Mistä

lempi

voi tunnistaa miehet, jotka ovat vakavissaan naisten suhteen? onko olemassa jonkinlaisia "loogisia" käytösmittareita? :)

11

1212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä mittari on se että mies ei katoa paikalta heti jos seksiä ei ole tarjolla lähitulevaisuudessa.

    • Akai

      ...eikä lähde pakoon ekan riidan alta. Jos mies välttelee sinua tai on etäinen, se on yleensä merkki onnettomuudesta ja enteilee pitkään jatkuessaan suhteen lopettamista - ei ainakaan enää vakavissaan.

      • This way:

        Jos tarkoitit kysymykselläsi alkumetrien seurustelua tai tapailuja,ja kuinka voi nainen tietää siinä vaiheessa että mies on tosissaan.
        Annan miehenä hyvän neuvon.

        >Jos mies on heti avoin,kertoo itsestään tarinoita jotka voit havaita todeksi.
        >Jos mies vie sinut mielellään kotiinsa vierailulle,eikä hänellä ole mitään sitä vastaan jos kysyt voisitko piipahtaa vaikka huomenakin johonkin aikaan.
        >Jos mies esittelee sinut mielellään kavereilleen,sukulaisilleen ym.

        On siis 98% varmaa jos miehen taustat ovat kunnossa ja pääset mukaan hänen elämään kurkistamaan alkuvaiheissa että hän on tosissaan kanssasi!!

        Jos mies tuntuu salailevan jotain elämän aluettaan ,on syytä olettaa ettei hän halua vielä tuoda sinua elämäänsä..

        Helppo ratkaisu.


      • allekirjoitan
        This way: kirjoitti:

        Jos tarkoitit kysymykselläsi alkumetrien seurustelua tai tapailuja,ja kuinka voi nainen tietää siinä vaiheessa että mies on tosissaan.
        Annan miehenä hyvän neuvon.

        >Jos mies on heti avoin,kertoo itsestään tarinoita jotka voit havaita todeksi.
        >Jos mies vie sinut mielellään kotiinsa vierailulle,eikä hänellä ole mitään sitä vastaan jos kysyt voisitko piipahtaa vaikka huomenakin johonkin aikaan.
        >Jos mies esittelee sinut mielellään kavereilleen,sukulaisilleen ym.

        On siis 98% varmaa jos miehen taustat ovat kunnossa ja pääset mukaan hänen elämään kurkistamaan alkuvaiheissa että hän on tosissaan kanssasi!!

        Jos mies tuntuu salailevan jotain elämän aluettaan ,on syytä olettaa ettei hän halua vielä tuoda sinua elämäänsä..

        Helppo ratkaisu.

        Olen samaa mieltä, tosin naisnäkökulmasta olen tämän kantapään kautta oppinut:

        Tapailin joskus miestä, joka puhui ihania minusta ja vihjaili yhteisestä tulevaisuudestakin. MUTTA, tapailimme aina kahden (jos ei pitsapaikkoja ja leffateattereja oteta huomioon) eikä hän siis vienyt minua tapaamaan kavereitaan tai perhettään. Kun hänelle soitti joku nainen, hän ei kertonut, kuka soitti ja lähti usein puhumaan muualle tai vastasi viestiin vessassa tms. Muutenkin hän puhui epämääräisesti eikä ollut avoin kaikilta elämänsä osa-alueilta. Tulevaisuutta ei voitu suunnitella päivää tai paria pidemmälle, vaan aina hän halusi pitää vaihtoehdot avoimena.

        Vaikka miehen käytös ja puheet kahden kesken vaikuttivat siltä, että hän olisi vakavasti kiinnostunut, niin kokonaisuutena hänen käytöksensä ja tekonsa puhuivat omaa kieltään.


      • lempi
        This way: kirjoitti:

        Jos tarkoitit kysymykselläsi alkumetrien seurustelua tai tapailuja,ja kuinka voi nainen tietää siinä vaiheessa että mies on tosissaan.
        Annan miehenä hyvän neuvon.

        >Jos mies on heti avoin,kertoo itsestään tarinoita jotka voit havaita todeksi.
        >Jos mies vie sinut mielellään kotiinsa vierailulle,eikä hänellä ole mitään sitä vastaan jos kysyt voisitko piipahtaa vaikka huomenakin johonkin aikaan.
        >Jos mies esittelee sinut mielellään kavereilleen,sukulaisilleen ym.

        On siis 98% varmaa jos miehen taustat ovat kunnossa ja pääset mukaan hänen elämään kurkistamaan alkuvaiheissa että hän on tosissaan kanssasi!!

        Jos mies tuntuu salailevan jotain elämän aluettaan ,on syytä olettaa ettei hän halua vielä tuoda sinua elämäänsä..

        Helppo ratkaisu.

        ihan ainoa keino? ;) hyviä neuvoja.


    • pakko,

      Eli pakko kysyä, onko naisissa "loogisia" mittareita lainkaan missään asiassa? :-)

      • Varma tieto

        Siinäs kuulitte.


      • niin...

        Eheipä ei...


      • sekoja ovat

        logiikka voi vaihtua jopa kesken lauseen naisella ...


      • lempi

        ehkä olemassa jonkinlainen selitys, miksi puhutaan usein nimenomaan "naisen logiikasta" ;)


    • lempi

      kaikista hyvistä neuvoista :)

      Varmasti monen naisen mielestä hyviä vinkkejä.

      Oliko täältä osa viesteistä poistettu, ja miksi..?

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      14
      557
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      521
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      486
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      23
      443
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      46
      407
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      29
      405
    Aihe