Mitä sinulle kuuluu? Jäi harmittamaan kun kohtelin sinua melko rumasti.
Muistat varmaan kun kerroin avioliitostani.
Olen eronnut ja 13 vuoden helvetti päättyi kannaltani onnellisesti, sillä pääsin eroon hullusta naisestani ja parissa viikossa sain uuden, johon olen rakastunut korviani myöten.
Kerroit että rakastuit myös johonkin kaveriisi ja halusit hieman rajoittaa menemisiäsi.
Ole kiltti ja kerro kuinka menee.
Jäin jotenkin ikävöimään tekstejäsi ja sinua.
TOTUUDEN ENKELI
jep jep
2
554
Vastaukset
- Liukas-liisa
Kävisit divarista lukemista.Aika opetella sillä sieltäkin löytyy tosi hyviä juttuja.
- jep jep
Meniköhän sinulta jotain ohi?.
Miksi hakisin divareista ylihintaiaisa kirjoja kun kirppareilta samoja teoksia saa eurolla kappale.
Kirjahyllyni alkavat olemaan täynnä, joten joudun varastoimaan kirjoja jo pelkkiin pahvilaatikoihin (isomman asunnon haku jo päällä). Mutta luetut tai lukemattomat kirjat eivät olleet kirjoitukseni pääpointti, kuten näppäränä, joskin melko rajoittuneena ihmisenä? varmasti jo huomasitkin.
Minä ikävöin Totuuden Enkeliä ja hänen kirjoituksiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022146- 991537
- 1211273
- 791255
- 1161220
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571034Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis591002- 51997
- 36912
- 33804