Netissä tapaamani mies tuli pari viikkoa sitten vierailulle kotikaupunkiini. kaikki meni oikein hyvin, ja olenkin menossa visiitille vuorostani hänen kotikaupunkiinsa viikon päästä. Kysyin hänelt', voinko yöpyä hänen luonaan, koska hän oli yötä hotellissa täällä ollessaan. Hän sanoi että tottakai voin yöpyä hänen luona.
Nyt kumminkin olen ihan järkyttynyt koska häneltä tuli viesti jossa hän kysyy, pidänkö yhteyttä muiden miesten kanssa! Eikö tuo ole vähän outoa kyesellä semmoista näin aikaisessa vaiheessa! Olemmehan tavanneet vasta yhden viikonlopun ajan!
Olen ihan järkyttynyt! Vai olenko vain turhan paranoia? Tiesin että hän pitää minusta, mutta eikö tuo ole nyt vähän liikaa?
mies kysyy muista miehistä!
24
2973
Vastaukset
- MuroPertti
Ihan normaalia. Seuraavaksi hän tulee merkkaamaan talosi nurkat virtsalla. ;)
- MMies
" Tiesin että hän pitää minusta, mutta eikö tuo ole nyt vähän liikaa?"
No ei ole.
On ihan asiallista kysyä naiselta (tai mieheltä) jonka on tavannut netissä tämän suhteista muihin miehiin (naisiin), varsinkin, jos itsellä on joitain tunteita kys. henkilöä kohtaan. Ja siitä syystä, että nykyajan ihmiset eivät yleensä ole yksiavioisia ja kaikki eivät vain hyväksy promiskuiteettia, näin hienosti asian ilmaistakseni.
Jos et tahdo tai osaa, tai ennenkaikkea- kehtaa vastata, niin mieti, mitä miehestä tahdot. Aina on katsos mahdollisuus, että hän on Tosissaan. Ja rehellisyydellä ja avoimuudellahan se homma etenee, jos on edetäkseen. Jep.- nainenn
Minulla tuli vain niin pakokauhuinen olo... huh huh. No mitäs siihen sitten vastaisi? En ole edes ollut aktiivisena siellä netissä, hänet tavattuani, jonka hänen pitäisi nähdä! Toki minulla on muutama mies jonka kanssa myös lähettelen sähköpostia, ja jopa yksi, josta olen myös kiinnostunut, tosin sekin on ns kaukosuhde.
Mitä voin vastata!? Jos olisin rehellinen, kertoisin tietysti tuon, mutta en halua, että hän ajattelee että pidän kahta "varalla"! - MMies
nainenn kirjoitti:
Minulla tuli vain niin pakokauhuinen olo... huh huh. No mitäs siihen sitten vastaisi? En ole edes ollut aktiivisena siellä netissä, hänet tavattuani, jonka hänen pitäisi nähdä! Toki minulla on muutama mies jonka kanssa myös lähettelen sähköpostia, ja jopa yksi, josta olen myös kiinnostunut, tosin sekin on ns kaukosuhde.
Mitä voin vastata!? Jos olisin rehellinen, kertoisin tietysti tuon, mutta en halua, että hän ajattelee että pidän kahta "varalla"!"Mitä voin vastata!? Jos olisin rehellinen, kertoisin tietysti tuon, mutta en halua, että hän ajattelee että pidän kahta "varalla"!"
Jaa-a. On omasta rehellisyydestäsi ja moraalistasi kiinni, kerrotko, että sinulla on toinenkin mies, josta olet kiinnostunut. Et kiinnostustasi määritellyt sen tarkemmin, joten oletan kyseessä olevan romanttisen kiinnostuksen (miksi muuten moinen pähkäily?),jossa sinulla on nyt kaksi keskenään "kilpailevaa" osapuolta.
Mitäänhän et voi lopullisesti näiden kahden välillä päättää, ennnen kuin olet molemmat kohdannut livenä- ja tuskin silloinkaan, jos ei toinen osoittaudu heti ensikättelyssä sopimattomaksi sinulle. Toki voisit heti tiputtaa tämän henkilön "kilpailun" ulkopuolelle, jota et ole vielä tavannut- riippuu täysin siitä, mitkä tunteet sinulla ovat tätä tapaamaasi henkilöä kohtaan.
Yleisestikin ainahan tuollaisissa kaukosuhteissa vaaditaan joko:
a) täydellistä luottamusta toiseen, tai
b) täydellistä avarakatseisuutta ja avaramielisyyttä toista kohtaan.
Niin, salatutelämät ihan livenä omakohtaisena kokemuksena- sen se nettideittailu teettää. Sinä itse päätät. Ja sydämesi neuvoo, meni syteen tai saveen.
- ymmärrettävää ...
Ei halua tulla lempatuksi ...
- nainenn
Mutta ei kai kukaan voi ensimmäisen tapaamsen jälkeen tietää varmaksi, mitä haluaa? Seurusteleehan moni pari useamman kuukauden ennen kuin sovitaan että ei tapailla muita?
- henkilö ...
nainenn kirjoitti:
Mutta ei kai kukaan voi ensimmäisen tapaamsen jälkeen tietää varmaksi, mitä haluaa? Seurusteleehan moni pari useamman kuukauden ennen kuin sovitaan että ei tapailla muita?
ei ilmeisesti seurustele puolen tusinan kanssa niin kuin nykyään on valitettavasti tapana ...
- Tubbe
nainenn kirjoitti:
Vaikka sinulla ei olisi moraalia, jollain toisella voi sellainen olla. Eikös olekin jänskää?
- Kärmestys
Mitäpä outoa siinä on.
Mies haluaa tietää, että missä sitä mennään ja miten suhtautua.
Tärkeä kysymys sinänsä.
Ehkä on itse yhden naisen mies ja odottaisi samaa kumppaniltaan.
Niin, olette tavanneet netissä. Mies tuskin niin hölmö on, ettei olettaisi sinulla olevan muitakin tuttavuuksia. Kysymyksen tarkoitus lieneekin se, että onko ne muut jutut unohdettu ja keskityt tähän yhteen nyt.
Ensimmäisen tapaamisen jälkeen sen kyllä tietää.
Se kolahtaa tai ei kolahda.- MMies
"Ensimmäisen tapaamisen jälkeen sen kyllä tietää.
Se kolahtaa tai ei kolahda."
Ei sitä välttämättä ensikertaa toisen jo (netistä) "tuntemansa" ihmisen kanssa ihan luonnollinen tai oma itsensä ole- kyllä se ottaa pidemmän aikaa (aina) että pystyy toisesta sanomaan yhtään mitään. Kemiat toki voi osua kohdilleen jo ensisekunneilla, mutta harvinaistapa sellainen taitaa olla. Aika menee ensijärkytyksestä toipumiseen:) - Kärmestys
MMies kirjoitti:
"Ensimmäisen tapaamisen jälkeen sen kyllä tietää.
Se kolahtaa tai ei kolahda."
Ei sitä välttämättä ensikertaa toisen jo (netistä) "tuntemansa" ihmisen kanssa ihan luonnollinen tai oma itsensä ole- kyllä se ottaa pidemmän aikaa (aina) että pystyy toisesta sanomaan yhtään mitään. Kemiat toki voi osua kohdilleen jo ensisekunneilla, mutta harvinaistapa sellainen taitaa olla. Aika menee ensijärkytyksestä toipumiseen:)Ei kai se kolahdus sitä tarkoita, että nyt tietää kaiken toisesta. Se on ihastumista ja ennemminkin tarkoittaa sitä että haluaa tietää.
Luonnollisesti silloin voisi olettaa panostuksen keskittyvän tähän yhteen. - alkuperäin..
Kärmestys kirjoitti:
Ei kai se kolahdus sitä tarkoita, että nyt tietää kaiken toisesta. Se on ihastumista ja ennemminkin tarkoittaa sitä että haluaa tietää.
Luonnollisesti silloin voisi olettaa panostuksen keskittyvän tähän yhteen.Joo kyllä kyllä, mutta vaikka on ihastumistakin ilmassa, ensi tapaamisen jälkeen, niin kokemuksesta tiedän, että näissä kaukosuhteissa kannattaa kuitenkin aina pitää varansa, naisenkin, koska ei koskaan tiedä milloin "tippuu" ja mies häviää kuin tuhka tuuleen. Joten siinä mielessä olen ajatellut näin alussa pitää yllä yhteydenpitoa siihen toiseenkin mieheen, jonka itseasiassa tapasin netin ulkopuolella ja olin aivan ihastunut tähänkin. AIka näyttää kuka tulee pysymään kuvioissa. Olen vähän kuin kahden tulen välissä kieltämättä. Kummastakin tykkään, mutta kumpikin ovat kaukosuhteita.
- MMies
alkuperäin.. kirjoitti:
Joo kyllä kyllä, mutta vaikka on ihastumistakin ilmassa, ensi tapaamisen jälkeen, niin kokemuksesta tiedän, että näissä kaukosuhteissa kannattaa kuitenkin aina pitää varansa, naisenkin, koska ei koskaan tiedä milloin "tippuu" ja mies häviää kuin tuhka tuuleen. Joten siinä mielessä olen ajatellut näin alussa pitää yllä yhteydenpitoa siihen toiseenkin mieheen, jonka itseasiassa tapasin netin ulkopuolella ja olin aivan ihastunut tähänkin. AIka näyttää kuka tulee pysymään kuvioissa. Olen vähän kuin kahden tulen välissä kieltämättä. Kummastakin tykkään, mutta kumpikin ovat kaukosuhteita.
Tuotahan se on: kiikun-kaakun- oleilua suuntaan jos toiseenkin henkilön jos toisenkin kanssa. Itse en suosi nettideittejä tai vastaavia juttuja juuri tuosta syystä: liian suuri riski käyttää toisia ihmisiä (jopa tiedostamattaan) hyväkseen, pelkästään pönkittäääkseen omaa mitä-tahansa ja mistäään ei tule yhtään mitään kun jatkuvasti on joku mahdollisesti parempi tarjolla.
Mitään neuvoja en osaa antaa, paitsi anoa yleispätevä: kuuntele sydäntäsi- ja itseäsi. - MMies
Kärmestys kirjoitti:
Ei kai se kolahdus sitä tarkoita, että nyt tietää kaiken toisesta. Se on ihastumista ja ennemminkin tarkoittaa sitä että haluaa tietää.
Luonnollisesti silloin voisi olettaa panostuksen keskittyvän tähän yhteen.Niin, mutta tuokin tunne saattaa tulla vasta pidemmän ajan jälkeen. Aina ei mahdollinen "kolahdus" tapahdu ensitapaamisella- ei toisella, ei kolmansilla jne- vaan vasta ajan kanssa. Kuka on sitten pätevä määrittään sen ajan- ei kukaan. Kaikki on henkilö- ja tapauskohtaista. Aina.
Ja panostusta kai Ap:n viestin mies juuri kyselikin- missä mitoin, millä määrin ja millä vakavuudella? Antaisi viitteitä miehen omaan suhtautumiseen. - sivustaseuraaja
alkuperäin.. kirjoitti:
Joo kyllä kyllä, mutta vaikka on ihastumistakin ilmassa, ensi tapaamisen jälkeen, niin kokemuksesta tiedän, että näissä kaukosuhteissa kannattaa kuitenkin aina pitää varansa, naisenkin, koska ei koskaan tiedä milloin "tippuu" ja mies häviää kuin tuhka tuuleen. Joten siinä mielessä olen ajatellut näin alussa pitää yllä yhteydenpitoa siihen toiseenkin mieheen, jonka itseasiassa tapasin netin ulkopuolella ja olin aivan ihastunut tähänkin. AIka näyttää kuka tulee pysymään kuvioissa. Olen vähän kuin kahden tulen välissä kieltämättä. Kummastakin tykkään, mutta kumpikin ovat kaukosuhteita.
Tässä on juuri esimerkki minkä vuoksi tuo nettideittailu on jäänyt omalla kohdalla kokeilematta.
- Kärmestys
MMies kirjoitti:
Niin, mutta tuokin tunne saattaa tulla vasta pidemmän ajan jälkeen. Aina ei mahdollinen "kolahdus" tapahdu ensitapaamisella- ei toisella, ei kolmansilla jne- vaan vasta ajan kanssa. Kuka on sitten pätevä määrittään sen ajan- ei kukaan. Kaikki on henkilö- ja tapauskohtaista. Aina.
Ja panostusta kai Ap:n viestin mies juuri kyselikin- missä mitoin, millä määrin ja millä vakavuudella? Antaisi viitteitä miehen omaan suhtautumiseen.Siis että kysymyksen tarkoitus oli selvittää, että kuinka vakavasti tämä kirjoittaja on liikenteessä. Miten suhtautua.
Kolahduksella tarkoitin edelleen sitä tunnetta joka keskittää panostuksen siihen yhteen.
Tietenkään sitä ei aina tule, mutta olen edelleen sitä mieltä, että ensimmäisellä tapaamisella sen jo huomaa. Tietysti toiset pyörittelee useampaa kumppania kerrallaan, mutta silloin ei kolahdakkaan. Tulee umpisolmu.
Toisaalta mistä sitäkään tietää, etteikö kysymys olisi voinut olla "kiero". Miehellä voi olla itsellään samalla tavalla näitä deittikumppaneita.
Niin no joku saattaa olettaa että treffaillaan siinä mielessä vain yhtä ihmistä kerrallaan.
- jemmassa ...
jotka ne sitten tylysti lemppaa
Haluaa välttyä tuolta kohtalolta ... jemmassa ... kirjoitti:
jotka ne sitten tylysti lemppaa
Haluaa välttyä tuolta kohtalolta ...Kyllähän se vaikuttaa jos tietää että toinen tapailee useampia ihmisiä samaan aikaan. Tarttis vaan ottaa huomioon että ne ihmiset on samalla tavalla ajattelevia ja tuntevia ihmisiä, eivätkä mitään leluja joita tulee liukuhihnalta.
- nainenn
joonas75 kirjoitti:
Kyllähän se vaikuttaa jos tietää että toinen tapailee useampia ihmisiä samaan aikaan. Tarttis vaan ottaa huomioon että ne ihmiset on samalla tavalla ajattelevia ja tuntevia ihmisiä, eivätkä mitään leluja joita tulee liukuhihnalta.
Olen nimenomaan miehistä oppinut sen, että ei koskaan tiedä, varsinkin näissä kauko/netti suhteissa milloin mies häviää kuin tuhka tuuleen.
Joten ei kai naisenkaan kannata lopettaa yhteyden pitoa muihin miehiin ensimmäisten treffien jälkeen? Eikö aika näytä mikä tulee kestämään ja mikä ei? nainenn kirjoitti:
Olen nimenomaan miehistä oppinut sen, että ei koskaan tiedä, varsinkin näissä kauko/netti suhteissa milloin mies häviää kuin tuhka tuuleen.
Joten ei kai naisenkaan kannata lopettaa yhteyden pitoa muihin miehiin ensimmäisten treffien jälkeen? Eikö aika näytä mikä tulee kestämään ja mikä ei?no tuossa kommentissahan ei oltu eritelty sukupuolta, molemmat sukupuolet samaa tekee.
- Meikä
Mitäs tossa ny o ihmeellistä.
Mun neuvo kaikille on et omaa tahtii etenee vaa ni o hyvä... - nainen2_
Ihan normaali kysymys!
Heti luulet että mies on jokin sairaalloisen mustasukkainen. Voi hyvä elämä.
Itsekin voisin kysyä samaa mieheltä että tapaatko muita naisia. Mitä ihmeellistä tuossa on. Saa kai sitä kysyä... - Muina miehinä
se mies on ruotsalainen, jos kyselee muista miehistä. Ole, kuin et olisikaan ..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924667
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?843942Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1473661Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152635Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1322582- 432151
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282067Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261840Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91717- 881709