Kaikki haluavat päälliköksi!

Nylkkäri

Kun ruumis luotiin,tahtoivat kaikki ruumiinosat päälliköksi!
Aivot sanoivat:koska se oeln minä joka kontrolloin kaikkia osia ja ajattelenkin kaikkien puolesta,pitää minun olemani päällikkö.

Jalat sanoivat:koska minä kannan ihmistä sinne,minne hän tahtoo ja toteutan ohjeet jotka aivoista tulevat,me jalat haluamme olla päällikkö!

Silmät sanoivat:koska me valvomme,että mitään ei tapahdu teille ja varoitamme teitä vaaran uhatessa
niin me haluamme päälliköksi.
Samoin jatkoivat kädet,sydän,keuhkot jne...Lopuksi pyysi persereikä,että hänet valittaiasiin päälliköksi!Kaikki ruumiinosat nauroivat ja pitivät ajatusta järjettömänä persereiästkö päällikkö?
Persereikä tuli hyvin vihaiseksi meni umpeen ja mökötti ja kieltäytyi ylipäätään toimimasta.

Tämän seurauksena aivot saivat kuumetta,silmät alkoivat karsastaan jalat tulivat heikoiksi ja kädet roikkuivat velttoina sydämen ja keuhkojen oli vaikea jatkaa toimintaansa.
Lopuksi kaikki vetosivat aivoihin,että persereiästä tehtäisiin päällikkö.
Ja niin tapahtui kaikki ruumiinost voivat jatkaa taas toimintaansa sillä aikaa kun persereikä leikkii vain päällikköä ja tuottaa ison joukon paskaa!

6

6767

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ashhole

Kaunis faabeli

• Anonyymi

Tuo persreikä on kuin Sanna Marin. Se tamperelainen kauppan kassa tyttö, punikki.

• Jos tuo olisi totta eikä painajaista minun ruumiinosani olisivatt jokainen omassa paikassaan..varmaan sitten päällikkönä mutta MINÄ olen yhdesssä koossa.

• Anonyymi

Tämän tarinan opetus on että ihan tavallisesta persereiästä voi tulla päällikkö

• Anonyymi

Miten ajankohtaista! Mikäs taho nyt onkin järjestämässä lakkoja? Taitaa tuo ay-johto olla yhteiskunnan persereikä.

• Anonyymi

Toinen persereikä on ahtaajat. Kaikki talouden elimet kärsii kun vienti ei vedä. Jos satamia aletaan automatisoida niin pitäisikö samalla vaivalla persereiästäkin tehdä koneellinen? Loppuisi mm. pierujen karkailu jalkaprässissä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      86
      3979
    2. 52
      3295
    3. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      160
      3012
    4. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      62
      2951
    5. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      77
      2464
    6. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      5
      2296
    7. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      25
      1984
    8. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      62
      1961
    9. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      165
      1931
    10. Kaivattusi ominaistuoksu?

Itse vastaan juustonaksu 😅
      Ikävä
      93
      1338
    Aihe