feminismipalsta turha tästä eteenpäin

yksinkertainen

Sillä kaikki mitä feminismi on tuli juuri telkkarista....

Ja muistakaa... Petturit hakataan...

Terveisiä sinne Uumajaan...

Toivoo paholainen, eli mies.

89

4210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jorojukka-kukka

Monta asiaa voin allekirjoittaa, mitä ohjelmassa tuli esiin. Siinä esim. mainittiin, että suuri osa miehistä tietyssä tilanteessa olisi valmis painostamaan naisen seksiin ilman tämän omaa halua. Kyllä näin on. Valitettavasti.
      Miehen kuvittelema oikeutus naisen hallitsemiseen, jopa väkivallan keinoin, on myös totta.

• ilmeisesti

Ohjelmasta kävi ilmi että myös naiset pyrkii väkivalloin hallitsemaan toisia naisia.

• yksinkertainen

ei tarvitse sanoa erikseen, että uskot miehen synnynnäiseen pahuuteen ja hyvyyden olevan miehessä vain omituinen poikkeus..... Se ei varmasti ole jäänyt kenellekkään epäselväksi.

• Mieti nyt vähän mitä sanot. Tuo ei todellakaan pidä paikkaansa. Mies joka haluaa raiskata naisia on erittäin harvinainen otus.

Samoin on mies, joka tuntuu olevansa oikeutettu hallitsemaan naisia. Tälläistä ei juuri länsimaissa enää kohtaa, lähinnä kehitysmaiden ja arabivaltioiden ajatusmaailmaa.

Todella loukkaavaa yleistämistä, ja vielä aivan päin honkia.

- Dekas

• jorojukka-kukka
        ilmeisesti kirjoitti:

Ohjelmasta kävi ilmi että myös naiset pyrkii väkivalloin hallitsemaan toisia naisia.

Mikä tuossa oli nyt faktaa ja mikä fiktiota. Miksi nuoret tytöt tulivat alunperin leirille? Mitä heille oli tehty? Alku meni siis toistamiseen ohi, kun havahduin liian myöhään tv:n eteen.

Jokatapauksessa naiset yrittivät suojella tyttöjä ja pitivät heitä SEN VUOKSI eristyksissä. Mistä todellisuudessa oli kysymys, ei selvinnyt ohjelmassa.

• jorojukka-kukka
        yksinkertainen kirjoitti:

ei tarvitse sanoa erikseen, että uskot miehen synnynnäiseen pahuuteen ja hyvyyden olevan miehessä vain omituinen poikkeus..... Se ei varmasti ole jäänyt kenellekkään epäselväksi.

En usko mihinkään tuollaiseen, ENKÄ MYÖSKÄÄN OLE KOSKAAN NIIN VÄITTÄNYT.

• yksinkertainen
        jorojukka-kukka kirjoitti:

suurin osa/valtaosa/enemmistö miehistä sitten.... Paljon parempi... Hohhoi.

• siis

Voivatko miehetki olla yhtä "hyviä kuin naisetki?

Löytyykö mielestäsi miehistä keskimäärin yhtä paljon pahoja kuin naisistaki?

• jorojukka-kukka
        Dekas kirjoitti:

Mieti nyt vähän mitä sanot. Tuo ei todellakaan pidä paikkaansa. Mies joka haluaa raiskata naisia on erittäin harvinainen otus.

Samoin on mies, joka tuntuu olevansa oikeutettu hallitsemaan naisia. Tälläistä ei juuri länsimaissa enää kohtaa, lähinnä kehitysmaiden ja arabivaltioiden ajatusmaailmaa.

Todella loukkaavaa yleistämistä, ja vielä aivan päin honkia.

- Dekas

Toivon todella, että kirjoitukseni LUETAAN SIINÄ MUODOSSA KUIN NE KIRJOITAN. En puhunut suoranaisista raiskauksista yhtään mitään. Puhuin seksiin painostamisesta.

Tulisiko siitä vähitellen raiskaus, jos nainen ei suostu painostuksen edessä ja kuinka usein siitä tulisi raiskaus, en osaa sanoa.

Loukkaavaa tai ei, mutta nämä kaksi teemaa pitävät paikkaansa.
        1. Seksiin painostaminen
        2. Lyöminen & valta naiseen

Missään kohtaa ei mainita "kaikki miehet". Piste.

• jorojukka-kukka kirjoitti:

Mikä tuossa oli nyt faktaa ja mikä fiktiota. Miksi nuoret tytöt tulivat alunperin leirille? Mitä heille oli tehty? Alku meni siis toistamiseen ohi, kun havahduin liian myöhään tv:n eteen.

Jokatapauksessa naiset yrittivät suojella tyttöjä ja pitivät heitä SEN VUOKSI eristyksissä. Mistä todellisuudessa oli kysymys, ei selvinnyt ohjelmassa.

... että ohjelman nuori nainen hakeutui naisjärjestön huomaan koska oli pahoinpitelyn uhri ja kärsi masennuksesta. Tälläisen kuvan minä ohjelmasta sain, vaikka hänen motivaatioitaan avunhakuun ei tarkkaan käsitelty.

Kuitenkin se ajatus, että vaikutusvaltainen lapsia uhraava ja naisia raiskaava poliitikkojen, poliisien ja virkamiesten satanistipedofiilirinki olisi jahdannut naisia kaikkialla Ruotsissa oli täysin fiktiivinen.

- Dekas

• jorojukka-kukka

suurin osa/valtaosa/enemmistö miehistä sitten.... Paljon parempi... Hohhoi.

LIIAN SUURI OSA MIEHISTÄ!

• yksinkertainen

LIIAN SUURI OSA MIEHISTÄ!

tuo nyt sitten esim. yhtä vai sataatuhatta?

• jorojukka-kukka
        siis kirjoitti:

Voivatko miehetki olla yhtä "hyviä kuin naisetki?

Löytyykö mielestäsi miehistä keskimäärin yhtä paljon pahoja kuin naisistaki?

Mutta sanon sen julki kuitenkin. Kyllä miehet vievät pahuuden hallitemattomuudessa voiton.

Toivon todella, että kirjoitukseni LUETAAN SIINÄ MUODOSSA KUIN NE KIRJOITAN. En puhunut suoranaisista raiskauksista yhtään mitään. Puhuin seksiin painostamisesta.

Tulisiko siitä vähitellen raiskaus, jos nainen ei suostu painostuksen edessä ja kuinka usein siitä tulisi raiskaus, en osaa sanoa.

1. Seksiin painostaminen

Minun silmissäni "seksiin painostaminen" ja "raiskaus" ovat täysin sama asia, en näe näiden kahden asian välillä mitään eroa.

Ja vaikka et puhunutkaan kaikista miehistä, sanoit "suuri osa" miehistä. Minusta tämä on täysin päin honkia. Tälläinen mies on aniharvinainen. Piste.

Ja enköhän minä miehenä tiedä edes hieman paremmin, mitä meidän kaksilahkeisten päässä pyörii?

- Dekas

• siis

Mutta sanon sen julki kuitenkin. Kyllä miehet vievät pahuuden hallitemattomuudessa voiton.

Myönnät siis uskovas miesten synnynnäiseen pahuuteen

• yksinkertainen

mies on naista pahempi. Nyt sen sitten viimeistään olet sanonut. Ei auta yrittää ajatustasi kätkeä johonkin hallitsemattomuuden verhoon.

Kiitos. Aihe on saatettu loppuun. Myös muutenkaan en enää halua keskustella ihmisen kanssa joka arvostaa toisen toista pahemmaksi ensivaikutelmasta eli nähtyään mieheksi.

• jorojukka-kukka
        Dekas kirjoitti:

Minun silmissäni "seksiin painostaminen" ja "raiskaus" ovat täysin sama asia, en näe näiden kahden asian välillä mitään eroa.

Ja vaikka et puhunutkaan kaikista miehistä, sanoit "suuri osa" miehistä. Minusta tämä on täysin päin honkia. Tälläinen mies on aniharvinainen. Piste.

Ja enköhän minä miehenä tiedä edes hieman paremmin, mitä meidän kaksilahkeisten päässä pyörii?

- Dekas

Ei tosiaan, eikä se täällä vääntämällä muuksi muutu. Minulla naisena on näet asiasta ENEMMÄN KOKEMUSTA ja käyn läpi päivittäin monen naisen tarinoita.
        Mutta toki asiaa voidaan kaunistella hamaan loppuun.

• jorojukka-kukka

mies on naista pahempi. Nyt sen sitten viimeistään olet sanonut. Ei auta yrittää ajatustasi kätkeä johonkin hallitsemattomuuden verhoon.

Kiitos. Aihe on saatettu loppuun. Myös muutenkaan en enää halua keskustella ihmisen kanssa joka arvostaa toisen toista pahemmaksi ensivaikutelmasta eli nähtyään mieheksi.

Ihmisessä oleva pahuus voidaan myös hallita, jos halutaan. Mitä muuta rajattomista pikku pojista kasvaa kuin rajattomia miehiä.

• huutamaan

1. Seksiin painostaminen

Miksi ihmeessä minun pitäs välillä huutaa, kun luen kirjotuksias?

Ei tosiaan, eikä se täällä vääntämällä muuksi muutu. Minulla naisena on näet asiasta ENEMMÄN KOKEMUSTA ja käyn läpi päivittäin monen naisen tarinoita.
        Mutta toki asiaa voidaan kaunistella hamaan loppuun.

Jos olet tullut siihen lopputulokseen, että suuri osa miehistä on pahoja, niin olkoon. En minä viitsi.

- Dekas

• yksinkertainen

Ihmisessä oleva pahuus voidaan myös hallita, jos halutaan. Mitä muuta rajattomista pikku pojista kasvaa kuin rajattomia miehiä.

tuomiostasi miessukupuolta kohtaan. Tätä varmaan jotkut vielä lainaavat, itse en. Tiedän jo mitä mieltä olet asioista jotenka aihetta suurempiin keskusteluihin ei enää ole.

Mutta kun nyt tuossa toisessa kohtaa mainitsit päivittäin käsittelemistäsi naisten kertomuksista ja vetämistäsi yleistyksistä niin voinen kertoa nähneeni monenlaista pahuutta maailmassa. Mutta en kuitenkaan yleistä kansakuntia, ihonvärejä, sukupuolia tai edes poliittisia / uskonnollisia haaroja.

Voisin kertoa mitä olen nähnyt ja todistanut. Mutta ei oikeasti kannata, ei tällä palstalla.

• P.e.p.e.

Itse kuitenkin olen sitä mieltä, että 90-99% nainen on se, joka päättää seksistä. Myös parinvalinnassa nainen on yleensä se, joka valitsee. Parisuhteessa useammin mennään naisen tahdon mukaan eli nainen sanoo sen viimeisen sanan. Oletko todella sitä mieltä, että suurin osa miehistä haluaa hallita naista väkivallalla?

Tällä palstalla saa naisen ja myös miehen seksuaalisuudesta ja haluista aika oudon ja vieraan kuvan.

• aataminomena

Mikä tuossa oli nyt faktaa ja mikä fiktiota ?

• jorojukka-kukka
        P.e.p.e. kirjoitti:

Itse kuitenkin olen sitä mieltä, että 90-99% nainen on se, joka päättää seksistä. Myös parinvalinnassa nainen on yleensä se, joka valitsee. Parisuhteessa useammin mennään naisen tahdon mukaan eli nainen sanoo sen viimeisen sanan. Oletko todella sitä mieltä, että suurin osa miehistä haluaa hallita naista väkivallalla?

Tällä palstalla saa naisen ja myös miehen seksuaalisuudesta ja haluista aika oudon ja vieraan kuvan.

Ei yhtään, ei tippaakaan, ei nimeksikään.

On paskapuhetta, että nainen päättää pääasiassa seksistä.

Ne miehet, jotka naisia väkivallalla uhkailevat tai harjoittavat henkistä/fyysistä väkivaltaa haluavat hallita naista.

• jorojukka-kukka
        aataminomena kirjoitti:

Ei sitä tiedä.

• feministit

tuomiostasi miessukupuolta kohtaan. Tätä varmaan jotkut vielä lainaavat, itse en. Tiedän jo mitä mieltä olet asioista jotenka aihetta suurempiin keskusteluihin ei enää ole.

Mutta kun nyt tuossa toisessa kohtaa mainitsit päivittäin käsittelemistäsi naisten kertomuksista ja vetämistäsi yleistyksistä niin voinen kertoa nähneeni monenlaista pahuutta maailmassa. Mutta en kuitenkaan yleistä kansakuntia, ihonvärejä, sukupuolia tai edes poliittisia / uskonnollisia haaroja.

Voisin kertoa mitä olen nähnyt ja todistanut. Mutta ei oikeasti kannata, ei tällä palstalla.

kyllä yleistät yhteen nippuun.

• yksinkertainen
        feministit kirjoitti:

kyllä yleistät yhteen nippuun.

nuot ole ihan itse itsensä yleistäneet. Ks.ohjelman näkemyksiä allekirjoitti itse palstakuningatar.

Pitää vielä sanoa, että käsitykseni feminististä oli varsin erilainen ennen tälle palstalle tutustumista. Pidin feminismiä ihan aatteena jossa on jotain järkeä ja siitä on jotain hyötyä.

Kuten vanha kansa sanoi: Oppia ikä kaikki.

• P.e.p.e.

Ne miehet, jotka naisia väkivallalla uhkailevat tai harjoittavat henkistä/fyysistä väkivaltaa haluavat hallita naista.

Elämässä tapahtuu painostusta joka alueella. Se on opittu malli. Muksuja painostetaan ja muksut oppivat sen mallin vanhemmiltaan. Miten luulet, että seksi voisi olla joku rauhoitettu saareke? Tänä päivänä on jopa niin, että naiset painostavat miestä seksiin. Miten siihen pitäisi suhtautua?

Liität väkivallan ainoastaan miehiin. Omituinen tapa separoida sp:a.

• jorojukka-kukka

nuot ole ihan itse itsensä yleistäneet. Ks.ohjelman näkemyksiä allekirjoitti itse palstakuningatar.

Pitää vielä sanoa, että käsitykseni feminististä oli varsin erilainen ennen tälle palstalle tutustumista. Pidin feminismiä ihan aatteena jossa on jotain järkeä ja siitä on jotain hyötyä.

Kuten vanha kansa sanoi: Oppia ikä kaikki.

Mitä allekirjoitin ohjelmasta ja mitä en?

Vanha kulunut virsi täällä: "Ennen palstalle tuloani luulin fem..."

• aataminomena
        aataminomena kirjoitti:

eli siis pelkää höpötystä ilman todellisuuspohjaa.
        Arvasihan tuon taas.

• yksinkertainen

• jorojukka-kukka

• yksinkertainen

Allekirjoitin JOITAIN ohjelman näkemyksistä, mutta en kaikkea. En sitäkään esim. että kaikki feministit kuuluvat samaan pirtaan.

niitä miesmyönteisiä pettureita... Mites niille pettureille käy?

Onhan se nyt päivänselvää, että länsimaisessa yhteiskunnassa nainen on yleensä se joka päättää harrastetaanko seksiä vai ei.

Nainen antaa. Mies saa.

- Dekas

• vielä neitsyt?
        Dekas kirjoitti:

Onhan se nyt päivänselvää, että länsimaisessa yhteiskunnassa nainen on yleensä se joka päättää harrastetaanko seksiä vai ei.

Nainen antaa. Mies saa.

- Dekas

Luuletko, ettei nainen saa koskaan?

• P.e.p.e. kirjoitti:

..palstalta saa myös minun mielestäni todella merkillisen kuvan sukupuolten välisistä suhteista, lähes yhtä kajahtaneen kuin eilisiltaisesta tv-ohjelmasta..

..viimeisistä sanoista en tiedä muuta kuin ne kuuluisat viimeiset sanat..

..toki myönnän, että naisilla on taipumus painostaa melko voimakkaastikin, mutta ei se mitään viimeistä sanaa merkitse, eikä tätä pidä tulkita miksikään miehen fyysiseen voimaan turvautumiseksi, vaan fiksu nainen ymmärtää toki järkipuhetta, jos mies osaa perustella oman kantansa..

• Sanelma

Vilkaisin ohjelman alkua. Kun on nähnyt Yksi lensi yli käenpesän, ei tarvitse nähdä enää mielisairaalakuvauksia. Parempaan ei näet ylletä. Joten menin tekemään voileivän.

• .....

Mitä tekisit jos vaimosi pettäis salaa ja yllättäsit hänet?

• yksinkertainen

se ole aika vähän mitä siinä tapauksessa voi tehdä?

• .....

se ole aika vähän mitä siinä tapauksessa voi tehdä?

Mutta väkivallanpelko pitää naiset kaidalla tiellä.

• yksinkertainen
        ..... kirjoitti:

Mutta väkivallanpelko pitää naiset kaidalla tiellä.

juurihan vaimokulta oli pettämässä?

• ....

juurihan vaimokulta oli pettämässä?

Eihän sinun kansasi voi keskustella.

• yksinkertainen
        .... kirjoitti:

Eihän sinun kansasi voi keskustella.

sinähän aloitit keskustelemaan mahdollisen aviopuolisoni hairahduksista...?

Jos kerran naiset eivät sellaista tee väkivallan pelossa niin eikö koko kysymyksesi ollut täysin turha?

• hyvä

Nyt voittekin poistua palstalta.

• jorojukka-kukka

Taitaa tulla rauhalliset ajat tällekin palstalle.

• yksinkertainen

kukas sen tytönkin olisi feministien "suojeluksesta" pelastanut, ellei ne miesmyönteiset ja muut häiriintyneet? Vai kuuluuko feministiseen käsitykseen uhriudesta se, että mieluummin suojeltava tappaa itsensä kuin kieltää olevansa uhri vaikka todellisuudessa ei uhri olisi?

• käsittääkseni

kukas sen tytönkin olisi feministien "suojeluksesta" pelastanut, ellei ne miesmyönteiset ja muut häiriintyneet? Vai kuuluuko feministiseen käsitykseen uhriudesta se, että mieluummin suojeltava tappaa itsensä kuin kieltää olevansa uhri vaikka todellisuudessa ei uhri olisi?

jostain häiriintyneistä ruotsalaisista äärifemakoista, jotka haluat yleistää koskeviksi kaikkiin feministeihin ympäri maailmaa ja kaikkia feminismin suuntauksia koskevaksi.

Vaikket muka yleistäkään.

Pitäisikö Suomen kokoomus lopettaa sen perusteella mitä jotkut äärioikeistolaiset ovat joskus jossain päin maailmaa sanoneet/tehneet?

• yksinkertainen
        käsittääkseni kirjoitti:

jostain häiriintyneistä ruotsalaisista äärifemakoista, jotka haluat yleistää koskeviksi kaikkiin feministeihin ympäri maailmaa ja kaikkia feminismin suuntauksia koskevaksi.

Vaikket muka yleistäkään.

Pitäisikö Suomen kokoomus lopettaa sen perusteella mitä jotkut äärioikeistolaiset ovat joskus jossain päin maailmaa sanoneet/tehneet?

"Pitäisikö Suomen kokoomus lopettaa sen perusteella mitä jotkut äärioikeistolaiset ovat joskus jossain päin maailmaa sanoneet/tehneet? "

Ei ihan huono idea tuokaan. Tosin kyse ei kokoomuksessa kuten muutenkaan politiikassa ole niinkään ismeistä. Puolueet tuskin edes erottuvat enää toisistaan.

Mutta mitä hyvää on mikään ismi tuonut tähän maailmaan loppujen lopuksi?

• -?-

Feminismi ja äärifeminismi on 2 eri asiaa.

• yksinkertainen

ja mies=pahuus.

Antaakaa mun nyt kaikki kestää.

• -?-

ja mies=pahuus.

Antaakaa mun nyt kaikki kestää.

Äärifeministeille näyttää olevan, mutta ei feministeille.

Tuo oli hyvin merkillinen ohjelma. Yhden tutkijan fundamentalistiuskonnoista vedetyistä johtopäätöksistä muodostettu hypoteesi, joka sotkettiin henkisesti epätasapainoisten, väkivallasta kärsineiden muutamien miehiä pelkäävien lahkolaisten pelastuskidnappaukseksi?!

Roks-järjestö saa kyllä satikutia heppoisesta suhtautumisestaan tähän "tutkijaan", anna mun kaikki kestää.

Lähinnä hävetti kollektiivisesti näiden naisten puolesta, mitä höyrypäitä. Epämiellyttävää todeta, että omassa sukupuolessa todella on näitä tyhmyreitä. Kaikilla ei vaan polla säteile, sen hyväksymiseen vaan on tyytyminen... Gaussin käyrän vasen puolisko tuli kuvioihin mukaan.

• yksinkertainen
        -?- kirjoitti:

Äärifeministeille näyttää olevan, mutta ei feministeille.

Tuo oli hyvin merkillinen ohjelma. Yhden tutkijan fundamentalistiuskonnoista vedetyistä johtopäätöksistä muodostettu hypoteesi, joka sotkettiin henkisesti epätasapainoisten, väkivallasta kärsineiden muutamien miehiä pelkäävien lahkolaisten pelastuskidnappaukseksi?!

Roks-järjestö saa kyllä satikutia heppoisesta suhtautumisestaan tähän "tutkijaan", anna mun kaikki kestää.

Lähinnä hävetti kollektiivisesti näiden naisten puolesta, mitä höyrypäitä. Epämiellyttävää todeta, että omassa sukupuolessa todella on näitä tyhmyreitä. Kaikilla ei vaan polla säteile, sen hyväksymiseen vaan on tyytyminen... Gaussin käyrän vasen puolisko tuli kuvioihin mukaan.

näinkin kauan kesti ja näin monta kirjoitusta vaadittiin ennen kuin edes yksi feministi kirjoittaa että ylilyöntejä tapahtuu heilläkin.

Tämä ketju onkin mukava lopettaa tähän.

• yksinkertainen

on se miten mies oikeasti näemmä joutuu puolustamaan syyttömyyttään.....

On sinänsä uskomatonta, että jokin aate nykyisessä yhteiskunnassa saa syyllistää jonkun osan kansasta. Eihän se mitenkään tavatonta ole lähihistoriassa.

Olisiko joku etninen puhdistus vastaus feministisien iltarukouksiin? Voin antaa vinkkejä, olen seurannut sellaista aika läheltä. (HUOM! haluan sitten koskemattomuuden - ainakin väkivaltaisen koskemisen koskemattomuuden)

• rusalka

En aina jaksa oikein tuota sun itseruoskintaa lueskella. En ymmärrä miksi miehiä pitää puolustella siten, että keksii jotain uusia kauhistuksia miehiä kohtaan ja pistää sen sitten feministien piikkiin. Tätä yritystä tää koko palsta on täynnä.

??? Nytkin ehdotat jotain etnistä puhdistusta...johonka voisit antaa neuvoja.

Onpa hirveen hyviä vitsejä.

Jos oikeesti olis joku planeetta minne kaikki hakkaavat miehet vois lähettää, vaikkaa keskenään olemaan, saat mun puolestani sen tehdä. Tekisitkin sitten etkä mitää irvailisi.

Sua ei oo kukaan vetänyt turpaan monta kertaa päivässä ja sitte illalla halunnut vähän huljutella munaa. Sinä et tiedä mistä puhut. Mee takasin sinne sotatantereelle. Ei koti ole sellanen paikka, että kenenkään tarttee pelätä tulevansa hakatuksi.

Ootte ihan paskoja, kun jankutatte täällä palstalla päivästä toiseen.

Todennäköisesti et tiedä ketään naista, jota oikeesti olisi hakattu. Tiiätkö miksi? Kävelet silmät ummessa...tai se seuraava hakattu voi olla sun muijas. Älä tee sille sitte mitään tyhmää.

• yksinkertainen
        rusalka kirjoitti:

En aina jaksa oikein tuota sun itseruoskintaa lueskella. En ymmärrä miksi miehiä pitää puolustella siten, että keksii jotain uusia kauhistuksia miehiä kohtaan ja pistää sen sitten feministien piikkiin. Tätä yritystä tää koko palsta on täynnä.

Jos oikeesti olis joku planeetta minne kaikki hakkaavat miehet vois lähettää, vaikkaa keskenään olemaan, saat mun puolestani sen tehdä. Tekisitkin sitten etkä mitää irvailisi.

Sua ei oo kukaan vetänyt turpaan monta kertaa päivässä ja sitte illalla halunnut vähän huljutella munaa. Sinä et tiedä mistä puhut. Mee takasin sinne sotatantereelle. Ei koti ole sellanen paikka, että kenenkään tarttee pelätä tulevansa hakatuksi.

Todennäköisesti et tiedä ketään naista, jota oikeesti olisi hakattu. Tiiätkö miksi? Kävelet silmät ummessa...tai se seuraava hakattu voi olla sun muijas. Älä tee sille sitte mitään tyhmää.

"tai se seuraava hakattu voi olla sun muijas."

Niin juuri.. Mistä ne kumpuaa ne jutut... Että mies joutuu syyttömyyttään todistelemaan... Heijjaa..

Ja saanen sanoa sen verran, että tiedän hyvinkin erään naisen jota on hakattu ja paljon. Että ei siitä sen enempää.

• rusalka

"tai se seuraava hakattu voi olla sun muijas."

Niin juuri.. Mistä ne kumpuaa ne jutut... Että mies joutuu syyttömyyttään todistelemaan... Heijjaa..

Ja saanen sanoa sen verran, että tiedän hyvinkin erään naisen jota on hakattu ja paljon. Että ei siitä sen enempää.

Tee jotain.

Olen minä lukenut sun kirjoituksias ennenkin. Mitäs jankutat täällä?

Minä en ole väittänyt, että kaikki miehet hakkaa tai kaikki miehet on poteniaalisia raiskaajia. Mulle riitti yksi.

Koita nyt auttaa edes yhtä hakattua naista ja kerro mulle siittä sitten...se tois pikkasen toivoa tällekin palstalle.

• yksinkertainen
        rusalka kirjoitti:

Tee jotain.

Olen minä lukenut sun kirjoituksias ennenkin. Mitäs jankutat täällä?

Minä en ole väittänyt, että kaikki miehet hakkaa tai kaikki miehet on poteniaalisia raiskaajia. Mulle riitti yksi.

Koita nyt auttaa edes yhtä hakattua naista ja kerro mulle siittä sitten...se tois pikkasen toivoa tällekin palstalle.

Mahtavaa. Sinä siis tiedät, että en ole auttanut koskaan hakattua, raiskattua, jätettyä tms. naista. Sinä siis tiedät, että en ole ottanut pahoinpitelijää tai raiskaajaa kiinni. Sinä siis tiedät, että en ole kantanut turvaleiriin raiskattuja ja hakattuja naisia. Sinä siis tiedät, että en ole kotoisessa Suomessa vienyt naista pois hakkaajan luota.

Juuri tästä syystä en voi sietää feministejä.

Koska olen mies niin olen joko hakannut naisia tai katsonut vaan vierestä.

Mutta... Mutta tämäkin ketju kuitenkin taitaa ilmentää feminististä maailman kuvaa dokumentin kanssa täysin yksi yhteen.

Oletko ajatellut, että kun jokainen mies joutuu vain puolustamaan itseään se saattaa olla oikeasti hakattavana olevan naisen auttamisesta pois?

• rusalka

Mahtavaa. Sinä siis tiedät, että en ole auttanut koskaan hakattua, raiskattua, jätettyä tms. naista. Sinä siis tiedät, että en ole ottanut pahoinpitelijää tai raiskaajaa kiinni. Sinä siis tiedät, että en ole kantanut turvaleiriin raiskattuja ja hakattuja naisia. Sinä siis tiedät, että en ole kotoisessa Suomessa vienyt naista pois hakkaajan luota.

Juuri tästä syystä en voi sietää feministejä.

Koska olen mies niin olen joko hakannut naisia tai katsonut vaan vierestä.

Mutta... Mutta tämäkin ketju kuitenkin taitaa ilmentää feminististä maailman kuvaa dokumentin kanssa täysin yksi yhteen.

Oletko ajatellut, että kun jokainen mies joutuu vain puolustamaan itseään se saattaa olla oikeasti hakattavana olevan naisen auttamisesta pois?

Koitapa rauhottua. Voisin antaa sulle iltapusun tai sitten... jos haluut... saat pitää päässäs vähän aikaa mun kukkahattua.

Oho! Se on vähän lytyssä, istuin vahingossa tän kukkahatun päällä.

• yksinkertainen
        rusalka kirjoitti:

Koitapa rauhottua. Voisin antaa sulle iltapusun tai sitten... jos haluut... saat pitää päässäs vähän aikaa mun kukkahattua.

Oho! Se on vähän lytyssä, istuin vahingossa tän kukkahatun päällä.

kyllä minä voin hattuasi pitää.

Niin... Eli sinä saat kiihtyä ja suuttua kirjoituksista. Mutta miehet eivät saa olla millänsäkään sinun syytöksistä. Kuulostaapa palstaiselta.....

Ehkä ensi kerralla pitääkin kävellä ohi olkapäitä kohattaen... Ilmoittaa että feministi tietää että en tee mitään niin en varmaan sitten tee mitään....

Oletko ajatellut marttyyrielämässäsi käyttää itse sitä hattua? Vai oletko sittenkään ainoa maailmassa, jolle on jotain pahaa tapahtunut?

• rusalka

kyllä minä voin hattuasi pitää.

Niin... Eli sinä saat kiihtyä ja suuttua kirjoituksista. Mutta miehet eivät saa olla millänsäkään sinun syytöksistä. Kuulostaapa palstaiselta.....

Ehkä ensi kerralla pitääkin kävellä ohi olkapäitä kohattaen... Ilmoittaa että feministi tietää että en tee mitään niin en varmaan sitten tee mitään....

Oletko ajatellut marttyyrielämässäsi käyttää itse sitä hattua? Vai oletko sittenkään ainoa maailmassa, jolle on jotain pahaa tapahtunut?

...että kaikki miehet on noin ilkeitä suustaan kuin sinä olet. Saan kait nyt kirjoittaa tällaista... Itsekin aivan selvästi toistat jotain samaa juttuasi. Taisin siittä jo mainitakin.

Voi olla että ensi kuussa tai ensi vuonna keksin sulle jotain muutakin sanottavaa.

• yksinkertainen
        rusalka kirjoitti:

...että kaikki miehet on noin ilkeitä suustaan kuin sinä olet. Saan kait nyt kirjoittaa tällaista... Itsekin aivan selvästi toistat jotain samaa juttuasi. Taisin siittä jo mainitakin.

Voi olla että ensi kuussa tai ensi vuonna keksin sulle jotain muutakin sanottavaa.

miehet eivät varmasti ole yhtä ilkeitä suustaan kuin minä.

Mutta olen ilkeä suustani vain kun minulle ollaan. Minulla on oikeus puolustautua jos sikseen tulee, kuten sinullakin.

Sopii että palaamme ensi vuonna asiaan.

• jorojukka-kukka
        rusalka kirjoitti:

Tämän palstan miehet EIVÄT VAIN HALUA TUNNUSTAA todellisuutta. Kun ei myönnä mitään, sitä ei ikään kuin ole olemassakaan.

(Palstan mukaanhan naiset ovat pääsääntöisesti miehiä lyöviä ja seksiin painostavia olentoja, haluttomia edetä työelämässä ja miehiä syyllistäviä. Heh!)

• jorojukka-kukka

miehet eivät varmasti ole yhtä ilkeitä suustaan kuin minä.

Mutta olen ilkeä suustani vain kun minulle ollaan. Minulla on oikeus puolustautua jos sikseen tulee, kuten sinullakin.

Sopii että palaamme ensi vuonna asiaan.

"Olen ilkeä suustani vain kun minulle ollaan."

Kuka nainen palstalaisista on sinulle henkilökohtaisesti ilkeä?

• yksinkertainen

Juurihan annettiin ymmärtää että seuraavaksi on oma emäntä piestynä. En ilmeisesti myöskään ole auttanut tai tule auttamaan ketään naista.

Ehkä sitten on niin, että naista ei pidä auttaa ja väkivaltaa ei pidä vähentää. Onhan sitten feministeillä aihetta parkua miehen pahuutta. Mene ja tiedä.

Sitä paitsi sinäkin uskot miehen pahuuteen. Sinun todellisuutesi on sitä että mies on aina paha eikä muuksi muutu. Jotenka ihmettelen vain mitä hyötyä näistä keskusteluista yleensäkään on. Ei paholainen muuksi muutu?

Ja koska olen ilkeä niin lupaan vakaasti. Seuraavaksi kun törmään naisen pahoinpitelyyn ja tiedän tapauksen feministiksi en auta, että ei tämä "maailmankuva" vain särkyisi.

• palstalainen.

"työ" kutsu taas pian?

• ..ymmärrä

Juurihan annettiin ymmärtää että seuraavaksi on oma emäntä piestynä. En ilmeisesti myöskään ole auttanut tai tule auttamaan ketään naista.

Ehkä sitten on niin, että naista ei pidä auttaa ja väkivaltaa ei pidä vähentää. Onhan sitten feministeillä aihetta parkua miehen pahuutta. Mene ja tiedä.

Sitä paitsi sinäkin uskot miehen pahuuteen. Sinun todellisuutesi on sitä että mies on aina paha eikä muuksi muutu. Jotenka ihmettelen vain mitä hyötyä näistä keskusteluista yleensäkään on. Ei paholainen muuksi muutu?

Ja koska olen ilkeä niin lupaan vakaasti. Seuraavaksi kun törmään naisen pahoinpitelyyn ja tiedän tapauksen feministiksi en auta, että ei tämä "maailmankuva" vain särkyisi.

mitä voittaa sillä, että jatkuvasti työntää sanoja toisten suuhun ja vääristelee muiden sanomisia.

• yksinkertainen
        ..ymmärrä kirjoitti:

mitä voittaa sillä, että jatkuvasti työntää sanoja toisten suuhun ja vääristelee muiden sanomisia.

ymmärrä juuri mnistään mitään. Kaikken vähiten ymmärrän tätä halua tehdä miehestä pahan ilmentymää ja suunnatonta halua erotella miehet ja naiset täysin eri kasteihin ja leireihin.

Enkä puhu naisista yleensä. Puhun vain feministeistä.

Pitää muistaa, että natseihinkin suhtauduttiin aluksi hälläväliä asenteella. Mitä siitä seurasi?

• palstalainen.

pian kutsuukin taas työ.

• puhu!

ymmärrä juuri mnistään mitään. Kaikken vähiten ymmärrän tätä halua tehdä miehestä pahan ilmentymää ja suunnatonta halua erotella miehet ja naiset täysin eri kasteihin ja leireihin.

Enkä puhu naisista yleensä. Puhun vain feministeistä.

Pitää muistaa, että natseihinkin suhtauduttiin aluksi hälläväliä asenteella. Mitä siitä seurasi?

Sinä puhut vain yleistämishaluistasi, jotka kohdistat kaikkien maiden feministeihin ja feminismeihin.

• yksinkertainen
        puhu! kirjoitti:

Sinä puhut vain yleistämishaluistasi, jotka kohdistat kaikkien maiden feministeihin ja feminismeihin.

mitään yleistää. Näkeehän palstan kirjoituksissa sekä eilisen dokukentin puheissa paljon samaa. Kun kuunteli niitä lopussa olleita feministejä ja kahta aivopestyä teiniä.

Eli kyllä nämä feministien jutut tuntuvat toimivan ihan ilman rajoja. Tsori.

• yleistät

mitään yleistää. Näkeehän palstan kirjoituksissa sekä eilisen dokukentin puheissa paljon samaa. Kun kuunteli niitä lopussa olleita feministejä ja kahta aivopestyä teiniä.

Eli kyllä nämä feministien jutut tuntuvat toimivan ihan ilman rajoja. Tsori.

ja rankasti. Työnnät maasta riippumatta äärifeministit ja feministit samaan nippuun ja yleistät joidenkin ruotsalaisten äärifeministien sanomiset koskemaan kaikkia feminismin suuntauksia.

Huvittavinta oli kuitenkin, että silti kehtaat kirjoittaa näin: "Mutta en kuitenkaan yleistä kansakuntia, ihonvärejä, sukupuolia tai edes poliittisia / uskonnollisia haaroja."

• yksinkertainen
        yleistät kirjoitti:

ja rankasti. Työnnät maasta riippumatta äärifeministit ja feministit samaan nippuun ja yleistät joidenkin ruotsalaisten äärifeministien sanomiset koskemaan kaikkia feminismin suuntauksia.

Huvittavinta oli kuitenkin, että silti kehtaat kirjoittaa näin: "Mutta en kuitenkaan yleistä kansakuntia, ihonvärejä, sukupuolia tai edes poliittisia / uskonnollisia haaroja."

siis samaa jauhantaa on tämänkin palstan feministeillä mitä oli tuossa ohjelmassa. Vertaa vaikka ihan jööriksen ja rusalkan kirjoituksia. Hehän ovat feministejä ja suomalaisia.

Mitä itse kirjoitin niin et tainnut ihan lainata koko asia yhteyttä tuohon. Mutta enhän siinä mainitsekkaan mitään feministeistä. Oma kirjoitukseni josta lainauksesi on koskee sitä mitä olen elämässäni nähnyt ja kokenut.

Näyttää siltä että vaikka muslimit toisissa maissa tappavat ja sotivat ja terrorisoivat niin esim. Suomessa muslimit ovat normaaleita. Mutta kun vertaa ks. dokumenttia, tätä palstaa sekä rahkosia ja muita edellekävijä feministejä niin eihän siinä mitään jää epäselväksi. Jööriskin jo heti ketjun alussa pamautti ja allekirjoitti ohjelman miespahuudet jne... Että niin.

• tietenkin

siis samaa jauhantaa on tämänkin palstan feministeillä mitä oli tuossa ohjelmassa. Vertaa vaikka ihan jööriksen ja rusalkan kirjoituksia. Hehän ovat feministejä ja suomalaisia.

Mitä itse kirjoitin niin et tainnut ihan lainata koko asia yhteyttä tuohon. Mutta enhän siinä mainitsekkaan mitään feministeistä. Oma kirjoitukseni josta lainauksesi on koskee sitä mitä olen elämässäni nähnyt ja kokenut.

Näyttää siltä että vaikka muslimit toisissa maissa tappavat ja sotivat ja terrorisoivat niin esim. Suomessa muslimit ovat normaaleita. Mutta kun vertaa ks. dokumenttia, tätä palstaa sekä rahkosia ja muita edellekävijä feministejä niin eihän siinä mitään jää epäselväksi. Jööriskin jo heti ketjun alussa pamautti ja allekirjoitti ohjelman miespahuudet jne... Että niin.

Mitään muuta ei voi yleistää, paitsi tietenkin feministejä ja feminismejä. Sitten kun vielä puusilmäisesti lukee, tulkitsee, vääristelee ja pistää sanomisia toisten suuhun, niin varmasti pääsee haluttuun tulokseen ja siihen ikiomaan totuuteensa.

Ihan samaa tekivät natsit ja muut rasistit vielä tänäkin päivänä, samaa tekevät myös sovinistit.

• yksinkertainen

olikin liian syvältä.

"Ihan samaa tekivät natsit ja muut rasistit vielä tänäkin päivänä, samaa tekevät myös sovinistit. "

Niin ja feministit. Ja mitä sanoja toisen suuhun pistän. Jos toinen kirjoittaa ihan selvästi että monta asiaa ohjelmasta voi allekirjoittaa. Vai pitääkö feministien kirjoituksiin suhtautua niin, että ne nyt kirjoittaa mitä sattuu... Eivätkä edes tarkoita mitä kirjoittaa.

• Ruosutar
        ..ymmärrä kirjoitti:

taas täällä ilmetyi tämä nikitön hännystelijä sopivasti oikealla ajalla paikalle.

Heheee.. miten lapsellista.

Kirjoita omalla nikilläsi äläkä meitä naurata.

Tämän palstan miehet EIVÄT VAIN HALUA TUNNUSTAA todellisuutta. Kun ei myönnä mitään, sitä ei ikään kuin ole olemassakaan.

(Palstan mukaanhan naiset ovat pääsääntöisesti miehiä lyöviä ja seksiin painostavia olentoja, haluttomia edetä työelämässä ja miehiä syyllistäviä. Heh!)

jonka minä tunnen on se, että Suomi on maa jossa on paljon juntteja jotka aiheuttavat ongelmia itselleen ja toisilleen, tämä koskee miehiä ja naisia. Junttien naiset saavat lättyynsä ja junttien asenne niin naisia kuin yleisesti ottaen muitakin ihmisiä kohtaan kaipaa korjausta.

Tämän lisäksi Suomi on maa, jossa naisen asema yhteiskunnassa on aika HELVETIN HYVÄ, jos sitä vertaa melkein mihin tahansa maahan idässä, etelässä tai lännessä muita pohjoismaita lukuunottamatta.

Todellisuutta minulle on myös se, että suurin osa itseään feministeiksi mainostavista henkilöistä on egopöhöisiä juntteja, jotka haluavat syyttää omista ongelmistaan muita ihmisiä. Tämän palstan seuraaminen ei tule todennäköisesti muuttamaan tuota käsitystä.

Itse kohtelen naisia ja myös miehiä siten kuin haluaisin itseänikin kohdeltavan - oletusarvoisesti hyvinä ihmisinä, joiden ulkonäköä tai sosiaalista asemaa tai ideologioita ei ruveta arvostelemaan siksi että koetaan oman ideologian olevan parempi.
        Jos sitä vastoin joku haastaa minut tällä kentällä henkilökohtaiseen rähinään, otan mielelläni osaa.

Kysyn vielä sinulta "jöris", että mikä on lyhyesti kiteytettynä se TOTUUS, joka minun pitäisi sinun mielestäsi ymmärtää?

• No tietysti feministit on p...
        Reima_Ratkaisu kirjoitti:

jonka minä tunnen on se, että Suomi on maa jossa on paljon juntteja jotka aiheuttavat ongelmia itselleen ja toisilleen, tämä koskee miehiä ja naisia. Junttien naiset saavat lättyynsä ja junttien asenne niin naisia kuin yleisesti ottaen muitakin ihmisiä kohtaan kaipaa korjausta.

Tämän lisäksi Suomi on maa, jossa naisen asema yhteiskunnassa on aika HELVETIN HYVÄ, jos sitä vertaa melkein mihin tahansa maahan idässä, etelässä tai lännessä muita pohjoismaita lukuunottamatta.

Todellisuutta minulle on myös se, että suurin osa itseään feministeiksi mainostavista henkilöistä on egopöhöisiä juntteja, jotka haluavat syyttää omista ongelmistaan muita ihmisiä. Tämän palstan seuraaminen ei tule todennäköisesti muuttamaan tuota käsitystä.

Itse kohtelen naisia ja myös miehiä siten kuin haluaisin itseänikin kohdeltavan - oletusarvoisesti hyvinä ihmisinä, joiden ulkonäköä tai sosiaalista asemaa tai ideologioita ei ruveta arvostelemaan siksi että koetaan oman ideologian olevan parempi.
        Jos sitä vastoin joku haastaa minut tällä kentällä henkilökohtaiseen rähinään, otan mielelläni osaa.

Kysyn vielä sinulta "jöris", että mikä on lyhyesti kiteytettynä se TOTUUS, joka minun pitäisi sinun mielestäsi ymmärtää?

"Todellisuutta minulle on myös se, että suurin osa itseään feministeiksi mainostavista henkilöistä on egopöhöisiä juntteja, jotka haluavat syyttää omista ongelmistaan muita ihmisiä."

"Itse kohtelen naisia ja myös miehiä siten kuin haluaisin itseänikin kohdeltavan - oletusarvoisesti hyvinä ihmisinä, joiden ulkonäköä tai sosiaalista asemaa tai ideologioita ei ruveta arvostelemaan siksi että koetaan oman ideologian olevan parempi. "

• jorojukka-kukka

Saanko kuitenkin IHAN ITSE PÄÄTTÄÄ, mitä allekirjoitan eilisestä ohjelmasta ja mitä en.

• jorojukka-kukka
        Ruosutar kirjoitti:

taas täällä ilmetyi tämä nikitön hännystelijä sopivasti oikealla ajalla paikalle.

Heheee.. miten lapsellista.

Kirjoita omalla nikilläsi äläkä meitä naurata.

Saako jokainen kuitenkin ITSE PÄÄTTÄÄ millä nimimerkillä kirjoittaa????

Varsinkin siinä tapauksessa, kun ei huutele hävyttömyyksiä puskasta tyyliin feminismivastaiset kirjoittajat.

• jorojukka-kukka
        palstalainen. kirjoitti:

pian kutsuukin taas työ.

Joillakin on jopa töitä.

• yksinkertainen

saat toki. Ja tuolla alussa jo allekirjoititkin. Siihen viittasin. Ei muuta.

• voisi

Saako jokainen kuitenkin ITSE PÄÄTTÄÄ millä nimimerkillä kirjoittaa????

Varsinkin siinä tapauksessa, kun ei huutele hävyttömyyksiä puskasta tyyliin feminismivastaiset kirjoittajat.

melkein luulla, että sinä olit sen edellisen kirjoituksen takana, vaikket ollutkaan.

• jorojukka-kukka
        voisi kirjoitti:

melkein luulla, että sinä olit sen edellisen kirjoituksen takana, vaikket ollutkaan.

Eikä siitä voi olla kukaan varma, ei kukaan muu kuin 1-2 henkilöä.

• jorojukka-kukka
        Reima_Ratkaisu kirjoitti:

Sukupuolten välisestä kanssakäymisestä ja siihen liittyvästä problematiikasta noin yleisellä tasolla. Tutustuminen tutkimuksiin auttaa tässä, mutta kyllä jo maalaisjärjellä pääsee erittäin pitkälle. Ehkä ei ihan Ratkaisujen tasolle, mutta sinne suuntaan.

• ..luule

Eikä siitä voi olla kukaan varma, ei kukaan muu kuin 1-2 henkilöä.

olen täysin varma, koska minähän sen viestin kirjoitin mihin ruosutar heitti sen lapsillisen ähkäisynsä.

• jorojukka-kukka
        ..luule kirjoitti:

olen täysin varma, koska minähän sen viestin kirjoitin mihin ruosutar heitti sen lapsillisen ähkäisynsä.

Eikös tuo väittämäni sitten pitänyt paikkaansa? Kuka tahansa voi luulla, mutta vain 1-2 tietää varmasti. No ok, me olimme sitten ne. ;)

Sukupuolten välisestä kanssakäymisestä ja siihen liittyvästä problematiikasta noin yleisellä tasolla. Tutustuminen tutkimuksiin auttaa tässä, mutta kyllä jo maalaisjärjellä pääsee erittäin pitkälle. Ehkä ei ihan Ratkaisujen tasolle, mutta sinne suuntaan.

olen tiedostanut että ongelmia on. Putkiaivona vaan haluaisin lähestyä niitä ratkaisukeskeiseltä näkökannalta enkä kuluttaa aikaani turhaan jeesusteluun.

• kynää riistävä teroitin

Vähän niin kuin sosialismi, kansallissosialismi, lestadiolaisuus, jehovan todistajat, kiihkoileva islam ja vastaavat.

• k00ma

Valtion varoilla ylläpidettävä järjestö käyttää kokouksissaan seuraavia iskulauseita:Tappakaa juutalaiset! Hirttäkää kaikki mustat!
      Järjestö myös värvää uusia jäseniä ja opettaa heille juutalaisten ja mustien olevan petoja, jotka täytyy hävittää maan päältä.
      Kauanko menisi kun moinen firma lakkautettaisiin ja ja sen johtajat istuisivat vankilassa?
      Ehkä heitä ei loppujen lopuksi otetakaan kovin vakavasti.

Ketjusta on poistettu 53 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2176
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      99
      1557
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      80
      1275
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1273
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1226
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      1034
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1014
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1007
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      932
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      814
    Aihe