eikö enää löydy rehellistä ja luotettavaa naisseuraa ?? rehellinen ja luotettava yhden naisen mies , sinua hakee rehellinen ja petetty vartija . vastaa mulle heti !!
haetaan rehellistä naista 18-25
3
383
Vastaukset
Et löydä rehellistä naista. Kaikki ne on käärmeitä!
- Rehellinen ja luotettava naine
Kumpaa sinä haet...naista vai miestä?
Ilmeisesti kuitenkin naista, vaikka viestissä lukee, että "rehellinen ja luotettava yhden naisen mies!"
No, mokia sattuu ite kulleki!!! Ei kukaan oo täydelline ja hyvä nii =)- caput
Hei , mä sain juuri tekstiviestin kännyyni et tarjolla olis rehellinen,raitis ja raikas miesseuralainen tositarkoituksella ,ota yhteyttä .
Tää mies on mun ex työpaikasta ja sai mun pään vähän pyörryksii vaikka olin ja olen edelleen varattu ja hän tietää sen . Lähetin entisen pomoni kautta hänelle terveisiä ja HETI luullaan et oon vapaa jne.
Mitä kertoo miehestä se ? ( en usko alkuunkaan että hän olisi tosi tarkoituksella kiinnostunut ja siihen on hyvä syy jota ei nyt jaksa kertoa ).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195563
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2772237- 921803
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401230Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3411207Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1541133Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051130- 501129
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.901117- 1141108