Michael Schumacher paalulle Indianapolisissa

Kemu69

Siinä auton keulassa luki Fiat.

14

1181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • umek

      Mutta miten se Fiatin autoihin liittyy tämä Kerpenin miehen ajopeli?

      • Ferrarit ovat Fiat-konsernin autoja nekin.


      • umek
        Timontti kirjoitti:

        Ferrarit ovat Fiat-konsernin autoja nekin.

        Niin niin, kyllähän se organisatorinen kuvio tuli jo selväksi mutta miten se niihin autoihin liittyy?


      • umek kirjoitti:

        Niin niin, kyllähän se organisatorinen kuvio tuli jo selväksi mutta miten se niihin autoihin liittyy?

        ... kuin Mersun merkki Kimin autoon.


      • pekka 2
        Timontti kirjoitti:

        ... kuin Mersun merkki Kimin autoon.

        Lukeeko Fiat myös Kimin auton keulassa ensi vuonna?


      • umek
        umek kirjoitti:

        Niin niin, kyllähän se organisatorinen kuvio tuli jo selväksi mutta miten se niihin autoihin liittyy?

        Mitä käytännön vaikutusta sillä on valmistettaviin autoihin, jos paalupaikalla olevassa formulassa lukee teksti Fiat?


      • pekka 2 kirjoitti:

        Lukeeko Fiat myös Kimin auton keulassa ensi vuonna?

        ... jos arvailu hänen siirtymisestään Ferrarille toteutuu.


      • umek kirjoitti:

        Mitä käytännön vaikutusta sillä on valmistettaviin autoihin, jos paalupaikalla olevassa formulassa lukee teksti Fiat?

        ... kaupaksi.


      • umek
        Timontti kirjoitti:

        ... kaupaksi.

        Kun tässä nyt mainostettiin sitä summelin paalupaikkaa, niin minä vain haluaisin tietää mitä käytännön hyötyä siitä on Fiat -merkkisille autoille sellaista, että sitä kannattaa erikseen mainostaa? Luulisi että ei mitään muuta kuin että hintoihin tulee korotuspainetta lisää?


      • umek kirjoitti:

        Kun tässä nyt mainostettiin sitä summelin paalupaikkaa, niin minä vain haluaisin tietää mitä käytännön hyötyä siitä on Fiat -merkkisille autoille sellaista, että sitä kannattaa erikseen mainostaa? Luulisi että ei mitään muuta kuin että hintoihin tulee korotuspainetta lisää?

        Minusta on mielenkiintoista, että Fiat- ja Citroën-konserneissa osataan tehdä kilpa-autoja, joissa esiintyy harvemmin teknisiä vikoja kuin niiden kilpailijoilla.

        Webin yksi hyvä puoli esim. sanomalehteen verrattuna on se, että jos tänne joku kirjoittaa joitakin lukijoita kiinnostavan uutisen, se ei vähennä toisten kirjoittajien mahdollisuuksia saada omia kirjoituksiaan julkaistuiksi. Kenenkään ei ole pakko lukea aiheesta, josta ei ole kiinnostunut. Mutta ei pidä myöskään ryhtyä palstapoliisiksi, ellei ole siihen tehtävään nimitetty.


      • umek
        Timontti kirjoitti:

        Minusta on mielenkiintoista, että Fiat- ja Citroën-konserneissa osataan tehdä kilpa-autoja, joissa esiintyy harvemmin teknisiä vikoja kuin niiden kilpailijoilla.

        Webin yksi hyvä puoli esim. sanomalehteen verrattuna on se, että jos tänne joku kirjoittaa joitakin lukijoita kiinnostavan uutisen, se ei vähennä toisten kirjoittajien mahdollisuuksia saada omia kirjoituksiaan julkaistuiksi. Kenenkään ei ole pakko lukea aiheesta, josta ei ole kiinnostunut. Mutta ei pidä myöskään ryhtyä palstapoliisiksi, ellei ole siihen tehtävään nimitetty.

        Minusta se on vain jotenkin niin huvittavaa, kun mainostetaan paalupaikkaa jos autossa on Fiatin tarra keulassa vaikka sillä ei ole mitään tekemistä Fiatin autojen kanssa. Samahan pätee muihinkin merkkeihin vastaavasti.

        Eikö tästä luotettavuuskysymyksestä realisoida jatkokysymys, että miksi Fiat ei pysty vähävikaisuutta soveltamaan tavisautoihin jos kerran on tietotaitoa hyppysissä? Ennenkuin joku kiihkoilee vikaisuudesta, niin tilastojen mukaan naapurimerkit saattavat olla vähävikaisempia.


      • umek kirjoitti:

        Minusta se on vain jotenkin niin huvittavaa, kun mainostetaan paalupaikkaa jos autossa on Fiatin tarra keulassa vaikka sillä ei ole mitään tekemistä Fiatin autojen kanssa. Samahan pätee muihinkin merkkeihin vastaavasti.

        Eikö tästä luotettavuuskysymyksestä realisoida jatkokysymys, että miksi Fiat ei pysty vähävikaisuutta soveltamaan tavisautoihin jos kerran on tietotaitoa hyppysissä? Ennenkuin joku kiihkoilee vikaisuudesta, niin tilastojen mukaan naapurimerkit saattavat olla vähävikaisempia.

        Yksi Fiatin arvokkaista perinteistä on tuottaa autoja niin halvalla, että tavalliset ihmiset pystyvät niitä ostamaan. Silloin joudutaan olemaan hintatietosia kaikkien rakenteiden ja materiaalien suhteen. Kilpa-autoissa kriteerit ovat toiset. Kaikki eivät osaa tehdä kilpailuissa kestäviä autoja, vaikka käyttäisivät rahaa kuinka paljon. Tietysti kilpailumenestys riippuu paljon kuljettajasta, mutta monesti on nähty sellaistakin, että hyvältä kuljettajalta hajoaa auto alta, vaikka se on arvostettua laatumerkkiä.

        Minulla ei ole tähän enää lisättävää, joten jätän viimeisen sanan sinulle! :`)


    • Kemu69

      Ja siinä auton keulassa luki Fiat :)

      Umek, tämä oli harvinaislaatuinen positiivinen provokatoorinen viesti. Ilman sen kummempaa merkitystä. Ferrarin merkkipalstaa kun ei Suomi24:sta löydy, päätin laittaa viestin tänne. Saman konsernin laitteita kuitenkin.

      • Ei tosikoille

        Kaksoisvoitto Fiateille, kun taas molemmat Mersut hajosivat ensimmäisessä kaarteessa! :)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2050
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1373
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      942
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      354
      880
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe