ABC - Lost Nettipeli. ( Seikkailu )

EuroSport

Onko kukaan päässyt ABC:n sivuilla olevaa Lost-seikkailupeliä läpi? Vaikka kirtäisi kaikki paikat, ei pääse eteenpäin. Minulla on dynamiitti ja tulitikut. Olen myös löytänyt luukun, mutta sitä ei voi räjäyttää. Lapiollakaan sitä ei voi kaivaa. Olen löytänyt paljon muutakin, ruokaa, healttia, aseen yms.

Jos joku viisaampi voisi auttaa? Terv. EuroSport

12

1529

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hhhhhhhhhhhheh

      mäki oon löytäny noi kaikki ja paljo muutaki tavaraa mut tuntuu silt et sitä luukkuu ei saa millää auki =S

      • quee

        mist ootte löytäny tulitikkui?


    • jack jyrää!xD

      voisikos joku linkittää tuon kyseisen pelin tännekkin. Haluaisin kokeilla ,onkos se maksullinen vaeko ilmainen netti-peli:.kiitos jo etukäteen

      • EuroSport

        Peli ei ole maksullinen. Vain pelkkä nettipeli.

        Peli löytyy www.abc.com sieltä Games. Siellä on myös muutama toinenkin peli, tietovisa ja palapeli. Kummatkin liittyy Lostiin.

        Tulitikut löytyy vesiputousta ennemmin olevasta risteyksestä.

        Ase löytyy vesiputouksesta.

        Dynamiitti löytyy Black Rockkista (vanha laiva).

        Luukkua pystyy puhdistaa, kun liikuttelee vain hiirtä siinä. Numerotkin saa esiin.

        Kannattaa tutkia kaikki puskat huolellisesti.

        Jos joku mestari pääsis eteenpäin, niin vois ystävällisesti kertoa ohjeita. Taidan tästä mennä taas yrittää... :D


      • ><><><>

    • isotimletkum

      mistä saa juotavaa

      • EuroSport

        Eri paikoista löytyy juomapulloja, mutta ne on tyhjiä. Menet vain juomapullon kanssa vesiputoukselle, ja painat sitä.

        Jos oikein muistan, juomiseen ei tarvitse ehkä edes pulloa. Kun vain painat vettä vesiputouksella.

        Juotavaa taisi saada myös sieltä "luolasta".


    • Janezki83

      Loppuuko peli siihen ku tappaa sen villisian? Teksti ainakin sanoo että olet valloittanut saaren, onneksi olkoon. Kaikki paikat oon tainnu koluta läpi. Luukkua ei vissiin oo tarkotuskaan saaha auki. Eihän niitä tikkuja ja dynamiittia pysty ees käyttämään! Ilkee teksti vaan ilmottaa et dynamiitit pitää sytyttää ensin mut tikuilla ei sit saa leikkiä... Lapiosta ei oo mitään apua.

      Loppu hyvä peli kyllä vähän lyhyeen... :(

      • EuroSport

        Minulle ei ole tullut mitään tekstiä, että "olet valloittanut saaren". Olen silti tappanut villisian. Siitä saa ruokaa.

        Kukaan ei ole päässyt, tai ainakaan sanonut päässeensä, luukun sisälle.

        Totta, "tulitikuilla ei saa leikkiä", ja lapiolla pitäisi "aloittaa kaivaminen", mutta se ei kaiva.

        Joo, lyhyt peli. Pystyy vain etsiä tavaroita ja ihastella niitä.


      • kk+0888897
        EuroSport kirjoitti:

        Minulle ei ole tullut mitään tekstiä, että "olet valloittanut saaren". Olen silti tappanut villisian. Siitä saa ruokaa.

        Kukaan ei ole päässyt, tai ainakaan sanonut päässeensä, luukun sisälle.

        Totta, "tulitikuilla ei saa leikkiä", ja lapiolla pitäisi "aloittaa kaivaminen", mutta se ei kaiva.

        Joo, lyhyt peli. Pystyy vain etsiä tavaroita ja ihastella niitä.

        mä en löydä sitä pellii mistää


      • jepulis
        EuroSport kirjoitti:

        Minulle ei ole tullut mitään tekstiä, että "olet valloittanut saaren". Olen silti tappanut villisian. Siitä saa ruokaa.

        Kukaan ei ole päässyt, tai ainakaan sanonut päässeensä, luukun sisälle.

        Totta, "tulitikuilla ei saa leikkiä", ja lapiolla pitäisi "aloittaa kaivaminen", mutta se ei kaiva.

        Joo, lyhyt peli. Pystyy vain etsiä tavaroita ja ihastella niitä.

        mut jos joku löytäis siihe tieto koneese DvD SITÄ PAITSI MINÄ HANKKASI HIIRELLÄ SITÄ LUUKKUU NI SIIN IMESTY NUMEROT 3 6 10 14 15 23 24 42


    • lost-peli

      Eikö kukaan ole päässyt tuossa eteenpäin???

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4750
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      277
      2884
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      210
      1458
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1176
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1144
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1071
    Aihe