Kokemuksia kellään ? Onko luotettava auto. Olisin ostamassa ehkä 99 vm.180 tkm ajettua fiiat bravaa ! Uskallanko ostaa ? Nettiautossa olen käynyt. Niin siellä on jonkun verran myytävänä sellaisia fiiatteja joista kone levinnyt. Mitkä ovat teillä kokemukset kyseisestä merkistä ?!?
Onko FIAT BRAVASTA
3
934
Vastaukset
- ja laatu eivät
kulje käsi-kädessä... Jos kunnon fiatin aiot ostaa, niin hanki joku 70-80-lukujen taitteesta oleva fiat.
Itselläni on Brava vm. 1999, jonka ostin käytettynä vuonna 2003. Se on sisältä ja päältä kaunis katsella sekä miellyttävä ajaa. Edelliset autoni olivat ruotsalaisia - siis aivan toisen luontoisia.
Määräaikaihuoltoihin kuuluvien töiden lisäksi Bravaani on pitänyt minun omistusaikanani tähän mennessä vaihtaa renkaat, polttimoita, pakoputkiston takaosa ja konepellin tukivarren alapään kiinnike. Jos jonkun pää olisi ollut konepellin alla tukivarren pettäessä, siinä olisi voinut henkensä menettää tai ainakin vakavasti loukkaantua.
Havaitsemiani monille Bravoille ominaisia tyyppivikoja ovat ulkopuolisten ovenkahvojen pintamateriaalin hapertuminen ja mustan pintamateraalin irtoilu peilien varsista. Jälkimmäisen korjasin mustalla vasaralakalla, kahvat ovat korjaamatta. Selvitä ostaessasi, milloin jakopään hihna on viimeksi vaihdettu. Sen vaihto maksaa merkkikorjaamolla yli 400 euroa. Vaihto tehtävä 3 vuoden tai 60 tkm välein.- teekoo
1.4:ssa nokka-akseli kuluu suht nopeasti ja jakopään hihnan katkeamisia on myös ollut, mutta eipä juuri muuta kummempaa.
Mulla olisi vuotta uudempi 1.2 (se kestävämpi) myynnissä. Hihnat vaihdettu juuri. Muutenkin siisti ja kunnossa. Ota yhteyttä jos kiinnostaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 266871
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04697- 623859
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292968Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362833Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452556Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262485- 401823
- 251795
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777