OldTimer Run

mikkelissä

Oli taas hieno tapahtuma missä oli hienoja vanhoja amerikkalaisia Autoja. Mutta yksi asia jäi taas kyrpimään. Miksi sinne aina lappaa niitä saatanan Opeleita ja Toyotia? Vittu ketään kiinnosta mikään rekordi tai crowni. Pyyntö näitä omistaville paskiaisille. Jättäkää ne kotiin!

4

515

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "vanhusten juoksu" suoraan suomennettuna, eli kyseessä vanhoille autoille tarkoitettu tapahtuma. Valmistusmaalla ei mitään väliä.

    • Jenkkiharrastaja

      Sääli, että tuollaiset suunsoittajat saavat oikeat jenkkiautoharrastajat huonoon valoon :(
      Kun kyse on vanhoista autoista niin ihan sama minkä merkkisiä ja mallisia autoja on kyseessä. Itsellani riittävän kokoinen V8 on se oikea, mutta yhtä hyvin joku hienosti entisöity japanilainen pikkuauto herättää kunnioitusta. Ei näissä vanhoissa autoissa mistään kovin kaksiesta autoilun ilosta tai tekniikan riemuvoitosta ole kyse!

      • Bunker

        Aivan.. Putkinäköinen originalpostaaja ruokkii vain nimimerkin "jenkkikriitikko" kaltaisia harrastajien stereotypian luojia antamalla lisää intoa kuvauksiin. Antaa kaikkien kukkia kukkia vaan. Olisi se tämän maan autohistoriallinen kanta aika yksipuolinen, jos kaikki olisi vain yhden mantereen tuotantoa.

        Nimim. yhden 60's euron ja yhden 60's US-auton omistaja.


    • Ex Mustang

      Jokaisella on tietysti oikeus mielipiteeseen.
      Old Timer Run on tarkoitettukin laajemmalle jou-
      kolle, joten homma toimii alkuperäisen ajatuksen
      mukaan.
      Saman henkisiä ihmisiähän periaatteessa ovat.
      Kaikenlainen fundamentalismi on varsin kielteistä,
      koska se ruokkii turhaa kuppikuntaisuutta auto-
      harrastuksessa.
      Hienoja autojahan on olemassa muitakin.
      Täytyy tunnustaa että minua kiinnostaa kyllä
      esim. hieno 70 luvun alun alkuperäinen Celica.
      Tai Lotukset eri variaatioineen.
      Hirvi Volgasta puhumattakaan. Ylipäänsä kolmekym-
      menvuotinen ajoneuvo, joka on siisti.
      Kuten sanottu makuasioita, joista voi kiistellä
      ilman yhteneväistä lopputulosta.
      Pidän kuitenkin avarampaa suhtautumista fiksum-
      pana.
      Se yhdistää harrastajia ja tuo tilaisuuksiin
      yleisöllekin laajemman perspektiivin ajoneuvo-
      harrastukseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe