"vapauta ne -- jotka teurastettaviksi horjuvat"
Konventin eräs puheteema, joka ei hätkäytä mitenkään perus JT. Mitähän tunteita se herättää lapsessa ja nuoressa,joka ottaa ensi askeleita aikuistumiseen?? Uskoisin, pelkoa ja epävarmuutta. Entä aikuisessa, joka uteliaisuuttaan tulee "pakana" tuhoon tuomittuna kuuntelemaan ohjelmaa??
JT ovat aina julistaneet kristikunnan helvetti pelottelu kauheutta, mutta eivätpä huomaa,että ovat kehittäneet saman pelkokertoimen omilla opeillaan!!
Pelko on aseeni!!
4
288
Vastaukset
- tekeytyvä
keksii kaikenlaista hölynpölyä eksyttääkeen ihmisiä.
Jehovan todistajien oppi on yks niistä. Niinpä niin. Onhan se tietenkin huvittavaa, että jehovantodistajuuteen käännyttyään ei tarvitse enää pelätä helvettiä, mutta jos siitä pois käännyt niin jokainen ystäväsi sinut jättäköön ja haaskalinnut silmäsi syököön; kuuluu vastaava pelote.
- jadel
ettei teitä kiinnosta sellaiset ystävät jotka jt.
jos he kerran väärä oppisia olkaa iloisia ku oletta vapautuneet heistä.. - Markku_Meilo
jadel kirjoitti:
ettei teitä kiinnosta sellaiset ystävät jotka jt.
jos he kerran väärä oppisia olkaa iloisia ku oletta vapautuneet heistä..>>ettei teitä kiinnosta sellaiset ystävät jotka jt.
Vartiotorniseuramaista mustavalkoajattelua kukkeimmillaan.
Jehovantodistajuuden jälkeen ystävä-sanan merkitys muuttuu hyvin monelle. Sen jälkeen ystävät ovat ystäviä henkilön näkemyksistä huolimatta, ei niiden takia. Ystävyys ei siis ole enää sen jälkeen lähtökohtaisesti ehdoista riippuvaa ja teennäistä, vaan aitoa ja vilpitöntä. Se ystävyys ei muutu mihinkään siksi, että ystävä vaihtaa kirkkokuntaa.
>>jos he kerran väärä oppisia
Minulle jehovantodistajat eivät ole vääräoppisia, johtuen siitä yksinkertaisesta syystä, että en tiedä oikeaoppisia olevan olemassakaan.
>>olkaa iloisia ku oletta vapautuneet heistä..
Olen kaiken aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001753- 591150
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401117- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130804- 84753
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä47741- 51708
- 57671