deittipalveluun rekisteröityminen

Vituttaa!!

Sitä kysymystä
Anna LUOTTOKORTIN numero ei voi koskaan olla ekalla sivulla.

6

1174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitähäh?

      Missä joutuu muka maksamaan kortilla? Tai ylipäänsä? Kuka viittii maksaa nettideitistä? Ihan oikeesti!

    • eki
      • hinta

        hirveä ole jos sieltä sen "oikean" onnistuu löytämään. Ja maksullisissa nettideittipaikoissa saattaa useampi olla tosimielellä mukana, ekä vain
        kokeilemassa oman pärstäkuvan kans että montako viestiä sattuu saamaan.


      • hinta kirjoitti:

        hirveä ole jos sieltä sen "oikean" onnistuu löytämään. Ja maksullisissa nettideittipaikoissa saattaa useampi olla tosimielellä mukana, ekä vain
        kokeilemassa oman pärstäkuvan kans että montako viestiä sattuu saamaan.

        raha kun ei takaa deittiin ilmoituksensa laittaneiden laatua. Eikä allekirjoittaneenkaan laadusta ole takeita. Eikä se oikea osu kumminkaan kohdalle ensi yrittämällä.

        Suomi24kin mainostaa match.com:a jos haluat vastata yhteenkään profiiliin niin pitää maksaa eli antaa se luottokortin numero.

        https://secure.worldgroups.com
        On Msn:n yhteisöjen tilalle tullut palvelu. Suurin osa sivustoista on kai siirtynyt sinne. Heillä on kolme hintaluokkaa. alimmassa kysytään luottokortin numero vain henkilöllisyyden varmistamiseksi. Luottokortin numeron perusteella he voivat tarkistaa että antamasi osoite ja henkilöllisyystiedot pitävät paikkansa. näin asia ainakin selitettiin.


      • enkä rekisteröitynyt
        hoikkam73 kirjoitti:

        raha kun ei takaa deittiin ilmoituksensa laittaneiden laatua. Eikä allekirjoittaneenkaan laadusta ole takeita. Eikä se oikea osu kumminkaan kohdalle ensi yrittämällä.

        Suomi24kin mainostaa match.com:a jos haluat vastata yhteenkään profiiliin niin pitää maksaa eli antaa se luottokortin numero.

        https://secure.worldgroups.com
        On Msn:n yhteisöjen tilalle tullut palvelu. Suurin osa sivustoista on kai siirtynyt sinne. Heillä on kolme hintaluokkaa. alimmassa kysytään luottokortin numero vain henkilöllisyyden varmistamiseksi. Luottokortin numeron perusteella he voivat tarkistaa että antamasi osoite ja henkilöllisyystiedot pitävät paikkansa. näin asia ainakin selitettiin.

        Mäkin kirjoittelin kaikki tietoni sinne (saas nähdä, tuleeko spämmiä) ja sitten ruvetaankin utelemaan luottokortin numeroa! Just joo, ei kiitos. Nää treffijutut on muutenkin enempi viihdettä kuin mikään varma tapa löytää partneri, niin saati että joutuis maksaan...hohhoijaa.


      • Maksaako s24 treffit?
        hoikkam73 kirjoitti:

        raha kun ei takaa deittiin ilmoituksensa laittaneiden laatua. Eikä allekirjoittaneenkaan laadusta ole takeita. Eikä se oikea osu kumminkaan kohdalle ensi yrittämällä.

        Suomi24kin mainostaa match.com:a jos haluat vastata yhteenkään profiiliin niin pitää maksaa eli antaa se luottokortin numero.

        https://secure.worldgroups.com
        On Msn:n yhteisöjen tilalle tullut palvelu. Suurin osa sivustoista on kai siirtynyt sinne. Heillä on kolme hintaluokkaa. alimmassa kysytään luottokortin numero vain henkilöllisyyden varmistamiseksi. Luottokortin numeron perusteella he voivat tarkistaa että antamasi osoite ja henkilöllisyystiedot pitävät paikkansa. näin asia ainakin selitettiin.

        Eikö siis riitä jos tekee oman profiilin suomi24 treffeihin, vaan pitääkö maksaa vastauksista?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      573
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe