rakastuitko

chattaaja

rakastuitko chattikaveriin, totuus?
mitä teit, tehtävä!

10

2383

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä..

      en vielä rakastunut, mutta ihastuin jo...

    • :)

      rakastunut...mutta taisinpa vähän ihastua :) varsinkin kun kuvan näin ;)

    • seikkailija

      ...etsin (ja löysin) hänet(oikeastaan vähillä tuntomerkeillä/tiedoilla)...
      siitä lähtien olemme yhdessä asuneet...
      HIENOA ! eikö totta?
      Rohkeutta kaikille !

    • Rakastunut

      olen rakastunut häneen ja hän minuun :)
      hän muutti luokseni, taidan kosia...

    • in love

      kyllä tosiaan rakastuin..:)..

    • ms

      olen ihastunut, mutten koskaan rakstunut. chatti kaverit ei oo koskaan loppujen lopux halunnut tavata.. =( eli ne on ehkä estäny rakastumisen. mut mun mielest on hauskaa chattailla. vaix sitä rakautta ei löytäiskään chatist. jatkoja sulle chattaaja =)

    • just me

      Olen rakastunut =P Tosin se ei kestänyt,
      valitettavasti =/ Siitä on jo muutama vuosi..
      Nyt olen tavannut chatis aivan ihanan ihmisen.
      Mut me ollaan ystäviä..Mutta oon kyl aivan ihastunut häneen ;)

    • Flameheart

      ihastuin ja rakastuin...mut olen varattu...silti mielessä..aika ajoin niin kun minä hänen...viime syksyllä nähtiin taas...ja minä jälleen kerran peräännyin..vei jalat alta...kaipaan hirveästi mut on ensin selvitettävä muut asiat!Minä tiedän ja tunnen et hän on se jokin minulle.Terveisiä vaan palomiehelle pansioon.

      • AAA

        niinpä niin.rakastuin kun näin ensimmäisen kerran hänet!!!!!
        luulin ja uskoin että vietän hänen kanssaan loppu elämäni.
        vietettiin paljon aikaa yhdessä,ihania lomia lasketellen Tahkolla,Levillä...
        luksus matkoja laivoilla,kaikkea mitä vaan nainen toivoo ja sitten kun kohdallani ne vielä toteutui.
        en koskaan tule niitä unohtamaan, jäi monta suunniteltua lomaa viettämättä,
        seurustelimme lähemmäs kolme vuotta, kunnes eräänä päivänä maailma musteni,yhtäkkiä ymmärsin että jotain tässä jutussa on pielessä,hänen piti olla yksin huoltaja isä, ihmettelin vaan usein miksi en voi tavata hänen kahta lastaan, silloin vasta aloin ymmärtämään että hänhän viettää täydellistä kaksois elämää lastensa äidin kanssa, niin raukkamaista, en koskaan itse hyväksyisi tiedän että joku kysyy minulta että etkö aikaisemmin ajatellut asioiden olevan kyseisellä tavalla. vastaan että joskus ihmettelin kun en koskaan voitu mennä heille ja eipä silti , ihmettelin myös sitä että harvemmin hän minun luonani vietti aikaa. aina oli kiire kotiin tyttöjen luokse. ja paljon selvisi asioita sen jälkeen kun ilmoitinettä en tule jatkamaan enkä pilaamaan hänen perhe suhdettaan, toden näköisesti hänen vaimonsa ei tiennyt koskaan mitään tästä suhteesta, usein mietin vaan kuinka sinisilmäinen olin ja uskoin kaiken olevan kuin satua ja kauneinta unta. toivon että hän käyttäyisi samalla tavalla vaimoaan kohtaan kuin minua,sain tuntea että on ihanaa omistaa sellainen mies kuin hän oli. pyysin häntä unohtaamaan meidän kolmen vuoden rakkaus tarinan,itse en sitä unohda mutta säilytän sen sydämmessäni,sitä ei voida minulta viedä eikä kukaan varastaa
        niin että loppujen lopuksi rakkaus sokaisi minut,täydellisesti.
        kai joskus taas löydän sen ihanan miehen jonka kanssa voisin jakaa unohtumattomia hetkiä.

        Ja minun rakas ystäväni jos luet tämän niin toivon teille kaikkea kaunista,
        Pidä huoli itsestäsi ja koko perheestä
        t.aaa


    • HerNe

      Ja pitkän miettimisen jälkeeen tapasimme hieman peloissamme molemmat...ja oli todella mukavaa tavata HÄNET, isolla kirjaimella ihan...Oli enemmän kuin mukava ihminen...ja siitä roihahti rakkaus todella...Ilman tapaamista varmaan ei voi aidosti rakastua..oli meilläkin väreilyä jo ennenkin mutta tapaaminen muutti tunteen rakkaudeksi joka jatkuu edelleen...Erossa kun joudumme olemaan välillä niin on tosi kiire soittaa tai chattailla tai mukavan mailin laittaa.Mutta rakastua suunnattomasti näkemättä--se voi olla pettymys jopa tapaaminen tai ei enää kehtaa ees tavata..Meillä onnisti ja rakkaus kukkii..oli sää mikä vaan..Kaikille toivon mukavaa chattailua ja koittakaa löytää sen rakkaimman eroteltua ensin ns vonkaajat ja seikkailijat. Elämä mukavaaa rakkaan rinnalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5678
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3485
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1875
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1566
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1473
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1360
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe