mä en kestä..

..tulipa käytyä noita muita palstoja läpi..kylläpä nauratti taas.. mut nyt on aika vakavoitua ja tulla tänne huuhaalle kattoo mitäs täällä tapahtuuu?

18

546

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • roikkunut

      langoilla koko jussin ja nyt niillä on morkkis tai jotkut ehkä on vielä päissään

      • yksitypy evk

        minäkin kävin täällä vain viime yönä.
        Eikä ole mitään morkkista, enkä päissään ole enään.
        Kohtuus kaikessa :=))


      • ..niin selvä että havettää..


      • olitko
        pervokki kirjoitti:

        ..niin selvä että havettää..

        edes täällä


      • olitko kirjoitti:

        edes täällä

        ..ja keskustelin yhden kröhmm..känniläisen kanssa..


    • kipparinoma

      hauskoja???
      No täällä vakavoituu qummasti...Tää on niin totinen palsta...

      • ..ku ne sielä eivät aina itse tajua kuinka typerältä kuullostavat..täällä on kai se taju?..kuitenkin


      • kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

        ..ku ne sielä eivät aina itse tajua kuinka typerältä kuullostavat..täällä on kai se taju?..kuitenkin

        Tai ainakin mä toivon niin...ja kaikenhan voi laittaa palstan luonteen piikkiin?


      • kipparinoma kirjoitti:

        Tai ainakin mä toivon niin...ja kaikenhan voi laittaa palstan luonteen piikkiin?

        ..laittaa jos ei osaa puolustella sitä tajuu... suurta huuhaaa-tajuu


      • kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

        ..laittaa jos ei osaa puolustella sitä tajuu... suurta huuhaaa-tajuu

        tai voihan aina laittaa syyttävän sormen tiettyyn suuntaan....Quules...minulla niin usein kuumottaa poskia...ja korvia....Älä Pervokki töki mua sormella....joohan...sis ethän...


      • kipparinoma kirjoitti:

        tai voihan aina laittaa syyttävän sormen tiettyyn suuntaan....Quules...minulla niin usein kuumottaa poskia...ja korvia....Älä Pervokki töki mua sormella....joohan...sis ethän...

        ..en toki..töki sua millän sormella..tikulla..en.. mut mun nyt pitää mennä tekee sitä tomaattikeittoo et sun pervomukset aarrggg pervot toivomukset eivät valitettavasti toteudu.. ne tomaatit uivat keitossani..


    • yksitypy evk

      mua missään vilaukselta nähnyt? :=((

      • ..vilautellut..eiku vilahdellut missään..


      • yksitypy evk
        pervokki kirjoitti:

        ..vilautellut..eiku vilahdellut missään..

        *huokaa helpottuneena*. Oon sentäs muilta palstoilta älynnyt pysyä pois :=))


      • yksitypy evk kirjoitti:

        *huokaa helpottuneena*. Oon sentäs muilta palstoilta älynnyt pysyä pois :=))

        ..nyt ihan varma oo.. en käynyt sentään kaikkia palstoja läpi..


      • yksitypy evk
        pervokki kirjoitti:

        ..nyt ihan varma oo.. en käynyt sentään kaikkia palstoja läpi..

        hyvä ettet käynyt. Mutta "sellasille" palstoille en ikinä menis. Punastuu jo ajatuksestakin :=)))


      • yksitypy evk kirjoitti:

        hyvä ettet käynyt. Mutta "sellasille" palstoille en ikinä menis. Punastuu jo ajatuksestakin :=)))

        ..mä oon käyny kyllä mut ei oo sua näkyny..

        mää meen nyt sen sijaan että heittelisin guuta tomaateilla..heitän tomaatit tomaattikeittoon joka mun piti tänään jo tehdä mut teen sen nyt kun mua siitä muistutettiin..


    • potilas...

      murtatuminen osaston viina kaappiin onnistui hyvin.

      nä viinat on mun ja pullojen tyhjentäminen alkaa...

      kippis

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe