Olen monilla Lost-palstoilla käynyt ja kaikilla sama ilmiö:Sawyeriä inhotaan ja vihataan ja toivotaan että se kuolis sinne lautalle eikä tulis takasin "pilaamaan" sarjaa. Olenko missannut jonkun jakson jossa se tekee jotain käsittämättömän kamalaa,vai??
Selventäkääs.
Miksi kaikki inhoavat...???
7
1567
Vastaukset
- ei vihaaja
No siis, sen luonteen takia, kun se kerran on niin ilkeä kaikille. Minä itse en vihaa sawyeria itseasiassa hän on minun lempihamojani.
Monissa haastatteluissa hän on sanonut että: "I´m the man you love to hate! But still I don´t wana die"
Kaikilla on omat mielipiteensä, en minäkään pidä jackistä kun se yrittää pomottaa, mutta en siltikään toivo hänen kuolemaansa.
Sawyer on renttu ja siksi siitä pidänkin. Eikä tietenkään ulkonäkökään pahenna asiaa ;) - pentagramix
Sawyeriahan pitääkin vihata, se on idea. En toki haluaisi että lähtisi sarjasta pois :)
- Marylee......
Sitä inhotaan, koska se ottaa "valtaansa" toisessa tuotantokaudessa sen leirin ja vittuilee kaikille.. en oikein muista kun katsoin jaksot puolisen vuotta sitten..
- Audrey
Sehän on paras hahmo!!!
- !!!!!!!!!!
että Sawyer on maailman komein mies? Siis koskaan en oo moista nähny tai kuvitellu ees olevan olemassa. Täytyy kyllä myöntää että pidin Lostia täys paskana sarjana, kunnes näin Sawyerin ja aloin seurata sarjaa.
- Tietäjä84
...just KOVIS B) !!!
- fanittajaa
Sillä on vain elon tuskaa, se on iiiiiihana!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412957Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau262789Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342776Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4372506Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1521838Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431828Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241395Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,41222- 741119
- 281057