Slayer, Sodom, Kreator...

joku ihme

Ovatko Slayer, Sodom, Kreator ja Destruction satanistisia bändejä (kirjoitin ehkä väärin koska olen ruotsinkielinen)?

7

924

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku toinen

      Eivät, ne ovat hyvää musiikkia.

    • Satan's metal kunniaan.

    • Wallu

      Tottakai on saatanan kätyreitä pahimmasta päästä. Varmaan tälläkin hetkellä uhrailevat pikkulapsia jammulle.

    • Prööt....

      Noista yhtyeistä ainakin Slayer on aikas satanistinen bändi mm. heidän levynsä god hates us all:in kansikuvassa on raamattu johon on kaiverettu Slayer, toisaalta bändi saattaa haluta provosoida uskovaisia yhdistyksiä mm. Jenkeissä???;Kreator on enemmänkin kantaa ottava esim. sanoituksissaan eri asioista mm. sodista tai muista ajankohtaisista aiheista.Uudella levyllä mm. biisi suicide terrorist yms.Sodomista tai Destructionista en taida mainita mitään kun en ole heidän lyriikoitaan hirveästi seurannut.Laittakaa noihin kahteen yhtyeeseen eli sodomiin ja destructioniin tutustuneet ihmiset informaatiota myös meikäläiselle!!

      • LunarFrost

        No ellen nyt ihan väärässä ole niin ainakin Sodomin ja Destructionin ensimmäisien biisien lyriikat käsitteli aika paljon satanistisia teemoja. Mutta mitä tulee Sodomiin nykyään niin eikös nämä viimesimmät levyt, ainakin Code Red ja M-16, ole omistettu lähinnä Vietnamin sodalle. Ja Destructionilla taitaa olla nykyään lyriikoissaan enemmän poliittista kannanottoa kuin suoranaista satanismia.
        Ei niistä samoista teemoista varmaan ikuisesti jaksa jauhaa..


      • LunarFrost
        LunarFrost kirjoitti:

        No ellen nyt ihan väärässä ole niin ainakin Sodomin ja Destructionin ensimmäisien biisien lyriikat käsitteli aika paljon satanistisia teemoja. Mutta mitä tulee Sodomiin nykyään niin eikös nämä viimesimmät levyt, ainakin Code Red ja M-16, ole omistettu lähinnä Vietnamin sodalle. Ja Destructionilla taitaa olla nykyään lyriikoissaan enemmän poliittista kannanottoa kuin suoranaista satanismia.
        Ei niistä samoista teemoista varmaan ikuisesti jaksa jauhaa..

        Lähtihän Sodom jo tuolle tielle toisella täysipitkällä levyllään, Persecution Manialla. Eli In the Sign of the Evil ja Obsessed by Cruelty on ne Sodomin satanistisemmat levyt.


      • Prööt...
        LunarFrost kirjoitti:

        No ellen nyt ihan väärässä ole niin ainakin Sodomin ja Destructionin ensimmäisien biisien lyriikat käsitteli aika paljon satanistisia teemoja. Mutta mitä tulee Sodomiin nykyään niin eikös nämä viimesimmät levyt, ainakin Code Red ja M-16, ole omistettu lähinnä Vietnamin sodalle. Ja Destructionilla taitaa olla nykyään lyriikoissaan enemmän poliittista kannanottoa kuin suoranaista satanismia.
        Ei niistä samoista teemoista varmaan ikuisesti jaksa jauhaa..

        Kiitoksia hyvästä infosta koskien sodomin ja Destructionin lyriikoita, näin se vanhempikin kuuraparta saa jotain uutta tietoa!!Joo olen kyllä kanssasi myös samaa mieltä noista teemoista että vähäinenkin muutos on joskus hyvästä,mutta jos muutos pilaa suositun konseptin kokonaan niin kannattako palata menneesseen vaiko ei,vaikea kysymys joka askarruttaa monia yhtyeitä vielä tänäkin päivänä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      916
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      281
      682
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      40
      532
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe