..tulipa käytyä noita muita palstoja läpi..kylläpä nauratti taas.. mut nyt on aika vakavoitua ja tulla tänne huuhaalle kattoo mitäs täällä tapahtuuu?
mä en kestä..
18
517
Vastaukset
- roikkunut
langoilla koko jussin ja nyt niillä on morkkis tai jotkut ehkä on vielä päissään
- yksitypy evk
minäkin kävin täällä vain viime yönä.
Eikä ole mitään morkkista, enkä päissään ole enään.
Kohtuus kaikessa :=)) - olitko
pervokki kirjoitti:
..niin selvä että havettää..
edes täällä
- kipparinoma
hauskoja???
No täällä vakavoituu qummasti...Tää on niin totinen palsta.....ku ne sielä eivät aina itse tajua kuinka typerältä kuullostavat..täällä on kai se taju?..kuitenkin
- kipparinoma
pervokki kirjoitti:
..ku ne sielä eivät aina itse tajua kuinka typerältä kuullostavat..täällä on kai se taju?..kuitenkin
Tai ainakin mä toivon niin...ja kaikenhan voi laittaa palstan luonteen piikkiin?
kipparinoma kirjoitti:
Tai ainakin mä toivon niin...ja kaikenhan voi laittaa palstan luonteen piikkiin?
..laittaa jos ei osaa puolustella sitä tajuu... suurta huuhaaa-tajuu
- kipparinoma
pervokki kirjoitti:
..laittaa jos ei osaa puolustella sitä tajuu... suurta huuhaaa-tajuu
tai voihan aina laittaa syyttävän sormen tiettyyn suuntaan....Quules...minulla niin usein kuumottaa poskia...ja korvia....Älä Pervokki töki mua sormella....joohan...sis ethän...
kipparinoma kirjoitti:
tai voihan aina laittaa syyttävän sormen tiettyyn suuntaan....Quules...minulla niin usein kuumottaa poskia...ja korvia....Älä Pervokki töki mua sormella....joohan...sis ethän...
..en toki..töki sua millän sormella..tikulla..en.. mut mun nyt pitää mennä tekee sitä tomaattikeittoo et sun pervomukset aarrggg pervot toivomukset eivät valitettavasti toteudu.. ne tomaatit uivat keitossani..
- yksitypy evk
mua missään vilaukselta nähnyt? :=((
- yksitypy evk
pervokki kirjoitti:
..vilautellut..eiku vilahdellut missään..
*huokaa helpottuneena*. Oon sentäs muilta palstoilta älynnyt pysyä pois :=))
yksitypy evk kirjoitti:
*huokaa helpottuneena*. Oon sentäs muilta palstoilta älynnyt pysyä pois :=))
..nyt ihan varma oo.. en käynyt sentään kaikkia palstoja läpi..
- yksitypy evk
pervokki kirjoitti:
..nyt ihan varma oo.. en käynyt sentään kaikkia palstoja läpi..
hyvä ettet käynyt. Mutta "sellasille" palstoille en ikinä menis. Punastuu jo ajatuksestakin :=)))
yksitypy evk kirjoitti:
hyvä ettet käynyt. Mutta "sellasille" palstoille en ikinä menis. Punastuu jo ajatuksestakin :=)))
..mä oon käyny kyllä mut ei oo sua näkyny..
mää meen nyt sen sijaan että heittelisin guuta tomaateilla..heitän tomaatit tomaattikeittoon joka mun piti tänään jo tehdä mut teen sen nyt kun mua siitä muistutettiin..
- potilas...
murtatuminen osaston viina kaappiin onnistui hyvin.
nä viinat on mun ja pullojen tyhjentäminen alkaa...
kippis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi684461Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D993981- 523512
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul272756Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!252562Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa562433- 462324
- 391907
- 471898
- 301646