mä en kestä..

..tulipa käytyä noita muita palstoja läpi..kylläpä nauratti taas.. mut nyt on aika vakavoitua ja tulla tänne huuhaalle kattoo mitäs täällä tapahtuuu?

18

529

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • roikkunut

langoilla koko jussin ja nyt niillä on morkkis tai jotkut ehkä on vielä päissään

• yksitypy evk

minäkin kävin täällä vain viime yönä.
        Eikä ole mitään morkkista, enkä päissään ole enään.
        Kohtuus kaikessa :=))

• ..niin selvä että havettää..

• olitko
        pervokki kirjoitti:

..niin selvä että havettää..

edes täällä

• olitko kirjoitti:

edes täällä

..ja keskustelin yhden kröhmm..känniläisen kanssa..

• kipparinoma

hauskoja???
      No täällä vakavoituu qummasti...Tää on niin totinen palsta...

• ..ku ne sielä eivät aina itse tajua kuinka typerältä kuullostavat..täällä on kai se taju?..kuitenkin

• kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

..ku ne sielä eivät aina itse tajua kuinka typerältä kuullostavat..täällä on kai se taju?..kuitenkin

Tai ainakin mä toivon niin...ja kaikenhan voi laittaa palstan luonteen piikkiin?

• kipparinoma kirjoitti:

Tai ainakin mä toivon niin...ja kaikenhan voi laittaa palstan luonteen piikkiin?

..laittaa jos ei osaa puolustella sitä tajuu... suurta huuhaaa-tajuu

• kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

..laittaa jos ei osaa puolustella sitä tajuu... suurta huuhaaa-tajuu

tai voihan aina laittaa syyttävän sormen tiettyyn suuntaan....Quules...minulla niin usein kuumottaa poskia...ja korvia....Älä Pervokki töki mua sormella....joohan...sis ethän...

• kipparinoma kirjoitti:

tai voihan aina laittaa syyttävän sormen tiettyyn suuntaan....Quules...minulla niin usein kuumottaa poskia...ja korvia....Älä Pervokki töki mua sormella....joohan...sis ethän...

..en toki..töki sua millän sormella..tikulla..en.. mut mun nyt pitää mennä tekee sitä tomaattikeittoo et sun pervomukset aarrggg pervot toivomukset eivät valitettavasti toteudu.. ne tomaatit uivat keitossani..

• yksitypy evk

mua missään vilaukselta nähnyt? :=((

• ..vilautellut..eiku vilahdellut missään..

• yksitypy evk
        pervokki kirjoitti:

..vilautellut..eiku vilahdellut missään..

*huokaa helpottuneena*. Oon sentäs muilta palstoilta älynnyt pysyä pois :=))

• pervokki
        yksitypy evk kirjoitti:

*huokaa helpottuneena*. Oon sentäs muilta palstoilta älynnyt pysyä pois :=))

..nyt ihan varma oo.. en käynyt sentään kaikkia palstoja läpi..

• yksitypy evk
        pervokki kirjoitti:

..nyt ihan varma oo.. en käynyt sentään kaikkia palstoja läpi..

hyvä ettet käynyt. Mutta "sellasille" palstoille en ikinä menis. Punastuu jo ajatuksestakin :=)))

• yksitypy evk kirjoitti:

hyvä ettet käynyt. Mutta "sellasille" palstoille en ikinä menis. Punastuu jo ajatuksestakin :=)))

..mä oon käyny kyllä mut ei oo sua näkyny..

mää meen nyt sen sijaan että heittelisin guuta tomaateilla..heitän tomaatit tomaattikeittoon joka mun piti tänään jo tehdä mut teen sen nyt kun mua siitä muistutettiin..

• potilas...

murtatuminen osaston viina kaappiin onnistui hyvin.

nä viinat on mun ja pullojen tyhjentäminen alkaa...

kippis

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      86
      10611
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      244
      4540
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      158
      3914
    4. Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen

No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat
      Maailman menoa
      163
      3418
    5. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      63
      3226
    6. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      63
      2961
    7. Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa

Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58
      Parkano
      32
      2562
    8. Ikävä sinua mies

Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i
      Ikävä
      24
      2170
    9. Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä

Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.
      Maailman menoa
      63
      1754
    10. Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas

Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt
      Sinkut
      162
      1487
    Aihe