ei o mitää erikoista siinä missä muijatki niitä käyttää.Miks helkkarissa mie sittem ei sais käyttää sukkahousuja jo se haluu.
Sukkahousjen käyttö
9
1342
Vastaukset
- Arska
Kuka haluaa sinun käyttävän sukkahousuja?
Vaimo, sinä itse, vai "veitikka" jalkovälissä ?
Kyllä se on niin, että miehen on saatava
itse päättää, jos haluaa nailonit jalkaansa,
kuten minä. Hyvä jos vaimokin sallii.
Mutta näin helteellä ei viitsi jatkaa jutustelua enempää, provosoituu kuitenkin joku
muukin, kuin minä nailoneissa (stay up).Ei stay-up:eissa mitään vikaa ole. Ainoa ongelma on se silikononireunus. Se aiheuttaa meikäläiselle ihottumaa. Vaimoni on tehnyt minulle
erinomaisesti istuvan sukkanauhavyön. Pysyy jalat lämpimänä ja munaskuut viileinä (verenkierto ongelmat). Käytän kesäisin 18 den Dim sukkia ja talvella Amar/voguen 40 den sukkia ja hyvin olen pärjännyt. Joskus käytän myös sukkahousuja, talvella 40 den Norlyn tai keväällä 20 den Norlyn.- Ilman saumaa
hessusr kirjoitti:
Ei stay-up:eissa mitään vikaa ole. Ainoa ongelma on se silikononireunus. Se aiheuttaa meikäläiselle ihottumaa. Vaimoni on tehnyt minulle
erinomaisesti istuvan sukkanauhavyön. Pysyy jalat lämpimänä ja munaskuut viileinä (verenkierto ongelmat). Käytän kesäisin 18 den Dim sukkia ja talvella Amar/voguen 40 den sukkia ja hyvin olen pärjännyt. Joskus käytän myös sukkahousuja, talvella 40 den Norlyn tai keväällä 20 den Norlyn.Minä kun olen sinkku niin asusteet on hommattava itse. Hesassa on yksi liike josta
ostelen sukkanauhavyöt ja hyvin on homma hoit-
tunut. Ekalla kerralla piti mitata oikea koko,
kun en ollut varma, mutta hyvin myyjätär asian
hoiti. Hänellä on vuosien kokemus meistä mie-
histä jotka pitää naisten alusasuja. Eikä kyse
ole seksi-kaupasta.
Kyllä minäkin mieluummin pidän sukkanauhoja
ja sukkia, mutta joskus stay upit ok. Talvella
paksuja puuvillaisia jos on oikein kunnon pak-
kaskeli, muuten 40-70den riittää. Kesällä 15-
20 den. ja tukisukat myös tarvittaessa hyvät. - Hesekiel
Ilman saumaa kirjoitti:
Minä kun olen sinkku niin asusteet on hommattava itse. Hesassa on yksi liike josta
ostelen sukkanauhavyöt ja hyvin on homma hoit-
tunut. Ekalla kerralla piti mitata oikea koko,
kun en ollut varma, mutta hyvin myyjätär asian
hoiti. Hänellä on vuosien kokemus meistä mie-
histä jotka pitää naisten alusasuja. Eikä kyse
ole seksi-kaupasta.
Kyllä minäkin mieluummin pidän sukkanauhoja
ja sukkia, mutta joskus stay upit ok. Talvella
paksuja puuvillaisia jos on oikein kunnon pak-
kaskeli, muuten 40-70den riittää. Kesällä 15-
20 den. ja tukisukat myös tarvittaessa hyvät.Kerrotko puodin osoitteen.
- Ilman saumaa
Hesekiel kirjoitti:
Kerrotko puodin osoitteen.
Se olis Hesassa Viidennellä Linjalla liike
nimeltään Selma Palmu. Jo edesmenneellä omis-
tajalla meitä asiakkaina ja tytär jatkaa. - Hesekiel
Ilman saumaa kirjoitti:
Se olis Hesassa Viidennellä Linjalla liike
nimeltään Selma Palmu. Jo edesmenneellä omis-
tajalla meitä asiakkaina ja tytär jatkaa.Kiitokset vaan tiedosta. Täytyypä poiketa.
- mies 35
Sukkahousujen käytön pitäisi olla jokaisen oma asia käyttääkö vai ei.
Itsekkin käytän viileämmillä ilmoilla ihan sen vuoksi koska ovat paremmat pitää kalsareihin verrattuna.
Stay upit on näin kesällä paremmat kun sukkahousut.- Ilman saumaa
Eikö se stay upin silikoni hiosta näin kesä-
helteellä, ja siten pysy huonommin ylhäällä?
Itse en ole kokeillut, sillä avosukkahousut tai
sukkanauhat käytössä kesällä. Sukkanauhat ei
aina niin mukavat. - mies 35
Ilman saumaa kirjoitti:
Eikö se stay upin silikoni hiosta näin kesä-
helteellä, ja siten pysy huonommin ylhäällä?
Itse en ole kokeillut, sillä avosukkahousut tai
sukkanauhat käytössä kesällä. Sukkanauhat ei
aina niin mukavat.Ei ne stay uppien silikoninauhat hiosta niin paljon kun sukkahousujen housuosa.
Löytyy sellaisetkin stay up sukat missä silikoni nauhat on korvattu kuminauhoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1539089Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492749Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja312537- 572511
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971895- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231773Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä471308Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207- 271156