Onko kukaan päässyt ABC:n sivuilla olevaa Lost-seikkailupeliä läpi? Vaikka kirtäisi kaikki paikat, ei pääse eteenpäin. Minulla on dynamiitti ja tulitikut. Olen myös löytänyt luukun, mutta sitä ei voi räjäyttää. Lapiollakaan sitä ei voi kaivaa. Olen löytänyt paljon muutakin, ruokaa, healttia, aseen yms.
Jos joku viisaampi voisi auttaa? Terv. EuroSport
ABC - Lost Nettipeli. ( Seikkailu )
12
1538
Vastaukset
- hhhhhhhhhhhheh
mäki oon löytäny noi kaikki ja paljo muutaki tavaraa mut tuntuu silt et sitä luukkuu ei saa millää auki =S
- quee
mist ootte löytäny tulitikkui?
- jack jyrää!xD
voisikos joku linkittää tuon kyseisen pelin tännekkin. Haluaisin kokeilla ,onkos se maksullinen vaeko ilmainen netti-peli:.kiitos jo etukäteen
- EuroSport
Peli ei ole maksullinen. Vain pelkkä nettipeli.
Peli löytyy www.abc.com sieltä Games. Siellä on myös muutama toinenkin peli, tietovisa ja palapeli. Kummatkin liittyy Lostiin.
Tulitikut löytyy vesiputousta ennemmin olevasta risteyksestä.
Ase löytyy vesiputouksesta.
Dynamiitti löytyy Black Rockkista (vanha laiva).
Luukkua pystyy puhdistaa, kun liikuttelee vain hiirtä siinä. Numerotkin saa esiin.
Kannattaa tutkia kaikki puskat huolellisesti.
Jos joku mestari pääsis eteenpäin, niin vois ystävällisesti kertoa ohjeita. Taidan tästä mennä taas yrittää... :D
- isotimletkum
mistä saa juotavaa
- EuroSport
Eri paikoista löytyy juomapulloja, mutta ne on tyhjiä. Menet vain juomapullon kanssa vesiputoukselle, ja painat sitä.
Jos oikein muistan, juomiseen ei tarvitse ehkä edes pulloa. Kun vain painat vettä vesiputouksella.
Juotavaa taisi saada myös sieltä "luolasta".
- Janezki83
Loppuuko peli siihen ku tappaa sen villisian? Teksti ainakin sanoo että olet valloittanut saaren, onneksi olkoon. Kaikki paikat oon tainnu koluta läpi. Luukkua ei vissiin oo tarkotuskaan saaha auki. Eihän niitä tikkuja ja dynamiittia pysty ees käyttämään! Ilkee teksti vaan ilmottaa et dynamiitit pitää sytyttää ensin mut tikuilla ei sit saa leikkiä... Lapiosta ei oo mitään apua.
Loppu hyvä peli kyllä vähän lyhyeen... :(- EuroSport
Minulle ei ole tullut mitään tekstiä, että "olet valloittanut saaren". Olen silti tappanut villisian. Siitä saa ruokaa.
Kukaan ei ole päässyt, tai ainakaan sanonut päässeensä, luukun sisälle.
Totta, "tulitikuilla ei saa leikkiä", ja lapiolla pitäisi "aloittaa kaivaminen", mutta se ei kaiva.
Joo, lyhyt peli. Pystyy vain etsiä tavaroita ja ihastella niitä. - kk+0888897
EuroSport kirjoitti:
Minulle ei ole tullut mitään tekstiä, että "olet valloittanut saaren". Olen silti tappanut villisian. Siitä saa ruokaa.
Totta, "tulitikuilla ei saa leikkiä", ja lapiolla pitäisi "aloittaa kaivaminen", mutta se ei kaiva.
Joo, lyhyt peli. Pystyy vain etsiä tavaroita ja ihastella niitä.mä en löydä sitä pellii mistää
- jepulis
EuroSport kirjoitti:
Joo, lyhyt peli. Pystyy vain etsiä tavaroita ja ihastella niitä.mut jos joku löytäis siihe tieto koneese DvD SITÄ PAITSI MINÄ HANKKASI HIIRELLÄ SITÄ LUUKKUU NI SIIN IMESTY NUMEROT 3 6 10 14 15 23 24 42
- lost-peli
Eikö kukaan ole päässyt tuossa eteenpäin???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412947Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342756Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau262709Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4372496Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431828Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1511827Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241385Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,41222- 741119
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671027