Kehumisketju!

Yks akka vaan

Tässä ketjussa saa kehua itseään.
Minä olen erittäin hyvä kokkaamaan ja osaan myös pukeutua hyvin..myös nämä tietsikkahommat sujuu hyvin.:D

24

1615

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä...

      syömään hyvää ruokaa. Toisten tekemää. Nam. Sitt oon hyvä kehumaan, ett saan lisää hyvää ruokaa. Sitt oon hyvä arvostelemaan. Voisin olla joku arvostelu-tuomari.

    • Kylli.Kyllä

      laulamaan, että itsekin liikutun joskus jopa kyyneliin saakka.

      *Saan miehen kyyneliin, se helpppoa ois. Saan miehen kyyneliin, mä lähden vain pois* - tossa vaan pikku esimerkki taidostani.

      *Lopettakaa taputtamasta jo!*

      • AROSUSI-09

        Mutta kukaan ei vedä karaokessa paremmin Koivuniemen aikuista naista,kuin meitsi!Mmh!


      • Kylli.Kyllä
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Mutta kukaan ei vedä karaokessa paremmin Koivuniemen aikuista naista,kuin meitsi!Mmh!

        siinä *sua tarvitse-e-e-en sydänystäväksi ai-i-i-kui-i-i-seen naiseen* sillai sydämeen- (ja korviin) käyvästi, ni sitten olet lyömätön.

        Se kohta kruunaa kauneimmankin karaokeillan :))))


      • AROSUSI-09
        Kylli.Kyllä kirjoitti:

        siinä *sua tarvitse-e-e-en sydänystäväksi ai-i-i-kui-i-i-seen naiseen* sillai sydämeen- (ja korviin) käyvästi, ni sitten olet lyömätön.

        Se kohta kruunaa kauneimmankin karaokeillan :))))

        mutta menee kyllä aikas korkeelta.Sikäli kyllä maku mennyt,kun karaokeillan aikana aina muutamien (nimenomaan miesten)on toi biisi pakko vetää.Ne camp-arvot:)


      • Kylli.Kyllä
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        mutta menee kyllä aikas korkeelta.Sikäli kyllä maku mennyt,kun karaokeillan aikana aina muutamien (nimenomaan miesten)on toi biisi pakko vetää.Ne camp-arvot:)

        muutenkaan mun suosikki-kappaleeni ole.

        Ite laulan yleensä miesten lauluja ja joudun mörisemään välillä, ikävä kyllä. Esim. Froikkareitten "Särkynytsydämiset" menee siinä "Viekää minut baariin, veljet....."
        menee tosi matalalle. Onneksi monilla vetäjillä on nykyisin sellaiset laitteet, että sävellajia (onko se oikea sana?) voi nostaa ja laskea laulajan mukaan.

        Joskus toivoisi, että laulun sais kokonaan kytkettyä pois, jopa omansa.


      • AROSUSI-09
        Kylli.Kyllä kirjoitti:

        muutenkaan mun suosikki-kappaleeni ole.

        Ite laulan yleensä miesten lauluja ja joudun mörisemään välillä, ikävä kyllä. Esim. Froikkareitten "Särkynytsydämiset" menee siinä "Viekää minut baariin, veljet....."
        menee tosi matalalle. Onneksi monilla vetäjillä on nykyisin sellaiset laitteet, että sävellajia (onko se oikea sana?) voi nostaa ja laskea laulajan mukaan.

        Joskus toivoisi, että laulun sais kokonaan kytkettyä pois, jopa omansa.

        "Jos Helsinki on hetkisen kaunis",on sellainen juttu,minkä kehtaa vetää aidolla tunteella,tippa linssissä ja sydän särkyneenä.Kunnon melankoliamättö:D Kirjasto taas kiinni menossa...rattoisaa illanjatkoa:)


    • kipparinoma

      hyvä tosaaa.....öö..tossa....tossa...No olen mä:o/

    • AROSUSI-09

      Ei ole mitään,mitä en osais tai oppis.Ilman mua ei olis taivasta eikä maata ja tyhjyys liikkus vetten päällä.Mun pierukin haisee hyvälle.

    • SydäN-Ystävä

      pitkon vääntäjä ja hyvä lämmitää saunaa :)

    • vaatimattomuus kaunistaa

      Jaa että missä minä olisin hyvä.
      Nytpä tuli vaikea homma eteeni.
      No en tie olenko paras mutta aika hyvä.
      Nenän kaivamisesa.

    • talikkomies

      Minä olen koilliseuroopan kovin raktorin taskuunperuuttaja.

    • mä osaan soittaa suutani hyvin...
      näin ovat mulle kertoneet...=:0))

      • Matilda

        munkin vähän kehasta itteeni krhm...heh, yhtäkkiä en keksikään mitään kehumisen aihetta kun rupesin miettimään..mut joo, mää oon hirveen kiltti ja sit mulla on vihreet peukalot..:)


      • Matilda kirjoitti:

        munkin vähän kehasta itteeni krhm...heh, yhtäkkiä en keksikään mitään kehumisen aihetta kun rupesin miettimään..mut joo, mää oon hirveen kiltti ja sit mulla on vihreet peukalot..:)

        ööh...=:0))))


      • Matilda
        BBrunetti kirjoitti:

        ööh...=:0))))

        ei ne väriltään vihreet ole..ainakaan vielä kun äsken katoin..:)


    • yksitypy

      testaamaan eri punkkumerkkejä. Voin sanoa, että joka maasta löytyy sekä hyviä että huonoja punkkuja :=))))

    • Hyvinmenee

      Ihmeet teen hetkessä,mahdoton kestää hetken :)

    • espen

      huumorintajuinen lukutoukka ja penkkiurheiluhullu!

    • Coala

      Niin olen hyvä monessa, etten ole laskuissa pysyny.
      Niin olen paras monessa, etten muistiin ole jaksanu kirjoittaa.

      Ainoat missä olen huono, niin matematiikassa ja äirinkieälessä.

    • sanomaan että

      olen paras.

      • paras sanomaan että

        MINÄ OLEN MAAILMAN PARAS!!! =))


    • reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeniä

      mutta yritän kovasti,

    • En aina

      Se on hyvä puoleni :)

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe