Mitä Walt tietää siitä luukusta, koska se viime jaksossa joka tuli tänään, sanoi Lockelle "älä avaa sitä juttua"? Kai se sitä luukkua tarkotti? Tietääkö Walt siitä jotain??
Kertokaa olkaa kilttejä, jos tiiätte! :)
Mitä Walt tietää....
9
1892
Vastaukset
- EuroSport
Sitä ei oikein tiedä, että tietääkö Walt mitä luukun sisällä on. Mutta silti Walt tulee vaikuttaa salaperäiseltä, kun sarja etenee. En rupea tässä enempää paljastelemaan, mutta en tiedä miksi luukkua ei kannattaisi avata. Siitä mitä sisällä on, on hyötyä.
- cmok
en muista kaikkee siit mut sen ainaki muistan et,ku siin sarjas on se yks lihava mies, nii se on käyttäny niit "kirottuja" lottonumeroita nii just ku ne yrittää avata sitä luukkua pommeilla xD se lihava kaatuu ja huomaa siinä luukun kyljessä olevan ne samat lottonumerot jota se käytti ja alko huutaa eittei sitä sais avata mut se pommi räjähtääki ennen ku ne muut ehti ees kuulla sitä syytä miks ne ei sais avata. siel luukun sisäl ei oo mitää muuta ku vaa sellaset ruostuneet ja halki menneet portaat vähä niiku viemäreissä. ja siihe se loppuu ensimmäinen tuotantokausi.
mut oon kuullu huhui et siel luukun sisäl on kaikkee jääkappi mis on ruokaa ja kaikkee elintarvikkeita, sohvia, sänky jne. mut en tiiä et onks se totta mut se selviää sit ku alkaa ne toisen tuotantokauden jaksot :0
- cmok
ei mun muistaakseni tiiä mut se kai näki sen silmist sen, tai jotain mut sen mä tiiän et se poika ei tiiä siitä mitää tiiän sen koska oon nähny ne kaikki jaksot ku mun ukil on ne dvd:llä
xD- ........
luukussa on desmond?
- EuroSport
........ kirjoitti:
luukussa on desmond?
Luukussa on mies nimeltä Desmond. Luukku on ihmeellinen paikka, aluksi joka vähäsen pelottava. Vaikka se kuulostaa vähän hassulta, mutta siellä on kaikki mukavuudet. Sänky, sohva, keittiö, televisio, ruokavarasto, pesukone, ja paljon muutakin.
On myös tietokonehuone. Siellä on tietokone ja laskuri. Tietokoneeseen täytyy laittaa numerot 4 8 15 16 23 42 joka 108 minuutti. Sitä ei vielä tiedetä, mitä käy, jos numeroita ei laita.
Asevarastossa on muutama kivääri ja pistooleita.
Asevarastoon vangitaan myöhemmin mies, joka sanoo nimeään Henry Galeksi. Häntä sanotaan myös Othersien johtajaksi. Mies sanoo tulleensa saarelle vaimonsa kanssa kuumailmapallolla, joka myöhemmin löytyy. - 108
EuroSport kirjoitti:
Luukussa on mies nimeltä Desmond. Luukku on ihmeellinen paikka, aluksi joka vähäsen pelottava. Vaikka se kuulostaa vähän hassulta, mutta siellä on kaikki mukavuudet. Sänky, sohva, keittiö, televisio, ruokavarasto, pesukone, ja paljon muutakin.
On myös tietokonehuone. Siellä on tietokone ja laskuri. Tietokoneeseen täytyy laittaa numerot 4 8 15 16 23 42 joka 108 minuutti. Sitä ei vielä tiedetä, mitä käy, jos numeroita ei laita.
Asevarastoon vangitaan myöhemmin mies, joka sanoo nimeään Henry Galeksi. Häntä sanotaan myös Othersien johtajaksi. Mies sanoo tulleensa saarelle vaimonsa kanssa kuumailmapallolla, joka myöhemmin löytyy."Sitä ei vielä tiedetä, mitä käy, jos numeroita ei laita."
Kyllähän se kakkoskauden viimeisessä jaksossa melko selväksi tuli. - öäöäääää
108 kirjoitti:
"Sitä ei vielä tiedetä, mitä käy, jos numeroita ei laita."
Kyllähän se kakkoskauden viimeisessä jaksossa melko selväksi tuli.niin se tuli mut ei kaikki oo nähny sitä jaksoo.
- Jarviss
EuroSport kirjoitti:
Asevarastoon vangitaan myöhemmin mies, joka sanoo nimeään Henry Galeksi. Häntä sanotaan myös Othersien johtajaksi. Mies sanoo tulleensa saarelle vaimonsa kanssa kuumailmapallolla, joka myöhemmin löytyy.Kun nappia ei paineta menee saaren magneettikentät vituilleen. Seurauksena koko luukku pitää räjäyttää. Jonka loppupeleissä tekee Desmond.
- magneettititti
Jarviss kirjoitti:
Kun nappia ei paineta menee saaren magneettikentät vituilleen. Seurauksena koko luukku pitää räjäyttää. Jonka loppupeleissä tekee Desmond.
Kun magneettikenttä menee sekaisin, se kiskoo saareen kaiken lähellä olevan metallin. Eli lentokoneet, laivat...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412897Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens322616Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau212468Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4362448Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431808Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1441804Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241345Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,41212- 741109
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671017