaavat ulkomaalaisia, sekä kaikkea erilaisuutta. Heidän mielestä kaikkien suomalaisten pitäisi olla militaristisia maanpuolustusintoilijoita ja maahanmuuttajien vihaajia.
kokemukseni mukaan komukat ovat ahdasmielisiä,suvaisemattomia.komukoitten rauhanliike on lähtöisin kremlistä.sillä sumutetaan omaa veristä menneisyyttä.
fasismi ja komunismi ovat samanlaisia yksinvaltiuteen pyrkiviä. käytetään nimitystä demokraattiset vaalit ja ehdokkaitta yhtä monta,kuin valittuja.
tämä on ihan minun oma käsitys asiasta
kumpaakaan ei ihmiskunta tarvitse. - Kysyjä X
DarkFear kirjoitti:
Edelleenkin olen sitä mieltä, ettei minulla ole mitään eriäviä mielipiteitä vastaan, jos ne eivät ole rasistisia ja toisia sortavia. Mielestäni se ei tee minusta ahdasmielistä sananvapauden rajoittajaa, jos en hyväksy näitä uusnatsien "suomi suomalaisille" -iskulauseita, sekä näitä heidän "maahanmuuttajat vittuun suomesta" -tyylisiä rasistihuutojaan.
Ei kai nyt kukaan fasisti tai uusnatsi halua myöntää olevansa kyseisen diktatuuriaatteen kannattaja, sillä he vaan vetoavat olevansa "suomalaisuuden" ja "isänmaan" asialla vihatessaan maahanmuuttajia ja tehdessään väkivaltaisia hyökkäyksiä heidän kimmppuunsa.
Totta kai pitäisin sellaista epäasiallisena, jos minun väitettäisiin olevan pedofiili omien mielipiteiden/kirjoituksien perusteella, koska tämä ei nimittäin pidä ollenkaan paikkaansa.
Olenko minä muka ainoa henkilö tällä palstalla, joka sortuu joskus epäasiallisiin nimittelyihin?
Eräs Jaakko Sivonen tällä Suomi24-palstalla väittää varsin usein minua ja muita eri mieltä olevia homoiksi ja maanpettureiksi. Eikö siinä ole mielestäsi mitään epäasiallista herjaamista?
Millä perusteella Sivonen oikein luulee minun olevan homoseksuaali? Kyseinen pojannulikka ei taida edes tietää mitä tämä kyseinen sana mahtaa tarkoittaa. Tekeekö se miehestä homoseksuaalin, jos hänellä on pitkät hiukset, tai jos hän suhtautuu kielteisesti armeijaa kohtaan? Sivosen mielestä suurin osa Eurooppalaisista miehistä on varmaan sitten homoja, kun he eivät ole suorittaneet asepalvelustaan ja ovat monesti myös hyvin persoonallisen näköisiä tyyppejä."Olenko minä muka ainoa henkilö tällä palstalla, joka sortuu joskus epäasiallisiin nimittelyihin?"
Et ole ainoa, mutta aktiivisin herjaaja olet. Vaikka kuinka sinun mielestäsi vastapuoli tuntuu fasistilta, et lain mukaan voi kutsua häntä fasistiksi.
Kieltämättä sinun lausunnot maanpuolustuksesta tuovat mieleen maanpetturuuden, armeijasta kieltäytymisen homoseksuaalisuuden vuoksi jne., mutta silti minä en voi kutsua sinua "lapsiin sekaatuvaksi pedofiilihomoksi". Se olisi herjausta. Ja tuskinpa sinäkään mainostat olevasi "lapsiin sekaantuva pedofiilihomo", vaan mainostat olevasi rauhaa puolustava kommunisti - vaikka todellisuudessa voit olla aivan jotain muuta. käsitykset? kirjoitti:
kokemukseni mukaan komukat ovat ahdasmielisiä,suvaisemattomia.komukoitten rauhanliike on lähtöisin kremlistä.sillä sumutetaan omaa veristä menneisyyttä.
fasismi ja komunismi ovat samanlaisia yksinvaltiuteen pyrkiviä. käytetään nimitystä demokraattiset vaalit ja ehdokkaitta yhtä monta,kuin valittuja.
tämä on ihan minun oma käsitys asiasta
kumpaakaan ei ihmiskunta tarvitse.Millä perusteella kommunistit ovat muka ahdasmielisiä ja suvaitsemattomia?
Ensinnäkin minulla ei ole mitään suomessa asuvia maahanmuuttajia ja aseistakieltäytyjiä vastaan. Lisäksi mielestäni kaikilla on oikeus päättää itse siitä mitä asioita arvostaa ja jättää arvostamatta, valitettavasti monet oikeistolaiset eivät suo ihmisille tätä samaa mahdollisuutta. Mielestäni on myös jokaisen oma asia, mitä uskontoa kannattaa ja haluaako kuulua kirkkoon vai ei.
Entä millä perusteella väität sellaista, että kommunistien rauhanliike olisi muka lähtöisin Kremlistä?- en kaipaa
DarkFear kirjoitti:
Millä perusteella kommunistit ovat muka ahdasmielisiä ja suvaitsemattomia?
Ensinnäkin minulla ei ole mitään suomessa asuvia maahanmuuttajia ja aseistakieltäytyjiä vastaan. Lisäksi mielestäni kaikilla on oikeus päättää itse siitä mitä asioita arvostaa ja jättää arvostamatta, valitettavasti monet oikeistolaiset eivät suo ihmisille tätä samaa mahdollisuutta. Mielestäni on myös jokaisen oma asia, mitä uskontoa kannattaa ja haluaako kuulua kirkkoon vai ei.
Entä millä perusteella väität sellaista, että kommunistien rauhanliike olisi muka lähtöisin Kremlistä?kinastelua kanssasi.
- Kysyjä X
DarkFear kirjoitti:
Entä millä perusteella väität sellaista, että kommunistien rauhanliike olisi muka lähtöisin Kremlistä?...seuraaviin asioihin:
USA, Bush, Israel, EU, EU:n perustuslaki, euro, maanpuolustus, kokoomus, keskustapuolue, Lipponen, Niinistö, Vanhanen, pörssiyritykset, poliisi, optiot, sijoittajat...
Siitä vaan vapaasti kertomaan, miten suvaitsevainen olet e.m. tahoja kohtaan... - koipää
DarkFear kirjoitti:
Entä millä perusteella väität sellaista, että kommunistien rauhanliike olisi muka lähtöisin Kremlistä?Tässä vähän esimerkkiä kommunistisesta suvaitsevaisuudesta ja avarakatseisuudesta:
Neuvostoliitto ja Stalin.
Pohjoiskorea ja Kim Jong Il.
Kuuba ja Castro.
Kiina ja Mao.
Mitäs vielä....
Kansanmurhia, etnisiä ja poliittisia puhdistuksia, ihmisvainoja.
Siinä sinulle rauhanaatetta. koipää kirjoitti:
Tässä vähän esimerkkiä kommunistisesta suvaitsevaisuudesta ja avarakatseisuudesta:
Neuvostoliitto ja Stalin.
Pohjoiskorea ja Kim Jong Il.
Kuuba ja Castro.
Kiina ja Mao.
Mitäs vielä....
Kansanmurhia, etnisiä ja poliittisia puhdistuksia, ihmisvainoja.
Siinä sinulle rauhanaatetta.DF taitaa olla paikallisen Kim Jong Il fan clubin puheenjohtaja, eikös olekin?
- möhkisröhkis
rauhanasialla kirjoitti:
että. mitä eroa on komukalla ja fasistilla. noin ihan omin sanoin
Fasisti kannattaa fasismia/korporationismia, kun taas punikki kannattaa sosialismia/kommunismia. Toki fasismissa voi olla sosialistisia piirteitä esim. sodan aikaan valtio saattaa omistaa ja rakentaa tehtaita, mutta yleisesti ottaen fasisti kannattaa yritysten yksityisomistusta ja tuotannon ohjailemista valtion toimesta(eli esim sodan aikaan valtio sanoo tehtaalle X että heidän pitää alkaa valmistamaan kivääreitä aurojen sijaan).
Sinällään koko armeija asia on keinotekoinen jako vasemmiston ja oikeiston välillä. Esimerkiksi itse vasemmistolaisena ajattelen että ameija on perusvelvollisuus joka _kuuluu_ miehille ja naisille pakollisena toimena valtion puolesta. Tämä ei tee minusta fasistia, koska en kannata yksityisomistusta. Valitettavasti vasemmistossa lymyää nykyään kaikenlaisia puunhalaaja hippejä joiden todellisuuden taju on karannut jonnekkin vesipiipun savun mukana. Kysyjä X kirjoitti:
...seuraaviin asioihin:
USA, Bush, Israel, EU, EU:n perustuslaki, euro, maanpuolustus, kokoomus, keskustapuolue, Lipponen, Niinistö, Vanhanen, pörssiyritykset, poliisi, optiot, sijoittajat...
Siitä vaan vapaasti kertomaan, miten suvaitsevainen olet e.m. tahoja kohtaan...Itselläni ei ole mitään Yhdysvaltoja, Israelia ja Euroopan Unionia vastaan. Tähän EU:n perustuslakiin en ole tutustunut sen tarkemmin, joten en osaa juuri sanoa tästä asiasta. Kannatan suomen EU-jäsenyyttä ja euroon siirtyminen oli myös mielestäni kaikin puolin hyvä asia.
Itse suhtaudun maanpuolustukseen kielteisesti, koska se on minun omien elämänarvojeni vastaista. Ymmärrän kuitenkin sen asian, että jokaisella itsenäisellä valtiolla on olemassa aina jonkinlainen armeija, oli se sitten oma tai Nato-armeija. Mielestäni valikoiva asevelvollisuus olisi kuitenkin paras ratkaisu myös tähän suomen asevelvollisuusasiaan, sillä näin on tehty myös kaikissa muissa Euroopan maissa. Voisin jopa suhtautua hieman myönteisemmin suomen puolustusvoimia kohtaan, ellei täällä olisi tätä epäoikeudenmukaista ja sortavaa asevelvollisuusjärjestelmää, joka koskee kaikkia suomalaisia miehiä.
Itse en äänestäisi Kokoomusta tai keskustaa, mutta mielestäni tämä ei vielä tee minusta mitenkään ahdasmielistä. Monet SKP:n kannattajat suhtautuvat selvästi minua kielteisemmin näitä puolueita, sekä Vanhasta ja Niinistöä kohtaan.
Poliisia kohtaan olen suhtautunut aina myönteisesti, olisin jopa valmis lisäämään poliisin oikeuksia ja heidän määrärahojaan. Näin ollen rikollisuutta saataisiin torjuttua nykyistä paremmin.
Talousasiat ovat olleet minulle aina hieman vieras aihe, joten sen vuoksi en ole oikein perillä näistä pörssiyrityksistä ja optioista, joten en osaa kommentoida tätä asiaa tämän paremmin.
- heiluu
Nimittäin vanha kunnon leimakirves tuntuu heiluvan darkilla aika helposti, sitä sattuu kun ei haluta keskustella asioista vaan halutaan suoralta kädeltä tuomita keskustelun toinen osapuoli ilman mitään perusteita.
Lisäksi mies uhoaa täällä että kaikki voivat painua vittuun koko maasta jos eivät edes 6 kuukautta pysty armeijassa olemaan. Miksi helvetissä siellä armeijassa tarvitsisi olla edes päivääkään. tälläisille kusipäille on niin vaikea perustella sitä ettei koko suomen maa merkitse hevon vittua. Enemmän toivon koko maan tuhoa. Tässä maassa elämä on samanlaista kuin jätteellä kaatopaikalla, niin päin persettä tämän maan asiat ja asenteet ovat.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=4500000000001458&posting=22000000017259242
Hitto kun näitä ääri-isänmaallisia jauhopäitä tässä maassa riittää. Minulle tulee heti mieleen tällaisestakin Joensuun skinheadistä se että miehen elämänarvot ovat lapsellisen köyhiä. Tältäkin mieheltä puuttuu avara elämänkatsomus ja sivistys. Tärkeintä taitaa olla maahanmuuttajien vihaaminen sekä suomalaisten junttiarvojen puolustaminen. En odota mitään niin paljon että tällaiset juntit häviäisivät tästä maasta. Mielellään vaikka kuolisivat venäläisten ampumiin luoteihin. Itse tulisin todella hyvälle mielelle että venäläiset lahtaisivat tällaiset skinirasistit. suomi olisi paljon avoimempi paikka ilman näitä fasistisia nationalisti sivarivihaajia.- ops
Paasikivi kehoitti sodan jälkeen Mannerheimiä ampumaan kuulan kalloonsa, kun marski epäili Suomen tulevaisuutta.
Minä kehoittaisin sinua tekemään silleen!
Tai häivy sinne missä on sinun paratiisi. Ei ole Suomessa pakko elää.
"Tässä maassa elämä on samanlaista kuin jätteellä kaatopaikalla, niin päin persettä tämän maan asiat ja asenteet ovat" ops kirjoitti:
Paasikivi kehoitti sodan jälkeen Mannerheimiä ampumaan kuulan kalloonsa, kun marski epäili Suomen tulevaisuutta.
Minä kehoittaisin sinua tekemään silleen!
Tai häivy sinne missä on sinun paratiisi. Ei ole Suomessa pakko elää.
"Tässä maassa elämä on samanlaista kuin jätteellä kaatopaikalla, niin päin persettä tämän maan asiat ja asenteet ovat"Eikö meillä rauhanomaisilla ja suvaitsevaisilla ihmisillä saisi olla mielestäsi oikeutta solvata näitä vääräuskoisia uusnatseja? Oletko sinäkin tämän vitun Joensuulaisen uusnatsin puolella vihaamassa maahanmuuttajia, aseistakieltäytyjiä ja muita suvaitsevaisia ihmisiä?
- ops
DarkFear kirjoitti:
Eikö meillä rauhanomaisilla ja suvaitsevaisilla ihmisillä saisi olla mielestäsi oikeutta solvata näitä vääräuskoisia uusnatseja? Oletko sinäkin tämän vitun Joensuulaisen uusnatsin puolella vihaamassa maahanmuuttajia, aseistakieltäytyjiä ja muita suvaitsevaisia ihmisiä?
Oliko rauhanpuolesta kaverilla matkarahat loppu, kun ei pääse paremmalle tunkiolle ykkösjätteeksi.
Kohteliaasti se kokkikin haukutaan.
- Jake.
Sehän kutsuu Hitleriä persereijjäksi eräässä kirjoituksessaan ja haukkuu sen lapin polttajaksi, ei se nyt niin fasisti natsikaan ole mistä helvetistä sä revit nuita mielipiteitäsi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid138887En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44657Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21588Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.110563- 36532
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50525- 58513
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34488Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää128476Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni24445