Kaikki haluavat päälliköksi!

Nylkkäri

Kun ruumis luotiin,tahtoivat kaikki ruumiinosat päälliköksi!
Aivot sanoivat:koska se oeln minä joka kontrolloin kaikkia osia ja ajattelenkin kaikkien puolesta,pitää minun olemani päällikkö.

Jalat sanoivat:koska minä kannan ihmistä sinne,minne hän tahtoo ja toteutan ohjeet jotka aivoista tulevat,me jalat haluamme olla päällikkö!

Silmät sanoivat:koska me valvomme,että mitään ei tapahdu teille ja varoitamme teitä vaaran uhatessa
niin me haluamme päälliköksi.
Samoin jatkoivat kädet,sydän,keuhkot jne...Lopuksi pyysi persereikä,että hänet valittaiasiin päälliköksi!Kaikki ruumiinosat nauroivat ja pitivät ajatusta järjettömänä persereiästkö päällikkö?
Persereikä tuli hyvin vihaiseksi meni umpeen ja mökötti ja kieltäytyi ylipäätään toimimasta.

Tämän seurauksena aivot saivat kuumetta,silmät alkoivat karsastaan jalat tulivat heikoiksi ja kädet roikkuivat velttoina sydämen ja keuhkojen oli vaikea jatkaa toimintaansa.
Lopuksi kaikki vetosivat aivoihin,että persereiästä tehtäisiin päällikkö.
Ja niin tapahtui kaikki ruumiinost voivat jatkaa taas toimintaansa sillä aikaa kun persereikä leikkii vain päällikköä ja tuottaa ison joukon paskaa!

6

7220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ashhole

Kaunis faabeli

• Anonyymi

Tuo persreikä on kuin Sanna Marin. Se tamperelainen kauppan kassa tyttö, punikki.

• Jos tuo olisi totta eikä painajaista minun ruumiinosani olisivatt jokainen omassa paikassaan..varmaan sitten päällikkönä mutta MINÄ olen yhdesssä koossa.

• Anonyymi

Tämän tarinan opetus on että ihan tavallisesta persereiästä voi tulla päällikkö

• Anonyymi

Miten ajankohtaista! Mikäs taho nyt onkin järjestämässä lakkoja? Taitaa tuo ay-johto olla yhteiskunnan persereikä.

• Anonyymi

Toinen persereikä on ahtaajat. Kaikki talouden elimet kärsii kun vienti ei vedä. Jos satamia aletaan automatisoida niin pitäisikö samalla vaivalla persereiästäkin tehdä koneellinen? Loppuisi mm. pierujen karkailu jalkaprässissä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      121
      2243
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      56
      2176
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1865
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      7
      1407
    5. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      77
      1395
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      94
      1377
    7. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1161
    8. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1150
    9. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      62
      1123
    10. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      68
      989
    Aihe