Eli mulla on lyhyt leuka ja sen takia kaksoisleuka, ei vielä hirveen iso mut tulossa isommaks.. melko varma siitä! muuten oon normaaleissa mitoissa mut näköjään sitte suvussa on kaksoisleukaisuutta! onko mitään toivoo tähän muutakun leikkaus? esim jotkut kasvojumpat jne, mitä nyt oon lukenu täältä mikä voi auttaa kaksoisleukaan! Tä tosiaan masentaa mua ihan hirveesti. elämä vasta alussa mut ei siitä mitään iloa jos mulla joku kauhee kaksoisleuka! tä voi kuulostaa siltä että mä yli reagoin mut mulle tä on elämän ja kuoleman välinen asia. toivottavasti joku vois auttaa ja antaa hitusen toivon iloo mun elämään
Lyhyt Leuka
7
2247
Vastaukset
- Suosittelen!
Valikoiva lisääntyminen.. sinuna en jatkaisi sukua ettei kukaan muu joudu kärsimään samasta luonnon oikusta.
- riittää.....
Kaksoisleuan periytyminen on aika pieni juttu siihen verrattuna mitä kaikenlaisia luonnevikoja ja ennenaikaiseen kuolemaan johtavia sairauksia voi suvuissa olla.
Ihan tyhmä vitsi sinulta, nimim. "Suosittelen!"
Jos suosittelet tuota, silloin suosittelet samalla myös suomalaisten kuolemista sukupuuttoon. :D - Suosittelen!
riittää..... kirjoitti:
Kaksoisleuan periytyminen on aika pieni juttu siihen verrattuna mitä kaikenlaisia luonnevikoja ja ennenaikaiseen kuolemaan johtavia sairauksia voi suvuissa olla.
Ihan tyhmä vitsi sinulta, nimim. "Suosittelen!"
Jos suosittelet tuota, silloin suosittelet samalla myös suomalaisten kuolemista sukupuuttoon. :DSarkasmi toimii aina, ja saa ihmisen näkemään asian positiivisesta perspektiivistä.
- ikku voi
Minulla paksu huuli, minä afrikalainen perimä. muos musta nahka paala.
missa leikkaus- Kinkki.
Ei ol e oi ke a "Ne e ke ri" (mi kä hä n o li si ko r va a va sa na su o me k si), ko s ka et ti e dä si tä et tä mu s ta ei pa la. ja pä in va s to i n va l ko i ne n ke rä ä ka i k ki va lo n sä te e t.
- kakkonen
Eräs yksinkertainen "jumppakonsti" on se, että taputtelet kädenselälläsi leukaasi alhaaltapäin. Siis pää suorassa, leuka suorassa, vaan taputtelet joka päivä jonkin aikaa ja vaikka ruuanlaittamisen yhteydessä...
- joo..
taikka kassa jonossa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333174Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441589Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19991Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32979- 59943
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22938Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37850Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173793- 48709