Jeesus korjaa!!!

Isän_prinsessa

Anna särkynyt sydämesi Jeesukselle.

Maailma on paha ja kylmä.

Jeesuksella on rakkaus korjata sydämesi ja luoda uutta elämääsi, pelastaa sinut mistä pahasta tahansa .

Hän on ainut tie taivaaseen!!!

Tahdotko ihanan turvan ja onnen ja Hänen antamat rukousvastauslahjat???

30

1548

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taivaspaikan ...

osoitan, siinä on huijari ...

• Isän_prinsessa

En lupaa taivaspaikkaa. Jumala tietää, kuka pelastuu ja kuka ei. Hänen on tuomio, joten eipä nimitellä viattomia!!!

Sanon vaan, että Jeesus on ainut tie taivaaseen ja suuri on Kristuksen salaisuus ja harvat ne, jotka sen löytävät. Jeesus on kautta aikojen herättänyt aivan saatanallista vihaa, koska Hän on se oikea Pelastaja, jota saatana vihaa.

Ne, jotka eivät tunne Jumalaa, ovat puhuneet Hänestä väärrää ja ilmankos Jumalalla on niin huono imago, vaikka totuus on toisenlainen.

Et taida olla uudestisyntynyt.

• uudestisyntynyt ...
        Isän_prinsessa kirjoitti:

En lupaa taivaspaikkaa. Jumala tietää, kuka pelastuu ja kuka ei. Hänen on tuomio, joten eipä nimitellä viattomia!!!

Sanon vaan, että Jeesus on ainut tie taivaaseen ja suuri on Kristuksen salaisuus ja harvat ne, jotka sen löytävät. Jeesus on kautta aikojen herättänyt aivan saatanallista vihaa, koska Hän on se oikea Pelastaja, jota saatana vihaa.

Ne, jotka eivät tunne Jumalaa, ovat puhuneet Hänestä väärrää ja ilmankos Jumalalla on niin huono imago, vaikka totuus on toisenlainen.

Et taida olla uudestisyntynyt.

ja tuskin olet sinäkään mutta sori henk koht kysymys, ethän se ole juuri *sinä* joka latelee niitä maratonjeesustarinoita joka palstalle, sanon vaan että se ei aja asiaasi, pikemminkin raivostuttaa suunnattomasti ...

• Isän_prinsessa
        uudestisyntynyt ... kirjoitti:

ja tuskin olet sinäkään mutta sori henk koht kysymys, ethän se ole juuri *sinä* joka latelee niitä maratonjeesustarinoita joka palstalle, sanon vaan että se ei aja asiaasi, pikemminkin raivostuttaa suunnattomasti ...

hänen puolella olevia raivostuttaa Jeesuksen asiat.

Tiedät kyllä, mitkä ovat kirjoituksiani nimimerkistäni.

Mikä tai mitkä asiat raivostuttaa???
        Onko jokin vääryys, jonka tahdot korjata.

Olen pahoillani niiden puolesta, joita raivostuttaa, se ei ole mukava olotila. Voi rukoilla, että Jeesus antaa sen rauhan, joka on sulloinen

• litania ...

Olen pahoillani niiden puolesta, joita raivostuttaa, se ei ole mukava olotila. Voi rukoilla, että Jeesus antaa sen rauhan, joka on sulloinen

mitä tämä on muuta kuin henkistä väkivaltaa?

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=4500000000001456&posting=22000000017689385

Miksei ylläpito puutu näihin vaikka varmasti on tullut valituksia?

• Isän_prinsessa
        litania ... kirjoitti:

mitä tämä on muuta kuin henkistä väkivaltaa?

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=4500000000001456&posting=22000000017689385

Miksei ylläpito puutu näihin vaikka varmasti on tullut valituksia?

sananvapaus on olemassa ja mikä sen parempi on puhua kuin totuus, vaikka sitä ei kaikki ymmärräkään, koska Pyhä Henki ei ole heille kirkastanut Kristusta.

Ikuisuudessa kyllä ymmärrät nyt sotivasi ehkä itse Jeesusta vastaan, mutta silloin on myöhäistä kääntyä, kun nyt on vielä ton sun tuoman tekstinkin mukainen ja raamatunmukainen armonaika.

Jätä siisi turhuudet ja tule koettelemaan, onko Jeesus olemassa. Ärsytys Häntä kohtaan johtuu saatanasta.

• tuo sama kirjoittelija

mutta haluaisin vastata omasta puolestani, mitkä asiat minua "raivostuttavat" kyseisen aiheen suhteen.

Mielestäni on väärin kyseenalaistaa ihmisten kykeneväisyys päättää omista hengenasioitaan itse. En usko noiden kristillisten linkkien auttavan ketään uskoon tällä tavalla; jos joku haluaa tietoa netissä kristinuskosta, niin sitä hän kyllä löytää itsekin. Antaa ihmisten löytää oma tiensä. Uskontojen tuputtaminen ja vastentahtoinen käännyttäminen ovat se vääryys, jonka kyllä haluaisin korjata. Vaan tiedän ettei se niin helpolla korjaudukaan...Toivottavasti et ole oikeassa elämässä samanlainen "käännyttäjä".

Toisekseen, haluaisin ottaa puheeksi erään asian kristinuskosta, jota et tunnu tietävän. Siis sen, että alunperinhän pelkkä Jeesukseen uskominen ei riittänyt taivaspaikkaan. Vain 144 000 uskovaista pääsee taivaaseen, loput ei. Jeesukseen uskomisen kautta taivaspaikan varmistaminen otettiin mukaan kristinuskoon, että siihen saatiin lisää kannattajia.

Muista, että Raamattu on ihmisten kirjoittama, samoin kirkko ihmisen kehittämä. Harkitse joskus jotain.

• Jumala voi.. ihmiset ei

Toi nappas heti silmään!
      Kiitos paljon!
      Olen itsemurhan partaalla..luopion teillä ollut kauan.
      Viina maistuu ja tunnen itseni täysin out!
      Pyydän esi-rukousta.. että voimia olisi hakea apua. Olen 34 v uskovaisen perheen tytär.
      Mutta maailma vei..enään ei ole mitään. Nainen menee hyvin pienessä ajassa "alas" (fysiikka ei kestä)

• Isän_prinsessa

Jumala on ylpeitä vastaan, mutta nöyrille Hän antaa armon. Tule rohkeasti Jeesuksen luo ja juttele, että anna anteeksi, että olen luopunut elävästä Jumalasta ja ollut tuhlaajatyttönä, anna armosi käydä oikeudesta Jeesuksen tähden. Tahdon hylätä syntini ja pyhittyä=eroittua sinulle.

Sinulla on Jumalan kanssa niin paljon toivoa. Hän luo uutta ja on voimallinen sitomaan särkyneen sydämen, jossa ei ole enää mitään jäljellä. Tuska vaimenee ja postuu kyllä, kun Jumala hoitaa.

Anna taas elämäsi Hänelle kokonaan ja Hän tehköön suuret päätökset puolestasi, Hän tietää parhaiten.

Minunkin maanpäällisen helvettini Hän muutti hyvyydessään taivaaksi.

Ole siunattu ja tee nopeasti hyvät päätöksesi ja rukoile Jeesusta. Tervetuloa takaisin!!!

Itkien heti rukoilin puolestasi!!!

Onko sulla raamattua? Uskistuttuja? Seurakuntaa?

Elämä muuttukoon kuolemasta elämäksi rakas ystävä!!!

• manna´taivaasta

Jos se Jeesus tuo Iskän rinsessalle turvallisuudentunteen, niin suodaan se hänelle. Minä en suostu tekemään kollektiivisista jumalolennoista vara-iskää tai vara-äiskää. Ainut tie taivaaseen on jokaisen löydettävä itse. Vaikka kyllä se Jeesus hyviä elämänviisauksia lateli, taisi maistaa elämää melko lailla ennen saarnaajaksi ryhtymistä.

Maailma ei vaivaudu olemaan meille hyvä tai paha ja pelastaa meidän pitää itse itsemme. Kukaan ei elä toisen puolesta, vähiten se Jeesus.

• qwf.

Missä helvetissä se äijä hengailee ja auttaa ihmisiä? En mä vaan ole nähnyt mitään missään. Vain kurjuutta, kärsimystä, nälänhätää, sotia, tappamista, köyhyyttä, luonnonkatastrofeja, väkivaltaa, rikollisuutta, työttömyyttä, yksinäisiä ihmisraasuja... Jeesus ei auta, eikä koko tyyppiä ole edes olemassa. Itse me täällä joudutaan selviämään. Ei ole suurempaa voimaa joka meidät pelastaa. Vedä pääsi perseestäsi ja herää tähän maailmaan!!

• Isän_prinsessa

Missä Jeesus on?

En ole koskaan Häntä nähnyt fyysisillä silmilläni, mutta tiedän, että Jumalani elää. Tiedän sen yliluonnollisesti.

Sinussa on vihaa siitä, miksi maailma kärsii. Jumala ei kuitenkaan ole oikea kohde vihallesi, vaan sinun tulee vihata vääryyttä.

Kärsimystä tulee omien ja toisten syntien seurauksena. On tietyt lainalaisuudet tässä maailmassa, jotka ovat heng. lainalaisuudet ja ne avautuvat uskon kautta Jeesukseen. Uskon saa kun pyytää sitä tosissaan Jumalalta ja pyytää syntejään, kuten vihaa Jumalaa kohden anteeksi.

Taivaassa saamme nähdä Jeesuksen kasvoista kasvoihin, mutta helvetissä on ikuinen ero Jumalasta.

Hyvää uskonetsintää sinulle. Uskova ihminen voi auttaa maailmaa Jumalan edeltävalmistetuissa teoissa kulkemalla...

• ihmiset ...

Missä Jeesus on?

En ole koskaan Häntä nähnyt fyysisillä silmilläni, mutta tiedän, että Jumalani elää. Tiedän sen yliluonnollisesti.

Sinussa on vihaa siitä, miksi maailma kärsii. Jumala ei kuitenkaan ole oikea kohde vihallesi, vaan sinun tulee vihata vääryyttä.

Kärsimystä tulee omien ja toisten syntien seurauksena. On tietyt lainalaisuudet tässä maailmassa, jotka ovat heng. lainalaisuudet ja ne avautuvat uskon kautta Jeesukseen. Uskon saa kun pyytää sitä tosissaan Jumalalta ja pyytää syntejään, kuten vihaa Jumalaa kohden anteeksi.

Taivaassa saamme nähdä Jeesuksen kasvoista kasvoihin, mutta helvetissä on ikuinen ero Jumalasta.

Hyvää uskonetsintää sinulle. Uskova ihminen voi auttaa maailmaa Jumalan edeltävalmistetuissa teoissa kulkemalla...

jotka ei koskaan kuulleetkaan mistään jeesuksesta, onko ne joutuneet helvettiin

• Isän_prinsessa
        ihmiset ... kirjoitti:

jotka ei koskaan kuulleetkaan mistään jeesuksesta, onko ne joutuneet helvettiin

Ne, jotka eivät ole kuulleet julistusta Jeesuksesta, Jumala tuomitsee muilla perusteilla, mutta oikeuden mukaan.

• perusteilla?

Ne, jotka eivät ole kuulleet julistusta Jeesuksesta, Jumala tuomitsee muilla perusteilla, mutta oikeuden mukaan.

Haluan Raamatusta lainauksen asiasta muuten keksit omiasi

• perusteilla? kirjoitti:

Haluan Raamatusta lainauksen asiasta muuten keksit omiasi

Room. 2:14

"Pakanakansatkin, joilla ei ole lakia, saattavat luonnostaan tehdä, mitä laki vaatii. Silloin pakanat, vaikkei heillä lakia olekaan, ovat itse itselleen laki."

Jumala on ehdottoman oikeudenmukainen ja rakastava Isä.

• a.....

EI JEESUSTA TARTTE NÄHDÄ USKOAKSEEN:IHMISET ON TUONUT TÄHÄN MAAILMAAN PAHAN,EI JEESUS.IHMISET ON IHAN ITSE SYYPÄITÄ OMAAN TUHOON.JEESUS EI PAKOTA KETÄÄN VASTAANOTTAMAAN HÄNTÄ,VAAN HÄNEN LUONA ON PAIKKA JOKA HALUAA OTTAA VASTAAN HÄNET.MUA HÄN AINAKIN ON AUTTANUT MONESSA ASIASSA.OLEN OLLUT USKOSSA 2v.T.JEESUKSEN OMA:A PS.JEESUS ON OLEMASSA

• asdasda

ihmisiä on iät ajat ehdollistettu noilla ja taivas- ja helvettisaduilla tappamaan toisiaan. Uskonnot ovat kaikki silkkaa harhakuvitelmaa. Ainoa lohtu löytyy asioiden TIEDOSTAMISESTA, uudelleen asennoitumisesta ja anteeksiannosta ITSELLE.

• Isän_prinsessa

Uskontoja on paljon, mutta uskova Jeesuksen maailmanlaajuinen seurakuntaruumis on ainut oikea.

Uskontoja on valjastettu väkivallan välineeksi ja sodan ja itsemurhaiskujen välineeksi. Raamatussani lukee: älä tapa ym. uskovien käytäntöjä.

Usko on salattu monilta, kunnes tahdot Jumalan lähellesi turvaksesi ja pelastukseksesi. Usko avautuu silloin yliluonnollisesti, ei järkeilyllä.

Olet oikeassa, että on hyvä antaa itselleen anteeksi. Jatkaisin vielä, että toisillekin, niin kuin varmaan sinäkin olet siitä samaa mieltä.

Kerran mun oli tosi vaikeaa antaa anteeksi, kun eräs lähimmäiseni oli vahingoittanut mua pahasti. No olin just ja just uskossa ja pyysin Jeesukselta lisävoimia ja meni viikko tai jotain ja huomasin, etten enää syyttänyt tätä ihmistä niistä karmeista asioista, mitä hän oli tehnyt, en ollut katkera, sain voiman antaa anteeksi kuten evankelista Corrie ten Boom, joka oli keskitysleirillä ja hän sai antaa anteeksi kiduttajilleen, voimia siihen tuli ylhäältä.

Suosittelen Corrien kirjoja kaikille aikuisille.

• a.....

USKO EI OLE HARHAKUVITELMAA,VAAN TÄYTTÄ TOTTA.MUTTA JOKAINEN PÄÄTTÄÄ ITSE MIHIN USKOO.T.JEESUKSEN OMA 2 VUOTTA,ENKÄ KADU

• jumala teki sen

Hei!

Kiitos kaikille jotka rukoilitte puolestani!
      Jumalaa en ole koskaan näin tuntenut olevan lähellä. Outoa..
      Ilmeisesti minullakin on rukouksia kuuleva Isä. "isän prinsessa" tunnen jo olevani eikä hapatusta. Tai turhaa jauhantaa.

• Isän_prinsessa

Prinsessoja ja prinssejä Isä tahtoo monta, sillä Hän on valmistanut meille taivaan iäisine majoineen, taivaan, jonne pahuus ei pääse.

Oletko saanut Pyhän Hengen, pyydä, niin voit eroittaa, mikä on Jumalasta, mikä ei.

Eksytykset ovat voimakkaat ja ne eksyvät, joilla ei ole rakkautta totuuteen, se on Jeesukseen. Siksi henk.koht. suhteen avautuminen Jeesukseen on tärkein.

Tsemppiä kaikessa unesta herännyt prinsessa ruusuposki.

• eikä auttanut

Ei jeesus korjannut eikä auttanut. Luulisin että nauroi päin naamaa ja käänsi selkänsä kuin kaikki muutkin. Syyt jotka löivät minut tonttiin eivät kuulu teille, mutta ne löivät lujaa ja tekivät sen kunnolla, ja niitä oli monta.
      Pyysin kyllä kiltisti ja kävin pariin otteeseenkin kirkossa ja jeesusilloissa, no okei, siksi ettei olis tarvinnut seisoa pihalla lumisateessa. Mitään konkreettista en saanut, pelkkiä selkään taputuksia ja lupauksia että kuoleman jälkeen kaikki on hyvin. Se oli viisasta puhetta itsemurhaa hautovalle nuorelle.

Ei siinä mitään, vittuunnuin ongelmiini ja niiden aiheuttajiin siinä määrin että lakkasin olemasta enää nöyrä. Myinkö sieluni saatanalle vai kenelle, mutta enää en itkeskele ja nöyristele. Sen sijaan laitan muut itkemään ja jatkan itse siinä mitä osaan parhaiten.

Kiitos kuitenkin kirkon ihmisille ilmaisista safkoista silloin kun niitä tarvitsin. Olen ollut kuitenkin erossa jumalastanne tähänkin asti joten en usko mahdollisen helvetin olevan mikään ongelma. Pääsin kuitenkin kerran pois sieltä.

• Kaiken hän on tehnyt kauniisti aikanansa, myös iankaikkisuuden hän on pannut heidän sydämeensä; mutta niin on, ettei ihminen käsitä tekoja, jotka Jumala on tehnyt, ei alkua eikä loppua.(Saarnaaja 3:11)

Sinä olet Jumalan luoma niinkuin minäkin.Hänen silmänsä näkivät sinut jo idussasi. Sinun päiväsi olivat määrätyt ja kirjoitettu kaikki hänen kirjaansa ennenkuin ainoakaan niistä oli tullut.(Psalmi 139:16) Katsopa www.FathersLoveLetter.com

Sä olet rakas Jeesukselle. Hän ei ikinä hylkää eikä jätä sinua, vaikka muut niin tekisivätkin. Saatana on pelkkä luuseri. Jeesus on voittanut sen Golgatalla viattomalla verellään. Jeesus on ainoa Herra eikä ole ketään niinkuin Hän! Ainoastaan Jeesus voi sua auttaa niinkuin minuakin.

• a.....

JEESUS ON AUTTAJA,RAKASTAVA ISÄ.ENNEMMIN MÄ AINAKIN KUULUN JEESUKSELLE,KUN PAHOLAISELLA.OLEN OLLU USKOSSA 2 VUOTTA JA HYVÄLTÄ TUNTUU.EI KIINOSTA MAAILMAT RIENNOT.IHMISET TEKEE ITSE OMAT TUHONSA.JEESUS EI OLE SYYLLINEN.

• asa.

Uskonnon nimissä on tapettu ihmisiä eniten ja tehty kaikenmaailman pahuuksia. Sitä tapahtuu edelleenkin. Sitten on vielä nämä kaikenmaailman tv saarnaajat jotka vie rahat tyhmiltä ihmisiltä. Erotkaa kirkosta, ei se teidän elämanlaatunne muutu sen takia miksikään. Eipä mene rahat vääriin taskuihin ainakaan siinä.

• enemmän

on tapettu ihmisiä mielestäsi tämän uskon mukaan - jos se ihmisen sydämessä on Isään Jumalaan ja Herraan Jeesukseen Kristukseen - kuin jonkun muun syyn tähden tässä maailmassa?

2. Moos. 20:13

Älä tapa.

5. Moos. 5:17

Älä tapa.

Dan. 2:24

Sitten Daniel meni Arjokin tykö, jolla oli kuninkaan määräys tappaa Baabelin viisaat. Hän meni ja sanoi hänelle näin: "Älä tapa Baabelin viisaita; vie minut kuninkaan eteen, niin minä ilmoitan kuninkaalle selityksen".

Matt. 5:21

Te olette kuulleet sanotuksi vanhoille: 'Älä tapa', ja: 'Joka tappaa, se on ansainnut oikeuden tuomion'.

Matt. 19:18

Hän sanoi hänelle: "Mitkä?" Jeesus sanoi: "Nämä: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta',

Mark. 10:19

Käskyt sinä tiedät: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Älä toiselta anasta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi'."

Luuk. 18:20

Käskyt sinä tiedät: 'Älä tee huorin', 'Älä tapa', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi'."

Room. 13:9

Sillä nämä: "Älä tee huorin, älä tapa, älä varasta, älä himoitse", ja mikä muu käsky tahansa, ne sisältyvät kaikki tähän sanaan: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi".

Jaak. 2:11

Sillä hän, joka on sanonut: "Älä tee huorin", on myös sanonut: "Älä tapa"; jos et teekään huorin, mutta tapat, olet lainrikkoja.

http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?formname=search&formrnd=1152647249910&search="älä tapa"&rng=0&submit1=Hae&ref=Ap. t. 1:8&ctx=0&mod1=FinPR&mod2=&mod3=

--

Ja onpahan vielä niinkin, että Taivasten valtakuntaan ei sovi, että ollaan vihoissaan veljelleen, tappamisesta puhumattakaan.

21 Te olette kuulleet sanotuksi vanhoille: 'Älä tapa', ja: 'Joka tappaa, se on ansainnut oikeuden tuomion'.

22 Mutta minä sanon teille: jokainen, joka vihastuu veljeensä, on ansainnut oikeuden tuomion; ja joka sanoo veljelleen: 'Sinä tyhjänpäiväinen', on ansainnut suuren neuvoston tuomion; ja joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen.

vertailuteksti King James:

21 Ye have heard that it was said by them of old time, Thou shalt not kill; and whosoever shall kill shall be in danger of the judgment: [by: or, to]

22 But I say unto you, That whosoever is angry with his brother without a cause shall be in danger of the judgment: and whosoever shall say to his brother, Raca, shall be in danger of the council: but whosoever shall say, Thou fool, shall be in danger of hell fire. [Raca: that is, Vain fellow]

http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Matt. 5:1&rnd=1152647920238

"Uskonnon nimissä on tapettu ihmisiä eniten ja tehty kaikenmaailman pahuuksia. Sitä tapahtuu edelleenkin. Sitten on vielä nämä kaikenmaailman tv saarnaajat jotka vie rahat tyhmiltä ihmisiltä. Erotkaa kirkosta, ei se teidän elämanlaatunne muutu sen takia miksikään. Eipä mene rahat vääriin taskuihin ainakaan siinä."

En eroa kirkosta, vaikkei kirkko ihmistä pelastakkaan kadotukselta ja toiselta kuolemalta. Jumalan lahja, Taivaallisen Isän armosta saamme uskon kautta ottaa vastaan jokainen henkilökohtaisesti Jeesuksen Kristuksen Golgatan ristillä vuodatetun sovintoveren ja se pelastaa. Kääntyminen pois synnin tieltä kuuluu sellaisen ihmisen elämään, joka on tullut tuntemaan sen totuuden ja ihminen ei omassa voimassaan jaksa taistella syntiä ja himoja vastaan - Matt. 26:41

Valvokaa ja rukoilkaa, ettette joutuisi kiusaukseen; henki tosin on altis, mutta liha on heikko." .

--
        uskokaa, että Jeesus on Jumalan Poika, joka on kukistanut kuoleman vallan, ja kaikki valta on annettu Jeesukselle.

27 Sitten hän sanoi Tuomaalle: "Ojenna sormesi tänne ja katso minun käsiäni, ja ojenna kätesi ja pistä se minun kylkeeni, äläkä ole epäuskoinen, vaan uskovainen".
        28 Tuomas vastasi ja sanoi hänelle: "Minun Herrani ja minun Jumalani!"
        29 Jeesus sanoi hänelle: "Sentähden, että minut näit, sinä uskot. Autuaat ne, jotka eivät näe ja kuitenkin uskovat!"
        30 Paljon muitakin tunnustekoja, joita ei ole kirjoitettu tähän kirjaan, Jeesus teki opetuslastensa nähden;
        31 mutta nämä ovat kirjoitetut, että te uskoisitte, että Jeesus on Kristus, Jumalan Poika, ja että teillä uskon kautta olisi elämä hänen nimessänsä.

http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Joh. 20:1&rnd=1152648710076

--

3 Pitäkää itsestänne vaari! Jos sinun veljesi tekee syntiä, niin nuhtele häntä, ja jos hän katuu, anna hänelle anteeksi.
        4 Ja jos hän seitsemän kertaa päivässä tekee syntiä sinua vastaan ja seitsemän kertaa kääntyy sinun puoleesi ja sanoo: 'Minä kadun', niin anna hänelle anteeksi."

http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Luuk. 17:1&rnd=1152649201772

• aa.
        enemmän kirjoitti:

on tapettu ihmisiä mielestäsi tämän uskon mukaan - jos se ihmisen sydämessä on Isään Jumalaan ja Herraan Jeesukseen Kristukseen - kuin jonkun muun syyn tähden tässä maailmassa?

2. Moos. 20:13

Älä tapa.

5. Moos. 5:17

Älä tapa.

Dan. 2:24

Sitten Daniel meni Arjokin tykö, jolla oli kuninkaan määräys tappaa Baabelin viisaat. Hän meni ja sanoi hänelle näin: "Älä tapa Baabelin viisaita; vie minut kuninkaan eteen, niin minä ilmoitan kuninkaalle selityksen".

Matt. 5:21

Te olette kuulleet sanotuksi vanhoille: 'Älä tapa', ja: 'Joka tappaa, se on ansainnut oikeuden tuomion'.

Matt. 19:18

Hän sanoi hänelle: "Mitkä?" Jeesus sanoi: "Nämä: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta',

Mark. 10:19

Käskyt sinä tiedät: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Älä toiselta anasta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi'."

Luuk. 18:20

Käskyt sinä tiedät: 'Älä tee huorin', 'Älä tapa', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi'."

Room. 13:9

Sillä nämä: "Älä tee huorin, älä tapa, älä varasta, älä himoitse", ja mikä muu käsky tahansa, ne sisältyvät kaikki tähän sanaan: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi".

Jaak. 2:11

Sillä hän, joka on sanonut: "Älä tee huorin", on myös sanonut: "Älä tapa"; jos et teekään huorin, mutta tapat, olet lainrikkoja.

http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?formname=search&formrnd=1152647249910&search="älä tapa"&rng=0&submit1=Hae&ref=Ap. t. 1:8&ctx=0&mod1=FinPR&mod2=&mod3=

--

Ja onpahan vielä niinkin, että Taivasten valtakuntaan ei sovi, että ollaan vihoissaan veljelleen, tappamisesta puhumattakaan.

21 Te olette kuulleet sanotuksi vanhoille: 'Älä tapa', ja: 'Joka tappaa, se on ansainnut oikeuden tuomion'.

22 Mutta minä sanon teille: jokainen, joka vihastuu veljeensä, on ansainnut oikeuden tuomion; ja joka sanoo veljelleen: 'Sinä tyhjänpäiväinen', on ansainnut suuren neuvoston tuomion; ja joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen.

vertailuteksti King James:

21 Ye have heard that it was said by them of old time, Thou shalt not kill; and whosoever shall kill shall be in danger of the judgment: [by: or, to]

22 But I say unto you, That whosoever is angry with his brother without a cause shall be in danger of the judgment: and whosoever shall say to his brother, Raca, shall be in danger of the council: but whosoever shall say, Thou fool, shall be in danger of hell fire. [Raca: that is, Vain fellow]

http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Matt. 5:1&rnd=1152647920238

"Uskonnon nimissä on tapettu ihmisiä eniten ja tehty kaikenmaailman pahuuksia. Sitä tapahtuu edelleenkin. Sitten on vielä nämä kaikenmaailman tv saarnaajat jotka vie rahat tyhmiltä ihmisiltä. Erotkaa kirkosta, ei se teidän elämanlaatunne muutu sen takia miksikään. Eipä mene rahat vääriin taskuihin ainakaan siinä."

En eroa kirkosta, vaikkei kirkko ihmistä pelastakkaan kadotukselta ja toiselta kuolemalta. Jumalan lahja, Taivaallisen Isän armosta saamme uskon kautta ottaa vastaan jokainen henkilökohtaisesti Jeesuksen Kristuksen Golgatan ristillä vuodatetun sovintoveren ja se pelastaa. Kääntyminen pois synnin tieltä kuuluu sellaisen ihmisen elämään, joka on tullut tuntemaan sen totuuden ja ihminen ei omassa voimassaan jaksa taistella syntiä ja himoja vastaan - Matt. 26:41

Valvokaa ja rukoilkaa, ettette joutuisi kiusaukseen; henki tosin on altis, mutta liha on heikko." .

--
        uskokaa, että Jeesus on Jumalan Poika, joka on kukistanut kuoleman vallan, ja kaikki valta on annettu Jeesukselle.

27 Sitten hän sanoi Tuomaalle: "Ojenna sormesi tänne ja katso minun käsiäni, ja ojenna kätesi ja pistä se minun kylkeeni, äläkä ole epäuskoinen, vaan uskovainen".
        28 Tuomas vastasi ja sanoi hänelle: "Minun Herrani ja minun Jumalani!"
        29 Jeesus sanoi hänelle: "Sentähden, että minut näit, sinä uskot. Autuaat ne, jotka eivät näe ja kuitenkin uskovat!"
        30 Paljon muitakin tunnustekoja, joita ei ole kirjoitettu tähän kirjaan, Jeesus teki opetuslastensa nähden;
        31 mutta nämä ovat kirjoitetut, että te uskoisitte, että Jeesus on Kristus, Jumalan Poika, ja että teillä uskon kautta olisi elämä hänen nimessänsä.

http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Joh. 20:1&rnd=1152648710076

--

3 Pitäkää itsestänne vaari! Jos sinun veljesi tekee syntiä, niin nuhtele häntä, ja jos hän katuu, anna hänelle anteeksi.
        4 Ja jos hän seitsemän kertaa päivässä tekee syntiä sinua vastaan ja seitsemän kertaa kääntyy sinun puoleesi ja sanoo: 'Minä kadun', niin anna hänelle anteeksi."

http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Luuk. 17:1&rnd=1152649201772

Okei, jos jumala on olemassa niin se ei todellakaan puutu asioihin mitenkään. Ehkäpä se on vaan luonut pelikentän tänne ja heittänyt ihmiset pelinappuloiksi. Katselee meitä sitten kuin televisiosta ja naureskelee kuinka typeriä me ihmiset oikeastaan ollaankaan. Pistää muutamat luonnonmullistukset ja tappavat sairaudet kehiin estääkseen ylikansoittumista. Tahallaan säätänyt siten ettei kukaan meistä ole täydellinen. Muutama sarjamurhaaja ja sotahullu joukkoon ihan vaan ettei hänen aikansa kävisi pitkäksi. Kaikki tämä taitaa olla jumalalle vaan yhtä tietokonepeliä.

• Niracas

paska puhetta.

• exsaku

haluaisin löytää jostain itselleni jeesuksesta erilaisia kuvia ja jumalasta ja enkeleistä..kun ne mulla meni muuton yhteydessä hukkaan..toivoisin että auttaisit mua..kun olet uskovainen niinkuin minäkin omalla tavallani..lähetä niitä kuvia [email protected] osoitteeseen tai lähetä osoite mistä niitä voi saada..sinä varmaan tiedät...auttaisitko minua kun minä en löytänyt..niitä omia kuviani mistään..ja olen erittäin surullinen koska olisin niitä laittanut seinälle tauluksi itselleni..kiitos avustasi..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      2755
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      91
      1044
    3. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      911
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      885
    5. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      847
    6. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      837
    7. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      37
      810
    8. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      65
      804
    9. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      724
    10. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      136
      719
    Aihe