Kertokaa kokemuksia otsikon mukaisista madallusjousista, kummatko hankin?
Eibach vai H&R
10
5828
Vastaukset
- mallu
Niistä on kuulunut pelkkää hyvää, tosin H&R:istä ei ole valituksia tullut ja madaltavat 10mm enemmän useimmissa tapauksissa.
- Jake
niin eli oon itekkin ostamassa madallusjousia ja oon aatellu just eibachia.. Kertokaa joku jotain kokemuksia,,millaseks auto muuttuu ku laittaa tollaset.siis tietysti vähä kovemmask..
- pp
Jake kirjoitti:
niin eli oon itekkin ostamassa madallusjousia ja oon aatellu just eibachia.. Kertokaa joku jotain kokemuksia,,millaseks auto muuttuu ku laittaa tollaset.siis tietysti vähä kovemmask..
Ainakin Peugeotissa ns. "pintakovuus" hävisi ja ajettavuus muuttui paremmaksi kaikilta osin (myös ohitustilanteissa) Eibacheilla.Madallus maltilliset 30mm,mutta talvella saa olla tarkkana lumikinosten kanssa...suosittelen.
- Henkka Jii
H&R alustasarja oli ainakin mainio isossa BMW:ssä. Jos jotakin negatiivista pitäisi löytää niin tietty nyökkiminen joillakin nopeuksilla/teillä, vastaavasti helvetin kovaa ajettaessa oli kuin juna.
Eibachista ei ole kokemusta että voisin verrata.
Henkka
Eikö Bilsteiniltä saa koko satseja eli jouset ja iskarit? Luulis että ne on ainakin varmasti suuniteltu toimimaan saumattomasti yhteen.- cossu esco
H&r toimittaa myös täydellisiä alusta paketteja.Samoin Koni.
Iskun vaimentimiksi suosittelen Konia,Bilsteinistä huonoja kokemuksia.H&R jouset laadukkaita ja kestäviä.
Kannattaa panostaa laatuun,varsinkin näin tärkeässä kohdassa. - Henkka Jii
cossu esco kirjoitti:
H&r toimittaa myös täydellisiä alusta paketteja.Samoin Koni.
Iskun vaimentimiksi suosittelen Konia,Bilsteinistä huonoja kokemuksia.H&R jouset laadukkaita ja kestäviä.
Kannattaa panostaa laatuun,varsinkin näin tärkeässä kohdassa.KAikki aina kehuvat Bilsteinin iskareita ja tähän mennessä kuitenkin omat kokemukset ovat olleet lähinnä pettymyksiä, eli yhtään Bilsteinin valmistetta ei ainakaan allekirjoittaneen autoihin ole enää tulossa.
Säädettävät Konin kaasut olivat muuten ensiluokkaiset iskarit; vielä aika reippaitten kilometrien jälkeenkin tuntuma napakka ja iskaritestin kaverit totesivat ko eutosta että "jaahas sulla on auto säädetty kuin häkkisellä" kun saivat tasaisen 83 joka nurkan tulokseksi. Alustalla oli tuolloin ajettu jo ainakin 60 tuhatta...
Henkka
- Karsta
Kiitoksia vastauksista, mitenkäs H&R:llä jos madallus on jopa suurempi kuin luvattu niin miten jäykkiä jouset ovat eli kärsiikö mukavuus? Eibach ilmeisesti ainakin on aika mukava?
- Karsta
Työpaikan verkko temppuili, tuli kolmesti!
- Karsta
Kiitoksia vastauksista, mitenkäs H&R:llä jos madallus on jopa suurempi kuin luvattu niin miten jäykkiä jouset ovat eli kärsiikö mukavuus? Eibach ilmeisesti ainakin on aika mukava?
- Karsta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396639
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495719- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523882- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242392- 352248
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187