ABC - Lost Nettipeli. ( Seikkailu )

EuroSport

Onko kukaan päässyt ABC:n sivuilla olevaa Lost-seikkailupeliä läpi? Vaikka kirtäisi kaikki paikat, ei pääse eteenpäin. Minulla on dynamiitti ja tulitikut. Olen myös löytänyt luukun, mutta sitä ei voi räjäyttää. Lapiollakaan sitä ei voi kaivaa. Olen löytänyt paljon muutakin, ruokaa, healttia, aseen yms.

Jos joku viisaampi voisi auttaa? Terv. EuroSport

12

1655

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hhhhhhhhhhhheh

mäki oon löytäny noi kaikki ja paljo muutaki tavaraa mut tuntuu silt et sitä luukkuu ei saa millää auki =S

• quee

mist ootte löytäny tulitikkui?

• jack jyrää!xD

voisikos joku linkittää tuon kyseisen pelin tännekkin. Haluaisin kokeilla ,onkos se maksullinen vaeko ilmainen netti-peli:.kiitos jo etukäteen

• EuroSport

Peli ei ole maksullinen. Vain pelkkä nettipeli.

Peli löytyy www.abc.com sieltä Games. Siellä on myös muutama toinenkin peli, tietovisa ja palapeli. Kummatkin liittyy Lostiin.

Tulitikut löytyy vesiputousta ennemmin olevasta risteyksestä.

Ase löytyy vesiputouksesta.

Dynamiitti löytyy Black Rockkista (vanha laiva).

Luukkua pystyy puhdistaa, kun liikuttelee vain hiirtä siinä. Numerotkin saa esiin.

Kannattaa tutkia kaikki puskat huolellisesti.

Jos joku mestari pääsis eteenpäin, niin vois ystävällisesti kertoa ohjeita. Taidan tästä mennä taas yrittää... :D

• ><><><>

• isotimletkum

mistä saa juotavaa

• EuroSport

Eri paikoista löytyy juomapulloja, mutta ne on tyhjiä. Menet vain juomapullon kanssa vesiputoukselle, ja painat sitä.

Jos oikein muistan, juomiseen ei tarvitse ehkä edes pulloa. Kun vain painat vettä vesiputouksella.

Juotavaa taisi saada myös sieltä "luolasta".

• Janezki83

Loppuuko peli siihen ku tappaa sen villisian? Teksti ainakin sanoo että olet valloittanut saaren, onneksi olkoon. Kaikki paikat oon tainnu koluta läpi. Luukkua ei vissiin oo tarkotuskaan saaha auki. Eihän niitä tikkuja ja dynamiittia pysty ees käyttämään! Ilkee teksti vaan ilmottaa et dynamiitit pitää sytyttää ensin mut tikuilla ei sit saa leikkiä... Lapiosta ei oo mitään apua.

Loppu hyvä peli kyllä vähän lyhyeen... :(

• EuroSport

Minulle ei ole tullut mitään tekstiä, että "olet valloittanut saaren". Olen silti tappanut villisian. Siitä saa ruokaa.

Kukaan ei ole päässyt, tai ainakaan sanonut päässeensä, luukun sisälle.

Totta, "tulitikuilla ei saa leikkiä", ja lapiolla pitäisi "aloittaa kaivaminen", mutta se ei kaiva.

Joo, lyhyt peli. Pystyy vain etsiä tavaroita ja ihastella niitä.

• kk+0888897
        EuroSport kirjoitti:

Minulle ei ole tullut mitään tekstiä, että "olet valloittanut saaren". Olen silti tappanut villisian. Siitä saa ruokaa.

Totta, "tulitikuilla ei saa leikkiä", ja lapiolla pitäisi "aloittaa kaivaminen", mutta se ei kaiva.

mä en löydä sitä pellii mistää

• jepulis
        EuroSport kirjoitti:

mut jos joku löytäis siihe tieto koneese DvD SITÄ PAITSI MINÄ HANKKASI HIIRELLÄ SITÄ LUUKKUU NI SIIN IMESTY NUMEROT 3 6 10 14 15 23 24 42

• lost-peli

Eikö kukaan ole päässyt tuossa eteenpäin???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on totta mikä ei?

Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?
      Kuhmo
      25
      1935
    2. Lopetetaanko tämä

Juttu ja mennään eteenpäin? Pystytkö?
      Ikävä
      128
      875
    3. Just saying

Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.
      Ikävä
      126
      665
    4. Voisin antaa sulle nyt

Halin❤️
      Ikävä
      54
      598
    5. Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa

Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv
      Kotimaiset julkkisjuorut
      90
      575
    6. Tosi kiva on

Joo. Mitä olisit menettänyt jos olisit paljastanut itsesi?
      Ikävä
      65
      541
    7. Jos selviäisi että kaivattusi

Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan
      Ikävä
      88
      540
    8. Tehdään yhdessä itsestämme

Parhaat versiot❤️ Se vaatii molemmilta hyvää itsetuntoa!
      Ikävä
      42
      525
    9. Päivän aivopieru Trumpilta

Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko
      Maailman menoa
      64
      513
    10. Jokin ei täsmää

Joskus yksi vuosiluku saa katsomaan koko tarinaa uudestaan. Löysin gradun. Matematiikka ei oikein täsmää siihen, mitä mi
      Ikävä
      299
      512
    11. Janpen Thai lopettanut, miksiköhän

Hyvää apetta teki.
      Suomussalmi
      12
      497
    12. Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?

Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas
      Tanssii tähtien kanssa
      26
      474
    13. Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?

Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v
      Tanssii tähtien kanssa
      9
      473
    14. Toivotko vielä viestiä

Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.
      Ikävä
      36
      472
    15. Kuka kaipaa T m?

Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota
      Ikävä
      32
      451
    16. Miksi jotku naiset on niin tyhmiä

Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä
      Ikävä
      51
      425
    17. Vaikea on tämän

Jälkeen suhtautua sinuun ilman ettei muista kirjoituksiasi.
      Ikävä
      58
      422
    18. Kerro muuten miksi

Estit somessa?
      Ikävä
      41
      416
    19. S-ryhmän vastuullisuuden kaksoisstandardi

Vastuullisuuspuhe on helppoa. Vaikeampaa on selittää, miksi S-ryhmän omien merkkien tuotteita ja raaka-aineita hankitaan
      Maailman menoa
      9
      407
    20. Jätä jo se puolisosi, mun kanssa kilpa-asetelma on tuhoisa.

Eikä hän tule sitä voittamaan. Myöskään missään vanhassa ei kannata roikkua, koska ei uskalla kohdata muutosta, hyvät as
      Ikävä
      27
      406
    Aihe