tuleeko kolmas kausi lostia?

ei jaksa odottaa

ykkös ja kakkos kaudet on katottu ja kolmosta odotan mutta odotanko turhaa vai tuleeko se?

7

1674

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Darth

      Tätäkin udeltu 100 kertaa.

      Eli KYLLÄ tulee syksyllä 2006!

      • ettei tule spoilereita vastaan

        mutta kiitos vastauksesta olo helpottui kummasti:)


    • The Other

      Sanoppas, jos kerta olet katsonut kakkoskauden loppuun, niin miksi kysyt, että tuleeko kolmonen? Ihan selvästi siitä näki, että se jatkuu. Kuka olisi muka niin tyhmä, että jättäisi sarjan sellaiseen kohtaan? Eikä noin hyvää sarjaa muutenkaan saisi jättää kahteen... :D

      Ja jos millään jaksat, suosittelen katsomaan edellisiä viestejä. Niistä voi saada hyödyllistä tietoa, ja väheneepä turhat kysymykset.

      • pahemmin edellisiä viestejä

        no olisihan se tyhmää jättää ehkäpä paras sarja ikinä kahteen kauteen mutta säikähdin jo että loppuu kokonaan.koska näitä jaksoja aletaan näyttämään jenkeissä että tulisi nettiin jakoon?


      • ---------------------------...
        pahemmin edellisiä viestejä kirjoitti:

        no olisihan se tyhmää jättää ehkäpä paras sarja ikinä kahteen kauteen mutta säikähdin jo että loppuu kokonaan.koska näitä jaksoja aletaan näyttämään jenkeissä että tulisi nettiin jakoon?

        Pelkäsit spoilereita joten et voinut selata aikaisempia keskusteluja? Miks vitus jos kerran oot jo nähnyt kaikki kakkosen jaksot? Eihän silloin kukaa voi kertoo mitään mitä et tiedä :DDDD
        LoL, vitun imbesilli.


      • scheisse

        Se kysy kun halus tietää ihan varmasti..

        On moniakin sarjoja lopetettu kesken

        - carnivale
        - Treshold
        - Surface
        - Firefly

        siinä on 4 sarjaa ainakin mitä on lopetettu kesken ja loppu osassa on oikeesti näytetty että olis pitänyt jatkaa


      • Sawyer
        scheisse kirjoitti:

        Se kysy kun halus tietää ihan varmasti..

        On moniakin sarjoja lopetettu kesken

        - carnivale
        - Treshold
        - Surface
        - Firefly

        siinä on 4 sarjaa ainakin mitä on lopetettu kesken ja loppu osassa on oikeesti näytetty että olis pitänyt jatkaa

        mutta Nuo kyseiset sarjat olivat rahallisessa ahdingossa koska kukaan ei katsonut niitä Ja Losti on Melkein Katsotuin sarja Amerikassa ellei peräti oo Katsotuin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe