Rasvaimu - mikä klinikka?

Pohtimassa

Olen päättänyt tehdä rasvaimun 6:lle alueelle (ulko- ja sisäreidet, polvet) ja kaipaisin neuvoja siihen, minkä klinikan valitsen. Suositelkaa paikkoja, mielellään Tallinnassa, esim

-Laatukirurgia (vähän outo maine?)
-The Look (en ole kuullut paljon palautetta?)
-Villa Medica (miten hinnat ovat niin halpoja? mutta täällä saisi myös suonikohjut hoidettua samalla)

Etenkin kaipaan jo rasvaimussa käyneiden kokemuksia.

Lisäksi kaipaisin kokemuksia siitä, miten klinikat suhtautuvat siihen, ettei lopputulos vastaa odotuksia tai syntyy jonkinlaisia komplikaatioita. Entäs miten ajoissa leikkaus kannattaa varata?

Ps. Mollaajat, älkää vaivautuko.

8

4992

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuin nuo

Tallinnassa on myös sellainen kuin ArtiaClinic.

• nukuttamaton

Huomioi että jos tehdään ilman nukutusta niin voi olla suomessakin paljon halvempaa! Luin tuolta viestiketjusta vatsan ja kylkien alueen rasvaimusta joka oli maksanut tallinnassa 2500. Itse sain saman Eirassa 1700 eurolla ilman nukutusta. Puudutkset on hyvät, eli ihan hyvin menee ilman nukutustakin. Kyselepä Eirasta.

• juuri käynyt

Heippa,

Olen itse juuri tullut Tallinnasta, Laatukirurgian Rasvaimusta. Minulle tehtiin ala-ja ylävatsan sekä kylkien rasvaimu ( 6 aluetta ) Maksoi 2600 EUR. Olen ihan tyytyväinen, tuloksen toki näen vasta n. 6kk jälkeen mutta kaikki sujui odotusten mukaan. Minulle on tehty aikaisemmin Suomessa kallis rintojen pienennys, ja voin sanoa että saamani hoito Tallinnassa oli mielestäni parempaa. ( tietenkin halvempaa ) Jos et halua että sinua nukutetaan, ainoastaan yhden alueen tai 1h rasvaimu onnistuu. Laajemmat imut tehdään aina nukutuksessa.

Kysy ihmeessä lisää, vielä tässä toivun mutta kerron mielelläni jos siitä on apua !

• nukuttamaton

Nukutuksen kera tomenpide varmasti on halvempi Tallinnassa.

Minulle tehtiin ala- ja ylävatsan sekä kylkien imutus ja puudutuksessa, ei nukutuksessa, Eirassa. Hinta oli 1700 euroa.

Varmasti mukavampi nukutuksessa kun ei näe ja tunne niitä imureita, vaikka on puudutettu niin jotain tuntee silti vaikka ei käy kipeää. Silti jos olisin nyt valitsemassa niin ottaisin edelleen ilman nukutusta, ei se niin paha ollut ja kuitenkin hinta on paljon pienempi. Käsittääkseni nukutukseenkin liittyy riskejä joita ei sitten puudutuksessa ole.

• Pohtimassa

Siis paikallispuudutus onnistuu vain, jos kesto on alle 1h? Mutta ehtiikö 6 aluetta (sisä- ja ulkoreidet polvet) hoitaa yhdessä tunnissa.. epäilen suuresti. Muuten tuo Eira ja paikallispuudutus voisi olla hyvä vaihtoehto.

• nukuttamaton

Minä aijoin myös ensin vatsan ja kylkien lisäksi muuta, mutta lääkäri sanoi että puudutusainetta pitäisi laittaa sitten niin paljon että ei ole turvallista. Niinpä minulle tehtiin kerralla ensin vatsa ja kyljet (en muista tarkkaan kestoa mutta alle tunti siinä meni), myöhemmin muuta.

Voithan harkita onnistuisiko sinun tapauksessa myös tehdä eri kerralla nämä toimenpiteet, sillä tavalla ei minulle ainakaan ollut mitään estettä toimenpiteille puudutuksen kera.

• nukuttamaton
        nukuttamaton kirjoitti:

Minä aijoin myös ensin vatsan ja kylkien lisäksi muuta, mutta lääkäri sanoi että puudutusainetta pitäisi laittaa sitten niin paljon että ei ole turvallista. Niinpä minulle tehtiin kerralla ensin vatsa ja kyljet (en muista tarkkaan kestoa mutta alle tunti siinä meni), myöhemmin muuta.

Voithan harkita onnistuisiko sinun tapauksessa myös tehdä eri kerralla nämä toimenpiteet, sillä tavalla ei minulle ainakaan ollut mitään estettä toimenpiteille puudutuksen kera.

Anteeksi katsoin eka että vatsaan olisit kanssa tekemässä, mutta olitkin vain jalkoihin! Eiköhän nuo ehtisi tunnissa... En ole varma. Kannattaa kilauttaa Eiraan ja kysyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1920
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe