Kaikki haluavat päälliköksi!

Nylkkäri

Kun ruumis luotiin,tahtoivat kaikki ruumiinosat päälliköksi!
Aivot sanoivat:koska se oeln minä joka kontrolloin kaikkia osia ja ajattelenkin kaikkien puolesta,pitää minun olemani päällikkö.

Jalat sanoivat:koska minä kannan ihmistä sinne,minne hän tahtoo ja toteutan ohjeet jotka aivoista tulevat,me jalat haluamme olla päällikkö!

Silmät sanoivat:koska me valvomme,että mitään ei tapahdu teille ja varoitamme teitä vaaran uhatessa
niin me haluamme päälliköksi.
Samoin jatkoivat kädet,sydän,keuhkot jne...Lopuksi pyysi persereikä,että hänet valittaiasiin päälliköksi!Kaikki ruumiinosat nauroivat ja pitivät ajatusta järjettömänä persereiästkö päällikkö?
Persereikä tuli hyvin vihaiseksi meni umpeen ja mökötti ja kieltäytyi ylipäätään toimimasta.

Tämän seurauksena aivot saivat kuumetta,silmät alkoivat karsastaan jalat tulivat heikoiksi ja kädet roikkuivat velttoina sydämen ja keuhkojen oli vaikea jatkaa toimintaansa.
Lopuksi kaikki vetosivat aivoihin,että persereiästä tehtäisiin päällikkö.
Ja niin tapahtui kaikki ruumiinost voivat jatkaa taas toimintaansa sillä aikaa kun persereikä leikkii vain päällikköä ja tuottaa ison joukon paskaa!

6

5626

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ashhole

Kaunis faabeli

• Anonyymi

Tuo persreikä on kuin Sanna Marin. Se tamperelainen kauppan kassa tyttö, punikki.

• Jos tuo olisi totta eikä painajaista minun ruumiinosani olisivatt jokainen omassa paikassaan..varmaan sitten päällikkönä mutta MINÄ olen yhdesssä koossa.

• Anonyymi

Tämän tarinan opetus on että ihan tavallisesta persereiästä voi tulla päällikkö

• Anonyymi

Miten ajankohtaista! Mikäs taho nyt onkin järjestämässä lakkoja? Taitaa tuo ay-johto olla yhteiskunnan persereikä.

• Anonyymi

Toinen persereikä on ahtaajat. Kaikki talouden elimet kärsii kun vienti ei vedä. Jos satamia aletaan automatisoida niin pitäisikö samalla vaivalla persereiästäkin tehdä koneellinen? Loppuisi mm. pierujen karkailu jalkaprässissä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      57
      3195
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2911
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2729
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1827
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1091
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      991
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      830
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      829
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      822
    Aihe