Kreator

m!nä

Kreator on 10000000000000000 kertaa parempi kuin Slayer!!!!!!!!!!!!

13

794

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedä tuosta...

      Kyllä ovat minun mielestäni samalla viivalla.

    • xxxhardcore

      Kreatorin laulajalla on 10000000000000000 kertaa ärsyttävämpi ääni kuin slayerin laulajalla.

      • ohaC

        Sodom on 1 000 000 parempi ku Slayer ja en oo koskaan jaksanu kuunnella Kreatoria, mutta veikkaan että sekään ei voi ärsyttää nii pahasti kuin Slayer. Sori vaan, mutta Slayer rassaa ja Sodom Thrashaa! That's All Folks -->


      • sodomaattinen
        ohaC kirjoitti:

        Sodom on 1 000 000 parempi ku Slayer ja en oo koskaan jaksanu kuunnella Kreatoria, mutta veikkaan että sekään ei voi ärsyttää nii pahasti kuin Slayer. Sori vaan, mutta Slayer rassaa ja Sodom Thrashaa! That's All Folks -->

        Puhut asiaa kuomaseni! Vaikka Slayer toki ihan menevä bändi onkin (ainakin muutamalla levyllä), niin Sodom pesee sen 666-0.
        Sodomilla on paljon enemmän kovia levyjä kun Slayerilla.


      • Vep
        ohaC kirjoitti:

        Sodom on 1 000 000 parempi ku Slayer ja en oo koskaan jaksanu kuunnella Kreatoria, mutta veikkaan että sekään ei voi ärsyttää nii pahasti kuin Slayer. Sori vaan, mutta Slayer rassaa ja Sodom Thrashaa! That's All Folks -->

        Mitä nyt Agent Orangen omistan, niin paska levy, paskoja tylsiä biisejä täynnä. Kreatorin pari ekaa on kovaa kamaa. Slayer myös hyvä.


      • ancientorange
        Vep kirjoitti:

        Mitä nyt Agent Orangen omistan, niin paska levy, paskoja tylsiä biisejä täynnä. Kreatorin pari ekaa on kovaa kamaa. Slayer myös hyvä.

        Taas näitä perseääliöitä jotka eivät osaa perustella mielipiteitään. Tuomitaan vaan heti paskaksi, eikä tuo "paskoja tylsiä biisejä täynnä" kovin kattava perustelu ole.
        Jos Agent Orange on tylsä niin sinä poika et omista korvia! Ainakaan toimivia sellaisia. Mistä arvaan olet kuunnellut minuutin jotain biisiä, etkä ole jaksanut perehtyä enempää ja tuomitset koko levyn. Kumma silti että Kreatorista pidät sillä mielestäni ainakin Kreatorin ekat levyt ovat paljon puuduttavampaa kamaa.


      • Vep
        ancientorange kirjoitti:

        Taas näitä perseääliöitä jotka eivät osaa perustella mielipiteitään. Tuomitaan vaan heti paskaksi, eikä tuo "paskoja tylsiä biisejä täynnä" kovin kattava perustelu ole.
        Jos Agent Orange on tylsä niin sinä poika et omista korvia! Ainakaan toimivia sellaisia. Mistä arvaan olet kuunnellut minuutin jotain biisiä, etkä ole jaksanut perehtyä enempää ja tuomitset koko levyn. Kumma silti että Kreatorista pidät sillä mielestäni ainakin Kreatorin ekat levyt ovat paljon puuduttavampaa kamaa.

        Mielipidekysymyksiähän nämä, ikinä en vaan ole pitänyt tuosta levystä, mutta Sodomin aiemmat levyt kyllä toimii paremmin. Pidän Kreatorista parista ekasta, koska niistä ei aggressiota puutu ja ne omaavat sitä alkukantaista ilkeää ryminää, mitä bändin myöhemmät levyt, sekä Sodomin Agent Orange, eivät mielestäni sisällä. Ja tottakai nämä vanhemmat levyt sisältää ihan perkeleen kovia biisejä. TORMENTOR! NUCLEAR WINTER!


      • ancientorange
        Vep kirjoitti:

        Mielipidekysymyksiähän nämä, ikinä en vaan ole pitänyt tuosta levystä, mutta Sodomin aiemmat levyt kyllä toimii paremmin. Pidän Kreatorista parista ekasta, koska niistä ei aggressiota puutu ja ne omaavat sitä alkukantaista ilkeää ryminää, mitä bändin myöhemmät levyt, sekä Sodomin Agent Orange, eivät mielestäni sisällä. Ja tottakai nämä vanhemmat levyt sisältää ihan perkeleen kovia biisejä. TORMENTOR! NUCLEAR WINTER!

        Tossa olen kuitenkin samaa mieltä että vanhemmat Sodomit on parempia. Etenkin Persecution Mania on sellasta herkkua että! Omalla listallani kyllä Code Red, Persecution Mania ja Tapping the Vein menevät Agentin edelle mutta paskaa Agentti ei minusta todellakaan ole!


    • OneBrownMouse

      Kyllä Slayer ja Kreator ovat mielestäni yhtä hyviä. Kreatorin Enemy Of God on muute niiden paras levy.

    • Mutha

      Paitsi että Kreator on niin kuivaa sahausta ettei jaksa kuin 1/4-osan kuunnella levyä kerrallaan ja siitäkin on puolet paskaa..

    • Pyyhkii Slayerilla lattiaa. Sodom tulee toisena Kreatorin jälkeen ja sitten Destruction. Slayer vasta sitten ehkä.

      • m!nä

        JEP!!! oikeassa olet.


      • ~Nemesis~
        m!nä kirjoitti:

        JEP!!! oikeassa olet.

        agent orange on paras levy sodomilta ja paras thrash levy! jokabiisi kertakaikkiaan loistaa! incest yms! Kreatorilta pleasure to kill on ykkönen! järjestys sodom, slayer, kreator, destruction... kaikki hulluja bändejä! m-16 kohta hyllyssäni!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      958
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      694
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe