Juonipaljastuksia

auringonkukka123

Haluaisin tietää mitä LOSTissa tapahtuu toisella tuotantokaudella. Jos joku voisi ystävällisesti kirjoittaa niin paljon kun tietää asiasta. Kiitos!

6

2743

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hupu

      Mene ensin tänne: http://epguides.com/lost/. Tuolla on listattuna kaikki esitetyt jaksot. Nimeä klikkaamalla saat esiin hyvinkin perusteelliset tiedot jakson tapahtumista. Avautuvalla ikkunalla klikkaat kohtaa Recap -> siellä on kerrottu kaikki jakson tapahtumat. Kannattaa varata muutama tunti aikaa, tekstiä on nimittäin melkoisesti ;-)

    • ...taas

      Haluaisin tietää mitä Lostissa ylipäänsä tapahtuu?Joukko ihmisiä vaan palloilee ja sekoilee saarella eikä mitään oleellista tapahdu.

      • PQ88

        Eli meno on vähän niinkuin sinun päässäsi -> ei mitään oleellisia tapahtumia.


      • NoJohanNauratti:D
        PQ88 kirjoitti:

        Eli meno on vähän niinkuin sinun päässäsi -> ei mitään oleellisia tapahtumia.

        Muuten, erittäin hyvin sanottu. :D


      • vitsikästä
        PQ88 kirjoitti:

        Eli meno on vähän niinkuin sinun päässäsi -> ei mitään oleellisia tapahtumia.

        ja tuohon sitä tarvittiinkin paljon älyä.....katson mieluummin sellaisia ohjelmia joissa oikeesti tarttee vaivata niitä harmaita soluja,mut sulle tuntuu sopivan Lostin kaltaiset.Katso vaan ja ole onnellinen.


      • PQ88
        vitsikästä kirjoitti:

        ja tuohon sitä tarvittiinkin paljon älyä.....katson mieluummin sellaisia ohjelmia joissa oikeesti tarttee vaivata niitä harmaita soluja,mut sulle tuntuu sopivan Lostin kaltaiset.Katso vaan ja ole onnellinen.

        Tokikin katson Lostit. Parhaillaan odottelen lokakuun 4. päivää, jolloin kolmoskausi alkaa.

        Tuossa sinun kirjoituksessasi on hienoinen ristiriita. Sanot Lostia sarjaksi, joka on sinun aivoillesi aivan liian kevyttä kamaa. Sitä on aika hankala uskoa, sillä nelirivisessä viestissäsi on noin 10 kirjoitusvirhettä, ja muutenkin se vaikuttaa pahasti jälkeenjääneen tollukan kirjoittamalta. Alan vähitellen ymmärtää, miksi Lost vaikuttaa sinusta sekavalta ja tyhjänpäiväiseltä palloilulta...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe