rakastuitko chattikaveriin, totuus?
mitä teit, tehtävä!
rakastuitko
10
2410
Vastaukset
- mä..
en vielä rakastunut, mutta ihastuin jo...
- :)
rakastunut...mutta taisinpa vähän ihastua :) varsinkin kun kuvan näin ;)
- seikkailija
...etsin (ja löysin) hänet(oikeastaan vähillä tuntomerkeillä/tiedoilla)...
siitä lähtien olemme yhdessä asuneet...
HIENOA ! eikö totta?
Rohkeutta kaikille ! - Rakastunut
olen rakastunut häneen ja hän minuun :)
hän muutti luokseni, taidan kosia... - in love
kyllä tosiaan rakastuin..:)..
- ms
olen ihastunut, mutten koskaan rakstunut. chatti kaverit ei oo koskaan loppujen lopux halunnut tavata.. =( eli ne on ehkä estäny rakastumisen. mut mun mielest on hauskaa chattailla. vaix sitä rakautta ei löytäiskään chatist. jatkoja sulle chattaaja =)
- just me
Olen rakastunut =P Tosin se ei kestänyt,
valitettavasti =/ Siitä on jo muutama vuosi..
Nyt olen tavannut chatis aivan ihanan ihmisen.
Mut me ollaan ystäviä..Mutta oon kyl aivan ihastunut häneen ;) - Flameheart
ihastuin ja rakastuin...mut olen varattu...silti mielessä..aika ajoin niin kun minä hänen...viime syksyllä nähtiin taas...ja minä jälleen kerran peräännyin..vei jalat alta...kaipaan hirveästi mut on ensin selvitettävä muut asiat!Minä tiedän ja tunnen et hän on se jokin minulle.Terveisiä vaan palomiehelle pansioon.
- AAA
niinpä niin.rakastuin kun näin ensimmäisen kerran hänet!!!!!
luulin ja uskoin että vietän hänen kanssaan loppu elämäni.
vietettiin paljon aikaa yhdessä,ihania lomia lasketellen Tahkolla,Levillä...
luksus matkoja laivoilla,kaikkea mitä vaan nainen toivoo ja sitten kun kohdallani ne vielä toteutui.
en koskaan tule niitä unohtamaan, jäi monta suunniteltua lomaa viettämättä,
seurustelimme lähemmäs kolme vuotta, kunnes eräänä päivänä maailma musteni,yhtäkkiä ymmärsin että jotain tässä jutussa on pielessä,hänen piti olla yksin huoltaja isä, ihmettelin vaan usein miksi en voi tavata hänen kahta lastaan, silloin vasta aloin ymmärtämään että hänhän viettää täydellistä kaksois elämää lastensa äidin kanssa, niin raukkamaista, en koskaan itse hyväksyisi tiedän että joku kysyy minulta että etkö aikaisemmin ajatellut asioiden olevan kyseisellä tavalla. vastaan että joskus ihmettelin kun en koskaan voitu mennä heille ja eipä silti , ihmettelin myös sitä että harvemmin hän minun luonani vietti aikaa. aina oli kiire kotiin tyttöjen luokse. ja paljon selvisi asioita sen jälkeen kun ilmoitinettä en tule jatkamaan enkä pilaamaan hänen perhe suhdettaan, toden näköisesti hänen vaimonsa ei tiennyt koskaan mitään tästä suhteesta, usein mietin vaan kuinka sinisilmäinen olin ja uskoin kaiken olevan kuin satua ja kauneinta unta. toivon että hän käyttäyisi samalla tavalla vaimoaan kohtaan kuin minua,sain tuntea että on ihanaa omistaa sellainen mies kuin hän oli. pyysin häntä unohtaamaan meidän kolmen vuoden rakkaus tarinan,itse en sitä unohda mutta säilytän sen sydämmessäni,sitä ei voida minulta viedä eikä kukaan varastaa
niin että loppujen lopuksi rakkaus sokaisi minut,täydellisesti.
kai joskus taas löydän sen ihanan miehen jonka kanssa voisin jakaa unohtumattomia hetkiä.
Ja minun rakas ystäväni jos luet tämän niin toivon teille kaikkea kaunista,
Pidä huoli itsestäsi ja koko perheestä
t.aaa
- HerNe
Ja pitkän miettimisen jälkeeen tapasimme hieman peloissamme molemmat...ja oli todella mukavaa tavata HÄNET, isolla kirjaimella ihan...Oli enemmän kuin mukava ihminen...ja siitä roihahti rakkaus todella...Ilman tapaamista varmaan ei voi aidosti rakastua..oli meilläkin väreilyä jo ennenkin mutta tapaaminen muutti tunteen rakkaudeksi joka jatkuu edelleen...Erossa kun joudumme olemaan välillä niin on tosi kiire soittaa tai chattailla tai mukavan mailin laittaa.Mutta rakastua suunnattomasti näkemättä--se voi olla pettymys jopa tapaaminen tai ei enää kehtaa ees tavata..Meillä onnisti ja rakkaus kukkii..oli sää mikä vaan..Kaikille toivon mukavaa chattailua ja koittakaa löytää sen rakkaimman eroteltua ensin ns vonkaajat ja seikkailijat. Elämä mukavaaa rakkaan rinnalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123760MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar761980Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421608Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin831267Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671077Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3788