..tytöt tykkää miehistä joissa on särmää.. mietin miten sitä särmää hankitaan.. kunnes kekkasin.. no en pelkästään sen takia sitä särmää hankkinut vaan ihan muutenkin.. mut nyt mulla on särmää ja tosiaankin kyllä nyt tytöt tykkää.. ennen ei niin usein kun mussa ei ollut särmää.. mutta nyt niin nuoret kuin vanhemmatkin... hankkikaa tekin särmää se kannattaa.. pullamössöt ei nähtävästi rokkaa.. sopivasti kiltteyttä ja sit sitä särmää ehdottamasti särmää.. helkutisti särmää.. suosittelen..
SÄRMÄ
2
194
Vastaukset
- Kylli.Kyllä
mikään hiiri vaan miäs. Oikeen miästen miäs näemmä pikkuisilla nappisilmilläni.
Noin naisen ja hiiren näkökulmasta sanoisin, että juu, hyvä, niin sitä pittää. Jees särmää, sanoi kerstantti Ryhmy. - mistä sä hankit
sitä särmää. Ja yleensäkin miten sitä hankitaan. Onko asia niin, että ei ole vaan tavallinen pullamössö miäs, eikä soffaperuna, vaan naljailee hiukan ja on viisaan ja menevän näköinen. Onko se sitä särmää, vai oonko mä ihan väärillä jäljillä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001713- 551123
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4381094- 1701023
- 58801
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126782- 83730
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671