j. julistajasaastan banni nostaisi...

Presidenttisaitin tasoa 50%!!

50

681

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viittaako

nimimerkkisi DDR:n vai natsi-Saksaan?

• suuntaviittaaja

Jos minä olisin Cöppe, vastaisin, että kyllä viittaa.

• vakio.

J_Saastanjulistajan banni laskisi jonkun muun palstan
      tasoa suorassa suhteessa siihen, minkä J_Saastanjulistaja jättäisi tänne natsisaastaansa laskematta.

• capt. cöpenick

Yrittänyt provoilla myös ikä-ihmisten palstoilla.

Sieltä se lentää kuin leppäkeihäs.

Täällähän ei ole muuta rotia kuin kirjoittajien saitilla ilmaisema syvä inho
        porvarisaastaa kohtaan.

• yx vaan

Antaa julistajan julistaa. Mitä siitä hernettä nenään nykimään, ainahan ne pienet puhuu mitä sattuu. Eikä tämän palstan taso kyllä vielä korkea ole 50% nousunkaan jälkeen. Paljonko on 0 kertaa 1.5?

• capt. cöpenick

Esim. masturbaatiolinjan oikeistolaisiipeä edustaa pari muutakin hörhöä.

Näiden ykköstappi on tietysti se horovittuporvariäpärä.

Nyt se on tumputtanut ittensä läkähdyksiin!

• mistä nimimerkkisi
        capt. cöpenick kirjoitti:

tulee... natsi-saksasta vai ddr:stä?

• yx vaan

Pientä rajaa kuitenkin!

• ddr:stä
        mistä nimimerkkisi kirjoitti:

eikö sinun kannattaisi hyväksyä, että Marx oli ihan oikeasti väärässä. Maailma ei todellakaan ole sellainen kuin Marx luuli sen olevan!

Jos ole merkittävässä valtion virassa, hakeudu eläkkeelle ja ala viljelemään maata tai jotain....

• mari-

Nolla kertaa puolitoista?
        Mitä sillä tarkoitat?
        Puolitoista tietenkin, mutta mihin tuolla puolellatoista viittaat?

• capt. cöpenick
        mistä nimimerkkisi kirjoitti:

Kansallissosialismi samoin kuin stalinismi on suvussamme out!

• yx vaan
        mari- kirjoitti:

Nolla kertaa puolitoista?
        Mitä sillä tarkoitat?
        Puolitoista tietenkin, mutta mihin tuolla puolellatoista viittaat?

Saitin taso on nolla. Jos se oletettavasti nousisi eräiden henkilöiden bannauksen takia 50%, pitää alkuperäinen taso 0 kertoa 150:llä ja jakaa tulo 100:lla, siitä siis 1.5. Oikaisin vähän. Paljonkos muuten on 1.5 kertaa 0. :-)

• mari-
        yx vaan kirjoitti:

Saitin taso on nolla. Jos se oletettavasti nousisi eräiden henkilöiden bannauksen takia 50%, pitää alkuperäinen taso 0 kertoa 150:llä ja jakaa tulo 100:lla, siitä siis 1.5. Oikaisin vähän. Paljonkos muuten on 1.5 kertaa 0. :-)

Ei 150% voi olla.
        Matikkapäässä vikaa?
        Edes homssuhalosen kannatus ei voi olla nii paljon, vaikka oltais pohjoiskoreassa.

Opettele laskemaan.

• capt. cöpenick
        ddr:stä kirjoitti:

eikö sinun kannattaisi hyväksyä, että Marx oli ihan oikeasti väärässä. Maailma ei todellakaan ole sellainen kuin Marx luuli sen olevan!

Jos ole merkittävässä valtion virassa, hakeudu eläkkeelle ja ala viljelemään maata tai jotain....

Ihan eri sfääreistä kuin löyhäpää Nietzche.

Marxin talousteoriat pätevät yhä.

• yx vaan
        mari- kirjoitti:

Ei 150% voi olla.
        Matikkapäässä vikaa?
        Edes homssuhalosen kannatus ei voi olla nii paljon, vaikka oltais pohjoiskoreassa.

Opettele laskemaan.

Missä meni vikaan? Jos kilo hilavitkuttimia maksaa 100 euroa. Luet sitten aamun lehdestä, että hilavitkuttimien hinta nyt nousee 50%. Kun haluat tietää, paljonko on hilavitkuttimien uusi hinta, täytyy sinun kertoa vanha hinta 100 euroa 150:llä ja jakaa tulos 100:lla, jolloin saat uuden korotetun hinnan. Samaan tulokseen pääset kertomalla alkuperäisen hinnan 100 euroa 1.5:llä.

• mari-
        yx vaan kirjoitti:

Missä meni vikaan? Jos kilo hilavitkuttimia maksaa 100 euroa. Luet sitten aamun lehdestä, että hilavitkuttimien hinta nyt nousee 50%. Kun haluat tietää, paljonko on hilavitkuttimien uusi hinta, täytyy sinun kertoa vanha hinta 100 euroa 150:llä ja jakaa tulos 100:lla, jolloin saat uuden korotetun hinnan. Samaan tulokseen pääset kertomalla alkuperäisen hinnan 100 euroa 1.5:llä.

Ei osaa laskea ja alkaa selittää.
        Minä olen kyllä ja tiedän kun olen seitsemän Laudaturin ylioppilas.
        Älä minua neuvo laskemaan halosfani.
        Sinähän se väitit Halosenkin kannatuksen olevan 150 prosentia.

• Yx vaan
        mari- kirjoitti:

Täh! Puhuinko minä jotakin Halosen kannatuksesta? Puhuin ainakin tietääkseni saitin tasosta ja sen mahdollisesta noususta 50%. Voi tietenkin olla, että erehdyn. Nasuhan sanoi, että joko sinulla on häntä, tai ei ole. Ei siitä voi erehtyä. Muusta voi.

• kuoliaaksinaurattaja
        mari- kirjoitti:

Tässä on kai sitten semmoinen paikka, jossa ei tiedä, onko kirjoittaja vainoharhainen vai ilveilijä.

• mari-
        Yx vaan kirjoitti:

Täh! Puhuinko minä jotakin Halosen kannatuksesta? Puhuin ainakin tietääkseni saitin tasosta ja sen mahdollisesta noususta 50%. Voi tietenkin olla, että erehdyn. Nasuhan sanoi, että joko sinulla on häntä, tai ei ole. Ei siitä voi erehtyä. Muusta voi.

Selkeästi näkee, että sekoilet.
        Et tiedä, mistä puhut ja sitten kyselet muilta, mitä on tullut höpäteltyä.
        Siitäs sait taas vassukkademarihalosen kannattaja.

• Yx vaan
        mari- kirjoitti:

Selkeästi näkee, että sekoilet.
        Et tiedä, mistä puhut ja sitten kyselet muilta, mitä on tullut höpäteltyä.
        Siitäs sait taas vassukkademarihalosen kannattaja.

Taidamme puhua toistemme ohi. Tai kuten kani sanoi: Toinen meistä söi liikaa, enkä se ollut minä!

• yx vaan
        kuoliaaksinaurattaja kirjoitti:

Tässä on kai sitten semmoinen paikka, jossa ei tiedä, onko kirjoittaja vainoharhainen vai ilveilijä.

Vaikea kysymys, todellakin. Osa tänne kirjoittavista näkee punaista kaikialla.

• mari-
        Yx vaan kirjoitti:

Taidamme puhua toistemme ohi. Tai kuten kani sanoi: Toinen meistä söi liikaa, enkä se ollut minä!

Demari siirtyi eläintieteeseen, kun kani söi matematiikan kirjat.
        Minä, joka olen sentään jotain opiskellutkin, en enää vaivaudu sinulle vastailemaan, kun et yksinkertaisemmistakaan laskutehtävistä edes kykene suoriutumaan.

• ei koskaan

Ihan eri sfääreistä kuin löyhäpää Nietzche.

Marxin talousteoriat pätevät yhä.

ole päteneet, eivätkä koskaan tule pätemään. marx oli ihan oikeasti väärässä! ja se sinunkin kannattaisi pikkuhiljaa hiffata, koska kaikki muut jo tietää sen...

• Yx vaan
        mari- kirjoitti:

Demari siirtyi eläintieteeseen, kun kani söi matematiikan kirjat.
        Minä, joka olen sentään jotain opiskellutkin, en enää vaivaudu sinulle vastailemaan, kun et yksinkertaisemmistakaan laskutehtävistä edes kykene suoriutumaan.

Surullista, että mari- ei vastaa enää minulle. Kun on opiskellutkin. Olisin niin mielelläni kuullut, missä olen väittänut Halosen kannatuksen olevan 150% ja miten lasketaan 50% lisäys johonkin lukuun. Kun ei ole nuita kirjojakaan, aikuistenoikeesti Puh vaihto ne hinajaan. Kertoisit nyt mari-, jookoste? Pliis!?

• Kuoliaaksinaurattaja
        yx vaan kirjoitti:

Vaikea kysymys, todellakin. Osa tänne kirjoittavista näkee punaista kaikialla.

Aivan päättömän hauskaa! Ei oikeastaan ole väliä, onko mari- tosisaan vai ei. Hän on joka tapauksessa hauska. Päätän, että hän on ilveilijä, koska oikeasti noin säälittäville ei nykyään saa nauraa. Rabelaisin aikaan oli toisin.

• btw
        ei koskaan kirjoitti:

ole päteneet, eivätkä koskaan tule pätemään. marx oli ihan oikeasti väärässä! ja se sinunkin kannattaisi pikkuhiljaa hiffata, koska kaikki muut jo tietää sen...

Ketkä kaikki sen tietää, että Marx oli väärässä? Missä kaikissa asioissa Marx erehtyi? Mainitse nyt aluksi vaikkapa viisi tieteellistä lähdettä, joissa todistetaan, että Marx erehtyi oman aikansa talouden arvioinnissa. Tai kerro omin sanoin.

• mari-
        Yx vaan kirjoitti:

Surullista, että mari- ei vastaa enää minulle. Kun on opiskellutkin. Olisin niin mielelläni kuullut, missä olen väittänut Halosen kannatuksen olevan 150% ja miten lasketaan 50% lisäys johonkin lukuun. Kun ei ole nuita kirjojakaan, aikuistenoikeesti Puh vaihto ne hinajaan. Kertoisit nyt mari-, jookoste? Pliis!?

Olisit itsekin opiskellut, niin ei tarvitsisi kysellä.
        Minä, joka sentään en ala kenelle tahansa opettamaan korkeampaa matematiikkaa, neuvon sinua paneutumaan prosenttilaskun alkeisiin vaikkapa kirjaston kirjoista.
        Minä, joka sentään olen seitsemän Laudaturin ylioppilas, en liene velvollinen tyhmempiäni opastamaan?
        Olisit opiskellut aikoinasi, niin kuin minä.
        Taitaa demaria harmittaa, kun Halosen kannatus ei olekaan se, mitä väitit?
        Minun älykkyysosamääränikin on mitattu useaan kertaan.
        Viimeksi 1979.
        Tuolloin joukossa oli kolmisensataa kvanttifysiikan erikoistuntijaa eri puolilta maailmaa mukana.
        En nyt väitä, että olisin saanut suurimmant pisteet, mutta taakseni jäi 278 muuta.

Ei taida demupojuilta löytyä vastaavia meriittejä?

• Yx vaan
        mari- kirjoitti:

Minä, joka sentään en ala kenelle tahansa opettamaan korkeampaa matematiikkaa, neuvon sinua paneutumaan prosenttilaskun alkeisiin vaikkapa kirjaston kirjoista.
        Minä, joka sentään olen seitsemän Laudaturin ylioppilas, en liene velvollinen tyhmempiäni opastamaan?
        Viimeksi 1979.
        Tuolloin joukossa oli kolmisensataa kvanttifysiikan erikoistuntijaa eri puolilta maailmaa mukana.
        En nyt väitä, että olisin saanut suurimmant pisteet, mutta taakseni jäi 278 muuta.

Ei löydy demupojilta tuollaisia meriittejä. Onneksi en olekaan demupoika. Mutta sanonpa vaan, että maailmassa on vain kaksi kvanttifysiikkaa todella ymmärtävää henkilöä. Näitä kahta alati pyydetään kaikenlaisiin kvanttifysiikan konferensseihin ja muihin felix domesticuksien ristimisiin. Ja kyllä he osaavatkin selittää, selittävät niin selvästi kaikki kvanttifysiikan oudot käänteet ja systeemit, että oksat pois, tyvestä asti. Joo, ensi viikolla olisi taas yksi miitinki Canberrassa. Täytyy sitä kai mennä, kun kutsutaan. Oletkos sinä tulossa?

• Hulina-Hirviö
        mari- kirjoitti:

Viimeksi 1979.

Täällähän saa keskustella tosi älykkäiden kanssa. Voisit vähän opastaa meitäkin vaikkapa kvanttipolitiikassa. En jaksa uskoa, että olisit täysi nolla myöskääm politiikan ymmärtämisessä. Täytyypä tässä ruveta ihan tosissaan lukemaan vastauksiasi.

• yx vaan
        Kuoliaaksinaurattaja kirjoitti:

Aivan päättömän hauskaa! Ei oikeastaan ole väliä, onko mari- tosisaan vai ei. Hän on joka tapauksessa hauska. Päätän, että hän on ilveilijä, koska oikeasti noin säälittäville ei nykyään saa nauraa. Rabelaisin aikaan oli toisin.

Mari- ilveilee, voin paljastaa. Tunnettu provokaattori täällä. Vain saittia tuntematon menee oikeasti retkuun. Täällä on vain vaikea erottaa parodiaa tosissaan kirjoitetusta, kuten olet varmaan huomannutkin jo.

• mari-
        Yx vaan kirjoitti:

Ei löydy demupojilta tuollaisia meriittejä. Onneksi en olekaan demupoika. Mutta sanonpa vaan, että maailmassa on vain kaksi kvanttifysiikkaa todella ymmärtävää henkilöä. Näitä kahta alati pyydetään kaikenlaisiin kvanttifysiikan konferensseihin ja muihin felix domesticuksien ristimisiin. Ja kyllä he osaavatkin selittää, selittävät niin selvästi kaikki kvanttifysiikan oudot käänteet ja systeemit, että oksat pois, tyvestä asti. Joo, ensi viikolla olisi taas yksi miitinki Canberrassa. Täytyy sitä kai mennä, kun kutsutaan. Oletkos sinä tulossa?

Ilman minua sitä kokousta ei edes järjestetä.
        Minä olen se toinen niistä, jotka todella ymmärtävät kvinttimusiikista.
        Tavataan siis siellä Melbournessa.
        Voin samalla opastaa sinuakin asioissa, joista et ymmärrä.

• Huolintafirman mies.
        yx vaan kirjoitti:

Mari- ilveilee, voin paljastaa. Tunnettu provokaattori täällä. Vain saittia tuntematon menee oikeasti retkuun. Täällä on vain vaikea erottaa parodiaa tosissaan kirjoitetusta, kuten olet varmaan huomannutkin jo.

Totisesti.
        Itse kirjoittelet itsellesi nimimerkillä mari-.

Selvästi näkee, jos on vähääkään opiskellut niin kuin minä, sielutieteitä.

• yx vaan
        mari- kirjoitti:

Ilman minua sitä kokousta ei edes järjestetä.
        Minä olen se toinen niistä, jotka todella ymmärtävät kvinttimusiikista.
        Tavataan siis siellä Melbournessa.
        Voin samalla opastaa sinuakin asioissa, joista et ymmärrä.

Hyvä homma. Mutta kvanttifysiikkaa selittämään tarvitaan kaksi, näes johtuen tästä aalto/hiukkasdualismista. Muuten olenkin kaivannut jo lisää tietoa kvinteistä ja erityisesti mikrointervalleista.Voisit varmaan antaa lyhyen johdatuksen K. Saariahon tyyliin, eikä joku klusteriharjoituskaan lie pahaksi. Mutta 12-säveljärjestelmän hallitsen jo täydellisesti. Siinä olenkin antanut tunteja mm. kaikille sen harjoittajille. Sinuakin voinen siinä opastaa, jos nimittäin löytyy hynää riittävästi.

• yx vaan
        Huolintafirman mies. kirjoitti:

Totisesti.
        Itse kirjoittelet itsellesi nimimerkillä mari-.

Selvästi näkee, jos on vähääkään opiskellut niin kuin minä, sielutieteitä.

...jos on opiskellut niinkin paljon futurologiaa kuin minä, näkee tässä vain mahdollisten skenaarioiden lähtöpisteen. Tai sitten vastaan nyt itselleni. Epäilyksiä on. Mutta kaiken epäileminen ei ole enää mitään epäilyä.

• mari-
        yx vaan kirjoitti:

Hyvä homma. Mutta kvanttifysiikkaa selittämään tarvitaan kaksi, näes johtuen tästä aalto/hiukkasdualismista. Muuten olenkin kaivannut jo lisää tietoa kvinteistä ja erityisesti mikrointervalleista.Voisit varmaan antaa lyhyen johdatuksen K. Saariahon tyyliin, eikä joku klusteriharjoituskaan lie pahaksi. Mutta 12-säveljärjestelmän hallitsen jo täydellisesti. Siinä olenkin antanut tunteja mm. kaikille sen harjoittajille. Sinuakin voinen siinä opastaa, jos nimittäin löytyy hynää riittävästi.

Kaksipa kaksi.

Siksi kokousta ei tule, jos en suvaitse saapua paikalle.
        Avustajani, joku Stephen Kinghaw tai joku sellainen pienempi tekijä, tulee ilman muuta,kun tietää minun tulevan.
        Spastinen aaltoliike yhdistettynä dualistiseen, joskus jopa Dalimaiseen ilmaisuun väritettynä laserteknologian efekteillä, voi olla tosi vaikeaa ymmärtää, joten sinunlaisellesi musiikinharrastajalle suosittelisin kyllä siksi aikaa, kun minä luennoin Stephanien kanssa, jonkun aboriginaalin torvensoittoa krokotiilijoen rannalla.
        Avaruudesta ja mustista aukoista minä, joka sentään olen jotain opisellutkin, tiedän luonnollisesti myös kaiken.
        Samoin meribiologiassa olen maailman johtavia asiantuntijoita.
        Minä, joka sentään olen jotain opiskelluytkin, olen keksinyt myös kiihdyttimen.
        Hiukkaskiihdyttimen.

• Huolintafirman mies
        yx vaan kirjoitti:

...jos on opiskellut niinkin paljon futurologiaa kuin minä, näkee tässä vain mahdollisten skenaarioiden lähtöpisteen. Tai sitten vastaan nyt itselleni. Epäilyksiä on. Mutta kaiken epäileminen ei ole enää mitään epäilyä.

Kaiken epäileminen ei ole epäilyä?
        Mitä se on?
        Paranoiaa?
        Alä huoli, minä olen huolintafirmasta, minä huolin puolestasi.
        Nyt ja tulevaisuudessa.

• yx vaan
        Huolintafirman mies kirjoitti:

Kaiken epäileminen ei ole epäilyä?
        Mitä se on?
        Paranoiaa?
        Alä huoli, minä olen huolintafirmasta, minä huolin puolestasi.
        Nyt ja tulevaisuudessa.

Paranoiaa juuri. Minä puolestani olen tyytyväinen, että puolestani huolitaan ihmisvoimin. Olen aina säälinyt hevosia, joiden on suurine päineen ja kaulajuonteine kantavimpineen pitänyt puolestani murehtia, kun en itse ole jaksanut.

• Huolintafirman mies.
        yx vaan kirjoitti:

Paranoiaa juuri. Minä puolestani olen tyytyväinen, että puolestani huolitaan ihmisvoimin. Olen aina säälinyt hevosia, joiden on suurine päineen ja kaulajuonteine kantavimpineen pitänyt puolestani murehtia, kun en itse ole jaksanut.

Juttelenko itseni kanssa, jos juttelen sen toisen kanssa, jota en tunnista itsekseni ja, joka ei tunnista minua itsekseen?
        Mutta minä en mokomasta huoli.
        Ai jaa, mutta huolittava on, minähän olen huolintafirmasta.
        Se toinen osa minua antaa hevosten huolehtia mutkikkaat asiat.

• yx vaan
        Huolintafirman mies. kirjoitti:

Juttelenko itseni kanssa, jos juttelen sen toisen kanssa, jota en tunnista itsekseni ja, joka ei tunnista minua itsekseen?
        Mutta minä en mokomasta huoli.
        Ai jaa, mutta huolittava on, minähän olen huolintafirmasta.
        Se toinen osa minua antaa hevosten huolehtia mutkikkaat asiat.

Et välttämättä. Se joku toinen, jota et tunnista, saattaa olla joku muu kuin sinä itse. Mutta ei välttämättä. Mutta lohdullinen voi olla siitä asiasta, että joko häntä on, tai sitä ei ole. Siitä ei voi erehtyä, kuten me kaiki tiedämmä Marxin virheiden tapaan -a priori. Mutta teepä nyt työsi, minä lähden goisaan. Kiitokset tästä illasta!

• ikuisesti!1

Hillitse hyvä ihminen hieman sitä "väkijuomien" käyttöä,
      Julistaja lähti mökilleen jo joskus aamupäivällä, toivotti sullekin hyvää jussia!

Tuollainen skitsoilu on kauhistuttavaa
      Eihän sun nyt koko koria kaljaa, tarvinne kerralla tyhjentää?

• on/oli kaupunki

• capt. cöpenick

Omaan sukupuoleensa suuntautunut psykopaatti julistajasaasta on.

• Berliinissä

• nyt siis maksimissaan,
      • capt. cöpenick

Jos sillä on mökki niin minä olen silloin Kemiön saaren pääomistaja.

j.j saasta on nettiaddikti. Sen psykologinen taso on alle 9v.

• yx vaan

Masentava ajatus. Taso siis maksimissa. Toisaalta, kaikkihan tietävät, että 50% nousu nollasta ei paljon päätä huimaa,,,,

• YKSINPUHELU!

LÄPINÄKYVÄÄÄÄÄ.

• yksinpuhelin

Älä paljasta! Koska minä en puhu itsekseni, yksinpuhelijan täytyy olla sinun.

• hyvin?

A-piste Niinistöstä:

- pikkukaupungin rajoittunut pikkupoliitikko
      - ei profeetta edes omalla maallaan, vaan ristiriitainen hahmo jonka salolaiset äänestivät eduskuntaan jotta tästä päästiin eroon
      - yrmeä ja epäystävällinen tyyppi, joka ei edes tervehtinyt
      - pitkävihainen, huono sosiaalisissa tilanteissa, syrjäänvetäytyvä
      - viihtyy porukassa jossa ei säkenöi ja tarvitsee hovin joka jaksaa viihdyttää
      - kaikkea muuta kuin sulava maailmanmies eikä small talk´kaan taitu
      - pysyvät, muuttaumattomat tilanteet Sale jotenkuten hallitsee, mutta muuttuvissa tilanteissa mies kangistuu
      - dynaamisuuteen saulista ei ole, vaikka hän yrittää sellaista kuvaa antaa
      - tiukoissa tilanteissa epävarma ja riitaisa
      - maine "talousguruna" syntyi opettelemalla demari Sailaksen teesit ja opit
      - nautti ilkeydestään ja kyykytti kaikkia saadessaan punakynän käteensä
      - ei myöskään kulturelli, vaan poikaporukan remuillat ovat lähinnä vain kosteita "nollausiltoja"
      - presidenttiehdokkuus oli puolipakko, koska uraa pankkiirina oli vain kaksi vuotta jäljellä
      - osaa neuvotella kun tarvitsee jotain mutta "vallan kahvassa" mahdoton
      - mistä Salelle siisti sisätyö?

Jos Sale ois voittanut niin oltais varmaan jo sodassa?

• eläkeläiskapu!

...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      84
      1712
    2. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      88
      918
    3. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      54
      912
    4. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      8
      902
    5. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      859
    6. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      190
      842
    7. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      58
      813
    8. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      173
      759
    9. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      80
      755
    10. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      41
      750
    Aihe