Kertokaapa toinen pariskunta, joka valkokankaalla sai aikaan sellaista tunteiden paloa ja rakkauden ansoja :D
Ansa ja Tauno, MikäPari
8
587
Vastaukset
- suosikkini
Ingrid Bergman & Humprey Bogart melkein kankaalla parempi kuin Humprey oman vaimonsa Lauren Bacallin kanssa vaikka esim Kirjavassa Satamassa.
Heti perään tulee mieleeni Laurence Olivier ja Joan Fontaine Rebecassa .- Ellen
Joan Fontaine, jep!
Samaa glamouria Kuin Ansa/Tauno -filmeissä - nippelitietoa...
Ellen kirjoitti:
Joan Fontaine, jep!
Samaa glamouria Kuin Ansa/Tauno -filmeissäEi ollut pahannäköinen hänkään: Olivia de Havilland. TUULEN VIEMÄÄ -leffan Melanie.
- viemää
Tietenkin Vivien Leigh ja Clark Gable, mielestäni elokuva historian upein pari....
- Ellen
itkettää kyllä ... ihanasti :D
- cinex
Ansa ja Tauno -elokuvat saavat minut vihaiseksi joka kerta, kun Yle niitä esittää eli siis vähintään kerran viikossa ympäri vuoden. Plus muu mediahuomio, minkä perusteella Suomessa ei 60-luvulle mennessä tehty muita kuin näitä harlekiinitasoisia roskafilmejä.
Monet mielenkiintoiset 60-80-luvun elokuvat jäävät näkemättä, kun Yle satsaa ansoihin ja taunoihin ja silloin kun ei niitä esitetä, niin tulee pekkaa ja pätkää tai palmujen tuhannes uusintakierros.
Ansa ja Tauno -elokuvat ovat pahinta hömppää mitä suomalaisen elokuvan historia tuntee.- Ellen
Millaista Elokuvaa kaipaat?
Miksi vihaat Ansaa ja Taunoa?
Etkö rakasta Romantiikkaa ja Höpöhöpöä ;D
- totoro90
Katharine Hepburn ja Spencer Tracy. Rakastuivat jopa oikeasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 703063
- 922855
- 512085
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201545- 151329
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51308Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131253Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241222- 181220