...tunnetta, jota koin sinua kohtaan!
Elämässä pitäisi kaiken olla hyvin...on rakastava ihminen rinnalla, mutta miksi ihminen voi kokea aidon rakkuden tunteen kohdallaan vain kerran???
Se rakkaus sinua kohtaan oli todellakin jotain niin suurta, ettei sitä voi sanoin kuvata. Tuntuu pahalta, kun näkee toisen kokevan itseään kohtaan samanlaista rakkautta - niin aitoa ja vilpitöntä, mutta itse kadotin sen tunteen sinun lähtösi myötä. Vaikka lähdöstäsi on aikaa en vastaavaa tunnetta ole päässyt enää kokemaan. Surullista, mutta totta!
Annoit minulle kaiken sen, mikä sai minut sanomaan, että olit pala taivasta maan päällä!
Kunpa pystyisin jakamaan samaa rakkautta elämässäni nykyään...odotan sen heräävän täysillä vielä jonain päivänä.
Toivon, että olette elämässänne onnellisia ja rakkaus todella vallitsee teidän välillänne ja se on yhtä vahvaa toisianne kohtaan, kuin se oli minun kohdaltani sinua kohtaan!!!
Muistot ovat talletettuna sydämen sopukoihin ja sieltä löydän aina välillä sen aidon tunteen....
kaipaan edelleen...
11
3841
Vastaukset
- täälläkin...
niinpä,mistäpä sua enään löydän...
- 2004
kukahan mahtaa olla kyseessä itsellä samanlainen tilanne....
- v.2000
näinpä vaan..vihreäsilmä ;)
- kaipauksesi..
v.2000 kirjoitti:
Suuntautuu?? T: Ville-vihreäsilmä
- olen
kaipauksesi.. kirjoitti:
Suuntautuu?? T: Ville-vihreäsilmä
miespuolinen.
- värittömät silmät
v.2000 kirjoitti:
Silmiäni ei kaivata.
- kohdistuu...
vuosille 2004-2005...
Entiseen ei voi palata...tunne vain on ja pysyy...
Elämä pyörittää meitä tahoillaan. Kaupunki on sama, aikaa kuitenkin kun olemme edes vilaukselta nähneet toisemme. Viimeksi näin sinut vastaan tullessasi autolla. Olisi vain niin paljon juteltavaa ajatuksista ja tunteista, jotta pääsisi kaikesta irti.
Siniset silmäsi kummittelevat edelleen ajatuksissani...- minua
T: Ville
Ps. Mullakin ikävä....
- öksy
Kun rakkaus kuolee
niin muistot elää.
Kun muistot kuolee,
niin rakkaus herää!
Mietippä miten saat tästä avun itsellesi, jos et halua hukata elämäsi menneisyyteen. - siis...
nainen.
Olen tehnyt kaikkeni unohtaakseni, koska en todellakaan nauti tilanteesta!
Rakkaus oli todella vahvaa, kaikesta siitä huolimatta, mitä sain kokea yhdessäolomme aikana. Silloin sain omakohtaisesti tuntea mitä on "Rakkaus on pitkämielinen...kaikki se kestää, kaikki se kärsii, rakkaus ei muistele pahaa..."
Olen päässyt sinusta irti, mutta se rakkauden tunne vain katosi myötäsi. Sitä rakkauden tunnetta kaipaan, jotta voisin sitä osoittaa uudelleen toiselle! Kenties se kilpi, jonka silloin rakensin itselleni, estää tunteen. En tiedä... Vai onko niin, että ihminen rakastuu aidosti vain kerran elämässään?- ...unohtaa...
.. on keksitty puhelin ja sähköposti...
Voitsit vaikka ensiksi ottaa yhteyttä tuohon mieheen. Pääset selvyyteen heti, eikä tarvitse täällä ruikuttaa. Jokainen kunnon miehen itsetunto kohoaa siitä, että nainen soittaa hänelle ja kertoo kaipaavansa. Tuskin se sinua syö ja lyö, ja jos tekeekiin jomman kumman niin et ole hänen arvoisensa. Tietenkin riippuu miten hän sinut syö;-)?
Terveisin MIES
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815