Oli taas hieno tapahtuma missä oli hienoja vanhoja amerikkalaisia Autoja. Mutta yksi asia jäi taas kyrpimään. Miksi sinne aina lappaa niitä saatanan Opeleita ja Toyotia? Vittu ketään kiinnosta mikään rekordi tai crowni. Pyyntö näitä omistaville paskiaisille. Jättäkää ne kotiin!
OldTimer Run
4
515
Vastaukset
"vanhusten juoksu" suoraan suomennettuna, eli kyseessä vanhoille autoille tarkoitettu tapahtuma. Valmistusmaalla ei mitään väliä.
- Jenkkiharrastaja
Sääli, että tuollaiset suunsoittajat saavat oikeat jenkkiautoharrastajat huonoon valoon :(
Kun kyse on vanhoista autoista niin ihan sama minkä merkkisiä ja mallisia autoja on kyseessä. Itsellani riittävän kokoinen V8 on se oikea, mutta yhtä hyvin joku hienosti entisöity japanilainen pikkuauto herättää kunnioitusta. Ei näissä vanhoissa autoissa mistään kovin kaksiesta autoilun ilosta tai tekniikan riemuvoitosta ole kyse!- Bunker
Aivan.. Putkinäköinen originalpostaaja ruokkii vain nimimerkin "jenkkikriitikko" kaltaisia harrastajien stereotypian luojia antamalla lisää intoa kuvauksiin. Antaa kaikkien kukkia kukkia vaan. Olisi se tämän maan autohistoriallinen kanta aika yksipuolinen, jos kaikki olisi vain yhden mantereen tuotantoa.
Nimim. yhden 60's euron ja yhden 60's US-auton omistaja.
- Ex Mustang
Jokaisella on tietysti oikeus mielipiteeseen.
Old Timer Run on tarkoitettukin laajemmalle jou-
kolle, joten homma toimii alkuperäisen ajatuksen
mukaan.
Saman henkisiä ihmisiähän periaatteessa ovat.
Kaikenlainen fundamentalismi on varsin kielteistä,
koska se ruokkii turhaa kuppikuntaisuutta auto-
harrastuksessa.
Hienoja autojahan on olemassa muitakin.
Täytyy tunnustaa että minua kiinnostaa kyllä
esim. hieno 70 luvun alun alkuperäinen Celica.
Tai Lotukset eri variaatioineen.
Hirvi Volgasta puhumattakaan. Ylipäänsä kolmekym-
menvuotinen ajoneuvo, joka on siisti.
Kuten sanottu makuasioita, joista voi kiistellä
ilman yhteneväistä lopputulosta.
Pidän kuitenkin avarampaa suhtautumista fiksum-
pana.
Se yhdistää harrastajia ja tuo tilaisuuksiin
yleisöllekin laajemman perspektiivin ajoneuvo-
harrastukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä772261Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351455- 1331452
- 1501156
- 108993
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten371919Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683