Albumin kansi + uutta tietoa

Hippo

Albumin kansi on paljastettu, samoin kappalelista ja muuta infoa.

Christina Aguilera Goes Back To Basics, New Album Due August 15th
Paying tribute to the music that inspired her, pop icon Christina Aguilera will release her third studio album, Back To Basics, August 15th on RCA Records. A modern take on vintage jazz, soul and blues from the 1920s, ‘30s and ‘40s, the album is wildly inventive with a throwback style creating a sound that’s gritty and raw. Back To Basics reunites her with producer Linda Perry as well as creating new collaborations with producers such as DJ Premier.

The sexy first single, “Ain’t No Other Man,” produced by DJ Premier and Charles Roane, is set for release on June 12th. It will be world-premiered on the MTV Movie Awards on June 8th.

“This is a concept album that follows a bold, set vision,” stated Aguilera. “The touchstones are Billie Holiday, Otis Redding, Etta James and Ella Fitzgerald.... what I used to call my ‘fun music’ when I was a little girl.”

Back To Basics utilizes an orchestra, choir, string quartet and jazz horns, as well as techniques that offer a vintage sound and sensibility. “I Got Trouble” incorporates a scratchy blues feel, while “Candy Man” recalls the tight harmonies of all-girl groups from the ‘30s and ‘40s “Save Me From Myself” is an emotionally naked, raw-sounding song dedicated to her husband. “Thank You,” dedicated to her fans, features DJ Premier splicing bits of “Genie In A Bottle” with fan voicemail messages. Also sure to appeal to Aguilera fans is the risqué song “Nasty Naughty Boy” (which has a ‘20s burlesque feel) and the club track “Still Dirrty,” assuring her fans that she’s “still got the nasty in me, …still got that dirty degree…still got that freak in me.”[/i]

TRACKLIST

The following tracklist is found on the Press Area for Sony/BMG Website, wich means it is most likely true. Note that Christina said the album has 24 tracks, but this list only shows 21 of them. What does it mean? We dont know.

Disk 1
01 Intro (Back to Basics)
02 Ain’t No Other Man
03 Back in the Day
04 Still Dirrty
05 F.U.S.S. (Interlude)
06 Thank You
07 Here to Stay
08 Slow Down Baby
09 Without You
10 Understand
11 Pray
12 Oh Mother

Disk 2
01 Save Me From Myself
02 Candyman
03 Mercy On Me
04 Nasty Naughty Boy
05 The Right Man
06 I Got Trouble
07 Welcome
08 Enter The Circus
09 Hurt

Notes:
01. The second disk is a collaboration with Linda Perry (Beautiful, Make Over, Im OK, and others).

02. There is a remix version of "Aint No Other Man" featuring Outkast´s Big Boi. No word if it will be on the record. Christina also re-recorded all the vocals to ANOM, so remixer Junior Vasquez will make a new dance remix for the song as well. He is known for doing Mariah´s "Heartbreaker/If you Should Ever be Lonely" Remix.

03. The first Disk features songs with influences from the old eras , mixed with the new modern sound. Disk 2 only has songs that feel really authentic from the old eras, with no pro tools and recorded with live music and orchestra at the same time of the vocals. Christina has already dones this before with Merry Christmas Baby (for My Kind of Christmas).

http://www.christinamultimedia.com/forum/index.php?board=1;action=display;threadid=73465

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    • simple

Upea albumi luultavasti. Tai, no, tietysti. (:

• Hippo

Varmaan kiekolta erottuu muutama hyvä kappale muiden jäädessä varjoon, tai sitten ne avautuvat vähitellen kuten Stripped albumilla? Mielestäni Strippediltä nuo sinkku valinnat menivät ihan poskelleen...

• simple
        Hippo kirjoitti:

Varmaan kiekolta erottuu muutama hyvä kappale muiden jäädessä varjoon, tai sitten ne avautuvat vähitellen kuten Stripped albumilla? Mielestäni Strippediltä nuo sinkku valinnat menivät ihan poskelleen...

Esim. Walk Away ei saanut paljonkaan huomiota, vaikka oli yksi parhaimmista kappaleista koko levyllä. Ja olihan niitä muitakin. Niin kuin sanoit, sama varmaan tapahtuu tälläkin levyllä.

• Hippo
        simple kirjoitti:

Esim. Walk Away ei saanut paljonkaan huomiota, vaikka oli yksi parhaimmista kappaleista koko levyllä. Ja olihan niitä muitakin. Niin kuin sanoit, sama varmaan tapahtuu tälläkin levyllä.

Kunhan löytyy edes muutama WalkAway/Keep on Singing my song/Beatiful tasoinen kappale niin olen tyytyväinen.

• simple
        Hippo kirjoitti:

Kunhan löytyy edes muutama WalkAway/Keep on Singing my song/Beatiful tasoinen kappale niin olen tyytyväinen.

Niin, no kyllä minä niin ainakin oletan. (:

• Lazar

On kyllä tyylikäs kansi. En vain voi mitään, että sitä katsellessa tulee väistämättä mieleen Madonnan Bedtime Stories, sen verran on niissä yhdennäköisyyttä =D

Jokatapauksessa innolla odotan uutta levyä.

• Gwen

se trouble kuulosti tosi hyvältä mitä näytetään anomin alussa ja lopussa, niin 40-lukumaista että!!!!!
        Mielettömän hyvä biisi että ennustaisin et päihittää vielä beautifulin....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
    2. Suhde asiaa

Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
    4. En tiedä..

Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
    5. Paras olisi vain unohtaa

Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
    7. Voisitko laittaa

Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
    Aihe