Ok, olen ruma nainen. Liian pitkä, ylipainoakin n.5kg ja naama on aika paha vaikka itse sanonkin!
Miestä en edes etsi koska olen huomannut että lässytys sisäisestä kauneudesta on paskaa.
Olen sinut itseni kanssa ja olen muille ihmisille kohtelias ja auttavainen.
Ongelma on seuraava: menen baariin ystävieni kanssa puhelemaan raskaasta työviikosta ja juomaan siideriä.
Eipä kestä kauaa ennen kuin joku humalainen mies tulee kommentoimaan ulkonäköäni tyyliin "hyi helvetti! Miehiäkö sä täältä yrität iskeä, tuolla naamalla?!" ja räkäiset naurut.
Ystävilläni käy yleensä flaksi raflassa, minua ei haittaa lähteä yksin kotiin mutta nämä kännikaloilta tulleet kommentit satuttavat.
Enhän ole tullut tekemään muuta kuin juomaan ystävieni kanssa!
Mikä siinä on että rumalle ihmiselle pitää jatkuvasti muistuttaa miten inhottava tämä on?
Ja vieläpä aikuisten miesten toimesta?
Nyt miehet vastatkaa!
Miehet miksi piinaatte rumaa naista?
13
2064
Vastaukset
"Mikä siinä on että rumalle ihmiselle pitää jatkuvasti muistuttaa miten inhottava tämä on?
Ja vieläpä aikuisten miesten toimesta?"
- Siis tapahtuuko tuollaista oikeasti? Minkähän ikäisiä nämä sinun mainitsemat aikuiset miehet ovat? 18-vuotiaita?- Cecilia.
Nuoret miehet tätä harrastavat kaveripukoineen, mutta myös yli 3-kymppiset. Humala-aste on tässä ratkaisevana tekijänä.
Yritän olla huomaamatta kommentteja mutta mieluiten olisin ihan ilman niitä. - ???
Cecilia. kirjoitti:
Nuoret miehet tätä harrastavat kaveripukoineen, mutta myös yli 3-kymppiset. Humala-aste on tässä ratkaisevana tekijänä.
Yritän olla huomaamatta kommentteja mutta mieluiten olisin ihan ilman niitä.Tänä aamuna todistin, miten kolme (erillistä, eri aikaan) aikuista (40-55 v) miestä räki limaklonttejä kadulle. Ihan siistin näköisiä tavallisia miehiä olivat kaikki. Minä kun olen luullut, että se kuvottava tapa on teinien hommaa - mutta ei näköjään. Erittyykö miesten elimistä jotenkin enemmän ja sitkeämpää limaa kuin naisten, joten sitä on pakko räkiä ympäriinsä? Tuskin nämä miehetkään nauttii siitä, että kengänpohjat on muiden kansalaisten limaklönteissä?
Mutta asiaan. Kuvottava tapa on myös kohtaamasi kommentointi. Onko niin, ettei ihmisellä ole ihmisarvoa, tai se riippuu tyystin ulkoisista seikoista? Ja ko herrasmiehetkö kokevat olevansa siinä armollisessa lautakunnassa, joka päättää saako toinen inhimillisen kohtelun vai ei(?) En tosiaan tiedä mitä moisille ihmisen irvikuville pitäisi sanoa... Rueta itkemään; herättäisikö se todellisuuteen(?)
- psm
maailma on täynnä sikoja,ei kannata noteerata.
- vain
No ei kukaan terve järkinen ja normaali mies tuollaista sano eikä noin käyttäydy!
ikinä kuullut edes moista,vain jos mies on kategoriasta A sosiaali roskasakki pesästä kotoisin,muuta selitystä EI OLE.
Ja luulen,että käyt vääRäSSä baareissa jossa käy ja tulee vain kännikaloja ja roskasakkia.
Tasokassa paikoissa jossa ihmisillä on käytöstapoja ei kyllä kukaan noin käyttäydy!
- hossi
Asia ei ole aina noin yksiselitteistä. Kyllä sitä saa kunnella myös toistekkin päin ihan riittävästi joten peli on kohtuullisesti tasan.
Todellisuudess se ei kyllä ole mitenkään suotavaa. Sen verran pitää olla kunnioitusta toista ihmistä kohtaan et hivenen pitää miettiä mitä sanoo. No mahtaneeko nyt ketään todella rumaa edes ollakkaan ? Kait se on jokaisen omassa päässä mietittävä asia ! - ruma?
Mulle kans tulee joskus tuollaista kommenttia. Ihan suoraan sanottu esim. "ruma oot!" tai jotain eläinaiheisia nimittelyjä: lehmä, kana, kotka, hirvi, pyryharakka (näillä kaikilla nimityksillä on nimitelty!) Siis vaikka ihan rauhassa, ketään katselematta olen istunut iltaa. Tai sitten olen saanut juuri sellaista omituista vttuilua osakseni, niin kuin minulla ei olisi oikeutta olla esim. baarissa/bileissä.
Omasta mielestäni olen yhtaikaa kaunis ja ruma, minulle/ystävilleni on sanottu minun olevan kaunein nainen, jonka on koskaan nähnyt. Sekä naiset, että miehet. Muutenkin saan myös kehuja ulkonäöstäni.
Olenkin tehnyt sen johtopäätöksen, että kaikki tuollaiset "ruma"- tai "kaunis"-kommentit ovat lähes täysin subjektiivisia, lausujan mielentilasta/mielenterveysongelmista johtuvia kommentteja, minun ansioni niiden saavuttamiseksi on vähäinen. Älä siis välitä, Sinulla/ulkomuodollasi ei ole loppupeleissä paljoakaan tekemistä noiden kommenttejen kanssa. - Muikku.
Valitettavasti sellaisia miehiä on olemassa. Ne haukkuvat sitten kaikki vähääkään omasta mausta poikkeavat naiset. Ei se välttämättä tarkoita, että olisit mitenkään ruma. Ei sellaisista idiooteista kannata välittää, ne on just niitä huonoitsetuntoisia, luuseri-idiootteja, joilla ei ole mitään muuta iloa elämässä kuin muiden haukkuminen. Ja niiden tarkoitus on erityisesti saada nainen tuntemaan itsensä jotenkin huonommaksi. Kannattaa vaan nauraa räkättää ja kysyä, että onkos herra katsonut viime aikoina peiliin;)
Mä en ymmärrä näitä juttuja kun kuulee miesten käyttäytymisestä baarissa/humalassa. Haukkumista, huorittelua ja perseestä puristeluja yms idioottimaista.
Onko näitä miehiä kohdellut joku nainen huonosti vai mikä saa heidät tekemään tuollaista? Katkeruus, viha, saamattomuus, huono itsetunto...???- hone-y
Tämä on tätä nykyaikaa, kun kaiken pitäisi olla niin kaunista että oksat pois.
Vanha viisaus pätee eli ei tuo käytös sinusta kerro mitään mutta niistä miehistä sitäkin enemmän.
Aika paljon saat kestää, tsemppiä siinä. - nainenn
Kuulostaa vähän samalta meiningiltä kuin ala-asteella. Ehkä alkoholi saa sen pikku Jukan, joka oli kiusaaja koulussa, taas kiusaamaan. Kaikkihan me tiedämme, että nuo kiusaajat ovat niitä, jotka yrittävät pönkittää omaa itsetuntoaan löytämällä vajavaisuuksia tai vikoja muistan. Surullista kuulla että joudut tuommoista kokemaan, koska todellakin mitä helvettiä se niille kuuluu jos sinä haluat vain pitää hauskaa. Ja sitäpaitsi, on sinullakin oikeus siinä kuin muillakain löytää rakkautta ja etsiä miehiä! Älä lannistu, pidä pääsi korkealla ja älä koskaan luovuta!
- kaikkia naisia
Näitä puolijauhoisia löytyy jotka aukovat naiselle kuin naiselle, ulkonäköön katsomatta.
Minua on aina kehuttu kauniiksi. Surullinen totuus on tässä pinnallisessa paska maailmassa, että ulkonäköni ansiosta olen usein saanut miehiltä erityiskohtelua, lähinnä hyvässä- mutta myös pahassa.
Seuraavat imartelevat kutsumanimet ovat hyvinkin tuttuja:
huora, lehmä, pyryharakka, kotka...
Sekä aina mieltä nostattavat lausahdukset: haista vittu, vähän sä oot varmaan ylpee ämmä kun oot ton näkönen, ooksä ittees täynnä? luuletsä olevas jotain?...
Eräs herrasmies uhkasi jopa tappaa minut kun en lähtenyt hänen kanssaan tanssimaan, puhumattakaan niistä kahdesta kerrasta kun minuun on käyty fyysisesti kiinni mielipide eron takia.
Ehkä ymmärtäisin jos olisin itseäni täynnä ja katselisin muita nenänvarttani pitkin, vaan kun ei. Lähes päivittäin saan kiitosta kaikkia kohtaan osoittamastani ystävällisyydestä. Itse en siis omalla käytökselläni pysty tiettyihin tilanteisiin vaikuttamaan.
Mielestäni tähänkin pätee sanonta:
Kaikki maailman ongelmat johtuvat siitä että lapsi on jäänyt ilman rakkautta. - scale
puolesta voi kukaan muu vastata. Itselle ei tulisi mieleenikään pilkata kenenkään ulkonäköä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924667
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?843942Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1473661Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152635Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1322582- 432151
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282067Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261840Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91717- 881709